世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

根菜・塊茎作物の世界市場 - 2023-2030


Global Root and Tuber Crop Market - 2023-2030

概要 世界の根菜・塊茎作物市場は2022年に16億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率4.6%で成長し、2030年には22億米ドルに達すると予測されている。 世界の根菜類および塊茎作物市場は、長... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年11月1日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
181 英語

 

サマリー

概要
世界の根菜・塊茎作物市場は2022年に16億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率4.6%で成長し、2030年には22億米ドルに達すると予測されている。
世界の根菜類および塊茎作物市場は、長年にわたって著しい成長と変貌を遂げてきた。さまざまな発展途上国では、消費者が根菜類の加工品を大いに採用しており、また、炭水化物が豊富で消化器系の健康と嗜好性を高めるのに役立つことから、家畜飼料にも大いに利用されている。したがって、このような要因が世界の根菜類市場の牽引役となっている。
さらに、根菜類の需要は増加している。例えば、Eurostatの報告によると、フランスは2021年に3,440万トンのテンサイを生産し、これは2020年より820万トン多く、ヨーロッパは2021年に約5,040万トンのジャガイモを生産した。したがって、このような高い生産率は市場の成長を高めるのに役立つ。
根部門は市場シェアの半分以上を占めている。同様に、北米が根菜類市場を支配し、最大の市場シェアを獲得している。この地域は生鮮サツマイモの最大の輸出国であるため、根菜類の最大の生産地であり消費地でもある。
ダイナミクス
蒸留酒における根の使用量の増加
アルコール飲料業界では、根菜類は飲料に独特の風味とアロマを与えるため、蒸留酒への採用が進んでいる。サツマイモやキャッサバのような根菜類は、飲料に甘みやナッツのような風味を加えることができる。したがって、根菜類の採用率を高めるのに役立つ。
さらに、より多くの消費者を惹きつけるために、多くの製造企業が革新的な品質の製品を生産している。例えば、西酒造株式会社は、サツマイモで作られ、アルコールが25%含まれる吉兆宝山を製造している。
革新的な食品グレード製品における根菜類の使用率の上昇
消費者は、根菜類が独特の風味、味、香りを提供し、炭水化物、ミネラル、必須ビタミンの良い供給源であることから、スープなど様々な料理への応用を採用している。抗炎症作用もある。したがって、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。
さらに、より多くの消費者を惹きつけるために、多くのメーカーが革新的な高品質の製品を生産している。例えば、Pride of India社は、栄養価の高いグルメアロート粉を製造しており、ベイクやフライ、その他の風味豊かな料理に使用されている。したがって、このような製品は普及率の向上に役立つ。
害虫と病気の管理
病害虫は根菜・塊茎作物市場の成長に大きく影響する。病害虫は作物にダメージを与えるため、作物の品質低下につながり、また病害虫の管理には農薬や除草剤の使用が必要になることが多い。そのため、作物に残留する化学物質が増加し、普及率に影響を与える可能性がある。
セグメント分析
世界の根菜類市場は、種類、流通チャネル、用途、地域によって区分される。
植物栄養に対する需要の増加
根部門は世界の根菜類市場で最大のシェアを占めている。サツマイモ、キャッサバなどの根菜類は必須栄養素と食物繊維を供給するため、消費者は根菜類を高く支持している。また、根菜類には抗酸化作用があり、コレステロール値を下げ、消化を良くする。したがって、このような要因は市場成長の増加に役立っている。
さらに、根菜類の需要が消費者の間で高まっているため、多くのメーカーがこれらの製品の生産により多くの投資を行っている。例えば、ナッシュ社の製品では、従来のサツマイモとオーガニックのサツマイモの両方を生産しており、Mr.Yam袋入りサツマイモのような異なるパッケージで、フルラップのフレキシブルなメッシュバッグで、2ポンド、3ポンド、5ポンドのサツマイモを入れることができる。パッケージには、サツマイモの多彩でエキサイティングな調理法に関するレシピのアイデアや調理法が提案されている。したがって、このような製品は普及率の向上に役立つ。
地理的浸透
高い輸出率
アジア太平洋地域は、世界の根菜・塊茎作物市場で圧倒的な強さを誇っており、その重要性は2020年以降の時代にも高まるばかりである。この地域の消費者は、根および塊茎をベースとする加工製品を通常の食生活の一部として非常に採用しており、この地域の市場拡大に貢献している。
さらに、根菜類の需要は増加しており、例えばFAOによると、2020年には米国がサツマイモの輸出量で世界首位となり、米国のサツマイモ輸出は生鮮重量ベースで2001年から2021年にかけて1,157%増加した。したがって、このような輸出率の増加は、この地域の市場拡大に役立つ。
さらに、この地域では需要が増加しているため、Ham Farms社、Nash Produce社など多くの製造企業が、市場規模を拡大し、市場での製品の入手可能性を高めるために、革新的な高品質製品の生産に注力している。
競争状況
同市場における世界の主要企業には、YESRAJ AGRO EXPORTS PVT.LTD、Nash Produce、Ham Farms、Dole Food Company, Inc、Tereos、AKN Organics、Veerkrupa Global Enterprise、Frutteto、HOANG DANG PROCESSING FOODSTUFF CO.、LTD、RedLuck International Pvt Ltd.などが挙げられる。
COVID-19影響分析
パンデミックは、世界の根菜・塊茎作物市場を含む世界中の産業に前例のない難題をもたらした。これは世界の根菜類市場にマイナスの影響を与えた。
種類別
- 根
- サツマイモ
- キャッサバ
- 塊茎
- ジャガイモ
- 山芋
- 球茎
- アロイド
- ココヤム
- タロイモ
- その他
- カンナ
- アロールート
- その他
流通チャネル別
- 直営店
- Eコマース
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
用途別
- 食品
- 植物原料
- 飼料
- 蒸留酒
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年4月、Spudsy社はサツマイモを植物由来のスナック菓子にした新種を発売した。スーパーフードのサツマイモは、サワークリーム&オニオン味とクラシックチェダー味の2種類のすくいやすいクラッカーの形になる。
- 2023年5月、アグリーズ・ケトル・チップスは、アップサイクル・スイーター・ポテトチップス「アグリーズ・スイーツ」を発売した。このチップスは、不完全なサツマイモを使い、少量ずつケトルで調理し、軽く塩味を付けている。
レポートを購入する理由
- 世界の根菜・塊茎作物市場を、種類、流通チャネル、用途、地域に基づいて細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 根菜類および塊茎作物市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の根菜・塊茎作物市場レポートは、約61の表、63の図、181ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in usage of Roots in Distilled Spirits
4.1.1.2. Raising in Usage of Roots and Tubers in Innovative Food Grade Products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Pest and Disease Management
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Root*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Sweet Potatoes
7.2.4. Cassava
7.3. Tuber
7.3.1. Potatoes
7.3.2. Yams
7.3.3. Corm
7.3.4. Aroids
7.3.5. Cocoyam
7.3.6. Taro
7.3.7. Others
7.4. Canna
7.5. Arrowroot
7.6. others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Company Stores*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. E-Commerce
8.4. Hypermarkets/Supermarkets
8.5. Specialty Stores
8.6. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Food*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Planting Material
9.4. Animal Feed
9.5. Distilled Spirits
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. YESRAJ AGRO EXPORTS PVT. LTD*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Nash Produce
12.3. Ham Farms
12.4. Dole Food Company, Inc.
12.5. Tereos
12.6. AKN Organics
12.7. Veerkrupa Global Enterprise
12.8. Frutteto
12.9. HOANG DANG PROCESSING FOODSTUFF CO., LTD
12.10. RedLuck International Pvt Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Root and Tuber Crop Market reached US$ 1.6 billion in 2022 and is expected to reach US$ 2.2 billion by 2030, growing with a CAGR of 4.6 % during the forecast period 2023-2030.
The global root and tuber crop market has witnessed significant growth and transformations over the years, in various developing countries consumers are highly adopting the processed products of roots and tubers, they are also highly used in animal feed as they are rich in carbohydrates also help in enhancing the digestive health and palatability. Hence, such factors help in driving the global root and tuber crop market.
Furthermore, the demand for root and tubers is increasing, For instance, according to a Eurostat report, France produced 34.4 million tonnes of sugar beet in 2021, which was 8.2 million tonnes more than in 2020 and Europe produced around 50.4 million tonnes of potatoes in 2021. Hence, such high production rates can help in increasing the market growth.
The roots segment accounts for over half of the market share. Similarly, North America dominates the root and tuber crop market, capturing the largest market share. This region remains the largest producer and consumer of root and tuber crops as it is the largest exporter of fresh sweet potatoes.
Dynamics
Increase in usage of Roots in Distilled Spirits
The alcoholic beverage industries are highly adopting roots and tubers into distilled spirits as they impact distinct flavors and aromas to beverages. Some roots such as sweet potato, and cassava can add sweetness and nutty flavor to beverages. Hence, it can help in increasing the adoption rate of root and tuber crops.
Furthermore, many manufacturing companies are producing innovative quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Nishi Shuzo Co., Ltd. company produces Kiccho Houzan, which is made of sweet potato and contains alcohol 25% by vol. Hence, such products can help in increasing the adoption rate.
Raising in Usage of Roots and Tubers in Innovative Food Grade Products
Consumers are adopting various culinary applications such as soups, and others as they provide unique flavor, taste, and aroma, also these roots and tubers are a good source of carbohydrates, minerals, and essential vitamins. They offer anti-inflammatory properties. Hence, such factors can help in increasing the market growth.
Furthermore, many manufacturers are producing innovative high-quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Pride of India company produces gourmet arrowroot ground powder, which is a nutrient-rich product that is used in bakes, fries, and other savory dishes. Hence, such products can help in increasing the adoption rate.
Pest and Disease Management
Pest and diseases significantly affect the growth of the root and tuber crops market. As they damage the crops it leads to the degradation of crop quality, also managing pests and diseases often requires the use of pesticides and herbicides. Which increases the presence of chemical residues in the crops, which could affect the adoption rate.
Segment Analysis
The global root and tuber crop market is segmented based on type, distribution channel, application and region.
Increase in Demand for Plant Nutrition
The root segment holds the maximum share of the global root and tuber crop market. Consumers are highly adopting root vegetables such as sweet potatoes, cassava, and others as they provide essential nutrients and dietary fibers. They also contain antioxidant properties, help in lowering cholesterol levels, and improve digestive health. Hence, such factors help in increasing the market growth.
Furthermore, as the demand for root vegetables are rising among consumer, many manufacturers are investing more in the production of these products. For instance, Nash product company produces both conventional and organic sweet potatoes, in different packages such as Mr.Yam bagged Sweet potatoes, they are full-wrap, flexible mesh bags that can be 2lb, 3lb & 5lb of sweet potatoes. The packaging contains recipe ideas and cooking suggestions for versatile and exciting ways to prepare sweet potatoes. Hence, such products can help in increasing the adoption rate.
