世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ティンダの世界市場 - 2023-2030


Global Tinda Market - 2023-2030

概要 世界のティンダ市場は2022年に1,850万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 4.1%で成長し、2030年には2,550万米ドルに達すると予測されている。 ビタミンC、ビタミンA、ビタミンB群、カリウム、食... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年11月1日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
197 英語

 

サマリー

概要
世界のティンダ市場は2022年に1,850万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 4.1%で成長し、2030年には2,550万米ドルに達すると予測されている。
ビタミンC、ビタミンA、ビタミンB群、カリウム、食物繊維などのビタミンやミネラルを含む必須栄養素を提供するため、消費者は食生活にこのティンダを大いに取り入れている。また、減量にも役立つ。したがって、このような要因は市場の成長を促進するのに役立つ。
さらに、多くの製造企業は、より多くの消費者を引き付けるために高品質の製品を製造している。例えば、Saviagro社は乾燥ティンダを製造しており、ティンダは天日干しされ、手摘みされ、冷蔵保存されている。様々な料理に使用されている。したがって、このような製品は採用率を高めるのに役立つ。
アジア太平洋地域は、広大な農地が存在し、果物や野菜の生産量も高いため、市場の成長を高めるのに役立ちます。
ダイナミクス
動物飼料におけるティンダ需要の増加
動物飼料業界は、ビタミン、ミネラル、食物繊維を含む様々な栄養素の優れた供給源であるティンダを家畜の補助飼料として大いに採用している。また、健康維持や生産性の向上にも役立つ。したがって、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。
さらに、多くの製造企業は、より多くの消費者を惹きつけるために、革新的な高品質製品の製造に注力している。例えば、Pashupati Industries社は、ビタミンC、B2、ピリドキシンを含むTinda-cip家禽飼料サプリメントを製造している。したがって、このような製品は採用率を高めるのに役立つ。
様々な食品へのティンダの使用の増加
消費者は、カレー、炒め物、スープ、シチュー、サラダなど幅広い料理に使える万能野菜として、このティンダを大いに採用している。また、ビタミン、ミネラル、食物繊維など、必要な栄養素を含んでいる。また、体重管理にも役立つ。したがって、このような要因が市場成長の拡大に役立っている。
さらに、多くの主要企業が市場規模を拡大するために革新的な製品を生産している。例えば、Roopak社はティンダマサラパウダーを製造しており、これは様々なカレーに使用されている。したがって、こうした製品は採用率を高めるのに役立つ。
短い賞味期限と特殊な栽培条件
ティンダは他の野菜に比べて賞味期限が比較的短く、また、暖かい気温、少なくとも6~8時間の日照、有機物が豊富で水はけのよい土壌、生育期を通じて一定の水分レベルが必要である。したがって、このような特殊な条件と短い貯蔵期間は、小規模な消費者ベースの市場を制限する可能性がある。
セグメント分析
世界のティンダ市場は、タイプ、製品、性質、流通チャネル、包装、用途、地域によって区分される。
栄養食品に対する需要の増加
生のティンダセグメントは、世界のティンダ市場で最大のシェアを占めており、消費者は、それがすべての必須栄養素を提供し、食物繊維はまた、血糖値のレベル、体重管理、および他の維持に役立つとして、様々な料理のアプリケーションでティンダを高度に採用している。したがって、そのような要因は、市場の成長を増加させるのに役立ちます。
さらに、多くの製造企業は、より多くの消費者を引き付けるために高品質の製品を製造している。例えば、フレッシュ・インディア・オーガニックス社は有機ティンダを生産しており、有機ティンダの特徴は、丸く緑がかった皮と柔らかくマイルドな甘さの果肉である。そのデリケートな風味と滑らかな食感は、カレーやシチュー、炒め物に最適だ。そのため、こうした製品は市場の成長拡大に貢献する。
地理的浸透
高い生産率と広大な農地
アジア太平洋地域は世界のティンダ市場で圧倒的な力を誇っており、その重要性は2020年以降の時代にも増すばかりである。この地域の消費者は、すべての必須栄養素を提供し、消化器系と目の健康を強化するのに役立つので、ティンダを非常に採用している。したがって、このような要因がこの地域の市場成長を高めるのに役立っている。
さらに、この地域では野菜の生産量が多い。例えば、National Horticulture Boardが発表したNational Horticulture Databaseによると、2021-22年の間に、インドは1,135万ヘクタールの栽培面積で2億484万トンの野菜を生産した。したがって、このような高い生産率は、この地域の市場拡大に役立つ。
さらに、広大な農地の存在は、この地域におけるティンダ栽培の拡大に役立つ。例えば、2023年の農水省の報告書によると、オーストラリアには約4億2700万ヘクタールの農地がある。
競争状況
同市場の主な世界的プレーヤーには、Fresh India Organics、Fast&Fresh Global LLP、Ankur Seeds Pvt.Ltd.、Pashupati Industries、AAAS FOODS AND NATURE'S SOUL PRIVATE LIMITED、Roopak、Saviagro、I Say Organic、Sukan Food、Daftari Agro Pvt Ltd.などがいる。
COVID-19 影響分析
パンデミックはサプライチェーンに混乱をもたらし、多くの政府が操業停止を課したため、多くの製造会社が操業停止となり、市場での製品供給が減少した。これが普及率に影響を与えた。したがって、市場成長の減少につながった。
タイプ別
- アクラ・ティンダ
- ビカナル・ティンダ
- パンジャブ・ティンダ
- アナマライ・ティンダ
- マヒコ・ティンダ
バイ・ネイチャー
- オーガニック
- コンベンショナル
製品別
- 生ティンダ
- 加工ティンダ
- ドライ
- 粉末
- 液体
流通チャネル別
- Eコマース
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
パッケージ別
- パウチ
- 缶
- その他
用途別
- 食品・飲料
- 飼料
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な進展
- 2023年8月、科学技術省(DST)傘下の技術開発局(TDB)はChemlife Innovations Pvt.Ltd.と提携した。この提携は、動物用飼料に使用されるバイオトレースミネラルの商業化と製造と題するプロジェクトを推進する上で大きな前進となる。
レポートを購入する理由
- タイプ、製品、性質、流通チャネル、包装、用途、地域に基づく世界のチンダ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- すべてのセグメントを含むティンダ市場レベルの数多くのデータをExcelデータシートで提供。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界のティンダ市場レポートは、約85の表、88の図、197ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by Product
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Packaging
3.6. Snippet by Application
3.7. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Demand for Tinda in Animal Feeds
4.1.1.2. Increase in Usage of Tinda in Various Food Products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Short shelf life and Specific Growing Conditions
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Akra Tinda*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Bikanar Tinda
7.4. Punjab Tinda
7.5. Anamalai Tinda
7.6. Mahyco Tinda
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Product
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
9.2. Raw Tinda*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Processed Tinda
9.3.1. Dry
9.3.2. Powdered
9.3.3. Liquid
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. E-commerce*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Hypermarkets/Supermarkets
10.4. Specialty Stores
10.5. Others
11. By Packaging
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
11.2. Pouches*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Cans
11.4. Others
12. By Application
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
