抗シワ製品の世界市場 - 2023-2030Global Anti-wrinkle Products Market - 2023-2030 市場概要 抗シワ製品の世界市場規模は2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.54%である。 抗... もっと見る
サマリー市場概要抗シワ製品の世界市場規模は2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.54%である。 抗シワ製品には、クリーム、オイル、ローション、美容液、ジェルなど様々な種類がある。抗シワクリームは、老化プロセスを遅らせる成分を含んでいるため、人気が高まっている。シワの主な要因としては、重要な栄養素の不足、紫外線や汚染への長時間の暴露、喫煙、脱水、薬物の使用、遺伝的傾向などが挙げられる。植物由来の天然オーガニック皮膚製品に対する消費者需要の増加は、予測期間における市場成長を後押しする。消費者の間で自然な美しさを求める傾向が高まっていることが、予測期間中の市場成長を後押しする。 市場ダイナミクス 抗シワ製品における技術革新の拡大 企業は、他社よりも競争優位に立つために、M&Aや新製品の発売など様々な戦略に注力している。例えば、ノーブル・パナセアは、ノーベル賞受賞者であるアイクリームを復元する絶対的なコレクションを発見した。彼の研究は、有機分子血管として知られる画期的なスキンケア技術の開発につながった。(OMV)である。OMVは、活性化学物質を驚異的な精度で肌細胞に届けるよう設計されており、効能と鮮度を保ちながら老化症状を予防・治療する。オルフェウスは、復活のオールインワン美容液を発見した。ギリシャとブルガリアに小さな群生地しかない希少なオルフェウスの花は、最長31ヶ月間完全な乾燥に耐えた後、たった1滴の水で青々とした緑の状態に回復できると言われている。オルフェウス・スキンケアの聡明な創始者サラ・キュルクチエヴァは、独自のオルフェウス・フラワー・セル・ペプチド・コンプレックスを開発するため、植物幹細胞科学と持続可能なバイオテクノロジーを駆使して、この奇跡の花を中心に2つの主力製品、レザレクション・オールインワン・セラムとレザレクション・バイオルミナス・デューイ・エッセンスを開発した。抗酸化作用の高い花エキス、強力なペプチド、植物幹細胞のトリプルショットが、天然のコラーゲンを促進します。 消費者の間で高まるパーソナルケアのトレンド 高齢化、公害、不健康な生活習慣、多忙なライフスタイルなど、肌のシワ問題を引き起こすいくつかの要因が、抗シワ製品市場の成長の原因となっている。主要企業は、天然スキンケア製品の製造に注力している。オーガニックスキンケア製品に対する消費者の需要の増加は、市場の成長を後押ししている。さらに、サロン、スパ、小売店、オンラインショップなど、さまざまな店舗でパーソナルケア製品を購入できるようになったことも、パーソナルケア製品の需要拡大に貢献している。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界の抗シワ製品市場は、製品タイプ、有効成分、流通チャネル、エンドユーザー、地域によって区分される。 ビタミンCのような有効成分を配合した製品の発売が増加していることから、このセグメントは成長が見込まれる。 有効成分分野では、ビタミンCが最大の市場シェアを占めている。これは、ビタミンCが皮膚に与えるプラスの効果と、ビタミンCを配合した製品の市場投入が増加しているためである。ビタミンCは、コラーゲンの生成を促進し、日焼けによるダメージから肌を守るなど、肌にさまざまな効果をもたらす。すべての肌タイプに安全である。潤いを与え、肌を明るくする。色素沈着を抑え、目の下のクマを目立たなくします。ビタミンCはたるみ防止にも役立つ。主要企業による製品発売の増加が、予測期間における同分野の成長を後押ししている。例えば、ネオストラータ社はビタミンC+アンチエイジング・ブースターを市場に投入した。ピュアビタミンCはコラーゲンの生成に必要であるためアンチエイジング効果があり、肌を引き締めシワを減少させる。加齢によるフリーラジカルから肌を守ることに加え、ビタミンCは肌の輝きを取り戻すのを助ける。 地理的分析 大手企業の存在感が強く、スキンケア製品の使用に対する意識が高まっている。 消費者の可処分所得の増加により、北米地域が最大の市場シェアを占めている。米国とカナダは、抗シワ製品を使用する意識の高まりにより、同地域の主要シェア国となっている。米国におけるパーソナルケア事業は、予測期間中に急速に拡大している。同国の消費者のパーソナルケアや美容ケア用品への年間平均支出額は長期的に増加しており、これが同市場の拡大に拍車をかけている。多くの化粧品会社が伝統的な広告をやめ、有名なセレブやインフルエンサーを活用してターゲット・グループに商品を宣伝するようになった結果、米国における抗シワ製品の需要は時間の経過とともに大きく伸びている。こうした要因が、予測期間中の市場成長を後押ししている。 競争状況 世界の主要企業には、L'Oréal Groupe、Olay、CeraVe、Neutrogena、RoC Skincare、POND'S、Galderma S.A.、The Estée Lauder Companies Inc.、Life Extension、Vichy Laboratoiresなどがある。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、有効成分、流通チャネル、エンドユーザー、地域に基づく世界の抗シワ製品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 抗シワ製品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査による包括的な分析で構成されています。 - 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の抗シワ製品市場レポートは、約69の表、91の図、195ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Active Ingredients 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by End User 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. YY 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. YY 4.1.2.2. YY 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. YY 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Cream * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Oil 7.4. Lotion 7.5. Serum 7.6. Gel 7.7. Others 8. By Active Ingredients 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Active Ingredients 8.2. Retinoids * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Niacinamide 8.4. Vitamin C 8.5. Hydroxy Acids 8.6. Glycolic Acid 8.7. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets & Hypermarkets * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Specialty Stores 9.4. Pharmacies & Drugstores 9.5. Online 10. By End User 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 10.2. Market Attractiveness Index, By End User 10.3. Men * 10.3.1. Introduction 10.3.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.4. Women 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. L’Oréal Groupe * 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Olay 13.3. CeraVe 13.4. Neutrogena 13.5. RoC Skincare 13.6. POND’S 13.7. Galderma S.A. 13.8. The Estée Lauder Companies Inc. 13.9. Life Extension 13.10. Vichy Laboratoires LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Active Ingredients 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by End User 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. YY 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. YY 4.1.2.2. YY 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. YY 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Cream * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Oil 7.4. Lotion 7.5. Serum 7.6. Gel 7.7. Others 8. By Active Ingredients 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Active Ingredients 8.2. Retinoids * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Niacinamide 8.4. Vitamin C 8.5. Hydroxy Acids 8.6. Glycolic Acid 8.7. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets & Hypermarkets * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Specialty Stores 9.4. Pharmacies & Drugstores 9.5. Online 10. By End User 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 10.2. Market Attractiveness Index, By End User 10.3. Men * 10.3.1. Introduction 10.3.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.4. Women 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. L’Oréal Groupe * 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Olay 13.3. CeraVe 13.4. Neutrogena 13.5. RoC Skincare 13.6. POND’S 13.7. Galderma S.A. 13.8. The Estée Lauder Companies Inc. 13.9. Life Extension 13.10. Vichy Laboratoires LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
DataM Intelligence社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |