一般的ないぼ治療の世界市場 -2023-2030Global Common Warts Treatment Market -2023-2030 概要 尋常性疣贅治療の世界市場は2022年にYY億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%のCAGRで成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。 尋常性疣贅は、一般に尋常性疣贅として知られ、ヒト... もっと見る
サマリー概要尋常性疣贅治療の世界市場は2022年にYY億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%のCAGRで成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。 尋常性疣贅は、一般に尋常性疣贅として知られ、ヒトパピローマウイルス(HPV)によって引き起こされる良性の皮膚増殖である。多くの場合、小さく、盛り上がり、ざらざらし、カリフラワーのような外見をしている。尋常性疣贅は体のどの部位にもできる可能性があるが、通常は手、指、爪の周りにできることが多い。 世界の尋常性疣贅治療市場は近年大きく成長しており、今後も上昇傾向が続くと予測されている。この市場は、免疫療法や、自己治療用の使いやすい凍結療法キットが入手可能になったことによる凍結療法への採用の増加など、いくつかの重要なトレンドの影響を受け、変革期を迎えている。 市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因 臓器移植の増加 臓器移植の増加に伴い、尋常性疣贅治療市場は成長すると予想される。臓器移植を受けた患者は免疫不全状態にあるため、ヒトパピローマウイルス(HPV)による尋常性疣贅などの疣贅を発症しやすい。移植後、皮膚腫瘍に罹患する可能性は免疫不全集団よりもかなり高い。いぼの有病率は免疫抑制期間とともに増加し、移植後4~5年以上経過した患者では50~90%に達する。 いぼの発生は、使用した免疫抑制剤や移植の間隔にも影響される。さらに、皮膚尋常性疣贅(尋常性疣贅)は腎移植後の一般的な合併症である。2023年にBaishideng Publishing Groupに発表された報告によると、KTを受けた60人の小児および青年の研究では、いぼの発生率は28%であり、腎移植後時間が経つにつれて有病率が増加している。上記の要因の結果、市場は予測期間を通じて成長すると予想される。 市場ダイナミクス抑制要因 尋常性疣贅に関する化粧品とスティグマ(烙印)の懸念は、尋常性疣贅のような目に見える皮膚疾患に関連する社会的スティグマ(烙印)から生じる。このようなスティグマは、その疾患に関する誤解によって引き起こされることもあり、医療を受ける意欲を失わせることもある。 さらに、特にいぼが目立つ場所にある場合、凍結療法や外科的切除などの治療による傷跡や皮膚の損傷に対する懸念も、人々が助けを求めることを妨げる可能性がある。このような心理的要因や美容的要因は、痛みを伴う治療法に対する不安とともに、一般的ないぼの治療を妨げる可能性があるため、予測期間における市場の抑制要因となっている。 セグメント分析 世界の尋常性疣贅治療市場は、治療法の種類、年齢層、販売チャネル、地域によって区分される。 薬物療法分野が尋常性疣贅治療市場シェアの約32.2%を占める 薬物療法は、その入手のしやすさ、利便性、非侵襲的な性質から、特に軽度から中等度の症例によく選ばれており、世界の尋常性疣贅治療市場で54.2%のシェアを占めると予想される。サリチル酸やイミキモドなどの有効成分を含む外用クリーム、溶液、ゲルなどの薬物療法は、患者に日常生活への影響をほとんど与えずに、尋常性疣贅を治療する効果的な方法を提供する。 さらに、サリチル酸溶液はイボの上に薄い層を形成するため、尋常性疣贅に最もよく使用される薬物療法である。この薬液は、イボから余分な角質を化学的に除去し、炎症反応を誘発する角質溶解療法として機能する。しかも、処方箋がなくても薬局で簡単に入手できる。この治療法はイボの治療に非常に効果的である。例えば、国立医学図書館の2022年の報告書によると、サリチル酸を使用した100人のうち約39人は、プラセボを使用した人と比べて、イボがなくなったとしている。このように、より優れた効能と効果により、このセグメントは予測期間中優位を占めると予想される。 地域別普及率 2022年の市場シェアは北米が約37.4%を占める 北米は、予測期間を通じて市場シェア全体の約37.4%を占めると推定される。これは、HPVの有病数の増加やこのHPV感染に関連する癌の増加、イボに関する意識の高まり、新製品の発売が、予測期間中にこの地域をさらに牽引するためである。 例えば、Centers for Disease Control and Prevention 2023の記事によると、米国では、通常ヒトパピローマウイルス(HPV)に関連する身体の部位で、毎年約46,711件の新たな癌症例が診断されている。このうち女性症例は25,689例、男性症例は21,022例である。 さらに、HPVはこれらのがん症例のうち約37,000件の原因となっている。女性では子宮頸がんがHPVに関連する最も一般的な疾患であるのに対し、男性では舌根や扁桃腺を含む喉の後方部の悪性腫瘍を含む中咽頭がんが最も一般的である。したがって、上記の要因により、この地域は予測期間中に成長すると予想される。 COVID-19の影響分析 COVID-19およびCOVID-19ワクチン接種がイボを引き起こすという事例が複数報告されている。ある報告では、COVID-19投与中に移植患者における長年の治療抵抗性イボが消失したことが具体的に報告されている。COVID-19による患者の低酸素状態がイボの退縮に影響している可能性がある。別の研究では、SARS-CoV-2感染が、MMRやBCGワクチン、PPD、白癬菌抗原による難治性疣贅の治療にみられるように、遅延型過敏反応を起こすことによってウイルスクリアランスを開始した可能性を提唱している。 第3の研究では、ChAdOx1S COVID-19ワクチン接種後に一般的なウイルス性疣贅が消失したことを報告している。最後に、COVID-19治療中にイボの退縮が2例確認されたという報告がある。 競合の状況 尋常性疣贅治療市場における世界の主要企業には、Prestige Consumer Healthcare Inc.、STADA Arzneimittel AG、Bausch Health Companies Inc.、Pfizer Inc.、Verrica Pharmaceuticals、GlaxoSmithKline plc、Taro pharmaceutical Industries Ltd.、Orgenesis biotech company、Teva pharmaceutical industries Ltd.、Novan Inc.などが含まれる。 主な進展 - 2023年6月14日、次世代臨床試験管理サービスを提供する世界的な技術主導型CROであるバイアル社は、カリフォルニア州サンディエゴに本社を置く株式非公開のバイオ医薬品会社であるニールセン・バイオサイエンシズ社(ニールセン社)と提携し、一般的ないぼの治療に対するCANDINの安全性と有効性を調査することになった。ニールセンは、細胞介在性免疫反応に幅広く応用できる生物学的製剤の開発と商業化に注力している。 - 2023年4月10日、キノファーマはイワキ製薬と共同で、ヒトパピローマウイルス(HPV)感染症である皮膚疣贅の治療薬候補の第II相臨床試験を開始した。 レポートを購入する理由 - 治療タイプ、年齢層、販売チャネル、地域に基づく世界の一般的ないぼ治療市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発を分析することで商機を特定する。 - 一般的ないぼ治療薬市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと詳細な調査後の包括的な分析で構成されています。 - 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の尋常性疣贅治療市場レポートは約61表、57図、195ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope 1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Treatment Type 3.2. Snippet by Age Group 3.3. Snippet by Sales Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The increasing number of organ transplant 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Cosmetics and stigma concerns 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Treatment Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment Type 7.2. Drug Therapy* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.2.2.1. Salicylic Acid 7.2.2.2. Silver Nitrate 7.2.2.3. Glutaraldehyde 7.2.2.4. Bleomycin 7.2.2.5. Imiquimod 7.2.2.6. Aminolevulinic Acid 7.3. Cryotherapy 7.4. Laser Therapy 7.5. Surgical Removal 7.6. Immunotherapy 8. By Age Group 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Age Group 8.2. Pediatric* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Adult 9. By Sales Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Sales Channel 9.2. End User* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.2.2.1. Hospitals 9.2.2.2. Dermatology Clinics 9.2.2.3. Homecare Settings 9.3. Distribution Channel 9.3.1.1. Hospitals Pharmacies 9.3.1.2. Retail Pharmacies 9.3.1.3. Online Pharmacies 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Spain 10.3.6.5. Italy 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Prestige Consumer Healthcare Inc.* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. STADA Arzneimittel AG 12.3. Bausch Health Companies Inc. 12.4. Pfizer Inc. 12.5. Verrica Pharmaceuticals 12.6. GlaxoSmithKline plc 12.7. Taro pharmaceutical Industries Ltd. 12.8. Orgenesis biotech company 12.9. Teva pharmaceutical industries Ltd. 12.10. Novan Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope 1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Treatment Type 3.2. Snippet by Age Group 3.3. Snippet by Sales Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The increasing number of organ transplant 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Cosmetics and stigma concerns 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Treatment Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment Type 7.2. Drug Therapy* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.2.2.1. Salicylic Acid 7.2.2.2. Silver Nitrate 7.2.2.3. Glutaraldehyde 7.2.2.4. Bleomycin 7.2.2.5. Imiquimod 7.2.2.6. Aminolevulinic Acid 7.3. Cryotherapy 7.4. Laser Therapy 7.5. Surgical Removal 7.6. Immunotherapy 8. By Age Group 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Age Group 8.2. Pediatric* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Adult 9. By Sales Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Sales Channel 9.2. End User* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.2.2.1. Hospitals 9.2.2.2. Dermatology Clinics 9.2.2.3. Homecare Settings 9.3. Distribution Channel 9.3.1.1. Hospitals Pharmacies 9.3.1.2. Retail Pharmacies 9.3.1.3. Online Pharmacies 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Spain 10.3.6.5. Italy 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Prestige Consumer Healthcare Inc.* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. STADA Arzneimittel AG 12.3. Bausch Health Companies Inc. 12.4. Pfizer Inc. 12.5. Verrica Pharmaceuticals 12.6. GlaxoSmithKline plc 12.7. Taro pharmaceutical Industries Ltd. 12.8. Orgenesis biotech company 12.9. Teva pharmaceutical industries Ltd. 12.10. Novan Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
DataM Intelligence社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |