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世界のウェルネス市場 - 2023-2030


Global Wellness Market - 2023-2030

概要 ウェルネスの世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年の間にYY%の年平均成長率で成長すると予測される。 ウェルネスとは、健康に全体的... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年10月18日 US$4,350
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サマリー

概要
ウェルネスの世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年の間にYY%の年平均成長率で成長すると予測される。
ウェルネスとは、健康に全体的にプラスの影響を与えるいくつかの要素を含む生活様式である。ウェルネスとは、人生の8つの主要な活動領域において良い選択をするための、意図的、継続的、総合的なアプローチであることを理解することが極めて重要である。精神的な健康と肉体的な健康の関係は非常に絡み合っており、一方の領域の問題がもう一方の領域に影響を及ぼす可能性がある。
フィットネス、健康的な栄養、セルフケア、マインドフルネス、ストレス解消、ウェルネス・バケーション、ヘルシー・エイジング、補完医療、ホリスティック・ヘルス、その他のウェルネス活動は、ウェルビーイングがライフスタイルの主流となるにつれ、人気が高まっている。
市場ダイナミクス:推進要因と阻害要因
健康的なライフスタイルへの意識の高まりと適応
慢性疾患の増加により、定期的な身体活動の実践や低脂肪食の摂取による健康的なライフスタイルへの適応に対する人々の意識が高まっている。
例えば、CDCによると、米国では2021年に合計695,000人が心臓病で死亡した。
また、WHOによると、世界中で10億人以上(成人6億5000万人、青少年3億4000万人、子供3900万人)が肥満に苦しんでいる。このように、慢性的な生活習慣病の増加による人々の意識の高まりが、市場の成長を押し上げると予想される。このように、慢性疾患の増加は、健康的なライフスタイルに適応するための人々の意識を高めている。
阻害要因
製品とサービスのコスト高
製品コストと生産コストの増加は、市場成長の妨げになると予想される。原材料コストの上昇は、生産全体を増加させる可能性がある。
このレポートの詳細 - サンプル請求
セグメント分析
世界のウェルネス市場はカテゴリーと地域によって区分される。
パーソナルケアと美容分野が市場シェアの47.3%を占める
パーソナルケアと美容分野は、フェイシャルケア、ヘアケア、個人衛生に対する意識の高まりとともに、市場シェアで圧倒的な地位を占めると予想される。アンチエイジングクリーム、デオドラント、サンプロテクションなど数多くの製品の使用や、セルフグルーミングの増加、ライフスタイルの変化により、同分野は市場シェアで優位な位置を占めると予想される。
例えば、欧州化粧品パーソナルケア協会(Cosmetics Europe Personal Care Association)の2022年の報告書によると、欧州では毎日5億人が健康を守り、幸福感を高め、自尊心を高めるために化粧品やパーソナルケア製品を使用していると推定されている。
さらに、Advanced Dermatology and Cosmetic Surgeryが実施した調査によると、アメリカ人はスキンケアを含む外見に722ドルを費やしていると報告されている。このように、消費者の使用増加により、同分野の成長が期待されている。
地理的分析
北米は世界のウェルネス市場シェアで重要な位置を占めると予想される
同地域の人々の健康意識の高まりと、健康食品やサプリメントに対する需要の増加が、同地域の市場成長を牽引している。健康的なライフスタイルを身につけたいという願望や考えが個人間で高まっていることも、市場成長の原動力となっている。
健康的な自然食品やサプリメントを製造・開発する大手企業の存在は、予測期間中の市場成長を高めるのに役立っている。例えば、2023年8月24日、革新的でおいしいキャンディスタイルのビタミンチュースの大手プロバイダーであるChewsy社は、ユタ州のHarmons Grocery店舗で、顧客のために美しい髪、女性用マルチ、男性用マルチ、若々しい肌、長いストレスなどを含むウェルネスサプリメントを発売した。
さらに、2023年7月2日、Notableは、革新的な製品を提供する人間のパフォーマンスのための新しいサプリメントシリーズを発売した。Notableフォーカスは、最適な精神的パフォーマンスをサポートするために多くの利点を提供する認知機能強化サプリメントです。このように、幅広い種類のサプリメントの発売が増加することで、予測期間中の市場成長が促進されるであろう。
COVID-19の影響分析
COVID-19は世界のウェルネス市場にプラスの影響を与えた。COVID-19の間に、多くの個人がサプリメントをオンラインで購入するようになり、消費者への製品の提供が容易になった。この期間に人々の意識が高まったことで、製品に対する需要が高まり、市場に好影響をもたらした。
競争状況
世界のウェルネス市場で大きなシェアを持つ主要企業は、TELUS Health Ltd.、Herbalife Nutrition Ltd.、Bayer AG、Holland & Barrett Retail Limited、Amway India Enterprises Pvt. Ltd.、Nestlé India Limited、Procter & Gamble、Unilever PLC、Vitabiotics Ltd.、Vicco Laboratories Pvt. Ltd.などである。
主な動き
- 2022年2月7日、Hims & Hers Health, Inc.は、睡眠、ストレス、集中力不足など、消費者の心の健康をサポートするための3つの新しいサプリメントを発売した。
- 2023年4月13日、ハーバライフは2023年第1四半期に、同社が世界で展開する95の市場で106の製品SKUを発売した。
レポートを購入する理由
- カテゴリーと地域に基づく世界のウェルネス市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- すべてのセグメントを含むウェルネス市場レベルの数多くのデータポイントを記載したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のウェルネス市場レポートは約45の表、39の図、183ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業


