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デジタル用量吸入器の世界市場 -2023-2030


Global Digital Dose Inhalers Market -2023-2030

概要 デジタル用量吸入器の世界市場は2022年にYY億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%のCAGRで成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。 デジタル用量吸入器は、患者の健康状態を毎日チ... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年11月1日 US$4,350
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サマリー

概要
デジタル用量吸入器の世界市場は2022年にYY億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%のCAGRで成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。
デジタル用量吸入器は、患者の健康状態を毎日チェックするための電子機器にリンクできる呼吸補助具である。これらは、喘息や閉塞性疾患のような呼吸器疾患を持つ人々にとって特に有用である。これらの吸入器のセンサーが、毎日適切な時間に薬を服用するよう使用者に促す。
デジタル用量吸入器健康システムは、吸入器の作動を監視するために電気機械センサーとマイクロエレクトロニクスを使用する。いくつかのガジェットには、リンクされたスマートフォン、患者と通信するモバイルアプリ、クラウドサーバー、および医師がダッシュボードデータを見るためのポータルが含まれる。
デジタル吸入器の中には、汚染や花粉のレベルを測定したり、患者が忘れた場合にアラームを発するものもある。スマート吸入器は、患者が服用を忘れたり繰り返したりしたことを通知し、服用を時間通りに、自動的かつ簡単に行うよう患者に注意を促す。
市場力学:促進要因と阻害要因
呼吸器疾患の有病率の上昇
呼吸器系疾患の増加は、予測期間中に市場が成長するための主要な推進要因の1つである。喘息やCOPDのような呼吸器疾患の増加以来、デジタル用量吸入器デバイスの使用はしばしば急速に使用され、実際に市場成長を増加させる。
例えば、疾病管理予防センターによると、COPDは推定2億人が罹患し、毎年320万人が死亡しており、世界的に死亡原因の第3位となっている。
喘息は最も一般的な非感染性疾患のひとつで、世界で2億6,200万人が罹患している。2022年には新たに220万人近くが肺がんに罹患し、180万人が死亡すると予想されており、肺がんは世界のがん死亡の4人に1人を占めている。下気道感染症または肺炎は顕著な死因であり、主に中低所得国(LMICs)において毎年240万人以上の死亡者を出している。COVID-19は世界中で肺炎による死亡者数を大幅に増加させている。
さらに、吸入器における技術的進歩、データ駆動型ヘルスケア、老人人口の有病率の上昇、遠隔医療の上昇などが、予測期間中に市場をさらに牽引することになるでしょう。
市場ダイナミクス:阻害要因
多くの阻害要因が予測期間中の市場成長を妨げますが、その中には、投薬コストの増加やデバイスに関連する高コスト、プライバシーやデータセキュリティの懸念、規制上のハードル、喘息に利用可能な高度な治療やデバイスに関する人々の認識不足などが挙げられます。
セグメント分析
世界のデジタル用量吸入器は、製品タイプ、種類、用途、タイプ、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。
デバイスタイプセグメントの定量吸入器は市場シェアの約41.2%を占める
デバイスタイプの定量吸入器は41.2%を占め、予測期間中はこのセグメントが優位を占めると予想される。定量噴霧式吸入器には、マウスピースに装着する加圧キャニスターがある。ほとんどの場合、キャニスターをマウスピースに押し込むことで、1回分の薬剤が肺に放出される。吸入すると自動的に薬が放出されるタイプもあります。定量噴霧式吸入器には、残量を記録するカウンターを備えているものもある。
例えば、2023年7月、ドイツのルピンの100%子会社であるホルモサンファーマ社(Hormosan Pharma GmbH)は、成人喘息および慢性閉塞性肺疾患(COPD)治療用の加圧式定量吸入器(pMDI)のフィックス配合剤であるルフォルベック100/6(ベクロメタゾン100μg/モーテル用6μg)をドイツで発売したと発表した。
さらに2022年2月8日、薬物送達システム、サービス、活性物質科学ソリューションの世界的リーダーであるAptar Pharma社は、標準的な定量吸入器(pMDI)をスマートなコネクテッド・ヘルスケア・デバイスに変える斬新なデジタル呼吸器健康ソリューションであるHeroTracker Senseの発売を発表した。
HeroTracker Senseは、喘息、COPD、嚢胞性線維症、COVID-19によるその他の呼吸器疾患などの慢性呼吸器疾患に苦しむ世界中の患者の生活を改善し、使用状況を追跡して処方された治療のアドヒアランス向上を促進するために設計されています。
地理的分析
2022年の市場シェアは北米が約38.4%を占める
北米は、厳格な研究開発活動と現在利用可能なハイテク呼吸器デバイスに関する認知度の向上により、予測期間を通じて市場シェア全体の約38.4%を占めると推定される。また、小児および高齢者の呼吸器疾患の有病率の増加が、予測期間中の市場成長を後押しする。
例えば、2020年9月、Teva Pharmaceuticals社は、喘息患者向けの2つのデジタル維持吸入器であるAirDuo DigihareとArmonAir Digihaler吸入粉末を発売した。
COVID-19の影響分析
2022年1月に発表された "Risk of serious COVID-19 outcomes among adults with asthma in Scotland: a National Incident Cohort Study "と題された論文によると、COVID-19は喘息に重要な影響を世界のデジタル用量吸入器市場に与えた。このように、COVID-19の症例の増加は、デジタル用量吸入器の必要性を生み出す呼吸器疾患の症例を増加させている。
競争状況
デジタル用量吸入器市場の主な世界的プレーヤーには、Novartis International AG、Propeller Health、H&T Presspart Manufacturing Ltd、AptarGroup Inc、Amiko Digital Health Limited、Trudell Medical UK Limited、ReciPharm、Sensirion、Teva Pharmaceuticals、Cohero Health, Incなどが含まれる。
主な動向
 2022年2月、アストラゼネカとハネウェルは、現在呼吸器用医薬品に使用されている推進剤よりも地球温暖化係数が最大99.9%低いHFO-1234ze推進剤を使用した次世代呼吸器用吸入器の開発で提携。
 2020年10月、ザイダスはCOPD患者向けの加圧式定量吸入器を発売した。
レポートを購入する理由
- 世界のデジタル用量吸入器市場をデバイスタイプ、アプリケーション、タイプ、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定
- デジタル用量吸入器市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のデジタル用量吸入器市場レポートは約69の表、70の図、185ページを提供します。

