世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ナツメグの世界市場 - 2023-2030


Global Nutmeg Market - 2023-2030

概要 世界のナツメグ市場は2022年に24億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.4%で成長し、2030年には36億米ドルに達すると予測されている。 世界のナツメグ市場は、家庭用と製薬業界の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年11月1日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
189 英語

 

サマリー

概要
世界のナツメグ市場は2022年に24億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.4%で成長し、2030年には36億米ドルに達すると予測されている。
世界のナツメグ市場は、家庭用と製薬業界の両方でナツメグの需要が増加しているため、大きな成長を目撃している。ナツメグは、肉・鶏肉製品、ベーカリー、製菓など、幅広い料理用途に使用されている。また、抗菌作用や抗炎症作用があり、医薬品の使用量を増やすのに役立っている。そのため、世界のナツメグ市場の牽引役となる。
さらに、多くの製造企業が市場を拡大するために高品質の革新的な製品を生産している。例えば、Blossom Kochhar Aroma Magic社はナツメグのエッセンシャルオイルを製造している。強力な癒し効果、神秘性、媚薬効果があり、筋肉痛を効果的に和らげる。
医薬品セグメントは市場シェアの半分以上を占めている。同様に、アジア太平洋地域はナツメグ市場を支配しており、1/3以上の最大市場シェアを獲得している。インドはナツメグの最大の生産国で、2020-21年の生産量は15,595トンである。したがって、この地域の市場を拡大させることができる。
ダイナミクス
伝統的医薬品の需要増加
ナツメグには抗菌作用があり、口腔内の問題や口臭を効果的に軽減することができる。したがって、このような要因は、採用率を高めるのに役立ちます。
さらに、多くの主要企業は、より多くの消費者を引き付けるために、革新的な高品質の製品の生産に注力している。例えば、ナットハビット社は、ターメリック・ナツメグ・メラノアクティブを含むオールデイ・マライ・ピグメンテーションを製造している。色素沈着、日焼け、シミを改善し、抗酸化作用が老化による色素沈着を遅らせる。したがって、このような製品は、採用率を高めるのに役立ちます。
様々な食品におけるナツメグの使用量の増加
ナツメグは、独特の甘さとスパイシーな風味を提供するため、消費者は非常に魅了され、ベーキング、料理、飲料製造など、幅広い料理用途で使用されている。また、風味を高めるのにも役立つため、ナツメグの使用量を増やすのに役立つ。
さらに、多くの製造会社が、より多くの消費者を引き付けるために、高品質の革新的な製品を生産している。例えば、Keya Foods社は、甘い料理、パイ、プリン、カスタード、クッキー、スパイスケーキなどに使用されるトラバンコール産ナツメグパウダーを製造している。味を引き立てるのに役立つ。したがって、このような製品は、食品へのナツメグの採用を増やすのに役立つ。
限られた栽培条件
ナツメグは熱帯の気候、水はけがよく肥沃で有機物の含有量の多いローム質の土壌など、特定の栽培条件を必要とするため、栽培条件が限定されることはナツメグ市場の成長に大きな影響を与える可能性がある。従って、そのような特定の条件は、市場成長に影響を与える可能性のある一部の地域の成長を抑制する可能性がある。
セグメント分析
世界のナツメグ市場は、タイプ、形状、流通チャネル、用途、地域によって区分される。
効果的な天然医薬品に対する需要の増加
ナツメグには抗炎症作用があり、関節痛や筋肉痛の軽減に役立つほか、口臭や虫歯の軽減にも役立つため、製薬業界は幅広い医薬品にナツメグを採用している。したがって、このような要因は、採用率を高めるのに役立ちます。
さらに、より多くの消費者を惹きつけるために、多くの製造会社が革新的な品質の製品を製造している。例えば、ナチュラリス社はナツメグ精油を製造しており、消化、循環、神経バランスを効果的に助け、食欲を促進し、神経疲労や月経痛、ホルモンバランスの乱れに役立っている。したがって、こうした製品はナツメグの使用率を高めるのに役立っている。
地理的浸透
高い生産率
アジア太平洋地域は世界のナツメグ市場において支配的な力を持っており、その重要性は2020年以降の時代においてますます高まっている。この地域の消費者は、ナツメグが独特の風味を提供し、また口腔内の問題、関節痛、筋肉痛などを軽減するのに役立つため、料理と薬用の両方の目的でこれらのナツメグを非常に採用している。したがって、このような要因がこの地域での採用率を高めるのに役立っている。
さらに、ナツメグの需要が増加しているため、この地域ではナツメグの生産量も増加している。例えば、ケララ州コジッコデ市の農業園芸局によると、2020-21年のナツメグの生産量は15595トンで、農地面積は24431ヘクタールである。したがって、このような高い生産量はこの地域の市場拡大に役立つ。
さらに、需要が高いため、Nat Habit、Blossom Kochhar Aroma Magic、Keya Foods、Meraki Essentialsなどの多くの製造企業が、市場での製品の可用性を高めるために多種多様な製品を生産しており、この地域での採用率を高めるのに役立っている。
競争状況
市場の主なグローバルプレイヤーには、Nat Habit、Earthon、Blossom Kochhar Aroma Magic、Keya Foods、Meraki Essentials、BMV Fragrances Pvt.Ltd.、AOS Products Pvt.Ltd.、NATURALIS、Olam International、Mccormick & Companyなどがいる。
COVID-19 影響分析
パンデミックはサプライチェーンに混乱をもたらし、多くの国の政府がロックダウンを課したため、いくつかの製造会社が閉鎖され、市場における製品の入手可能性が低下した。
タイプ別
- 料理用
- エッセンシャルオイル
- ナツメグバター
- その他
形態別
- 粉末状
- オイルベース
- その他
流通チャネル別
- 直営店
- Eコマース
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
用途別
- 肉・鶏肉製品
- スナック&コンビニエンス食品
- スープ・ソース
- ベーカリー・菓子
- 医薬品
- 化粧品
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年1月、FMCG大手のDaburがBadshah Masalaの株式51%を₹587.52クローで取得した。
- 2023年1月、ウィプロ・コンシューマー・ケア・ライティングはケララ州の食品ブランド、ニラパラを買収し、この買収でウィプロはスナック食品、スパイス、調理済み食品市場で重要なプレーヤーとなった。
レポートを購入する理由
- 世界のナツメグ市場をタイプ、形状、流通チャネル、用途、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- ナツメグ市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のナツメグ市場レポートは約69の表、74の図、189ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Form
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in demand for Traditional medications
4.1.1.2. Raising in Usage of Nutmeg in Various Foods
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Limited Growing Conditions
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Culinary Use*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Essential Oils
7.4. Nutmeg Butter
7.5. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Powdered Form*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Oil-Based
8.4. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Company Stores*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. E-Commerce
9.4. Hypermarkets/Supermarkets
9.5. Specialty Stores
9.6. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Meat& Poultry Products*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Snacks& Convenience Foods
10.4. Soups & Sauces
10.5. Bakery & Confectionery
10.6. Pharmaceuticals
10.7. Cosmetics
