グレーデンクレスの世界市場 - 2023-2030Global Graden Cress Market - 2023-2030 概要 世界のグラーデンクレス市場は、2022年に1億2710万米ドルに達し、2030年には1億9350万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは6.2%で成長する見込みである。 ガーデンクレスが必須栄養素、... もっと見る
サマリー概要世界のグラーデンクレス市場は、2022年に1億2710万米ドルに達し、2030年には1億9350万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは6.2%で成長する見込みである。 ガーデンクレスが必須栄養素、ビタミン、カルシウムなどを提供し、心臓、髪、皮膚の健康維持、免疫力強化などに役立つことから、ガーデンクレスの需要が家庭と医薬分野の両方で増加しているため、世界のグラデンクレス市場は大きな成長を目撃している。従って、このような要因が市場の成長を後押ししている。 さらに、多くの製造企業は、より多くの消費者を引き付けるために、高品質の革新的な製品を生産している。例えば、Sorichorganics社はハリムシード(ガーデンクレス)を生産しているが、これは強力な栄養パンチのパックであり、どのような食事にも万能で、高タンパク、ビタミンA、葉酸、ビタミンC、カルシウム、鉄分を含んでいる。そのため、こうした製品は採用率を高めるのに役立つ。 医薬品セグメントが市場シェアの半分以上を占めている。同様に、アジア太平洋地域はガーデンクレス市場を支配しており、1/3以上の最大市場シェアを獲得している。この地域の政府は、この地域の市場拡大に役立ついくつかの制度を提供している。 ダイナミクス 健康的な食事パターンへの関心の高まり 消費者は健康的な食事パターンを取り入れつつあり、これはガーデンクレスの需要を増やすのに役立つ可能性がある。また、心臓の健康、骨と皮膚の健康維持にも役立つ。低カロリーであるため、これらの製品の普及率を高めるのに役立っている。 さらに、米国農務省の報告によると、100gのガーデンクレスには、カルシウム-81mg、鉄-1.3mg、マグネシウム-38mg、カリウム-76mg、タンパク質-2.6g、総脂肪-0.7g、ビタミンC-69mg、ビタミンA-346μg、ビタミンK-542μgなどが含まれている。したがって、このような優れた栄養価は、ガーデンクレスの普及率を高めるのに役立つ。 様々な料理用途におけるガーデンクレスの使用量の増加 様々な料理用途におけるガーデンクレスの使用量の増加は、ガーデンクレス市場の重要な促進要因である。ガーデンクレスには独特の辛味、胡椒、刺激的な風味があるため、サラダの添え物、サンドイッチの具材、スープやシチューのハーブとして使用される。したがって、このような要素は使用率を高めるのに役立つ。 さらに、多くの主要企業が、より多くの消費者を惹きつけるために、革新的な製品の生産に注力している。例えば、RRアグロフーズはガーデンクレスの種子を生産している。この料理用・癒し用のハーブは、高菜やクレソンに似たピリッとした胡椒の味を持っている。その独特な風味と高い栄養価から、ガーデンクレスはサラダやサンドイッチにおいしくヘルシーに加えることができる。したがって、このような製品は市場の成長に役立つ。 ガーデンクレスに関連する少ない賞味期限とアレルギー ガーデンクレスは腐りやすいハーブである。また、クレスには高いサリチル酸塩が含まれているため、サリチル酸塩に敏感な人は、腫れ、かゆみ、じんましん、食物不耐症状を引き起こす可能性がある。そのため、市場の成長が鈍化する可能性がある。 セグメント分析 世界のガーデンクレス市場は、性質、包装、流通チャネル、用途、地域によって区分される。 天然医薬品の需要増加 医薬品は世界のガーデンクレス市場で最大のシェアを占めている。医薬品業界は、ビタミンK、C、A、カルシウム、鉄などのミネラルやビタミンの良い供給源であるこれらの種子を非常に採用しているからである。これらは、いくつかの病気を予防し、免疫力を高め、心臓と骨の健康を維持するのに役立ちます。したがって、このような要因はガーデンクレスの採用率を高めるのに役立つ。 さらに、より多くの消費者を惹きつけるために、多くの製造会社が革新的で高品質な製品を生産している。例えば、Udeep Organic社はHavinthaブランドでガーデンクレス・ハリムを製造している。天然の鉄分補給剤であり、エネルギー増進剤でもあるこの製品は、喘息の予防に役立ち、ヘモグロビン、腸の健康、皮膚、髪の健康を改善する。したがって、このような製品は市場成長の拡大に役立つ。 地理的浸透 政府の取り組み アジア太平洋地域は世界のガーデンクレス市場の支配的な勢力であり、この地域の消費者はサラダやサンドイッチなどの幅広い料理用途にガーデンクレスを採用している。 さらに、これらの種子の需要が増加するにつれて、この地域の政府は市場の成長を高めるためにいくつかのイニシアチブを取った。例えば、インド政府は、高品質の種子の生産と流通のためのインフラ設備の開発と強化のための中央セクター・スキームを提供している。したがって、このような制度はこの地域の市場拡大に役立つ。 さらに、Udeep Organic社、Himalayan Natives社、Moksha Lifestyle Products社、Pristine Organics社など、多くの製造企業が、ポートフォリオを拡大し、市場での製品の入手可能性を高めるために、革新的な高品質製品の生産に注力しており、これはこの地域での採用率を高めるのに役立つ。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、Udeep Organic、Himalayan Natives、Moksha Lifestyle Products、Pristine Organics、Sorichorganics、Rr Agro Foods、West Coast Seeds、Kitazawa Seed Company、Nutriwish、Shreeji Foodsが含まれる。 COVID-19の影響分析 パンデミックはサプライチェーンに混乱をもたらし、多くの国の政府が封鎖規制を敷いたため、多くの製造会社が操業停止となり、製品の入手が制限された。これは世界のガーデンクレス市場にマイナスの影響を及ぼしている。 性質別 - 有機 - 慣行 パッケージ別 - パウチ - ガラス瓶 - その他 流通チャネル別 - 直営店 - Eコマース - ハイパーマーケット・スーパーマーケット - 専門店 - その他 用途別 - 食品 - 医薬品 - 化粧品業界 - その他 地域別 - 北米 o 米国 o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主要開発 - 2023年6月、Bunge LtdとChevron Cropの子会社であるChevrons Renewable Energy Group Incは、イタリアのエネルギー会社adamant groupからアルゼンチンの種子会社Chacraservicos Srlを買収した。 - 2020年3月、S&Wシード社はパスチャー・ジェネティクス社を買収した。同社は買収に44米ドル以上を費やしている。 