12.2. Food & Beverage*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Animal feed
12.4. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.9.1. Germany
13.3.9.2. UK
13.3.9.3. France
13.3.9.4. Italy
13.3.9.5. Russia
13.3.9.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. Fresh India Organics*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Fast&Fresh Global LLP
15.3. Ankur Seeds Pvt. Ltd.
15.4. Pashupati Industries
15.5. AAAS FOODS AND NATURE'S SOUL PRIVATE LIMITED
15.6. Roopak
15.7. Saviagro
15.8. I Say Organic
15.9. Sukan Food
15.10. Daftari Agro Pvt Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Tinda Market reached US$ 18.5 million in 2022 and is expected to reach US$ 25.5 million by 2030, growing with a CAGR of 4.1% during the forecast period 2023-2030.
The global tinda market has witnessed significant growth and transformations over the years, consumers are highly adopting this tinda in their diets as they provide essential nutrients, including vitamins and minerals such as vitamin C, vitamin A, vitamin B-complex, potassium, and dietary fiber. They help in promoting weight loss. Hence, such factors can help in driving the market growth.
Furthermore, many manufacturing companies produce high-quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Saviagro company produces dried tinda, which tinda is sun-dried and hand-picked, and preserved in cold storage. They are highly used in various dishes. Hence, such products can help in increasing the adoption rate.
Raw tinda accounts for the largest share of the market, Similarly, Asia-Pacific has been a dominant force in the global tinda market, This region remains the largest consumer and producer of tinda, as there is a presence of vast agricultural land and production of fruits and vegetables are also high in this region, which can help in increasing the market growth.
Dynamics
Increase in Demand for Tinda in Animal Feeds
The animal feed industry is highly adopting tinda as supplemental feed for livestock, as it is a good source of various nutrients, including vitamins, minerals, and dietary fiber. This also helps in maintaining health and enhances productivity. Hence, such factors can help in increasing the market growth.
Furthermore, many manufacturing companies are focusing on producing innovative high-quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Pashupati Industries company produces Tinda-cip poultry feed supplement which contains vitamin C, B2 and pyridoxine. Hence,such products can help in increasing the adoption rate.
Increase in Usage of Tinda in Various Food Products
Consumers are highly adopting this tinda as a versatile vegetable that can be used in a wide range of dishes, including curries, stir-fries, soups, stews, and salads. Also, it provides essential nutrients, including vitamins, minerals, and dietary fiber. It also helps in weight management. Hence, such factors help in increasing the market growth.
Furthermore, many key players are producing innovative products in order to expand their market size. For instance, Roopak company produces Tinda masala powder which is highly used in a wide range of curries, which helps in enhancing the taste and flavors. Hence, such products can help in increasing the adoption rate.
Short shelf life and Specific Growing Conditions
Tinda has a relatively short shelf life compared to other vegetables, also it requires warm temperatures, sunlight for at least 6-8 hours, drained soil with rich organic matter, and required consistent moisture level throughout the growing season. Hence, such specific conditions and shorter shelf life can limit the market for smaller consumer bases.
Segment Analysis
The global tinda market is segmented based on type, product, nature, distribution channel, packaging, application, and region.
Increase in Demand for Nutritive Foods
The raw tinda segment holds the maximum share in the global tinda market, consumers are highly adopting the tinda in various culinary applications, as it provides all the essential nutrients, dietary fibers also helps in maintaining blood sugar levels, weight management, and others. Hence, such factors can help in increasing the market growth.
Furthermore, many manufacturing companies produce high-quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Fresh India Organics company produces organic tinda, the organic tinda features round, greenish skin with tender and mildly sweet flesh. Its delicate flavor and smooth texture make it a perfect addition to curries, stews, and stir-fries. Hence, such products can help in increasing the market growth.
Geographical Penetration
High Production Rate and Vast Agricultural Lands
