世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

グレーデンクレスの世界市場 - 2023-2030


Global Graden Cress Market - 2023-2030

概要 世界のグラーデンクレス市場は、2022年に1億2710万米ドルに達し、2030年には1億9350万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは6.2%で成長する見込みである。 ガーデンクレスが必須栄養素、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年11月1日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
176 英語

 

サマリー

概要
世界のグラーデンクレス市場は、2022年に1億2710万米ドルに達し、2030年には1億9350万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは6.2%で成長する見込みである。
ガーデンクレスが必須栄養素、ビタミン、カルシウムなどを提供し、心臓、髪、皮膚の健康維持、免疫力強化などに役立つことから、ガーデンクレスの需要が家庭と医薬分野の両方で増加しているため、世界のグラデンクレス市場は大きな成長を目撃している。従って、このような要因が市場の成長を後押ししている。
さらに、多くの製造企業は、より多くの消費者を引き付けるために、高品質の革新的な製品を生産している。例えば、Sorichorganics社はハリムシード(ガーデンクレス)を生産しているが、これは強力な栄養パンチのパックであり、どのような食事にも万能で、高タンパク、ビタミンA、葉酸、ビタミンC、カルシウム、鉄分を含んでいる。そのため、こうした製品は採用率を高めるのに役立つ。
医薬品セグメントが市場シェアの半分以上を占めている。同様に、アジア太平洋地域はガーデンクレス市場を支配しており、1/3以上の最大市場シェアを獲得している。この地域の政府は、この地域の市場拡大に役立ついくつかの制度を提供している。
ダイナミクス
健康的な食事パターンへの関心の高まり
消費者は健康的な食事パターンを取り入れつつあり、これはガーデンクレスの需要を増やすのに役立つ可能性がある。また、心臓の健康、骨と皮膚の健康維持にも役立つ。低カロリーであるため、これらの製品の普及率を高めるのに役立っている。
さらに、米国農務省の報告によると、100gのガーデンクレスには、カルシウム-81mg、鉄-1.3mg、マグネシウム-38mg、カリウム-76mg、タンパク質-2.6g、総脂肪-0.7g、ビタミンC-69mg、ビタミンA-346μg、ビタミンK-542μgなどが含まれている。したがって、このような優れた栄養価は、ガーデンクレスの普及率を高めるのに役立つ。
様々な料理用途におけるガーデンクレスの使用量の増加
様々な料理用途におけるガーデンクレスの使用量の増加は、ガーデンクレス市場の重要な促進要因である。ガーデンクレスには独特の辛味、胡椒、刺激的な風味があるため、サラダの添え物、サンドイッチの具材、スープやシチューのハーブとして使用される。したがって、このような要素は使用率を高めるのに役立つ。
さらに、多くの主要企業が、より多くの消費者を惹きつけるために、革新的な製品の生産に注力している。例えば、RRアグロフーズはガーデンクレスの種子を生産している。この料理用・癒し用のハーブは、高菜やクレソンに似たピリッとした胡椒の味を持っている。その独特な風味と高い栄養価から、ガーデンクレスはサラダやサンドイッチにおいしくヘルシーに加えることができる。したがって、このような製品は市場の成長に役立つ。
ガーデンクレスに関連する少ない賞味期限とアレルギー
ガーデンクレスは腐りやすいハーブである。また、クレスには高いサリチル酸塩が含まれているため、サリチル酸塩に敏感な人は、腫れ、かゆみ、じんましん、食物不耐症状を引き起こす可能性がある。そのため、市場の成長が鈍化する可能性がある。
セグメント分析
世界のガーデンクレス市場は、性質、包装、流通チャネル、用途、地域によって区分される。
天然医薬品の需要増加
医薬品は世界のガーデンクレス市場で最大のシェアを占めている。医薬品業界は、ビタミンK、C、A、カルシウム、鉄などのミネラルやビタミンの良い供給源であるこれらの種子を非常に採用しているからである。これらは、いくつかの病気を予防し、免疫力を高め、心臓と骨の健康を維持するのに役立ちます。したがって、このような要因はガーデンクレスの採用率を高めるのに役立つ。
さらに、より多くの消費者を惹きつけるために、多くの製造会社が革新的で高品質な製品を生産している。例えば、Udeep Organic社はHavinthaブランドでガーデンクレス・ハリムを製造している。天然の鉄分補給剤であり、エネルギー増進剤でもあるこの製品は、喘息の予防に役立ち、ヘモグロビン、腸の健康、皮膚、髪の健康を改善する。したがって、このような製品は市場成長の拡大に役立つ。
地理的浸透
政府の取り組み
アジア太平洋地域は世界のガーデンクレス市場の支配的な勢力であり、この地域の消費者はサラダやサンドイッチなどの幅広い料理用途にガーデンクレスを採用している。
さらに、これらの種子の需要が増加するにつれて、この地域の政府は市場の成長を高めるためにいくつかのイニシアチブを取った。例えば、インド政府は、高品質の種子の生産と流通のためのインフラ設備の開発と強化のための中央セクター・スキームを提供している。したがって、このような制度はこの地域の市場拡大に役立つ。
さらに、Udeep Organic社、Himalayan Natives社、Moksha Lifestyle Products社、Pristine Organics社など、多くの製造企業が、ポートフォリオを拡大し、市場での製品の入手可能性を高めるために、革新的な高品質製品の生産に注力しており、これはこの地域での採用率を高めるのに役立つ。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Udeep Organic、Himalayan Natives、Moksha Lifestyle Products、Pristine Organics、Sorichorganics、Rr Agro Foods、West Coast Seeds、Kitazawa Seed Company、Nutriwish、Shreeji Foodsが含まれる。
COVID-19の影響分析
パンデミックはサプライチェーンに混乱をもたらし、多くの国の政府が封鎖規制を敷いたため、多くの製造会社が操業停止となり、製品の入手が制限された。これは世界のガーデンクレス市場にマイナスの影響を及ぼしている。
性質別
- 有機
- 慣行
パッケージ別
- パウチ
- ガラス瓶
- その他
流通チャネル別
- 直営店
- Eコマース
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
用途別
- 食品
- 医薬品
- 化粧品業界
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主要開発
- 2023年6月、Bunge LtdとChevron Cropの子会社であるChevrons Renewable Energy Group Incは、イタリアのエネルギー会社adamant groupからアルゼンチンの種子会社Chacraservicos Srlを買収した。
- 2020年3月、S&Wシード社はパスチャー・ジェネティクス社を買収した。同社は買収に44米ドル以上を費やしている。
レポートを購入する理由
- 自然、包装、流通チャネル、用途、地域に基づく世界のガーデンクレス市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- ガーデンクレス市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピング(Excel)。
世界のガーデンクレス市場レポートは、約69の表、69の図、176ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Nature
3.2. Snippet by Packaging
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Raising Interest in Healthy Eating Patterns
4.1.1.2. Increase in Usage of Garden Cress in Various Culinary Applications
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Less Shelf Life and Allergies Associated with Garden Cress
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Nature
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
7.2. Organic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Conventional
8. By Packaging
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
8.2. Pouches*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Glass Bottles
8.4. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Company Stores*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. E-Commerce
9.4. Hypermarkets/Supermarkets
9.5. Specialty Stores
9.6. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Food*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Pharmaceuticals
10.4. Cosmetic industry
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Udeep Organic*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Himalayan Natives
13.3. Moksha Lifestyle Products
13.4. Pristine Organics
13.5. Sorichorganics
13.6. Rr Agro Foods
13.7. West Coast Seeds
13.8. Kitazawa Seed Company
13.9. Nutriwish
13.10. Shreeji Foods
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Graden Cress Market reached US$ 127.1 million in 2022 and is expected to reach US$ 193.5 million by 2030, growing with a CAGR of 6.2% during the forecast period 2023-2030.
The global Graden Cress market has witnessed significant growth as the demand for garden cress is increasing in both households and pharmaceutical sectors, as they provide essential nutrients, vitamins, calcium, and others and help in maintaining heart, hair, and skin health, enhance immunity, and others. Hence such factors help in driving the market growth.
Furthermore, many manufacturing companies are producing high-quality innovative products in order to attract larger consumer bases. For instance, Sorichorganics produces Halim seeds(garden cress), which is a pack of powerful nutritional punch, it is a versatile addition to any diet, they are high in protein, vitamin A, folate, vitamin C, calcium, and iron. Hence such products can help in increasing the adoption rate.
The pharmaceutical segment accounts for over half of the market share. Similarly, the Asia-Pacific dominates the garden cress market, capturing the largest market share of over 1/3rd. The government in this region has provided some schemes which help in increasing the market in this region.
Dynamics
Raising Interest in Healthy Eating Patterns
Consumers are adopting healthy eating patterns, which can help in increasing the demand for garden cress, as they a provide good amount of essential nutrients, vitamins such as vitamins K, C, and A, calcium, iron, antioxidants, and others. Also, they help in maintaining heart health, and bone and skin health. They contain low calories which helps increase the adoption rate of these products.
Furthermore, according to the U.S. Department of Agriculture report, 100g of garden cress contains calcium -81mg, iron-1.3mg, magnesium -38mg, potassium-76mg, protein- 2.6g, Total fat- 0.7g, vitamin C -69mg, vitamin A- 346 µg, Vitamin K- 542 µg, and others. Hence, such good nutritive values can help in increasing the adoption rate of garden cress.
Increase in Usage of Garden Cress in Various Culinary Applications
The increased usage of garden cress in various culinary applications is a significant driver for the garden cress market. As garden cress has a distinctly spicy, peppery, and pungent flavor, it is used as a garnish in salads, fillings for sandwiches, and herb-to-season soups and stews. Hence, such factors can help in increasing the usage rate.
Furthermore, many key players are focusing on producing innovative products in order to attract larger consumer bases. For instance, RR agro foods have produced Garden cress seeds, This culinary and healing herb has a tangy, peppery taste similar to leaf mustard and watercress. Because of its distinctive flavor and high nutritional value, garden cress makes a tasty and healthy addition to salads and sandwiches. Hence, such products can help in increasing the market growth.
Less Shelf Life and Allergies Associated with Garden Cress
The Garden cress is a highly perishable herb. It has a short shelf life, and this can pose challenges for distribution and storage, also as the cress has high salicylates, it may cause swelling, itching, hive, and food intolerance symptoms in people who are sensitive to salicylates. Which could cause declination in market growth.
Segment Analysis
The global garden cress market is segmented based on nature, packaging, distribution channel, application and region.
Increase in Demand for Natural Medicines
The pharmaceuticals hold the maximum share in the global garden cress market, as the pharmaceutical industries are highly adopting these seeds as they are a good source of minerals and vitamins such as vit-k,c, A, calcium, iron, and others. They help in preventing some diseases and enhancing immunity, maintaining heart and bone health. Hence such factors can help in increasing the adoption rate for garden cress.
