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デジタルヘルスの世界市場 - 2023-2030


Global Digital Health Market - 2023-2030

市場概要 世界のデジタルヘルス市場は、2022年に2,232億米ドルに達し、2030年には8,503億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。世界のデジタルヘルス市場は、2023年から2030年の予測期間中に18.9%の... もっと見る

 

 

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2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のデジタルヘルス市場は、2022年に2,232億米ドルに達し、2030年には8,503億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。世界のデジタルヘルス市場は、2023年から2030年の予測期間中に18.9%のCAGRを示すと予測される。技術の進歩と新製品の臨床試験の増加は、デジタルヘルス市場動向の需要を促進する。
革新的な技術の開発、ソフトウェアやサービスの進歩、新しいアップデートの開始、患者のモニタリングを必要とする患者の増加が、デジタルヘルスの世界市場を推進している主な要因です。
デジタルヘルス市場のスコープは、コンポーネント、技術、エンドユーザーで構成され、デジタルヘルス市場シェアを拡大しています。デジタルヘルスの世界市場は、研究開発の増加や、今後予定されている各国での新規製品の承認などの要因によって拡大しており、デジタルヘルス市場の成長にも明るい見通しが生まれています。
市場ダイナミクス
研究開発と新製品上市の増加がデジタルヘルス市場の成長を牽引。
まだ普及を裏付ける十分なデータがないにもかかわらず、医療現場ではウェアラブル技術を患者ケアに取り入れる動きが徐々に始まっている。CDRH(Center for Devices and Radiological Health)のデジタルヘルスセンターオブエクセレンス(DHCoE)は、責任あるデジタルヘルスイノベーションを支援し、科学的研究やパートナーシップを含め、公衆衛生を保護・促進することを目的としています。
デジタルヘルスを中心としたコラボレーションを通じて、CDRHは、FDAの専門家が新たなデジタルヘルス技術に関連する利点とリスクを理解し、評価することを可能にするレギュラトリーサイエンス研究を推進しています。科学的で偏りのない客観的な専門知識を提供することで、この研究は患者や消費者が使用する商品に関する安全性を保証したり、危害を軽減したりするのに役立ちます。
政府支援とイニシアチブの増加がメーカーに有利な機会を生み出す
政府の支援とイニシアチブの高まりは、デジタルヘルス市場の成長を促進する主な要因である。例えば、欧州委員会と世界保健機関(WHO)は、デジタルヘルスにおける歴史的な提携を開始した。
デジタルCOVID-19認証のための欧州連合(EU)プラットフォームは、2023年6月にWHOに採用され、国境を越えた移動を容易にし、パンデミックなどの現在および潜在的な健康上の危険から世界中の人々を守るのに役立つグローバルシステムを構築する。WHOグローバル・デジタル・ヘルス認証ネットワーク(GDHCN)は、すべての人々の健康増進を促進するために様々なデジタル製品を作成するもので、これを最初の礎石としている。
このプロジェクトは、2022年11月30日にテドロス博士とキリアキデス委員との間で交わされた、世界保健に関する戦略的協力関係を強化するための取り決めを受けたものである。このプロジェクトは、デジタルヘルスに関するWHOとEUの世界保健戦略に依拠している。
デジタルヘルスに関連する欠点は市場の成長を妨げる。
アプリのコンテンツは、他のデジタル情報と同様、データ漏洩やハッカーの被害を受けやすい。加えて、アプリはプライベートで個人的なユーザーデータを漏洩する可能性がある。さらに、モバイルアプリのコンテンツは、医学雑誌に掲載されるコンテンツよりも監視の目が行き届きにくい。例えば、血圧測定時に誤った所見が出るかもしれない。
一方、技術そのものにも問題がある。ワイヤレス接続、ソフトウェア、ハードウェアはエラーのないものではない。突然動かなくなったり、バーチャル検査の最中に動かなくなったりすることもある。ある種の人々にとっては、テクノロジーへの転換はより大きな挑戦となる可能性がある。
遠隔医療や遠隔医療活動に関しては、各州に独自の法律やガイドラインがある。繰り返しになるが、テクノロジーへの依存度が高まるにつれて、ハッカーやセキュリティ侵害から細部がどれだけ安全に保護されているかという心配が高まっている。
COVID-19の影響分析
COVID-19の流行と世界的なロックダウンは、あらゆる業界の企業の財務状況に影響を及ぼしている。その結果、米国食品医薬品局(FDA)は、スポンサーや研究者を支援し、試験参加者の安全を確保し、適正臨床実施基準(GCP)に従い、試験の完全性に対するリスクを低減するための一般的な考慮事項を含む、COVID-19健康緊急事態に関するガイドラインを発表した。
ロシア・ウクライナ紛争影響分析
ロシア・ウクライナ紛争は、この地域の主要な市場プレーヤーの数が少ないため、世界のデジタルヘルス市場への影響は低いと推定される。しかし、原材料の輸出入の影響は、予測期間中、世界のデジタルヘルス市場の成長にほとんど影響を与えないと予測される。
セグメント分析
世界のデジタルヘルス市場は、コンポーネント、テクノロジー、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
技術によるmHealthは、利用増加により市場シェアの27.2%を占める
過去1年間、デジタルヘルス分野は著しい成長を遂げてきた。エレクトロニックヘルス、モバイルヘルス、テレヘルスはすべて、患者管理のためのデスクトップとモバイル技術の使用を指すために使用される。mHealth "または "モバイルヘルス "というフレーズは、医療プロセスをサポートするためのタブレットやスマートフォンなどのポータブル技術の応用を意味する。
患者はmHealthサービスを使って、自分のモバイル機器に健康データを記録、保存、分析することができる。これらのプログラムは、医療情報の普及効果を高めるのに役立つ。モバイルヘルス用のアプリは、研究者、患者、医療専門家にとって有用であろう。
