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生物活性成分の世界市場 - 2023-2030


Global Bioactive Ingredients Market - 2023-2030

市場概要 世界の生物活性成分市場は、2022年に1,733億米ドルに達し、2030年には3,023億米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは7.2%である。 生物活性成分とは、食品や飼料製品... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の生物活性成分市場は、2022年に1,733億米ドルに達し、2030年には3,023億米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは7.2%である。
生物活性成分とは、食品や飼料製品に添加され、消費者の身体的・生理的健康を増進させることに重点を置いた必須成分である。これらは、工場、獣、海洋、または微生物源から推測され、機能性食品や飲料、栄養補助食品、子供の栄養を含む様々な食品分類で使用される。
生物活性成分市場の成長は、必須栄養素を十分に含んだバランスの取れた食生活を維持するための知識が人々の間に広まったことによる、機能性食品および飲食品に対する需要の高まりに起因している。また、石鹸、洗剤、保湿剤など、特定のケア製品の開発にもかなり利用されている。
市場ダイナミクス
機能性食品・飲料の消費拡大が生物活性成分市場の成長を牽引している。
成長の背景には、ライフスタイルの変化と機能性食品に対する消費者の世界的な需要の増加がある。その結果、食品にはプロバイオティクス、ビタミン、ミネラル、植物抽出物などが添加され、機能性や利点が向上している。例えば、BASFは2022年1月に、韓国に本社を置く生体模倣ペプチド研究開発事業のCaregenと共同で開発した4種類の独自ペプチドから成るペプトビタエを発表した。
オーガニックや天然成分の採用が増えれば、菜食主義の根強さもそれに続くだろう。アニマルウェルフェア財団の統計によると、2023年現在、世界には約8800万人の菜食主義者がいる。地球上の約80億人、人口の約1.1%である。
生物活性成分の抽出方法の増加が、生物活性成分市場の成長を牽引している。
生物活性成分は、液体-液体抽出や固体-液体抽出のような標準的な技術や、加圧液体抽出、亜臨界抽出、超臨界抽出、マイクロ波や超音波によるアシスト抽出のような高度な技術を用いて抽出することができる。加速加圧溶媒抽出が効果的なのは、50~200℃の高温と1450~2175psiの圧力が加圧液体抽出の一例だからである。
酵素抽出や、マトリックスからの化学物質の放出を助ける即時制御圧力降下アシスト抽出も、これらの抽出手順を改善した。今後数年間で、これらの技術は、栄養補助食品や機能性食品の成分として使用するための特定の化学物質の合成を促進する新しい方法を提供するかもしれない。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
生物活性成分の世界市場は、成分の種類、用途、原産地、地域によって区分される。
生物活性成分の世界市場では、機能性食品および飲料セグメントが最大の市場シェアを占めている。
生物活性成分の世界市場は、用途別に機能性食品・飲料、栄養補助食品、乳児栄養、パーソナルケア、その他に区分されている。利用可能な食品・飲料セグメントは、2022年に28.8%という市場分析レポート最大の生物活性成分市場シェアを占めた。
生物活性成分(BI)を摂取する消費者は、糖尿病、肥満、がん、冠状動脈性心臓病などの治療や予防など、さまざまな健康促進効果の恩恵を受けている。フラボノイド、カロテノイド、ポリフェノール、クルクミン、フィトステロール、プロバイオティクス、生物活性ペプチド、ミネラル、ナノバイオミネラルなどは、自然界で発見されたBIの一部であり、食品に添加して栄養価を高めることができる。
BIを含む食品は機能性食品とみなされる。人口の増加と将来的な健康食品へのニーズの高まりにより、大多数の人々に機能性食品を供給するためには、リーズナブルな価格の天然BI供給源を使用することが極めて重要である。
地理的分析
北米地域が生物活性成分市場の最大シェアを占めた。
世界の生物活性成分市場は、地理的な観点から世界の5つの地域に区分される:北米、南米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東、アフリカである。生物活性成分市場分析において、北米生物活性成分市場は2022年に42.6%の最大市場シェアを占めた。世界銀行のデータによると、北米の現在の医療費(対GDP比)は18.39である。
北米では、医療費は日々増加傾向にある。その結果、同国の消費者は、健康的な食品を食べるなど、予防医療を実践している。この要素も、同国における機能性食品の売上全体を押し上げている。さらに、米国人の食事パターンに影響を与えるいくつかのトレンドが加速するにつれて、北米における朝食用シリアルの売上が増加すると予想される。
競争状況
市場の世界的な主要企業には、Archer Daniels Midland Company、Cargill Incorporated、Roquette、味の素株式会社、Mazza Innovation Ltd.、E. I. du Pont de Nemours and Company、Koninklijke DSM N.V.、BASF SE、Arla Foods、Sabinsa Corporationなどがある。
世界不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、人工知能の影響分析:
COVID-19の影響:
COVID-19のパンデミックは生物活性成分の世界市場に大きな影響を与えており、COVID-19の治療、管理、予防のための研究開発努力が、世界中でCOVID-19感染者が増加するのに伴って高まっている。
植物、動物、微生物から生産される生物活性成分のCOVID-19感染の可能性は、多くの組織、研究機関、協会、企業によって研究されている。COVID-19に対する生理活性物質の抗ウイルス効果は、数多くの調査で実証されている。生物活性物質は、抗COVID-19感染に対する薬理学的、毒物学的、免疫刺激効果があることが証明されている。
レポートを購入する理由
- 成分の種類、用途、原産地、地域に基づく世界の生物活性成分市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発を分析することにより、市場における商機を特定する。
- すべてのセグメントを網羅した多数の生物活性成分市場レベルのデータポイントを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査後の包括的な市場分析で構成されています。
- 製品マッピングは、すべての主要市場プレーヤーの主要製品で構成されるエクセルとして利用可能です。
世界の生物活性成分市場レポートは、約93の表、109の図と190ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Ingredient Type
3.2. Market Snippet, by Application
3.3. Market Snippet, by Source of Origin
3.4. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Ingredient Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredient Type
7.2. Carotenoids *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Lutein