Furthermore, many manufacturing companies are producing innovative high-quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Udeep Organic company under its brand Havintha produces a Garden cress Halim. A natural iron supplement and energy booster, It helps in the prevention of asthma and improves hemoglobin, gut health, skin, and hair health. Hence, such products can help in increasing the market growth.
Geographical Penetration
Government Initiatives
Asia-Pacific is the dominant force in the global garden cress market, consumers in this region are highly adopting the garden cress in wide culinary applications such as salads, and sandwiches as they offer peppery, spicy taste and also contain some natural medicinal properties that help in increasing the adoption rate in this region.
Furthermore, as the demand for these seeds is increasing, the government in this region took some initiative in order to increase the market growth. For instance, the government of India provides a Central Sector Scheme for the Development and Strengthening of Infrastructure Facilities for the Production and Distribution of Quality Seeds. Hence, such schemes can help in increasing the market in this region.
Additionally, many manufacturing companies Udeep Organic, Himalayan Natives, Moksha Lifestyle Products, Pristine Organics, and others are focusing on producing innovative high-quality products in order to expand their portfolios and increase the availability of products in the market, which can help increase the adoption rate in this region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Udeep Organic, Himalayan Natives, Moksha Lifestyle Products, Pristine Organics, Sorichorganics, Rr Agro Foods, West Coast Seeds, Kitazawa Seed Company, Nutriwish, and Shreeji Foods.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has brought a disruption in the supply chain, many country governments have imposed lockdown restrictions which have limited the availability of products as many manufacturing companies are shut down, which has affected the adoption rate. This shows a negative impact on the global garden cress market.
By Nature
• Organic
• Conventional
By Packaging
• Pouches
• Glass Bottles
• Others
By Distribution Channel
• Company Stores
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Application
• Food
• Pharmaceuticals
• Cosmetic industry
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In June 2023, Bunge Ltd and Chevrons Renewable Energy Group Inc, a subsidiary of Chevron Crop acquired Argentinian seed company Chacraservicos Srl from Italian Energy Company adamant group.
• In March 2020, the S&W Seed Company acquired Pasture Genetics. The company has spent over 44USD$ for acquisitions.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global garden cress market segmentation based on nature, packaging, distribution channel, application, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of garden cress market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global garden cress market report would provide approximately 69 tables, 69 figures, and 176 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Nature
3.2. Snippet by Packaging
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Raising Interest in Healthy Eating Patterns
4.1.1.2. Increase in Usage of Garden Cress in Various Culinary Applications
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Less Shelf Life and Allergies Associated with Garden Cress
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Nature
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
7.2. Organic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Conventional
8. By Packaging
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
8.2. Pouches*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Glass Bottles
8.4. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Company Stores*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. E-Commerce
9.4. Hypermarkets/Supermarkets
9.5. Specialty Stores
9.6. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Food*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Pharmaceuticals
10.4. Cosmetic industry
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Udeep Organic*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Himalayan Natives
13.3. Moksha Lifestyle Products
13.4. Pristine Organics
13.5. Sorichorganics
13.6. Rr Agro Foods
13.7. West Coast Seeds
13.8. Kitazawa Seed Company
13.9. Nutriwish
13.10. Shreeji Foods
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

DataM Intelligence社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る