さらに、モバイルヘルス追跡アプリは、日々広く使われるようになってきている。ダウンロード可能な健康アプリケーションは318,000を超える。GoogleFit、Fitbit、Apple Heart Studyは、有名なmHealthアプリの例である。
地理的分析
北米が市場シェアの約45.3%を占め、主要プレイヤーの強力なプレゼンスと技術進歩の高まりが要因
北米ではデジタルヘルスに対する需要が高まっているため、メーカーはこの地域で事業を拡大するチャンスがある。この地域には多くのメーカーやサプライヤーが存在し、急速な経済発展によりデジタルヘルスの工業生産が高まり、需要が増加している。
北米には多くのメーカーやサプライヤーが存在し、同地域の急速な経済発展の結果、工業生産が拡大し、斬新な技術への欲求が高まっている。
ヘルスケア用の新しいコンポーネントや技術が登場すれば、市場は成長するだろう。技術開発の高まり、政府の承認、新製品の投入はすべて成長に寄与する。人々はデジタルヘルスケアのための斬新な技術やアプリをより意識するようになり、この地域の市場拡大に繋がっている。これらの要因が北米の優位性を示している。
競争状況
デジタルヘルス市場における世界の主要企業には、BioTelemetry, a Philips Company、EClinicalWorks、Veradigm LLC、IHealth Labs Inc.、AT&T、Athenahealth Inc.、Honeywell International Inc.、AdvancedMD, Inc.、Cisco Systems, Inc.、McKesson Corporationなどがある。
レポートを購入する理由
- コンポーネント、技術、エンドユーザー、地域に基づく世界のデジタルヘルス市場のセグメンテーションを視覚化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで、商機を特定します。
- デジタルヘルス市場レベルの数多くのデータポイントを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 主要プレイヤーの主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界のデジタルヘルス市場レポートは、約53の表、54の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Component
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising Remote Monitoring Services Demand
4.1.1.2. Increased Government Support and Initiatives
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Disadvantages Associated with Digital Health
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Rising Research and Development and Novel Product Launches
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Component
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Component
7.2. Hardware *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Software
7.4. Services
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. mHealth *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Wearables
8.2.3.1. Blood Glucose Meter
8.2.3.2. Pulse Oximetry
8.2.3.3. Cardiac Monitors
8.2.3.4. Apnea & Sleep Monitors
8.2.3.5. Neurological Monitors
8.2.3.6. Others
8.2.4. Apps
8.2.4.1. Fitness Apps
8.2.4.2. Medical Apps
8.3. eHealth
8.3.1. Electronic Health Records (EHR)
8.3.2. Vendor Neutral Archive (VNA) and Picture Archiving & Communications Systems (PACS)
8.3.3. Laboratory Information Systems (LIS)
8.3.4. Prescribing Solutions
8.4. Telehealthcare
8.4.1. Telehealth
8.4.1.1. Video Consultation
8.4.1.2. LTC Monitoring
8.4.2. Telecare
8.4.2.1. Remote Medication Management
8.4.2.2. Activity Monitoring
8.5. Health Analytics
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Healthcare Providers *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Healthcare Consumers
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
Australia
10.5.6.4. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. BioTelemetry, a Philips Company *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Veradigm LLC
12.3. EClinicalWorks
12.4. IHealth Labs Inc
12.5. Athenahealth Inc.
12.6. AT&T
12.7. Honeywell International Inc.
12.8. Cisco Systems, Inc.
12.9. AdvancedMD, Inc.
12.10. McKesson Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Digital Health Market reached US$ 223.2 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 850.3 billion by 2030. The Global Digital Health Market is expected to exhibit a CAGR of 18.9% during the forecast period 2023-2030. The increasing technological advancements and clinical trials for novel products drive demand for digital health market trends.
The development of innovative technologies, advancements in software and services, the launch of new updates, and an increase in a number of patients requiring patient monitoring are the main factors propelling the global market for digital health.
The Digital Health Market scope comprises components, technology and end-user, increasing the digital health market share. The global market for digital health is expanding due to factors including increasing research and development and their upcoming novel product approvals across countries are also creating a positive outlook for the digital health market growth.
Market Dynamics
Rising Research and Development and Novel Product Launches Drive the Growth of the Digital Health market.
Even though there isn't yet enough data to support its widespread use, healthcare is slowly beginning to integrate wearable technology in patient care. The Center for Devices and Radiological Health's (CDRH) Digital Health Center of Excellence (DHCoE) aims to support responsible digital health innovation and protect and promote public health, including scientific research and partnerships.
Through collaborations centered on digital health, CDRH is promoting regulatory science research, which allows FDA experts to comprehend and evaluate the advantages and risks associated with emerging digital health technologies. By offering scientific, unbiased, and objective expertise, this research helps guarantee the safety or lessen the harm related to goods used by patients and consumers.
Increased Government Support and Initiatives creates Lucrative Opportunities for Manufacturers
There are rising government support and initiatives are the major factors driving the growth of the digital health market. For instance, the European Commission and the World Health Organization (WHO) launched a historic alliance in digital health.
The European Union (EU) platform for digital COVID-19 certification will be adopted by WHO in June 2023 to create a global system that will aid in facilitating cross-border mobility and safeguarding people all over the world from present and potential health dangers, such as pandemics. The WHO Global Digital Health Certification Network (GDHCN), which will create various digital products to promote improved health for all, has this as its first cornerstone.
The project follows the 30 November 2022 deal between Dr. Tedros and Commissioner Kyriakides to increase strategic collaboration on global health concerns. It depends on the WHO and EU Global Health Strategy on Digital Health.
Disadvantages Associated with Digital Health will Hamper the Growth of the Market.
App content is vulnerable to data breaches and hackers like other digital information. Additionally, an app can divulge user data that is private and personal. Additionally, the content in mobile apps is less monitored than that found in medical journals. For instance, they might produce erroneous findings when measuring blood pressure.
On the other hand, technology itself presents difficulties. Wireless connections, software, and hardware are not error-free. They may stop working suddenly or in during the course of a virtual test. For certain individuals, converting to technology can potentially provide a greater challenge.
Regarding telemedicine and telehealth activities, each state has its own laws and guidelines. Again, there are growing worries about how secure and safeguarded details are from hackers and security breaches as we depend more heavily on technology.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 epidemic and the worldwide lockdown have affected the financial health of businesses in all industries. As a result, the U.S. Food and Drug Administration (FDA) released guidelines for the COVID-19 health emergency, including general considerations to assist sponsors and researchers, ensure trial participants' safety, follow good clinical practice (GCP), and reduce risks to trial integrity.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The Russia-Ukraine conflict is estimated to have a low impact on the global digital health market, owing to the low number of key market players in this region. However, the effect of the import and export of raw materials is expected to have little influence over the Global Digital Health market growth over the forecast period.