対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次


1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Device Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by Type
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Driver
4.1.1.1. Rise in the prevalence of respiratory diseases
4.1.1.2. Rise in the technology advancements
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Security issues
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Device Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Device Type
7.2. Metered Dose Inhalers *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Dry Powder Inhalers
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Asthma *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. COPD
8.4. Others
9. By Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
9.2. Branded *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Generic
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Hospital Pharmacies *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Retail Pharmacies
10.4. Online Pharmacies
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Novartis International AG
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Propeller Health
13.3. H&T Presspart Manufacturing Ltd
13.4. AptarGroup Inc
13.5. Amiko Digital Health Limited
13.6. Trudell Medical UK Limited
13.7. ReciPharm
13.8. Sensirion
13.9. Teva Pharmaceuticals
13.10. Cohero Health, Inc
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Digital Dose Inhalers Market reached US$ YY billion in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030 growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Digital dose inhalers are breathing aids that can be linked to electronic devices to check on a patient's health every day. These are especially helpful for people with respiratory diseases like asthma or obstructive diseases. Sensors in these inhalers prompt the user to take medicine at the appropriate times each day.
Digital dose inhaler health systems use electromechanical sensors and microelectronics to monitor inhaler actuation. Some gadgets include a linked smartphone, a mobile app that communicates with the patient, a cloud server, and a portal for the physician to see dashboard data.
Some digital dose inhalers can measure pollution or pollen levels or alarm patients if they forget them. Smart inhalers notify patients of missed or repeated doses and remind them to take their dosages on time, automatically, and easily.
Market Dynamics: Drivers and Restraints
Rise in prevalence of respiratory diseases
The rise in the prevalence of respiratory disease is one of the key drivers that helps the market to grow during the forecast period. Since the rise in respiratory diseases like asthma and COPD the use of digital dose inhaler devices is often used rapidly which indeed will increase the market growth.
For instance, according to the Centers for Disease Control and Prevention COPD affects an estimated 200 million people, with 3.2 million dying each year, making it the third-leading cause of mortality globally.
Asthma is one of the most common noncommunicable illnesses, impacting 262 million people worldwide. With almost 2.2 million new instances of lung cancer expected in 2022 and 1.80 million fatalities, lung cancer accounts for one in every four cancer deaths worldwide. Lower respiratory tract infection or pneumonia is a prominent cause of death, accounting for more than 2.4 million fatalities each year, primarily in low and middle-income countries (LMICs). COVID-19 has significantly increased pneumonia fatalities worldwide.
Furthermore, technological advancements in technological advancements in inhalers, Data-Driven Healthcare, the rise in the prevalence of the geriatric population, and rise in the telemedicine’s and others will further drive the market during the forecast period.
Market Dynamics: Restraint
Many restraint factors hampers the market growth during the forecast period some of the mare like, increasing medication cost and high cost associated with devices, privacy and data security concerns, regulatory hurdles, and lack of awareness among people regarding advanced treatment and devices available for asthma are going to impede the market growth.
Segment Analysis
The global digital dose inhalers is segmented based on product type, type, application, type, distribution channel and region.
The metered-dose inhaler from the device type segment accounted for approximately 41.2% of the market share
The metered-dose inhaler from the device type segment accounted for 41.2% and it is expected to be dominated during the forecast period. A metered-dose inhaler has a pressurized canister of medication that fits into a mouthpiece. In most instances, a dose of medication is released into your lungs by pushing the canister into the mouthpiece. Another type releases medication automatically when you inhale. Some metered-dose inhalers have counters that track how many doses remain.
For instance, on July 2023, Hormosan Pharma GmbH (Hormosan), Lupin’s wholly-owned subsidiary in Germany, stated that they have been launched Luforbec 100/6 (beclometasone 100µg / for motel 6µg), a fix combination in a pressurized metered dose inhaler (pMDI) for the treatment of adult asthma and chronic obstructive pulmonary disease (COPD) in Germany.
Moreover, on February 8 2022, Aptar Pharma, a global leader in drug delivery systems, services and active material science solutions, stated the launch of HeroTracker Sense, a novel digital respiratory health solution that transforms a standard metered dose inhaler (pMDI) into a smart connected healthcare device.
HeroTracker Sense is designed to help improve the lives of patients around the world suffering from chronic respiratory diseases such as asthma, COPD, Cystic Fibrosis and other respiratory conditions caused by COVID-19, to track their usage and facilitate improved adherence to their prescribed therapy.
Geographical Analysis
North America accounted for approximately 38.4% of the market share in 2022
North America is estimated to hold about 38.4% of the total market share throughout the forecast period, owing to rigorous research and development activities and increased awareness regarding the currently available hi-tech respiratory devices. In addition, an upsurge in the prevalence of respiratory conditions among both the pediatric and elderly populations will boost the market growth over the forecast years.
For instance, in September 2020, Teva Pharmaceuticals launched the AirDuo Digihare and ArmonAir Digihaler inhalation powder, two digital maintenance inhalers for patients with asthma.
COVID-19 Impact Analysis
COVID-19 had a substantial impact on the global digital dose inhalers market importantly on asthma for instance, according to the article titled "Risk of serious COVID-19 outcomes among adults with asthma in Scotland: a National Incident Cohort Study" published in January 2022 adults with asthma were found to be at an increased risk of COVID-19 hospital admission compared with those without asthma conditions. Thus, increasing cases of COVID-19 are raising the cases of respiratory disorders which generates the need for digital dose inhalers.
Competitive Landscape
The major global players in the digital dose inhalers market include Novartis International AG, Propeller Health, H&T Presspart Manufacturing Ltd, AptarGroup Inc, Amiko Digital Health Limited, Trudell Medical UK Limited, ReciPharm, Sensirion, Teva Pharmaceuticals, Cohero Health, Inc and among others
Key Developments
 In February 2022, AstraZeneca and Honeywell partnered to develop next-generation respiratory inhalers using the propellant HFO-1234ze, which has up to 99.9% less global warming potential than propellants currently used in respiratory medicines.
 In October 2020, Zydus launched a pressurised Metered Dose Inhaler for COPD patient.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global digital dose inhalers market segmentation-based device type, application, type, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development
• Excel data sheet with numerous data points of digital dose inhalers market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global digital dose inhalers market report would provide approximately 69 tables, 70 figures, and 185 Pages.

Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents


1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Device Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by Type
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Driver
4.1.1.1. Rise in the prevalence of respiratory diseases
4.1.1.2. Rise in the technology advancements
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Security issues
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Device Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Device Type
7.2. Metered Dose Inhalers *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Dry Powder Inhalers
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Asthma *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. COPD
8.4. Others
9. By Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
9.2. Branded *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Generic
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Hospital Pharmacies *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Retail Pharmacies
10.4. Online Pharmacies
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Novartis International AG
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Propeller Health
13.3. H&T Presspart Manufacturing Ltd
13.4. AptarGroup Inc
13.5. Amiko Digital Health Limited
13.6. Trudell Medical UK Limited
13.7. ReciPharm
13.8. Sensirion
13.9. Teva Pharmaceuticals
13.10. Cohero Health, Inc
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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