Geographical Penetration
High Exports Rates
Asia-Pacific has been a dominant force in the global root and tuber crop market and its significance has only grown in the post-2020 era. Consumers in this region are highly adopting the root and tuber-based processed products as part of their regular diets, which helps in increasing the market in this region.
Furthermore, the demand for roots and tubers is increasing, for instance, according to FAO, the United States is the top global exporter, by volume, of sweet potatoes in 2020, and U.S. sweet potato exports on a fresh-weight basis increased by 1,157 percent from 2001 to 2021. Hence, such increased export rates can help in increasing the market in this region.
Additionally, as the demand is increasing in this region many manufacturing companies such as Ham Farms, Nash Produce, and others are focusing on producing innovative high-quality products in order to expand their market sizes and also increase the availability of products in the markets.
Competitive Landscape
The major global players in the market include YESRAJ AGRO EXPORTS PVT. LTD, Nash Produce, Ham Farms, Dole Food Company, Inc, Tereos, AKN Organics, Veerkrupa Global Enterprise, Frutteto, HOANG DANG PROCESSING FOODSTUFF CO., LTD, and RedLuck International Pvt Ltd.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has brought unprecedented challenges for industries worldwide, including the global root and tuber crops market, Covid many country governments have imposed lockdowns which led to shout shutdown of many manufacturing companies, which led to a decrease in the availability of products in the market. This had shown a negative impact on global root and tuber crops market.
By Type
• Root
• Sweet Potatoes
• Cassava
• Tuber
• Potatoes
• Yams
• Corm
• Aroids
• Cocoyam
• Taro
• Others
• Canna
• Arrowroot
• Others
By Distribution Channel
• Company Stores
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Application
• Food
• Planting Material
• Animal Feed
• Distilled Spirits
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In April 2023, the Spudsy company launched a new variety of sweet potatoes into plant-based snacks, the superfood sweet potato will take the shape of scoopable crackers in two different flavors such as sour cream and onion and classic cheddar.
• In May 2023, Uglies Kettle Chips launched Uglies Sweets, an upcycled sweer potato chip. The chips are made with imperfect sweet potatoes, kettle-cooked in small batches, and lightly salted.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global root and tuber crop market segmentation based on type, distribution channel, application, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of root and tuber crop market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global Root and Tuber Crop market report would provide approximately 61 tables, 63 figures and 181 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in usage of Roots in Distilled Spirits
4.1.1.2. Raising in Usage of Roots and Tubers in Innovative Food Grade Products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Pest and Disease Management
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Root*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Sweet Potatoes
7.2.4. Cassava
7.3. Tuber
7.3.1. Potatoes
7.3.2. Yams
7.3.3. Corm
7.3.4. Aroids
7.3.5. Cocoyam
7.3.6. Taro
7.3.7. Others
7.4. Canna
7.5. Arrowroot
7.6. others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Company Stores*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. E-Commerce
8.4. Hypermarkets/Supermarkets
8.5. Specialty Stores
8.6. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Food*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Planting Material
9.4. Animal Feed
9.5. Distilled Spirits
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. YESRAJ AGRO EXPORTS PVT. LTD*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Nash Produce
12.3. Ham Farms
12.4. Dole Food Company, Inc.
12.5. Tereos
12.6. AKN Organics
12.7. Veerkrupa Global Enterprise
12.8. Frutteto
12.9. HOANG DANG PROCESSING FOODSTUFF CO., LTD
12.10. RedLuck International Pvt Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

DataM Intelligence社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る