Segment Analysis
The Global Digital Health Market is segmented based on component, technology, end user and region.
mHealth from Technology Accounts for 27.2% of Market Share Owing to Rising Utilization
Over the past year, the field of digital health has experienced tremendous growth. Electronic health, mobile health, and telehealth are all used to refer to the use of desktop and mobile technology for patient management. The phrase "mHealth," or "mobile health," implies the application of portable technologies, such as tablets and smartphones, to support medical processes.
Patients can log, save, and analyze their health data on their own mobile devices using mHealth services. These programs aid in increasing the effectiveness of the dissemination of medical information. Apps for mobile health may be useful for researchers, patients, and healthcare professionals.
Additionally, mobile health-tracking apps are becoming more widely used daily. There are more than 318,000 health applications available for download. GoogleFit, Fitbit, and Apple Heart Study are a few well-known mHealth app examples.
Geographical Analysis
North America Accounted for Approximately 45.3% of the Market Share Owing to the Strong Presence of Major Players and Rising Technological Advancements
Manufacturers have chances to expand their operations in this region because of the rising demand for digital health for advancements in North America. The area has many producers and suppliers, and its rapid economic development has raised industrial production of digital health, increasing demand.
There are many manufacturers and suppliers in North America, and as a result of the region's rapid economic growth, industrial production has expanded, feeding the desire for novel technologies.
The market will grow as new components or technology for healthcare emerge. Rising technological developments, governmental approvals, and introducing new products all contribute to growth. People are becoming more aware of novel technologies and apps for digital healthcare, leading to the market expansion in this region. These factors show the dominance of North America.
Competitive Landscape
The major global players in the digital health market include BioTelemetry, a Philips Company, EClinicalWorks, Veradigm LLC, IHealth Labs Inc, AT&T, Athenahealth Inc., Honeywell International Inc., AdvancedMD, Inc., Cisco Systems, Inc. and McKesson Corporation among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the Global Digital Health Market segmentation based on component, technology, end user and region, and understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous digital health market-level data points with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The Global Digital Health Market Report Would Provide Approximately 53 Tables, 54 Figures And 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Component
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising Remote Monitoring Services Demand
4.1.1.2. Increased Government Support and Initiatives
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Disadvantages Associated with Digital Health
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Rising Research and Development and Novel Product Launches
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Component
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Component
7.2. Hardware *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Software
7.4. Services
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. mHealth *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Wearables
8.2.3.1. Blood Glucose Meter
8.2.3.2. Pulse Oximetry
8.2.3.3. Cardiac Monitors
8.2.3.4. Apnea & Sleep Monitors
8.2.3.5. Neurological Monitors
8.2.3.6. Others
8.2.4. Apps
8.2.4.1. Fitness Apps
8.2.4.2. Medical Apps
8.3. eHealth
8.3.1. Electronic Health Records (EHR)
8.3.2. Vendor Neutral Archive (VNA) and Picture Archiving & Communications Systems (PACS)
8.3.3. Laboratory Information Systems (LIS)
8.3.4. Prescribing Solutions
8.4. Telehealthcare
8.4.1. Telehealth
8.4.1.1. Video Consultation
8.4.1.2. LTC Monitoring
8.4.2. Telecare
8.4.2.1. Remote Medication Management
8.4.2.2. Activity Monitoring
8.5. Health Analytics
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Healthcare Providers *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Healthcare Consumers
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
Australia
10.5.6.4. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. BioTelemetry, a Philips Company *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Veradigm LLC
12.3. EClinicalWorks
12.4. IHealth Labs Inc
12.5. Athenahealth Inc.
12.6. AT&T
12.7. Honeywell International Inc.
12.8. Cisco Systems, Inc.
12.9. AdvancedMD, Inc.
12.10. McKesson Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/21 10:26

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