Asia-Pacific has been a dominant force in the global tinda market and its significance has only grown in the post-2020 era. Consumers in this region are highly adopting tinda as it provides all the essential nutrients, and helps in enhancing the digestive system and eye health. Hence, such factors help in increasing the market growth in this region.
Furthermore, the production of vegetables is high in this region. For instance, as per the National Horticulture Database, published by the National Horticulture Board, during 2021-22, India produced 204.84 million metric tonnes of vegetables within the 11.35 million hectares of cultivation area. Hence, such high production rates can help in increasing the market in this region.
Additionally, the presence of vast agricultural lands can help in increasing tinda cultivation in this region. For instance, according to the Department of Agriculture, Fisheries, and Forestry report of 2023, Australia has around 427 million hectares of agricultural land in use, Hence, it can help in increasing the market in this region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Fresh India Organics, Fast&Fresh Global LLP, Ankur Seeds Pvt. Ltd., Pashupati Industries, AAAS FOODS AND NATURE'S SOUL PRIVATE LIMITED, Roopak, Saviagro, I Say Organic, Sukan Food, and Daftari Agro Pvt Ltd.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has brought a disruption in the supply chain, many governments have imposed lockdowns, due to which many manufacturing companies are shut down which has led to a decrease in the availability of products in the market. This affected the adoption rate. Hence, it led to a decrease in the market growth.
By Type
• Akra Tinda
• Bikanar Tinda
• Punjab Tinda
• Anamalai Tinda
• Mahyco Tinda
By Nature
• Organic
• Conventional
By Product
• Raw Tinda
• Processed Tinda
• Dry
• Powdered
• Liquid
By Distribution Channel
• E-commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Packaging
• Pouches
• Cans
• Others
By Application
• Food & Beverage
• Animal feed
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In August 2023, The Technology Development Board (TDB), operating under the Department of Science & Technology (DST), had a partnership with M/s Chemlife Innovations Pvt. Ltd., This collaboration marks a significant stride in advancing the project titled Commercialization and Manufacturing of Bio-Trace Minerals used in Feed for Animals.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global tinda market segmentation based on type, product, nature, distribution channel, packaging, application, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of tinda market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global tinda market report would provide approximately 85 tables, 88 figures and 197 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by Product
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Packaging
3.6. Snippet by Application
3.7. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Demand for Tinda in Animal Feeds
4.1.1.2. Increase in Usage of Tinda in Various Food Products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Short shelf life and Specific Growing Conditions
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Akra Tinda*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Bikanar Tinda
7.4. Punjab Tinda
7.5. Anamalai Tinda
7.6. Mahyco Tinda
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Product
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
9.2. Raw Tinda*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Processed Tinda
9.3.1. Dry
9.3.2. Powdered
9.3.3. Liquid
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. E-commerce*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Hypermarkets/Supermarkets
10.4. Specialty Stores
10.5. Others
11. By Packaging
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
11.2. Pouches*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Cans
11.4. Others
12. By Application
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
12.2. Food & Beverage*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Animal feed
12.4. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.9.1. Germany
13.3.9.2. UK
13.3.9.3. France
13.3.9.4. Italy
13.3.9.5. Russia
13.3.9.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. Fresh India Organics*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Fast&Fresh Global LLP
15.3. Ankur Seeds Pvt. Ltd.
15.4. Pashupati Industries
15.5. AAAS FOODS AND NATURE'S SOUL PRIVATE LIMITED
15.6. Roopak
15.7. Saviagro
15.8. I Say Organic
15.9. Sukan Food
15.10. Daftari Agro Pvt Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

DataM Intelligence社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る