レポートを購入する理由 - 自然、包装、流通チャネル、用途、地域に基づく世界のガーデンクレス市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - ガーデンクレス市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品で構成された製品マッピング(Excel)。 世界のガーデンクレス市場レポートは、約69の表、69の図、176ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Nature 3.2. Snippet by Packaging 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Application 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Raising Interest in Healthy Eating Patterns 4.1.1.2. Increase in Usage of Garden Cress in Various Culinary Applications 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Less Shelf Life and Allergies Associated with Garden Cress 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Nature 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 7.2. Organic* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Conventional 8. By Packaging 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging 8.2. Pouches* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Glass Bottles 8.4. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Company Stores* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. E-Commerce 9.4. Hypermarkets/Supermarkets 9.5. Specialty Stores 9.6. Others 10. By Application 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 10.2. Food* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Pharmaceuticals 10.4. Cosmetic industry 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Udeep Organic* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Himalayan Natives 13.3. Moksha Lifestyle Products 13.4. Pristine Organics 13.5. Sorichorganics 13.6. Rr Agro Foods 13.7. West Coast Seeds 13.8. Kitazawa Seed Company 13.9. Nutriwish 13.10. Shreeji Foods LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Nature 3.2. Snippet by Packaging 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Application 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Raising Interest in Healthy Eating Patterns 4.1.1.2. Increase in Usage of Garden Cress in Various Culinary Applications 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Less Shelf Life and Allergies Associated with Garden Cress 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Nature 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 7.2. Organic* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Conventional 8. By Packaging 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging 8.2. Pouches* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Glass Bottles 8.4. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Company Stores* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. E-Commerce 9.4. Hypermarkets/Supermarkets 9.5. Specialty Stores 9.6. Others 10. By Application 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 10.2. Food* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Pharmaceuticals 10.4. Cosmetic industry 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Udeep Organic* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Himalayan Natives 13.3. Moksha Lifestyle Products 13.4. Pristine Organics 13.5. Sorichorganics 13.6. Rr Agro Foods 13.7. West Coast Seeds 13.8. Kitazawa Seed Company 13.9. Nutriwish 13.10. Shreeji Foods LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
DataM Intelligence社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |