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散瞳治療の世界市場 - 2023-2030


Global Mydriasis Treatment Market - 2023-2030

概要 世界の散瞳治療市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年にYY%の年平均成長率で成長すると予測される。 散瞳は瞳孔散大としても知られている... もっと見る

 

 

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2023年11月1日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の散瞳治療市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年にYY%の年平均成長率で成長すると予測される。
散瞳は瞳孔散大としても知られている。散瞳は、目の黒い中心が通常より大きくなることで起こる。この状態は、眼科検査による拡張点眼、薬物や薬剤による副作用、外傷性損傷によって引き起こされることがある。瞳孔は光の変化や感情的な出来事によって自然に拡張しますが、異常な瞳孔の拡張は医学的な疾患の結果である可能性もあります。瞳孔の正常な大きさは、明るいところでは2~4ミリ、薄暗いところでは4~8ミリです(瞳孔散大)。
また、ほとんどの場合、拡張した瞳孔は自然に元の大きさに戻ります。突然瞳孔が開いたり、外傷後に瞳孔が開いたり、頭痛や錯乱を起こしたりした場合は、すぐに医師の診察を受ける必要があります。散瞳の治療には、日光の感度を下げるためにサングラスを着用すること、特にフォトクロミックレンズや偏光レンズが一般的に使用される。外傷によって瞳孔の大きさが変化した結果、目の見た目を改善するために人工コンタクトレンズを着用すること、薬物乱用のリハビリテーション、状況によっては怪我による目の損傷を修復するための手術が検討される。
市場力学:促進要因
眼科ソリューションの採用増加
眼科用ソリューションの採用が増加していることが、予測期間中の市場を牽引すると予想される。点眼薬などの眼科用溶液は、非侵襲的であるため、散瞳患者に好まれることが多い。この嗜好性により、処方された治療に対する患者のコンプライアンスが向上し、より良い治療結果につながる。採用が増加しているため、多くの企業が眼科用ソリューションの開発に注力している。
例えば、2023年9月27日、Viatris Inc.は、アドレナリン作動薬(例えば、フェニレフリン)または副交感神経溶解薬(例えば、トロピカミド)によって生じる薬理学的に誘発される散瞳の治療薬として、ライズムビ(フェントラミン点眼液)0.75%を米国食品医薬品局(FDA)が承認したと発表した。
さらに、散瞳治療においてより良い結果を示す新しい点眼液の開発のために、多くの臨床試験が行われている。定期的な眼科検診と眼疾患の早期介入の重要性に関する国民の意識向上キャンペーンや教育的イニシアチブは、眼科医療に対するより積極的なアプローチに貢献している。このことが、主に散瞳治療における点眼液の採用を後押ししている。
さらに、新しい点眼薬に対するFDAの承認など、多くの規制当局の承認が、点眼薬の使用に対する患者の信頼を高めている。例えば、2023年2月13日、Ocuphire Pharma, Inc.は、薬理学的に誘発される散瞳の治療を目的としたNyxol(フェントラミン点眼液0.75%)の新薬承認申請(NDA)を米国食品医薬品局(FDA)から承認された。
さらに、散瞳の有病率の増加、新規治療薬に対する規制当局の承認の増加、臨床試験および研究活動の増加、散瞳、散瞳レンズおよびその治療法に関する認知度の向上、新規治療法の開発における技術進歩が、予測期間にわたって市場を牽引すると予想される。
阻害要因
手術に伴う合併症、点眼に伴う副作用、コンタクトレンズの不快感、散瞳治療にかかる高額な費用、より良い迅速な治療法の欠如などの要因が、市場の妨げになると予想される。
セグメント分析
世界の散瞳治療市場は、治療タイプ、販売チャネル、地域によって区分される。
サングラス分野は散瞳治療薬市場シェアの約42.2%を占める
予測期間中、サングラスセグメントが最大の市場シェアを占める見込みフォトクロミックレンズや偏光レンズ付きのサングラスは、日光過敏症を軽減するために最も一般的に使用されている。散瞳の人は光に対する感受性が高まることがあるが、そのような状況では、サングラスは目に入る光の量を減らすことで光の感受性を管理するのに役立つ。
さらに、ある種の眼科手術や散瞳の医療処置の後、患者は明るい光から目を保護するためにサングラスを着用することを勧められることがあり、不快感を軽減することができます。散瞳サングラスは、散瞳を直接治療するものではありませんが、明るい光、まぶしさ、強い日差しによる不快感を最小限に抑えることで、症状を緩和することができます。
さらに、散瞳サングラスの幅広い入手可能性と受容性が、最大の市場シェアを握るのに役立っている。さらに、その幅広い採用もサングラスの需要を高めている。
地理的分析
北米が市場シェアの約39.2%を占める
北米地域は、大手企業の存在感が強く、研究活動が活発化していることから、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予想されている。北米、特に米国は、製薬会社や医療機器会社など、新規の眼科ソリューションやサングラス、コンタクトレンズなどの先進的なアイウェアを開発する大手企業が強い存在感を示していることで知られている。大手企業が積極的に臨床試験を行っていることで、散瞳治療のための新しい治療薬や代替治療法の発売につながっている。
