世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ミールキットの世界市場 - 2023-2030


Global Meal Kit Market - 2023-2030

市場概要 ミールキットの世界市場は2022年に120億米ドルに達し、2030年には310億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は12.5%である。 過密なライフスタイルと... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
195 英語

 

サマリー

市場概要
ミールキットの世界市場は2022年に120億米ドルに達し、2030年には310億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は12.5%である。
過密なライフスタイルと可処分所得の増加がミールキット市場を牽引している。35~44歳の年齢層がミールキットの主要消費者であり、次いで18~34歳の年齢層である。彼らは、食事の計画や準備の時間を節約できるミールキットを好む。これは、家庭料理や外食よりもミールキットを選ぶ重要な要因のひとつである。
ミールキットの宅配サービスは、手間のかからない食事の準備を求める個人に便利なソリューションを提供する。レシピや食事計画のサービスを利用すれば、顧客は自分の好みに合わせた多様な料理の選択肢にアクセスできる。カスタマイズ可能なミールキットは柔軟性があり、顧客は食事のニーズや味の好みに基づいて食事をカスタマイズすることができる。
あらかじめ計量された食材は時間と労力を節約し、正確さを保証して食材の無駄を減らす。ミールキット食材の鮮度と品質は、満足のいく料理体験を提供するために優先され、世界のミールキット市場の収益に有利な売上を生み出す。
市場ダイナミクス
利便性と時間短縮がミールキット人気の原動力である。
ミールキット宅配サービスは、人々の食事準備への取り組み方に革命をもたらし、忙しい人々に便利で時間節約になるソリューションを提供している。これらのサービスは、グルテンフリー、ベジタリアン、ビーガンなどの特別な食事ニーズに応えるカスタマイズ可能なミールキットを提供しており、これが市場拡大の原動力となっている。
環境に配慮した包装により、ミールキットは廃棄物や環境への影響を最小限に抑え、持続可能な慣行に沿ったものとなっている。例えば、2021年2月23日、バンクーバーを拠点とするミールキット宅配サービス「フレッシュ・プレップ(Fresh Prep)」は、カナダで業界初となる「ゼロ・ウェイスト・キット(Zero Waste Kit)」を発売した。明確な調理手順と保存ガイドラインにより、顧客は簡単に食事を準備し、保存することができ、当て推量を排除することができる。
さらに、ミールキットの賞味期限は目立つように表示され、コンビニエンス・フードの食材の鮮度と品質を保証している。特別食のオプション、環境に優しいパッケージ、明確な説明書を組み合わせることで、ミールキットは利便性と健康志向の食事選択を求める個人に、便利で信頼でき、楽しい調理体験を提供している。
ミールキット市場の成長を妨げるミールキットの高コスト
スポーツドリンクは運動中の水分補給に役立つが、やはり普通の水が最も重要な水分補給源である。運動前、運動中、運動後に水を飲むことは、最適な水分補給を維持するために不可欠である。ミールキット製品は一部のアスリートにとって有用ですが、健康的な食事と運動習慣に必要な要素ではありません。
栄養価の高い食品を含むバランスの取れた食事は、運動能力を維持するために必要なエネルギーと栄養素を提供することができ、リカバリー製品はミールキット製品の代替品である。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
人工知能による分析
AIアルゴリズムは、過去の注文やフィードバックなどの顧客データを分析し、個人の嗜好に関する洞察を得る。このデータにより、食事の推奨、食材の選択、分量がパーソナライズされ、顧客満足度とエンゲージメントが向上する。AIアルゴリズムは、レシピ、食材、ユーザーフィードバックの大規模なデータセットを分析し、個人の嗜好、食事制限、調理スキルレベルに基づいてパーソナライズされたおすすめレシピを生成します。
これにより、顧客は自分の嗜好やニーズに合った、新しく適切なレシピを発見することができます。AIシステムは、様々なサプライヤーからの食材の入手可能性、価格、品質データを分析し、食材調達の決定を最適化することができる。これにより、ミールキットプロバイダーは、在庫レベルを効率的に管理しながら、高品質の食材を可能な限り低価格で確保することができる。
セグメント分析
世界のミールキット市場は、タイプ、サービング、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。
雑食系ミールキット・セグメントが世界のミールキット市場で大きなシェアを占める
雑食系ミールキットは、動物性食品と植物性食品の両方を摂取する雑食性の食生活を送る個人を対象としている。これらのミールキットは、雑食動物の多様な食生活の嗜好に対応するために、多種多様なレシピと食材を提供している。通常、鶏肉、肉、魚、野菜などのタンパク質、穀物、その他の植物性食材が含まれている。
雑食動物用ミールキットは、動物性と植物性の要素を取り入れたバランスの取れた食事を探求し、楽しむための柔軟性を提供し、個人が多様で満足のいく料理体験をすることを可能にする。例えば、2022年3月30日、英国を拠点とするThe Flavourists社は英国で「Plant-Based Meal Kit Brand」を立ち上げた。
地理的分析
欧州がミールキットの世界市場で最大のシェアを占める
ミールキットの世界市場は、地域別に北米、南米、欧州、アジア太平洋、中東、アフリカに区分される。
ミールキット・サービスは欧州で大きな人気を得ており、食料品の買い出しや食事の計画を立てることなく家庭料理を楽しみたい個人に便利で時間節約になるソリューションを提供している。欧州のミールキット市場は、多忙なライフスタイル、ヘルシーで便利な食品オプションへの需要の高まり、料理のバラエティへの欲求を背景に、着実な成長を遂げている。
例えば、2021年10月21日、ハローフレッシュSEはイタリアでミールキットを発売した。市場規模は2,600万世帯であり、ハローフレッシュは初回発売直後からこれらの世帯の約75%にサービスを提供することを目指している。さらに、同社は間もなく提供商品をさらに拡大する計画を持っており、イタリアのミールキット業界における同社の存在感を確固たるものにしている。
競争状況
世界の主要プレーヤーには、Blue Apron, LLC、Gobble, Inc、CHEFD、Ahold、Gousto、PeachDish、HelloFresh、Plated、Green Chef Corporation、The Purple Carrotが含まれる。
レポートを購入する理由
- ミールキットの世界市場をタイプ、サービング、流通チャネル、地域別に可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定
- すべてのセグメントを含む多数のミールキット市場レベルのデータポイントを記載したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品で構成されたエクセルで入手可能な製品マッピング。
世界のミールキット市場レポートは、約53の表、46の図と195ページを提供するであろう。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Serving
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Convenience and time-saving are the driving factors behind the popularity of meal kits
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The high cost of meal kits hampering the meal kit market growth
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. The personalized meal kits being offered by market players
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Post COVID-19 and Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Regional Cuisine Meal Kit *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Health Conscious Meal Kit
7.4. Omnivore Meal Kit
7.5. Others
8. By Serving
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Serving
8.2. Two Serving *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Family Serving
8.4. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Convenience Stores *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Online
9.4. Hypermarket/Supermarket
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.6. Introduction
10.7. Key Region-Specific Dynamics
10.7.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.7.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
10.7.4.
10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.7.5.1. China
10.7.5.2. India
10.7.5.3. Japan
10.7.5.4. Australia
10.7.5.5. Rest of Asia-Pacific
10.8. Middle East and Africa
10.8.1. Introduction
10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Blue Apron, LLC *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Grade Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Gobble, Inc
12.3. CHEFD
12.4. Ahold
12.5. Gousto
12.6. PeachDish
12.7. HelloFresh
12.8. Plated
12.9. Green Chef Corporation
12.10. The Purple Carrot
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Meal Kit Market reached US$ 12 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 31 billion by 2030. The market is growing at a CAGR of 12.5% during the forecast period 2023-2030.
Overscheduled lifestyles and increasing disposable income have driven the market for meal kit boxes. The 35-44 age group is the primary consumer of the meal kits, followed by the 18-34 age group. They prefer meal kits to save time in the planning and preparation of the meal. This is one of the significant factors in choosing meal kits over home-cook or restaurant foods.
Meal kit delivery services provide a convenient solution for individuals seeking hassle-free meal preparation. With recipe and meal planning services, customers can access diverse culinary options tailored to their preferences. Customizable meal kits offer flexibility, allowing customers to personalize their meals based on their dietary needs and taste preferences, which drives the Global Meal Kits Market size.
Pre-measured ingredients save time and effort, ensuring accuracy and reducing food waste. The freshness and quality of meal kit ingredients are prioritized to deliver a satisfying culinary experience and create lucrative sales in Global Meal Kits Market revenue.
Market Dynamics
Convenience and Time-Saving are the Driving Factors Behind the Popularity of Meal Kits.
Meal kit delivery services have revolutionized how people approach meal preparation, offering a convenient, time-saving solution for busy individuals. These services provide customizable meal kits catering to special dietary needs, including gluten-free, vegetarian, and vegan options, which drives the market expansion.
With eco-friendly packaging, meal kits minimize waste and environmental impact, aligning with sustainable practices. For instance, on February 23, 2021, Vancouver-based meal kit delivery service Fresh Prep launched Zero Waste Kit, an industry-first in Canada. Clear cooking instructions and storage guidelines ensure that customers can effortlessly prepare and store their meals, eliminating any guesswork.
Additionally, meal kit expiration dates are prominently displayed, ensuring the freshness and quality of ingredients in convenience foods. By combining special dietary options, eco-friendly packaging, and clear instructions, meal kits offer a convenient, reliable, and enjoyable cooking experience for individuals seeking convenience and health-conscious meal choices.
The High Cost of Meal Kits Hampering the Meal Kit Market Growth
While sports drinks can be useful for maintaining hydration during exercise, plain water is still the most important source of hydration. Drinking water before, during, and after exercise is essential to maintain optimal hydration. While meal kit products can be helpful for some athletes, they are not a necessary component of a healthy diet and exercise routine.
A balanced diet that includes whole, nutrient-dense foods can provide the energy and nutrients necessary to support athletic performance and recovery products are alternatives for the meal kits products.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Artificial Intelligence Analysis
AI algorithms analyze customer data, such as past orders and feedback, to gain insights into individual preferences. This data personalizes meal recommendations, ingredient choices, and portion sizes, improving customer satisfaction and engagement. AI algorithms analyze large datasets of recipes, ingredients, and user feedback to generate personalized recipe recommendations based on individual preferences, dietary restrictions, and cooking skill levels.
This helps customers discover new and relevant recipes that align with their tastes and needs. AI systems can analyze ingredient availability, pricing, and quality data from various suppliers to optimize ingredient sourcing decisions. This ensures that meal kit providers can secure high-quality ingredients at the best possible prices while also managing inventory levels efficiently..
