桃とネクタリンの世界市場 - 2023-2030Global Peaches and Nectarines Market - 2023-2030 概要 世界の桃とネクタリン市場は2022年に28億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 3.8%で成長し、2030年には37億米ドルに達すると予測されている。 世界のモモとネクタリン市場は、すべての必須栄養... もっと見る
サマリー概要世界の桃とネクタリン市場は2022年に28億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 3.8%で成長し、2030年には37億米ドルに達すると予測されている。 世界のモモとネクタリン市場は、すべての必須栄養素、ビタミンA、K、C、B、食物繊維を提供するこれらの果物の需要が増加しているため、大きな成長を目撃している。ビタミンA、K、C、B、食物繊維など、必要な栄養素がすべて含まれているため、需要が高まっている。したがって、このような要因は、世界の桃とネクタリン市場を促進するのに役立ちます。 さらに、消費者はこれらの果物を非常に採用しており、生産量の増加につながった。例えば、米国農務省の報告によると、モモとネクタリンの生 産量は162,500トンで、2022/23年度に比べ1.6%増加する。桃とネクタリンの輸出は、標準的な収量とわずかな作付面積の増加に基づき、2.3%増の106,400 MTとなる。したがって、このような高い生産率は市場成長の拡大に役立つ。 加工食品・飲料分野が市場シェアの半分以上を占める。同様に、アジア太平洋地域は桃とネクタリン市場を支配し、1/3以上の最大市場シェアを獲得している。インドは世界的に桃とネクタリンの生産量が多く、これが市場成長を後押ししている。 ダイナミクス 加工食品における桃の使用量の増加 桃は必須ビタミン、ミネラル、抗酸化物質、食物繊維などの栄養素を含んでいるため、消費者の関心が高く、多くの製造企業が桃を様々な食品に利用し、缶詰や冷凍桃など様々な形に加工している。そのため、市場規模の拡大に寄与している。 さらに、より多くの消費者を惹きつけるために、多くの製造企業が革新的な製品を生産している。例えば、Stoltzfus Family Dairy社は桃ヨーグルトを製造しており、ビタミンA、C、食物繊維を豊富に含み、消化の健康増進に役立っている。したがって、こうした製品は採用率を高めるのに役立つ。 植物性化粧品への需要の増加 植物由来の化粧品に対する需要の増加は、化粧品における桃とネクタリンの需要を増加させるのに役立つ。桃はビタミンAとCと抗酸化物質の良い供給源であり、肌の美白を強化し、皮膚病を軽減し、傷ついたり炎症を起こした唇を修復し、活性化させ、落ち着かせるのに役立つからである。したがって、このような要因が採用率を高めるのに役立っている。 さらに、多くの製造企業は消費者層を拡大するため、高品質な製品の製造に注力している。例えば、ピュアセンス社はピーチパイのリッププランピングマスクを製造しており、ピーチオイルが唇に強い栄養を与え、滑らかでしなやかな唇にするのに役立っている。したがって、このような製品は市場規模の拡大に役立っている。 限られた栽培条件 生育条件が限定的であることは、桃とネクタリン市場の大きな課題であり抑制要因となる。これらの果物は特定の気候条件、暖かい温度、湿度、土壌条件を必要とするためである。このような条件は地域によっては成長を制限し、市場成長の低下を引き起こす可能性がある。 さらに、2023年の米国農務省の報告によると、2023/24年の米国のモモとネクタリンの生産量は574,000トンに減少すると予測されている。また、生産量は2013/14年から2022/23年の間に30%以上減少し、80万トンから65万トンに減少する。したがって、限られた生育条件が市場の成長を妨げる可能性がある。 セグメント分析 世界の桃・ネクタリン市場は、タイプ、流通チャネル、形態、用途、地域によって区分される。 革新的な栄養価の高い製品に対する需要の増加 加工食品と飲料産業が世界の桃とネクタリン市場で最大のシェアを占めている。これらの果物は必要な必須ビタミン、ミネラル、抗酸化物質、食物繊維をすべて提供する。消化器系の健康増進にも役立つ。したがって、そのような要因は、採用率を高めるのに役立ちます。 さらに、多くの製造企業は、より多くの消費者層を惹きつけるために、モモとネクタリンを使用した革新的な高品質の製品を発売することに注力している。例えば、2023年4月、Pinkbeery社は、フレッシュで涼しげな明るい風味を含む新しい白桃フローズンヨーグルトを発売した。新鮮なイチゴ、ブルーベリー、イチゴのピーチピューレがトッピングされている。したがって、こうした製品は桃とネクタリンの使用量を増やすのに役立つ。 地理的浸透 高い生産率 アジア太平洋地域は世界のピーチ・ネクタリン市場で圧倒的な強さを誇っており、その重要性は2020年以降も増すばかりである。同地域の消費者は、必須栄養素と食物繊維をすべて提供し、皮膚関連疾患の軽減に役立ち、消化器系の健康を増進することから、これらの果物を通常の食生活に大いに取り入れている。したがって、このような要因がこの地域での採用率を高めるのに役立っている。 さらに、この地域の生産率は高い。例えば、2021-22年のNational Horticulture Boardの報告書によると、インドのウッタラカンド州における桃の生産量は約53,ooトンであり、パンジャブ州では32,000トンである。したがって、このような高い生産率は、この地域の市場を拡大するのに役立つ。 さらに、この地域では需要と生産が高いため、Dev Bhoomi Frozen Food Products社、Lone Star Nursery社など多くの製造企業が、市場での製品の入手可能性を高めるために革新的な製品の生産に注力しており、この地域の市場拡大に役立っている。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、BeFresh Ltd、Jersey Fruit、Frog Hollow Farm、Fruit Salad Trees、SADIRA、Del Monte、Jolife Biorganic、Walmestone Growers、Petras Group、Australian Organicsなどが含まれる。 COVID-19影響分析 パンデミックはサプライチェーンに混乱をもたらし、多くの国の政府が閉鎖措置を講じたため、多くの製造会社が閉鎖され、市場での製品の入手可能性が低下し、普及率が低下した。これは世界のピーチ・ネクタリン市場にマイナスの影響を与えている。 タイプ別 - 桃 - クリングストーン・モモ - フリーストーン・ピーチ - セミフリーストーンピーチ - ネクタリン - 白肉ネクタリン - 黄肉ネクタリン 流通チャネル別 - ハイパーマーケット/スーパーマーケット - 小売店 - Eコマース - その他 形態別 - 生鮮 - 缶詰 - 冷凍 - 乾燥 用途別 - 加工食品・飲料 - 栄養補助食品とサプリメント - 化粧品 - その他 地域別 - 北米 o 米国 o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主な展開 - 2023年8月、フード・テクノロジー企業のグラブ・マーケットがロンドン・フルーツの卸売販売事業を買収した。 - 2023年1月、The Natural Fruit CompanyはBollo International Fruitsを3億ユーロで買収した。 レポートを購入する理由 - タイプ、流通チャネル、形態、用途、地域に基づく世界の桃とネクタリン市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 桃とネクタリン市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析。 - 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。 世界の桃とネクタリン市場レポートは約69表、69図、182ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Distribution Channel 3.3. Snippet by Form 3.4. Snippet by Application 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increase in Usage of Peaches in Processed Foods 4.1.1.2. Increase in Demand for Plant-based Cosmetic Products 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Limited Growing Conditions 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Patent Analysis 5.5. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Peaches* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.2.3. Clingstone Peaches 7.2.4. Freestone Peaches 7.2.5. Semi-Freestone Peaches 7.3. Nectarines 7.3.1. White Flesh Nectarines 7.3.2. Yellow Flesh Nectarines 8. By Distribution Channel 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 8.2. Hypermarkets/Supermarkets* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Retail Stores 8.4. E-Commerce 8.5. Others 9. By Form 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 9.2. Fresh* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Canned 9.4. Frozen 9.5. Dried 10. By Application 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 10.2. Processed Food and Beverages* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Nutraceuticals and Supplements 10.4. Cosmetics 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. BeFresh Ltd* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Jersey Fruit 13.3. Frog Hollow Farm 13.4. Fruit Salad Trees 13.5. SADIRA 13.6. Del Monte 13.7. Jolife Biorganic 13.8. Walmestone Growers 13.9. Petras Group 13.10. Australian Organics LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Distribution Channel 3.3. Snippet by Form 3.4. Snippet by Application 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increase in Usage of Peaches in Processed Foods 4.1.1.2. Increase in Demand for Plant-based Cosmetic Products 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Limited Growing Conditions 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Patent Analysis 5.5. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Peaches* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.2.3. Clingstone Peaches 7.2.4. Freestone Peaches 7.2.5. Semi-Freestone Peaches 7.3. Nectarines 7.3.1. White Flesh Nectarines 7.3.2. Yellow Flesh Nectarines 8. By Distribution Channel 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 8.2. Hypermarkets/Supermarkets* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Retail Stores 8.4. E-Commerce 8.5. Others 9. By Form 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 9.2. Fresh* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Canned 9.4. Frozen 9.5. Dried 10. By Application 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 10.2. Processed Food and Beverages* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Nutraceuticals and Supplements 10.4. Cosmetics 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. BeFresh Ltd* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Jersey Fruit 13.3. Frog Hollow Farm 13.4. Fruit Salad Trees 13.5. SADIRA 13.6. Del Monte 13.7. Jolife Biorganic 13.8. Walmestone Growers 13.9. Petras Group 13.10. Australian Organics LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
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