さらに、特に米国における研究活動の増加は、初期段階における症状のより良い管理のために、より高度な治療薬の開発にも役立っている。研究活動が活発になるにつれて、治療薬や機器に関連する副作用や合併症を減らすことで、治療薬がより正確に開発され、その結果、患者の転帰が改善されます。
競争状況
散瞳治療市場の主な世界的プレーヤーには、Omeros Corporation、Théa Laboratories、Ocuphire Pharma, Inc.、Alcon Inc.、Hoya Vision、Maui Jim USA, Inc.、Safilo Group S.p.A.、Global Calcium Pvt Ltd、VISION EASE、ZEISS Groupなどが含まれる。
COVID-19の影響分析
COVID-19の大流行は、世界の散瞳治療薬市場に大きな影響を与えた。パンデミックは世界中の製薬業界に前例のない課題をもたらした。パンデミックの間、COVID-19パンデミックとそれに関連する制限に焦点が向けられたため、多くの臨床試験、研究活動、規制当局の承認が一時的に中断または延期された。パンデミックはまた、これらの治療薬や眼鏡のサプライチェーンを世界的に混乱させた。
市場区分
治療薬タイプ別
- サングラス
o フォトクロミックレンズ
o 偏光レンズ
o その他
- 人工コンタクトレンズ
- 手術
- 薬物乱用リハビリ
- 点眼薬
o アトロピン
o マイドリレート
o ホマトロピン
o フェニレフリン
o その他
- その他
販売チャネル別
- 販売チャネル
o 病院薬局
o 小売薬局
o オンライン薬局
- エンドユーザー
o 病院
o 眼科クリニック
o リハビリセンター
o 外来手術センター
o 学術研究機関
o その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
イギリス
o フランス
o スペイン
o イタリア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
レポートを購入する理由
- 治療タイプ、販売チャネル、地域に基づく世界の散瞳治療市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定
- 散瞳治療薬市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の散瞳治療市場レポートは、約53の表、49の図、187ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Treatment Type
3.2. Snippet by Sales Channel
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Adoption of Ophthalmic Solutions
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Complications Associated with the Surgery
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Pipeline Analysis
5.6. Unmet Needs
5.7. Patent Analysis
5.8. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Treatment Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment Type
7.2. Sunglasses*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Photochromic Lenses
7.2.4. Polarized Lenses
7.2.5. Others
7.3. Prosthetic Contact Lenses
7.4. Surgery
7.5. Substance Abuse Rehabilitation
7.6. Eye Drops
7.6.1. Atropine
7.6.2. Mydrilate
7.6.3. Homatropine
7.6.4. Phenylephrine
7.6.5. Others
7.7. Others
8. By Sales Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Sales Channel
8.2. Distribution Channel*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Hospital Pharmacies
8.2.4. Retail Pharmacies
8.2.5. Online Pharmacies
8.3. End-User
8.3.1. Hospitals
8.3.2. Ophthalmic Clinics
8.3.3. Rehabilitation Centers
8.3.4. Ambulatory Surgical Centers
8.3.5. Academic and Research Institutes
8.3.6. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. UK
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Omeros Corporation*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Théa Laboratories
