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抗シワ製品の世界市場 - 2023-2030


Global Anti-wrinkle Products Market - 2023-2030

市場概要 抗シワ製品の世界市場規模は2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.54%である。 抗... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
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195 英語

 

サマリー

市場概要
抗シワ製品の世界市場規模は2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.54%である。
抗シワ製品には、クリーム、オイル、ローション、美容液、ジェルなど様々な種類がある。抗シワクリームは、老化プロセスを遅らせる成分を含んでいるため、人気が高まっている。シワの主な要因としては、重要な栄養素の不足、紫外線や汚染への長時間の暴露、喫煙、脱水、薬物の使用、遺伝的傾向などが挙げられる。植物由来の天然オーガニック皮膚製品に対する消費者需要の増加は、予測期間における市場成長を後押しする。消費者の間で自然な美しさを求める傾向が高まっていることが、予測期間中の市場成長を後押しする。
市場ダイナミクス
抗シワ製品における技術革新の拡大
企業は、他社よりも競争優位に立つために、M&Aや新製品の発売など様々な戦略に注力している。例えば、ノーブル・パナセアは、ノーベル賞受賞者であるアイクリームを復元する絶対的なコレクションを発見した。彼の研究は、有機分子血管として知られる画期的なスキンケア技術の開発につながった。(OMV)である。OMVは、活性化学物質を驚異的な精度で肌細胞に届けるよう設計されており、効能と鮮度を保ちながら老化症状を予防・治療する。オルフェウスは、復活のオールインワン美容液を発見した。ギリシャとブルガリアに小さな群生地しかない希少なオルフェウスの花は、最長31ヶ月間完全な乾燥に耐えた後、たった1滴の水で青々とした緑の状態に回復できると言われている。オルフェウス・スキンケアの聡明な創始者サラ・キュルクチエヴァは、独自のオルフェウス・フラワー・セル・ペプチド・コンプレックスを開発するため、植物幹細胞科学と持続可能なバイオテクノロジーを駆使して、この奇跡の花を中心に2つの主力製品、レザレクション・オールインワン・セラムとレザレクション・バイオルミナス・デューイ・エッセンスを開発した。抗酸化作用の高い花エキス、強力なペプチド、植物幹細胞のトリプルショットが、天然のコラーゲンを促進します。
消費者の間で高まるパーソナルケアのトレンド
高齢化、公害、不健康な生活習慣、多忙なライフスタイルなど、肌のシワ問題を引き起こすいくつかの要因が、抗シワ製品市場の成長の原因となっている。主要企業は、天然スキンケア製品の製造に注力している。オーガニックスキンケア製品に対する消費者の需要の増加は、市場の成長を後押ししている。さらに、サロン、スパ、小売店、オンラインショップなど、さまざまな店舗でパーソナルケア製品を購入できるようになったことも、パーソナルケア製品の需要拡大に貢献している。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界の抗シワ製品市場は、製品タイプ、有効成分、流通チャネル、エンドユーザー、地域によって区分される。
ビタミンCのような有効成分を配合した製品の発売が増加していることから、このセグメントは成長が見込まれる。
有効成分分野では、ビタミンCが最大の市場シェアを占めている。これは、ビタミンCが皮膚に与えるプラスの効果と、ビタミンCを配合した製品の市場投入が増加しているためである。ビタミンCは、コラーゲンの生成を促進し、日焼けによるダメージから肌を守るなど、肌にさまざまな効果をもたらす。すべての肌タイプに安全である。潤いを与え、肌を明るくする。色素沈着を抑え、目の下のクマを目立たなくします。ビタミンCはたるみ防止にも役立つ。主要企業による製品発売の増加が、予測期間における同分野の成長を後押ししている。例えば、ネオストラータ社はビタミンC+アンチエイジング・ブースターを市場に投入した。ピュアビタミンCはコラーゲンの生成に必要であるためアンチエイジング効果があり、肌を引き締めシワを減少させる。加齢によるフリーラジカルから肌を守ることに加え、ビタミンCは肌の輝きを取り戻すのを助ける。
地理的分析
大手企業の存在感が強く、スキンケア製品の使用に対する意識が高まっている。
消費者の可処分所得の増加により、北米地域が最大の市場シェアを占めている。米国とカナダは、抗シワ製品を使用する意識の高まりにより、同地域の主要シェア国となっている。米国におけるパーソナルケア事業は、予測期間中に急速に拡大している。同国の消費者のパーソナルケアや美容ケア用品への年間平均支出額は長期的に増加しており、これが同市場の拡大に拍車をかけている。多くの化粧品会社が伝統的な広告をやめ、有名なセレブやインフルエンサーを活用してターゲット・グループに商品を宣伝するようになった結果、米国における抗シワ製品の需要は時間の経過とともに大きく伸びている。こうした要因が、予測期間中の市場成長を後押ししている。
競争状況
世界の主要企業には、L'Oréal Groupe、Olay、CeraVe、Neutrogena、RoC Skincare、POND'S、Galderma S.A.、The Estée Lauder Companies Inc.、Life Extension、Vichy Laboratoiresなどがある。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、有効成分、流通チャネル、エンドユーザー、地域に基づく世界の抗シワ製品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 抗シワ製品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査による包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の抗シワ製品市場レポートは、約69の表、91の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Active Ingredients
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. YY
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. YY
4.1.2.2. YY
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. YY
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Cream *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Oil
7.4. Lotion
7.5. Serum
7.6. Gel
7.7. Others
8. By Active Ingredients
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Active Ingredients
8.2. Retinoids *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Niacinamide
8.4. Vitamin C
8.5. Hydroxy Acids
8.6. Glycolic Acid
8.7. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets & Hypermarkets *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Stores
9.4. Pharmacies & Drugstores
9.5. Online
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.3. Men *
10.3.1. Introduction
10.3.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.4. Women
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. L’Oréal Groupe *
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Olay
13.3. CeraVe
13.4. Neutrogena
13.5. RoC Skincare
13.6. POND’S
13.7. Galderma S.A.
13.8. The Estée Lauder Companies Inc.
13.9. Life Extension
13.10. Vichy Laboratoires
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Anti-wrinkle Products Market size reached US$ YY million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ YY million by 2030. The market is growing at a CAGR of 7.54% during the forecast period (2023-2030).
Anti-wrinkle products consist of various types such as creams, oil, lotion, serum, gel, and others. Anti-wrinkle creams are becoming more popular since they have ingredients that slow down the aging process. Major contributing factors to wrinkles include a deficiency of vital nutrients, prolonged exposure to UV radiation and pollution, smoking, dehydration and drug use, as well as a genetic tendency. An increase in the consumer demand for plant-based, natural, organic skin products helps to boost the market growth in the forecast period. An increase in the natural beauty trend among consumers helps to boost the market growth in the forecast period.