10.8. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Nat Habit*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Earthon
13.3. Blossom Kochhar Aroma Magic
13.4. Keya Foods
13.5. Meraki Essentials
13.6. BMV Fragrances Pvt. Ltd.
13.7. AOS Products Pvt. Ltd.
13.8. NATURALIS
13.9. Olam International
13.10. Mccormick & Company
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Nutmeg Market reached US$ 2.4 billion in 2022 and is expected to reach US$ 3.6 billion by 2030, growing with a CAGR of 5.4% during the forecast period 2023-2030.
The global nutmeg market has witnessed significant growth, as the demand for nutmeg is increasing in both household and pharmaceutical industries. It is highly used in a wide range of culinary applications such as meat& and poultry products, bakery & and confectionery, and others. Also, it offers anti-bacterial and anti-inflammatory properties which help in increasing the usage of medicinal products. Hence, it can help in driving the global nutmeg market.
Furthermore, many manufacturing companies are producing high-quality innovative products in order to expand their markets. For instance, Blossom Kochhar Aroma Magic company produces Nutmeg essential oil. It has powerful healing, mystical, and aphrodisiac qualities, it effectively relieves muscular pains, Hence such products can help in increasing the adoption rate.
The pharmaceuticals segment accounts for over half of the market share. Similarly, the Asia-Pacific dominates the nutmeg market, capturing the largest market share of over 1/3rd. India is the largest producer of nutmeg as the production is 15,595 tones in the year 2020-21. Hence, it can help increase the market in this region.
Dynamics
Increase in demand for Traditional medications
Consumers are adopting traditional medications which helps increase the demand for nutmeg as it contains antibacterial properties which can effectively reduce oral problems and bad breath, also they are effectively working as joint pain reflies and help in enhancing digestive health, and skin. Hence, such factors help in increasing the adoption rate.
Furthermore, many key players are focusing on producing innovative high-quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Nat Habit company has produced All-Day Malai Pigmentation which contains turmeric nutmeg melanoactives. It helps in clear pigmentation, tan & and blemishes, Anti-oxidant activities slow down pigmentation caused by aging. Hence, such products can help in increasing the adoption rate.
Raising in Usage of Nutmeg in Various Foods
Consumers are highly attracted to these nutmeg, as they provide a unique distinctive sweet and spicy flavor, it is used in a wide range of culinary applications, including baking, cooking, and beverage production. They also help in enhancing the flavor, hence, such factors can help in increasing the usage of nutmegs.
Furthermore, many manufacturing companies are producing high-quality innovative products in order to attract larger consumer bases. For instance, Keya Foods company produces Travancore nutmeg powder, which is used in sweet dishes, pies, puddings, custards, cookies spice cakes, and others. Which helps in enhancing the taste. Hence, such products can help in increasing the adoption of nutmeg in food products.
Limited Growing Conditions
The limited growing conditions can have a significant effect on the growth of the nutmeg market, as the nutmeg requires specific growing conditions such as tropical climates, well-drained, fertile, and loamy soil with good organic matter content, and others. Hence such specific conditions can restrain the growth for some regions which could affect the market growth.
Segment Analysis
The global nutmeg market is segmented based on type, form, distribution channel, application and region.
Increase in Demand for Effective Natural Medicines
The pharmaceutical segment holds the maximum share of the global nutmeg market, the pharmaceutical industries are highly adopting these nutmegs in a wide range of medicines as they provide anti-inflammatory properties that help in reducing joint and muscle pains and also help in reducing bad breath and oral cavities. Hence, such factors can help in increasing the adoption rate.
Furthermore, many manufacturing companies are producing innovative quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Naturalis company produces nutmeg essential oil, which effectively helps in digestion, circulation & nerve balance, promoting appetite, useful for nervous fatigue Menstrual cramps, and hormonal imbalances. Hence, such products help in increasing the usage rate of nutmeg.
Geographical Penetration
High Production Rate
Asia-Pacific has been a dominant force in the global nutmeg market and its significance has only grown in the post-2020 era. Consumers in this region are highly adopting these nutmegs for both cooking and medicinal purposes, as they provide unique flavors and also help in reducing oral problems, joint and muscle pains, and others. Hence, such factors help increase the adoption rate in this region.
Furthermore, as the demand for nutmeg is increasing, the production of nutmeg is higher in this region. For instance, according to the state Agri/Horticulture Department of Kozhikkode, Kerala, the production of nutmeg in the year 2020-21 is 15595 tones, in 24431 hectares of agricultural land. Hence, such high production can help in increasing the market in this region.
Additionally, as the demand is high many manufacturing companies such as Nat Habit, Blossom Kochhar Aroma Magic, Keya Foods, Meraki Essentials, and others are producing a wide variety of products in order to increase the availability of products in the market, which helps in increasing the adoption rate in this region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Nat Habit, Earthon, Blossom Kochhar Aroma Magic, Keya Foods, Meraki Essentials, BMV Fragrances Pvt. Ltd., AOS Products Pvt. Ltd., NATURALIS, Olam International, and Mccormick & Company.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has brought a disruption in the supply chain, many country governments have imposed lockdowns which led to the closure of several manufacturing companies, which led to a decrease in the availability of products in the market, this reduced the adoption rate which caused a negative impact on global nutmeg market.
By Type
• Culinary Use
• Essential Oils
• Nutmeg Butter
• Others
By Form
• Powdered Form
• Oil-Based
• Others
By Distribution Channel
• Company Stores
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Application
• Meat& Poultry Products
• Snacks& Convenience Foods
• Soups & Sauces
• Bakery & Confectionery
• Pharmaceuticals
• Cosmetics
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In January 2023, FMCG major, Dabur acquired 51 percent equity shareholding of Badshah Masala for ₹587.52 crore.
• In January 2023, Wipro Consumer Care and Lighting had the acquisition of a Kerala food brand, Nirapara, with this acquisition Wipro became a significant player in snack food, spices, and ready-to-cook markets.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global nutmeg market segmentation based on type, form, distribution channel, application, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of Nutmeg market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global Nutmeg market report would provide approximately 69 tables, 74 figures, and 189 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Form
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in demand for Traditional medications
4.1.1.2. Raising in Usage of Nutmeg in Various Foods
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Limited Growing Conditions
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Culinary Use*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Essential Oils
7.4. Nutmeg Butter
7.5. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Powdered Form*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Oil-Based
8.4. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Company Stores*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. E-Commerce
9.4. Hypermarkets/Supermarkets
9.5. Specialty Stores
9.6. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Meat& Poultry Products*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Snacks& Convenience Foods
10.4. Soups & Sauces
10.5. Bakery & Confectionery
10.6. Pharmaceuticals
10.7. Cosmetics
10.8. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Nat Habit*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Earthon
13.3. Blossom Kochhar Aroma Magic
13.4. Keya Foods
13.5. Meraki Essentials
13.6. BMV Fragrances Pvt. Ltd.
13.7. AOS Products Pvt. Ltd.
13.8. NATURALIS
13.9. Olam International
13.10. Mccormick & Company
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

DataM Intelligence社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る