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目次

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Category
3.2. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increased awareness and adaption of healthy lifestyles
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High costs of products and services
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Category
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Category
7.2. Mental Wellness *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Brain-Boosting Nutraceutical
7.2.3.1. Fish oil
7.2.3.2. Rhodiola rosea
7.2.4. Botanical Supplements
7.2.4.1. Chamomile
7.2.4.2. Lavender
7.2.4.3. Valerian
7.2.4.4. Chaste Berry
7.2.4.5. Others
7.2.5. Therapies
7.2.5.1. Psychotherapy
7.2.5.2. Behavioral Therapy
7.2.5.3. Interpersonal Therapy
7.2.5.4. Others
7.3. Nutritional Supplements
7.3.1. Immunity-Focused Foods
7.3.2. Supplements
7.3.2.1. Multivitamin Supplements
7.3.2.2. Probiotics
7.3.2.3. Others
7.4. Personal Care and Beauty
7.4.1. Cosmetics
7.4.2. Personal Care Products
7.4.3. Supplements
7.5. Traditional Medications
7.5.1. Homeopathic
7.5.2. Ayurvedic Medications
7.5.2.1. Ashwagandha
7.5.2.2. Brahmi
7.5.3. Supplements
7.5.3.1. Ginseng
7.5.3.2. Sage
7.5.4. Others
7.6. Preventive and Personalized Care
7.6.1. Physical Exams
7.6.2. Check-ups
7.6.3. Screening Tests
7.6.4. Genetic Testing
7.6.5. Genetic Counseling
8. By Region
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
8.2. North America
8.2.1. Introduction
8.2.2. Key Region-Specific Dynamics
8.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
8.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.2.4.1. U.S.
8.2.4.2. Canada
8.2.4.3. Mexico
8.3. Europe
8.3.1. Introduction
8.3.2. Key Region-Specific Dynamics
8.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
8.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.3.4.1. Germany
8.3.4.2. UK
8.3.4.3. France
8.3.4.4. Italy
8.3.4.5. Spain
8.3.4.6. Rest of Europe
8.4. South America
8.4.1. Introduction
8.4.2. Key Region-Specific Dynamics
8.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.4.3.1. Brazil
8.4.3.2. Argentina
8.4.3.3. Rest of South America
8.5. Asia-Pacific
8.5.1. Introduction
8.5.2. Key Region-Specific Dynamics
8.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
8.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.5.4.1. China
8.5.4.2. India
8.5.4.3. Japan
8.5.4.4. Australia
8.5.4.5. Rest of Asia-Pacific
8.6. Middle East and Africa
8.6.1. Introduction
8.6.2. Key Region-Specific Dynamics
8.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
9. Competitive Landscape
9.1. Competitive Scenario
9.2. Market Positioning/Share Analysis
9.3. Mergers and Acquisitions Analysis
10. Company Profiles
10.1. TELUS Health Ltd. *
10.1.1. Company Overview
10.1.2. Product Portfolio and Description
10.1.3. Financial Overview
10.1.4. Key Developments
10.2. Herbalife Nutrition Ltd.
10.3. Bayer AG
10.4. Holland & Barrett Retail Limited
10.5. Amway India Enterprises Pvt. Ltd.
10.6. Nestlé India Limited
10.7. Procter & Gamble
10.8. Unilever PLC
10.9. Vitabiotics Ltd.
10.10. Vicco Laboratories Pvt. Ltd.
LIST NOT EXHAUSTIVE
11. Appendix
11.1. About Us and Services
11.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Wellness Market reached US$ YY million in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030, growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Wellness is a way of life that includes several elements that have an overall positive impact on health. It is crucial to understand that wellness is an intentional, continuous, and holistic approach to making good choices in the eight main operating areas of life. The relationship between mental and physical health is so intertwined that issues in one area might affect the other.
Fitness, healthy nutrition, self-care, mindfulness, stress reduction, wellness vacations, healthy aging, complementary medicine, holistic health, and other wellness activities are becoming more popular as well-being has become the dominant lifestyle ideal.
Market Dynamics: Drivers & Restraints