Segment Analysis
The Global Meal Kits Market is segmented based type, serving, distribution channel, and region.
Omnivore Meal Kit Segment Accounts Sizable Share in the Global Meal Kits Market
An omnivore meal kit caters to individuals who follow an omnivorous diet, which includes consuming both animal- and plant-based foods. These meal kits offer a wide variety of recipes and ingredients that accommodate the diverse dietary preferences of omnivores. They typically include a range of proteins such as poultry, meat, fish and vegetables, grains, and other plant-based ingredients.
Omnivore meal kits provide the flexibility to explore and enjoy a balanced diet incorporating animal and plant-based components, allowing individuals to have a diverse and satisfying culinary experience. For instance, on March 30, 2022, The Flavourists UK-based company launched the “Plant-Based Meal Kit Brand” in The UK.
Geographical Analysis
Europe Holds the Largest Share in the Global Meal Kits Market
The Global Meal Kits Market is segmented by region into North America, South America, Europe, Asia-Pacific, Middle-East and Africa.
Meal kit services have gained significant popularity in Europe, offering a convenient and time-saving solution for individuals seeking to enjoy home-cooked meals without grocery shopping and meal planning. Europe's meal kit market has experienced steady growth, driven by busy lifestyles, increasing demand for healthy and convenient food options, and the desire for culinary variety.
For instance, on October 21, 2021, HelloFresh SE launched a meal kit in Italy. With a market size of 26 million households, HelloFresh aims to serve approximately 75% of these households right from its initial launch. Moreover, the company has plans to expand its offerings further shortly, solidifying its presence in the Italian meal kit industry.
Competitive Landscape
The major global players include Blue Apron, LLC, Gobble, Inc, CHEFD, Ahold, Gousto, PeachDish, HelloFresh, Plated, Green Chef Corporation, and The Purple Carrot.
Why Purchase the Report?
• To visualize the Global Meal Kits Market segmentation based on type, serving, distribution channel, and region and understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous Meal kits market-level data points with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The Global Meal Kits Market Report Would Provide Approximately 53 Tables, 46 Figures And 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Serving
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Convenience and time-saving are the driving factors behind the popularity of meal kits
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The high cost of meal kits hampering the meal kit market growth
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. The personalized meal kits being offered by market players
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Post COVID-19 and Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Regional Cuisine Meal Kit *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Health Conscious Meal Kit
7.4. Omnivore Meal Kit
7.5. Others
8. By Serving
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Serving
8.2. Two Serving *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Family Serving
8.4. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Convenience Stores *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Online
9.4. Hypermarket/Supermarket
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.6. Introduction
10.7. Key Region-Specific Dynamics
10.7.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.7.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
10.7.4.
10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.7.5.1. China
10.7.5.2. India
10.7.5.3. Japan
10.7.5.4. Australia
10.7.5.5. Rest of Asia-Pacific
10.8. Middle East and Africa
10.8.1. Introduction
10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Serving
10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Blue Apron, LLC *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Grade Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Gobble, Inc
12.3. CHEFD
12.4. Ahold
12.5. Gousto
12.6. PeachDish
12.7. HelloFresh
12.8. Plated
12.9. Green Chef Corporation
12.10. The Purple Carrot
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

DataM Intelligence社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る