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歯間ブラシの世界市場 - 2023-2030


Global Interdental Brush Market - 2023-2030

概要 世界の歯間ブラシ市場は2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 歯間ブラシは、歯間ブラシとも呼ばれ、歯... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年11月1日 US$4,350
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187 英語

 

サマリー

概要
世界の歯間ブラシ市場は2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
歯間ブラシは、歯間ブラシとも呼ばれ、歯と歯の間、ブラケット、ブリッジ、インプラントなどの歯間を清掃するために使用される口腔衛生器具です。形状は通常円筒形で、通常の歯ブラシよりもはるかに小さいです。これらのブラシには通常、ミニボトルブラシのような金属ワイヤーで固定されたフィラメントがあります。このワイヤーは、口の中の特定の場所に届きやすくするために、角度をつけたり曲げたりすることができます。ワイヤーに取り付けられたハンドルがブラシを動かし、歯と歯の間に挟まった歯垢や食べかすを掃除する。
さらに、歯間ブラシにはさまざまなニーズに対応できるよう、さまざまなサイズがあります。最も小さな歯間ブラシは、しっかりと噛み合わされた歯と歯の間にフィットし、一方、大きなサイズは、歯列矯正、義歯インプラント、歯の欠損によって残された隙間の周りの清掃に適しています。歯間ブラシの中には使い捨てのものもあれば、柄が長くブラシヘッドが交換できるものもあります。歯間が不衛生になると、デンタルバイオフィルムやインプラント周囲バイオフィルムが生成されます。そのため、これらのブラシはインプラント周囲疾患にも使用される。
市場力学:促進要因
口腔ケアへの注目の高まり
口腔ケアへの注目の高まりが、予測期間中の市場を牽引すると予想される。歯間ブラシは、歯肉の健康を最適化し、様々なタイプの口腔疾患を予防する上で重要な役割を果たしている。これらのブラシは、歯肉縁下2~2.5mmまでの歯垢除去に効果的である。人々は、口腔衛生を良好に保つことの重要性をより認識するようになっている。この意識の高まりが、口腔の健康維持に役立つ歯間ブラシの需要を促進している。そのため、多くの主要企業が歯間ブラシを含む口腔衛生製品の開発に注力している。
例えば、2023年05月09日、TePeは、歯間ブラシ、つまようじ、歯ブラシ、特殊歯ブラシを含む高品質の口腔衛生製品の開発における世界的企業であり、世界中に子会社と流通を持つ。クリニカル・リサーチ・デンタル(CRD)と提携することで、TePeは、臨床、診療、衛生の経験を持つベテランのクリニカル・アドバイザーからなる全米チームのサポートにより、ブランドのカバー範囲を拡大します。
さらに、2021年1月12日、TePeは持続可能な歯間歯ブラシのラインを提供した。同社はマスバランスシステムの一環として、化石原料を化石を含まない松根油に置き換えている。この結果、TePeの歯間ブラシの二酸化炭素排出量は80%削減されたと報告されている。TePeの歯間ブラシは歯科医師との共同開発によるもので、安全で効率的な清掃のために色分けされた9種類のサイズがある。
歯間ブラシの採用は、口腔ケアの予防的アプローチとして継続的に増加している。これらの歯間ブラシは、歯と歯の間の清掃に重要な役割を果たし、虫歯、歯周病、歯の喪失など、より重大な歯の問題を回避するのに役立ちます。市場拡大のため、歯間ブラシに注目する市場関係者は多い。
例えば、2022年11月30日、STIMオーラルケアのブランド名でGlobal Dents Aid Pvt Ltdは、オーラルケア製品の世界市場で数十年にわたる支配の後、歯間ブラシを提供することを発表した。一般的な歯ブラシとは異なり、このブラシは歯と歯の間を清掃することができる。歯ブラシに加えて歯間ブラシを使用することで、歯と歯茎の健康を維持することができる。
さらに、口腔疾患の有病率の増加、副作用を減らしてより高度な歯間ブラシを開発するための臨床試験の増加、歯間ブラシが提供する利点に関する認知度の向上、各個人に合った斬新な歯間ブラシの開発の進歩などが、予測期間中に市場を牽引すると予想される要因である。
阻害要因
歯ぐきからの出血、コルチコステロイドやその他の薬剤の大量投与など、歯間ブラシに関連する合併症、入手・購入の困難さ、正しいサイズを見つけることの難しさ、歯間ブラシの高コストなどの要因が、市場の妨げになると予想される。
セグメント分析
世界の歯間ブラシ市場は、太さ、形状、用途、流通チャネル、地域によって区分される。
円筒形ブラシは歯間ブラシ市場の約43.1%を占める
予測期間中、円筒型ブラシセグメントが最大の市場シェアを占めると予想される。円筒形の歯間ブラシは、食べかすや歯垢を除去することで、より効果的に歯と歯の間に届き、清掃することができるため、多くの利点がある。また、これらのブラシは幅広い歯間スペースに適しているため、多くのユーザーにとって汎用性の高い選択肢となっている。
例えば、2023年に米国国立衛生研究所(NIH)が実施した研究によると、円筒形の歯間ブラシは他のタイプの歯間ブラシよりも優れた清掃性能を達成したことが示されています。円筒形の歯間ブラシは、快適な清掃性を提供します。
円筒形の歯間ブラシは、基本的に様々なサイズがあり、使用者の特定のニーズに応じて適切なフィット感を確保することで、歯と歯の間の様々な隙間に対応します。また、円筒形の歯間ブラシは、あらゆる年齢の人に使いやすいように、快適なグリップを提供するハンドルを持っていることがよくあります。さらに、円筒型歯間ブラシの幅広い採用も需要を高めている。
地理的分析
北米が市場シェアの約41.1%を占める
北米地域は、大手企業の存在感が強く、歯間ブラシの採用が増加していることから、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予想される。北米、特に米国は、医療機器メーカーなどの大手企業が強い存在感を示していることで知られており、特にユーザーフレンドリーに応じた先進的な歯間ブラシの提供に注力しています。
さらに、同地域での歯間ブラシの採用が増加していることも、同地域の市場を牽引すると期待されている。米国では、歯と歯茎の病気が高いと予想されています。このような様々な口腔疾患の有病率の増加により、これらのブラシの採用は継続的に増加しています。
例えば、米国国立衛生研究所(NIH)によると、2021年、成人が罹患する最も有病率の高い口腔疾患は、う蝕と歯周(歯肉)疾患の2つである。う蝕は、米国では20~64歳の労働年齢成人の10人中9人が罹患しており、過去20年間、有病率に実質的な変化はない。歯周病もこの年齢層では依然として一般的で、45~64歳の成人の少なくとも5人に2人が罹患している。重度歯周炎は、45〜64歳の現役世代の10人に1人が罹患している。このため、歯間ブラシの採用がさらに増加している。
競争状況
歯間ブラシ市場の主なグローバルプレーヤーには、Koninklijke Philips N.V.、TRISA AG、Sunstar Americas, Inc.、Colgate-Palmolive Company、Procter & Gamble、TePe Munhygienprodukter AB、Welter's Co.Ltd.、ライオン株式会社、SUNSTAR Suisse S.A.、CURADEN AGなどが含まれる。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは世界の歯間ブラシ市場に大きな影響を与えた。パンデミックの間、多くの消費者は必需品に集中したため、歯間ブラシのようなオーラルケア製品は優先度の高い買い物とは見なされなかったかもしれない。そのため、一時的に需要が減少し、市場全体がさらに縮小した。パンデミックにより歯間ブラシのサプライチェーンが世界的に寸断されたため、歯間ブラシが不足する事態となった。
市場区分
厚さ別
- 0.4 mm
- 0.45 mm
- 0.5 mm
- 0.6 mm
- 0.7 mm
- 1.1 mm
- その他
形状別
- コーニック(松型)
- ストレート
- 円筒形
- 薄型
- 極薄
- その他
用途別
- インプラント周囲疾患
- 歯肉炎
- 口臭
- 人工歯
- その他
流通チャネル別
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
イギリス
o フランス
o スペイン
o イタリア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
レポートを購入する理由
- 厚さ、形状、用途、流通チャネル、地域に基づく世界の歯間ブラシ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定
- 歯間ブラシ市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
歯間ブラシの世界市場レポートは、約69の表、76の図、187ページを提供します。
2023年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Thickness
3.2. Snippet by Shape
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Focus on Oral Care
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Complications Associated with the Use of Interdental Brushes
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Pipeline Analysis
5.6. Unmet Needs
5.7. Volume Analysis
5.8. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Thickness
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Thickness
7.2. 0.4 mm*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. 0.45 mm
7.4. 0.5 mm
7.5. 0.6 mm
7.6. 0.7 mm
7.7. 1.1 mm
7.8. Others
8. By Shape
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Shape
8.2. Conic (Pine-Shaped) *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Straight
8.4. Cylindrical
8.5. Thin
8.6. Ultrathin
8.7. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Peri-Implant Diseases*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Gingivitis
9.4. Halitosis
9.5. Prosthesis
9.6. Others
9.7. Straight
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Hospital Pharmacies*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Retail Pharmacies
10.4. Online Pharmacies
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Koninklijke Philips N.V.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. TRISA AG