7.2.4. Lycopene
7.2.5. Astaxanthin
7.2.6. Zeaxanthin
7.2.7. Beta Carotene
7.2.8. Others
7.3. Polyphenols
7.3.1. Phenolic Acids
7.3.2. Lignans
7.3.3. Flavonoids
7.3.4. Stilbenes
7.3.5. Others
7.4. Probiotics
7.5. Fatty Acids
7.6. Prebiotics
7.7. Others
8. By Source of Origin
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source of Origin
8.2. Plant-Based
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Animal Based
8.4. Marine Based
8.5. Microbial Based
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Functional Foods & Beverages
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Dietary Supplements
9.4. Infant Nutrition
9.5. Personal Care
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Archer Daniels Midland Company
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Cargill Incorporated
12.3. Roquette
12.4. Ajinomoto Co., Inc.
12.5. Mazza Innovation Ltd.
12.6. E. I. du Pont de Nemours and Company
12.7. Koninklijke DSM N.V.
12.8. BASF SE
12.9. Arla Foods
12.10. Sabinsa Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Bioactive Ingredients Market reached US$ 173.3 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 302.3 billion by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 7.2% during the forecast period 2023-2030.
Bioactive ingredients are any essentialities added to food and feed products that focus on enhancing the physical and physiologic health of the consumers. These are deduced from the factory, beast, marine, or microbial sources and are used in various food classifications, including functional foods and potables, salutary supplements, and child nutrition.
The bioactive ingredients market growth is attributed to the rising demand for functional food and drinkables owing to adding knowledge among people about maintaining a balanced diet with a good content of essential nutrients. Also, they're considerably used to develop particular care products, similar to soaps, detergents, and moisturizers.
Market Dynamics
Growing Consumption of Functional Foods & Beverages drives the Bioactive Ingredients Market Growth.
The growth is due to changing lifestyles and a global increase in consumer demand for functional foods. As a result, foods are supplemented with probiotics, vitamins, minerals, and plant extracts to improve their functionality and advantages. For instance, in January 2022, BASF introduced Peptovitae, a line of four proprietary peptides created in collaboration with the biomimetic peptide research and development business Caregen, based in Korea.
The growing adoption of organic and natural ingredients, the persistence of veganism will follow. According to statistics from the Animal Welfare Foundation, there are approximately 88 million vegans in the world as of 2023. It (The VOU) With about 8 billion individuals on the globe, about 1.1% of the population.
Increasing Extraction Methods of Bioactive Ingredients is Driving the Bioactive Ingredients Market Growth.
Bioactive ingredients can be extracted using standard techniques like liquid-liquid or solid-liquid extraction and more sophisticated techniques like pressurized liquid extraction, subcritical and supercritical extractions, and extractions assisted by microwave and ultrasound. Accelerated and pressurized solvent extraction is effective because its high temperatures of 50 to 200 C and pressures of 1450 to 2175 psi are examples of pressurized-liquid extraction.
Enzyme- and immediate, controlled pressure drop-assisted extractions, which aid in releasing the chemicals from the matrix, have also improved these extraction procedures. In the upcoming years, these technologies might offer a novel way to boost the synthesis of particular chemicals for usage as nutraceuticals or as components of functional food items.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The Global Bioactive Ingredients Market is segmented based on ingredient type, application, source of origin, and region.
In the Global Market of Bioactive Ingredients, the Functional Food and Beverages Segment Holds the Largest Market Share.
The Global Bioactive Ingredients Market has been segmented by application into functional food and beverages, dietary supplements, infant nutrition, personal care, and others. The available food and beverages segment held the market analysis report's largest bioactive ingredients market share of 28.8% in 2022.
Consumers who ingest bioactive ingredients (BI) benefit from a variety of health-promoting effects, including as the treatment or prevention of diabetes, obesity, cancer, coronary heart disease, and other conditions. Flavonoids, carotenoids, polyphenols, curcumin, phytosterols, probiotics, bioactive peptides, minerals, and nano-bio minerals are a few BI that has been discovered in nature that can be added to foods to boost their nutritional value.
Foods that include BI are regarded as functional foods. It is crucial to use reasonably priced natural sources of BI to supply functional foods for the great majority of people due to the rising rate of population and increasing need for healthy foods in the future.
Geographical Analysis
The North America Region Held the Largest Share of Bioactive Ingredients Market.
The Global Bioactive Ingredients Market is segmented into five parts of the world based on geography: North America, South America, Europe, Asia Pacific, the Middle East, and Africa. The North American bioactive ingredients market held the largest market share of 42.6% in 2022 in the bioactive ingredients market analysis. According to World Bank data, North America's current health expenditure (% of GDP) is 18.39.
In North America, the trend of healthcare spending is increasing daily. As a result, consumers in the nation are implementing preventive healthcare practices, including eating wholesome food. This element is also boosting overall sales of functional foods in the country. Additionally, it is anticipated that sales of breakfast cereals in North America will increase as several trends affecting Americans' eating patterns pick up speed.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Archer Daniels Midland Company, Cargill Incorporated, Roquette, Ajinomoto Co., Inc., Mazza Innovation Ltd., E. I. du Pont de Nemours and Company, Koninklijke DSM N.V., BASF SE, Arla Foods, and Sabinsa Corporation.
Global Recession/Ukraine-Russia War/COVID-19, and Artificial Intelligence Impact Analysis:
Covid-19 Impact:
The COVID-19 pandemic has significantly impacted the global market for bioactive ingredients, with research and development efforts for COVID-19 treatment, management, and prevention growing along with the increase in COVID-19 cases around the world.
The potential for COVID-19 infection of the bioactive components produced from plants, animals, and microbes is investigated by numerous organizations, institutes, associations, and businesses. The antiviral effects of bioactive substances against COVID-19 have been demonstrated in numerous investigations. Bioactive substances are proven to have anti-COVID-19 infection medicinal, toxicological, and immune-stimulating effects.
Why Purchase the Report?
• To visualize the Global Bioactive Ingredients Market segmentation based on ingredient type, application, source of origin, and region and understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous bioactive ingredients market-level data points with all segments.
• The PDF report consists of a comprehensive market analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth market study.
• Product mapping is available as Excel consists of key products of all the major market players.
The Global Bioactive Ingredients Market Report Would Provide Approximately 93 Tables, 109 Figures And 190 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Ingredient Type
3.2. Market Snippet, by Application
3.3. Market Snippet, by Source of Origin
3.4. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Ingredient Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredient Type
7.2. Carotenoids *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Lutein
7.2.4. Lycopene
7.2.5. Astaxanthin
7.2.6. Zeaxanthin
7.2.7. Beta Carotene
7.2.8. Others
7.3. Polyphenols
7.3.1. Phenolic Acids
7.3.2. Lignans
7.3.3. Flavonoids
7.3.4. Stilbenes
7.3.5. Others
7.4. Probiotics
7.5. Fatty Acids
7.6. Prebiotics
7.7. Others
8. By Source of Origin
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source of Origin
8.2. Plant-Based
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Animal Based
8.4. Marine Based
8.5. Microbial Based
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Functional Foods & Beverages
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Dietary Supplements
9.4. Infant Nutrition
9.5. Personal Care
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source of Origin
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Archer Daniels Midland Company
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Cargill Incorporated
12.3. Roquette
12.4. Ajinomoto Co., Inc.
12.5. Mazza Innovation Ltd.
12.6. E. I. du Pont de Nemours and Company
12.7. Koninklijke DSM N.V.
12.8. BASF SE
12.9. Arla Foods
12.10. Sabinsa Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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2024/11/22 10:26

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