11.3. Ocuphire Pharma, Inc.
11.4. Alcon Inc.
11.5. Hoya Vision
11.6. Maui Jim USA, Inc.
11.7. Safilo Group S.p.A.
11.8. Global Calcium Pvt Ltd
11.9. VISION EASE
11.10. ZEISS Group
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global mydriasis treatment market reached US$ YY million in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030, growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Mydriasis is also known as dilated pupils. Mydriasis occurs when the black center of the eyes is larger than normal. The condition may be caused by dilating eye drops from an eye exam, the side effects from any drugs or medication or traumatic injury. Pupils naturally dilate due to changes in light and emotional events, but unusual pupil dilation could be the result of a medical condition. A pupil’s normal size is 2 to 4 millimeters in bright light and 4 to 8 millimeters in dim light (dilated).
Moreover, most of the time, dilated pupils will back to normal size on their own. If pupils dilate suddenly, occur after a traumatic injury or cause headaches and confusion, need to seek medical attention immediately. The treatment of mydriasis includes wearing sunglasses to reduce sunlight sensitivity, especially photochromic lenses and polarized lenses are commonly used, wearing prosthetic contact lenses to improve the appearance of eyes as the result of varying pupil size caused by trauma, substance abuse rehabilitation and in some situations surgery is considered to repair eye damage from injury.
Market Dynamics: Drivers
Increasing adoption of ophthalmic solutions
The increasing adoption of ophthalmic solutions is expected to drive the market over the forecast period. Ophthalmic solutions, such as eye drops are often mostly preferred by mydriasis patients due to their non-invasive nature. This preference increases patient compliance with the prescribed treatments, leading to better outcomes. Due to the increasing adoption, many companies are focussing on developing ophthalmic solutions.
For instance, on September 27, 2023, Viatris Inc. released that the U.S. Food and Drug Administration (FDA) approved RYZUMVI (phentolamine ophthalmic solution) 0.75% for the treatment of pharmacologically-induced mydriasis produced by adrenergic agonists (e.g., phenylephrine) or parasympatholytic (e.g., tropicamide) agents.
Moreover, many clinical trials are going on for the development of novel ophthalmic solutions that show better results in mydriasis treatment. Public awareness campaigns and educational initiatives about the importance of regular eye examinations and early intervention for eye conditions are contributing to a more proactive approach to eye care. This, in turn, drives the adoption of ophthalmic solutions mostly in the treatment of mydriasis.
Further, many regulatory approvals such as FDA approvals for novel ophthalmic solutions increase the trust in patients for the usage of ophthalmic solutions. For instance, on February 13, 2023, Ocuphire Pharma, Inc. cleared the U.S. Food and Drug Administration (FDA) acceptance for the New Drug Application (NDA) for Nyxol (phentolamine ophthalmic solution 0.75%) for the treatment of pharmacologically-induced mydriasis.
Further, the increasing prevalence of mydriasis, rising regulatory approvals for novel therapeutics, increasing clinical trials and research activities, increasing awareness about mydriasis, mydriatic lenses and their treatment and technological advancements in developing novel treatments are expected to drive the market over the forecast period.
Restraints
Factors such as complications associated with the surgery, side effects associated with the eye drops, the discomfort of the contact lenses, the high cost of the treatment of mydriasis and lack of better and quick treatment are expected to hamper the market.
Segment Analysis
The global mydriasis treatment market is segmented based on treatment type, sales channel and region.
The sunglasses segment accounted for approximately 42.2% of the mydriasis treatment market share
The sunglasses segment is expected to hold the largest market share over the forecast period. Sunglasses with photochromic lenses and polarized lenses are most commonly used to reduce sunlight sensitivity. Sometimes, individuals with mydriasis experience increased sensitivity to light, in such situations, sunglasses can help manage this sensitivity of the light by reducing the amount of light entering the eyes.
In addition, after certain eye surgeries or other mydriatic medical procedures, patients may be advised to wear sunglasses to protect the eyes from bright light and it reduces discomfort. While mydriatic sunglasses do not directly treat mydriasis, they can provide symptomatic relief by minimizing discomfort caused by bright light, glare, or intense sunlight.