13.3. Sunstar Americas, Inc.
13.4. Colgate-Palmolive Company
13.5. Procter & Gamble
13.6. TePe Munhygienprodukter AB
13.7. Welter's Co., Ltd
13.8. Lion Corporation
13.9. SUNSTAR Suisse S.A.
13.10. CURADEN AG
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global interdental brush market reached US$ YY million in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030, growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Interdental brushes also known as interproximal brushes are oral hygiene instruments that are used to clean the interdental spaces like space between teeth, brackets, bridges or implants. Their shape is usually cylindrical and much smaller than a normal toothbrush. These brushes typically have a filament that is held in place by a metal wire, a bit like a mini bottle brush. The wire can be angled or bent to make it easier to reach certain spots in the mouth. A handle attached to the wire moves the brush to clean away plaque and food debris trapped between teeth.
Moreover, interdental toothbrushes come in a various range of sizes to suit different needs. The smallest interdental brushes should fit between tightly packed teeth, whereas larger sizes are suitable for cleaning around braces, denture implants and gaps left by missing teeth. Some of the interdental brushes are disposable and some others consist of a longer handle and replaceable brush heads. The lack of hygiene in the interdental spaces leads to the production of dental and peri-implant biofilm. So, these brushes are also used for peri-implant diseases.
Market Dynamics: Drivers
Increasing focus on oral care
The increasing focus on oral care is expected to drive the market over the forecast period. Interdental brushes play a vital role in optimizing gingival health and preventing various types of oral disease. These brushes were effective in removing plaque as far as 2–2.5 mm below the gingival margin. People are becoming more aware of the importance of maintaining good oral hygiene. This increased awareness is driving demand for interdental brushes that can help maintain oral health. So many key players are focusing on developing oral health products including interdental brushes.
For instance, on May 09, 2023, TePe is a global company in the development of quality oral health products, including interdental brushes, toothpicks, toothbrushes, and specialty toothbrushes, with subsidiaries and distribution around the world. By partnering with Clinical Research Dental (CRD), TePe expands the brand’s coverage with the support of a seasoned national team of Clinical Advisors, many of whom have clinical, practice, and hygiene experience.
Additionally, on January 12, 2021, TePe offered a line of sustainable interdental toothbrushes. The company is replacing fossil raw materials with fossil-free pine oils as part of a mass balance system. This reportedly results in reducing the carbon footprint of TePe’s interdental brushes by 80%. The TePe range of interdental brushes is developed in collaboration with the dental profession and includes nine color-coded sizes for safe and efficient cleaning.
The adoption of interdental brushes is continuously increasing as a preventive approach to oral care. These interdental brushes play a crucial role in cleaning between teeth and can help to avoid more significant dental problems such as cavities, gum disease and tooth loss. Many market players focusing on interdental brushes to expand the market.
For instance, on November 30, 2022, Global Dents Aid Pvt Ltd, under the brand name STIM Oral Care released that it offers the Interdental brushes after decades of dominance in the global market for oral care products. Unlike a typical toothbrush, these brushes can clean in between your teeth. The health of teeth and gums can be maintained by using an interdental brush in addition to a toothbrush.
Further, the increasing prevalence of oral disorders, increasing clinical trials to develop more advanced interdental brushes by reducing the side effects, increasing awareness about the advantages offered by the interdental brushes and advancements in the development of novel interdental brushes to suit every individual are the factors expected to drive the market over the forecast period.
Restraints
Factors such as complications associated with the interdental brushes such as occasional bleeding of the gums, high doses of corticosteroids and other drugs, harder to find and purchase, difficulty in finding the correct size, the high cost of the interdental brushes are expected to hamper the market.
Segment Analysis
The global interdental brush market is segmented based on thickness, shape, application, distribution channel and region.
The cylindrical brushes segment accounted for approximately 43.1% of the interdental brush market share
The cylindrical brushes segment is expected to hold the largest market share over the forecast period. The cylindrical shaped interdental brushes offers many advantages by allowing them to reach and clean between teeth more effectively by removing food particles and plaque. These brushes are also suitable for a wide range of interdental spaces, making them a versatile choice for many users.
For instance, according to a study conducted by the National Institute of Health (NIH) in 2023, the study showed that cylindrical interdental brushes achieved a better cleaning performance than other types of interdental brushes. These cylindrical shaped interdental brushes offers comfortability in better cleaning.
Cylindrical interdental brushes are basically available in various sizes to accommodate different gaps between teeth by ensuring a proper fit according to the user's specific needs. Also, cylindrical brushes often have a handle that provides a comfortable grip by making them user-friendly for individuals of all ages. In addition, their wide adoption also increases the demand for the cylindrical interdental brushes.
Geographical Analysis
North America accounted for approximately 41.1% of the market share
North America region is expected to hold the largest market share over the forecast period owing to the strong presence of major players and increasing adoption of interdental brushes. North America especially the United States is known for its strong presence of major players such as medical device companies, which are especially focussing on offering advanced interdental brushes according to the user-friendly.
Moreover, the increasing adoption of interdental brushes in the region is also expected to drive the market in the region. In the United States, dental and gum diseases are expected to be high. Due to this increasing prevalence of various oral diseases, the adoption of these brushes is increasing continuously.
For instance, according to the National Institute of Health (NIH), 2021, the two most prevalent oral diseases affecting adults are dental caries and periodontal (gum) disease. Caries affects 9 of 10 working-age adults aged 20–64 years in the United States, with no substantive change in prevalence during the past 20 years. Periodontal disease also remains common in this age group, affecting at least 2 in 5 adults aged 45–64 years. Severe periodontitis affects 1 in 10 working-age adults aged 45–64 years. This further, increasing the adoption of interdental brushes.
Competitive Landscape
The major global players in the interdental brush market include Koninklijke Philips N.V., TRISA AG, Sunstar Americas, Inc., Colgate-Palmolive Company, Procter & Gamble, TePe Munhygienprodukter AB, Welter's Co., Ltd, Lion Corporation, SUNSTAR Suisse S.A. and CURADEN AG among others.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic significantly impacted the global interdental brush market. During the pandemic, many consumers focused on essential items, so, oral care products like interdental brushes might not have been considered as high-priority purchases. This led to a temporary decrease in demand which further decreased the overall market. The pandemic led to a shortage of interdental brushes due to the disruption of the supply chain of these brushes globally.
Market Segmentation
By Thickness
• 0.4 mm
• 0.45 mm
• 0.5 mm
• 0.6 mm
• 0.7 mm
• 1.1 mm
• Others
By Shape
• Conic (Pine-Shaped)
• Straight
• Cylindrical
• Thin
• Ultrathin
• Others
By Application
• Peri-Implant Diseases
• Gingivitis
• Halitosis
• Prosthesis
• Others
By Distribution Channel
• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o U.K.
o France
o Spain
o Italy
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Why Purchase the Report?
• To visualize the global interdental brush market segmentation based on thickness, shape, application, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development
• Excel data sheet with numerous data points of interdental brush market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global interdental brush market report would provide approximately 69 tables, 76 figures, and 187 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Thickness
3.2. Snippet by Shape
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Focus on Oral Care
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Complications Associated with the Use of Interdental Brushes
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Pipeline Analysis
5.6. Unmet Needs
5.7. Volume Analysis
5.8. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Thickness
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Thickness
7.2. 0.4 mm*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. 0.45 mm
7.4. 0.5 mm
7.5. 0.6 mm
7.6. 0.7 mm
7.7. 1.1 mm
7.8. Others
8. By Shape
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Shape
8.2. Conic (Pine-Shaped) *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Straight
8.4. Cylindrical
8.5. Thin
8.6. Ultrathin
8.7. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Peri-Implant Diseases*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Gingivitis
9.4. Halitosis
9.5. Prosthesis
9.6. Others
9.7. Straight
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Hospital Pharmacies*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Retail Pharmacies
10.4. Online Pharmacies
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Thickness
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Koninklijke Philips N.V.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. TRISA AG
13.3. Sunstar Americas, Inc.
13.4. Colgate-Palmolive Company
13.5. Procter & Gamble
13.6. TePe Munhygienprodukter AB
13.7. Welter's Co., Ltd
13.8. Lion Corporation
13.9. SUNSTAR Suisse S.A.
13.10. CURADEN AG
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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