Increased awareness and adaption of healthy lifestyles
The rise in chronic diseases is increasing the awareness among people to adapt to a healthy lifestyle by practicing regular physical activities and consuming a diet with lower fat content, which will help in reducing the occurrence of cardiovascular diseases and reduce stress levels.
Changes in the lifestyle of individuals mainly eating habits have increased chronic diseases such as obesity, cancer, and cardiovascular diseases.For instance, according to the CDC, a total of 695,000 people in the United States died from heart disease in 2021.
Additionally, according to WHO, more than 1 billion people around the globe which include 650 million adults, 340 million adolescents, and 39 million children suffer from obesity. Thus, growing awareness among people due to the increase of chronic lifestyle diseases is expected to rise in the growth of the market growth. Thus, increase in the chronic diseases have been increasing the awareness among people to adapt to a healthy lifestyle.
Restraint
High cost of the products and services
The increased cost of the products and production costs is expected to hamper the market growth. The increase in the cost of raw materials can increase the overall production.
For more details on this report – Request for Sample
Segment Analysis
The global wellness market is segmented based on category and region.
Personal care and beauty segment accounted for 47.3% of the market share
Personal care and beauty segment is expected to hold a dominant position in the market share with the increase in awareness about facial care, hair care, and personal hygiene. The usage of a number of products such as anti-aging creams, deodorants, and sun protection and an increase in self-grooming and change in lifestyle are expected to hold the segment in the dominant position in the market share.
For instance, according to the report by the Cosmetics Europe Personal Care Association in 2022, it is estimated that 500 million of Europe use cosmetic and personal care products every day to protect their health, enhance their well-being, and boost their self-esteem.
Additionally, according to the survey conducted by Advanced Dermatology and Cosmetic Surgery, it has reported that Americans spend $722 on their appearance, including skin care.. Thus, the increased use of consumers is expected to raise the segment growth.
Geographical Analysis
North America is expected to hold a significant position in the global wellness market share
The increase in health consciousness among people in the region and increased demand for healthy foods and supplements are driving the market growth in the region. Growing desire and thought of developing a healthy lifestyle among individuals is also driving the market growth.
The presence of major players manufacturing and developing healthy natural foods and supplements helps in raising the market growth in the forecast period. For instance, on August 24, 2023, Chewsy, a leading provider of innovative and delicious, candy-style vitamin chews, launched wellness supplements inclusive of beautiful hair, women's multi, men's multi, youthful skin, and so long stress at Harmons Grocery stores in Utah for its customers.
Additionally, on July 02, 2023, Notable launched a new range of supplements for human performance with its innovative product offerings. Notable Focus is a cognitive-enhancing supplement that offers many benefits to support optimal mental performance. Thus, an increase in the launches of a broad number of supplements will enhance market growth in the forecast period.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 has impacted the global wellness market positively. During COVID-19, a number of individuals adapted to purchase supplements online which has made the availability of products to consumers easier. The increase in awareness among people during this period has increased the demand for the products which has created a positive impact on the market.
Competitive Landscape