Further, the wide availability and acceptability of the mydriatic sunglasses helps to hold the largest market share. In addition, their wide adoption also increases the demand for the sunglasses.
Geographical Analysis
North America accounted for approximately 39.2% of the market share
North America region is expected to hold the largest market share over the forecast period owing to the strong presence of major players and increasing research activities. North America especially the United States is known for its strong presence of major players such as pharmaceutical companies and medical device companies for developing novel ophthalmic solutions and advanced eyewear such as sunglasses and contact lenses. The presence of major players actively performing in clinical trials, leads to the launch of novel therapeutics and alternative treatment options for the treatment of mydriasis.
Furthermore, the increasing research activities especially in the United States also helps to develop more advanced therapeutics for the better management of the symptoms in the early stages. As the research activities increase, the therapeutics are developed more precisely by reducing the adverse effects and complications associated with the therapeutics and devices, which results in better patient outcomes.
Competitive Landscape
The major global players in the mydriasis treatment market include Omeros Corporation, Théa Laboratories, Ocuphire Pharma, Inc., Alcon Inc., Hoya Vision, Maui Jim USA, Inc., Safilo Group S.p.A., Global Calcium Pvt Ltd, VISION EASE, ZEISS Group and among others.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic significantly impacted the global mydriasis treatment market. The pandemic created unprecedented challenges for pharmaceutical industries worldwide. During the pandemic, many clinical trials, research activities and regulatory approvals are temporarily disrupted or postponed due to the redirected focus on the COVID-19 pandemic and its related restrictions. The pandemic also disrupted the supply chain of these treatment medications and eyewear globally.
Market Segmentation
By Treatment Type
• Sunglasses
o Photochromic Lenses
o Polarized Lenses
o Others
• Prosthetic Contact Lenses
• Surgery
• Substance Abuse Rehabilitation
• Eye Drops
o Atropine
o Mydrilate
o Homatropine
o Phenylephrine
o Others
• Others
By Sales Channel
• Distribution Channel
o Hospital Pharmacies
o Retail Pharmacies
o Online Pharmacies
• End-User
o Hospitals
o Ophthalmic Clinics
o Rehabilitation Centers
o Ambulatory Surgical Centers
o Academic and Research Institutes
o Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o U.K.
o France
o Spain
o Italy
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Why Purchase the Report?
• To visualize the global mydriasis treatment market segmentation based on treatment type, sales channel and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development
• Excel data sheet with numerous data points of mydriasis treatment market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global mydriasis treatment market report would provide approximately 53 tables, 49 figures, and 187 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Treatment Type
3.2. Snippet by Sales Channel
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Adoption of Ophthalmic Solutions
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Complications Associated with the Surgery
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Pipeline Analysis
5.6. Unmet Needs
5.7. Patent Analysis
5.8. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Treatment Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment Type
7.2. Sunglasses*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Photochromic Lenses
7.2.4. Polarized Lenses
7.2.5. Others
7.3. Prosthetic Contact Lenses
7.4. Surgery
7.5. Substance Abuse Rehabilitation
7.6. Eye Drops
7.6.1. Atropine
7.6.2. Mydrilate
7.6.3. Homatropine
7.6.4. Phenylephrine
7.6.5. Others
7.7. Others
8. By Sales Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Sales Channel
8.2. Distribution Channel*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Hospital Pharmacies
8.2.4. Retail Pharmacies
8.2.5. Online Pharmacies
8.3. End-User
8.3.1. Hospitals
8.3.2. Ophthalmic Clinics
8.3.3. Rehabilitation Centers
8.3.4. Ambulatory Surgical Centers
8.3.5. Academic and Research Institutes
8.3.6. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. UK
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Omeros Corporation*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Théa Laboratories
11.3. Ocuphire Pharma, Inc.
11.4. Alcon Inc.
11.5. Hoya Vision
11.6. Maui Jim USA, Inc.
11.7. Safilo Group S.p.A.
11.8. Global Calcium Pvt Ltd
11.9. VISION EASE
11.10. ZEISS Group
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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