The leading companies in the global wellness market with a significant market share include TELUS Health Ltd., Herbalife Nutrition Ltd., Bayer AG, Holland & Barrett Retail Limited, Amway India Enterprises Pvt. Ltd., Nestlé India Limited, Procter & Gamble, Unilever PLC, Vitabiotics Ltd., and Vicco Laboratories Pvt. Ltd.
Key Developments
• On February 07, 2022, Hims & Hers Health, Inc. launched three new supplements that are designed to help consumers support their mental wellness, including sleep, stress, and lack of focus.
• On April 13, 2023, Herbalife launched 106 product SKUs in the first quarter of 2023, across the 95 markets the company operates in worldwide.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global wellness market segmentation based on category and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of wellness market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global wellness market report would provide approximately 45 tables, 39 figures, and 183 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Category
3.2. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increased awareness and adaption of healthy lifestyles
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High costs of products and services
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Category
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Category
7.2. Mental Wellness *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Brain-Boosting Nutraceutical
7.2.3.1. Fish oil
7.2.3.2. Rhodiola rosea
7.2.4. Botanical Supplements
7.2.4.1. Chamomile
7.2.4.2. Lavender
7.2.4.3. Valerian
7.2.4.4. Chaste Berry
7.2.4.5. Others
7.2.5. Therapies
7.2.5.1. Psychotherapy
7.2.5.2. Behavioral Therapy
7.2.5.3. Interpersonal Therapy
7.2.5.4. Others
7.3. Nutritional Supplements
7.3.1. Immunity-Focused Foods
7.3.2. Supplements
7.3.2.1. Multivitamin Supplements
7.3.2.2. Probiotics
7.3.2.3. Others
7.4. Personal Care and Beauty
7.4.1. Cosmetics
7.4.2. Personal Care Products
7.4.3. Supplements
7.5. Traditional Medications
7.5.1. Homeopathic
7.5.2. Ayurvedic Medications
7.5.2.1. Ashwagandha
7.5.2.2. Brahmi
7.5.3. Supplements
7.5.3.1. Ginseng
7.5.3.2. Sage
7.5.4. Others
7.6. Preventive and Personalized Care
7.6.1. Physical Exams
7.6.2. Check-ups
7.6.3. Screening Tests
7.6.4. Genetic Testing
7.6.5. Genetic Counseling
8. By Region
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
8.2. North America
8.2.1. Introduction
8.2.2. Key Region-Specific Dynamics
8.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
8.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.2.4.1. U.S.
8.2.4.2. Canada
8.2.4.3. Mexico
8.3. Europe
8.3.1. Introduction
8.3.2. Key Region-Specific Dynamics
8.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
8.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.3.4.1. Germany
8.3.4.2. UK
8.3.4.3. France
8.3.4.4. Italy
8.3.4.5. Spain
8.3.4.6. Rest of Europe
8.4. South America
8.4.1. Introduction
8.4.2. Key Region-Specific Dynamics
8.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.4.3.1. Brazil
8.4.3.2. Argentina
8.4.3.3. Rest of South America
8.5. Asia-Pacific
8.5.1. Introduction
8.5.2. Key Region-Specific Dynamics
8.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
8.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.5.4.1. China
8.5.4.2. India
8.5.4.3. Japan
8.5.4.4. Australia
8.5.4.5. Rest of Asia-Pacific
8.6. Middle East and Africa
8.6.1. Introduction
8.6.2. Key Region-Specific Dynamics
8.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
9. Competitive Landscape
9.1. Competitive Scenario
9.2. Market Positioning/Share Analysis
9.3. Mergers and Acquisitions Analysis
10. Company Profiles
10.1. TELUS Health Ltd. *
10.1.1. Company Overview
10.1.2. Product Portfolio and Description
10.1.3. Financial Overview
10.1.4. Key Developments
10.2. Herbalife Nutrition Ltd.
10.3. Bayer AG
10.4. Holland & Barrett Retail Limited
10.5. Amway India Enterprises Pvt. Ltd.
10.6. Nestlé India Limited
10.7. Procter & Gamble
10.8. Unilever PLC
10.9. Vitabiotics Ltd.
10.10. Vicco Laboratories Pvt. Ltd.
LIST NOT EXHAUSTIVE
11. Appendix
11.1. About Us and Services
11.2. Contact Us

 

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