Market Dynamics
The growing innovations in the anti-wrinkle products
Companies focus on various strategies, such as M&As and new product launches, to gain a competitive edge over others. For instance, Noble Panacea found an absolute collection of restoring eye creams that is a Nobel Prize winner. His study has led to the development of revolutionary skincare technology known as Organic Molecular Vessels, which has been decades in the making. (OMV). OMV is designed to deliver active chemicals to skin cells with astonishing accuracy, preventing and treating aging symptoms while maintaining potency and freshness. Orpheus found a resurrection all-in-one serum. The rare Orpheus flower, which is only found in small patches in Greece and Bulgaria, is said to be able to recover to a lush green state with just one drop of water after enduring full dryness for up to 31 months. To create their proprietary Orpheus Flower Cell Peptide Complex, the astute founder of Orpheus Skincare, Sara Kyurkchieva, centered her two flagship products, Resurrection All-In-One Serum and Resurrection Bio-Luminous Dewy Essence, around this miraculous flower using plant stem cell science and sustainable biotechnology. This concentrated triple shot of antioxidant-rich flower extracts, potent peptides, and plant stem cells works together to boost natural collagen.
The growing rate of personal care trends among consumers
Some of the factors causing skin wrinkles problems such as old age, pollution, unhealthy habits, and busy hectic lifestyle are responsible for the growth of the anti-wrinkle products market. The major key players are focusing on manufacturing natural skin care products. The increase in the consumer demand for organic skin care products helps to boost the market growth. Moreover, an increase in the availability of personal care products in various outlets such as salons, spas, retail stores, and online shops also helps to increase demand for personal care products.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global anti-wrinkle products market is segmented based on product type, active ingredients, distribution channel, end user and region.
Owing to the increasing product launches with active ingredients like vitamin C, the segment is expected to grow
In the active ingredients segment, vitamin C accounted largest market share due to its positive effect on the skin and the increase in product launches with vitamin C content in the market. Vitamin C has various benefits for the skin such as it promotes collagen production and protecting skin from the sun damage. It is safe for all skin types. It provides hydration and bright skin. It helps to reduce hyperpigmentation and reduce the appearance of under-eye circles. Vitamin C also helps to prevent sagging. An increase in product launches by major key players helps to boost segment growth in the forecast period. For instance, NeoStrata Company, Inc launched Vitamin C+ Antiaging Booster in the market. Pure vitamin C has anti-aging properties since it is necessary for the production of collagen, which firms skin and reduces wrinkles. In addition to shielding skin from aging free radicals, vitamin C helps skin regain radiance.
Ggeographical Analysis
The strong presence of major players and increased awareness about the use of skincare products
North American region accounted largest market share due to the increase in disposable income of the consumers. The United States and Canada are major shareholding countries in the region due to the increase in the awareness of using anti-wrinkle products. The personal care business in the US has been expanding quickly in the forecast period. Over time, consumers in the nation have seen an increase in their average yearly spending on personal and beauty care items, which is fueling the market's expansion there. The demand for anti-wrinkle products in the United States has grown significantly over time as a result of many cosmetic companies abandoning traditional advertising in favor of leveraging well-known celebrities and influencers to advertise their goods to target groups. These factors help to boost the market growth in the forecast period.
Competitive Landscape
The major global players include L’Oréal Groupe, Olay, CeraVe, Neutrogena, RoC Skincare, POND’S, Galderma S.A., The Estée Lauder Companies Inc., Life Extension, and Vichy Laboratoires.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global anti-wrinkle products market segmentation based on product type, active ingredients, distribution channel, end user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of anti-wrinkle products market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global anti-wrinkle products market report would provide approximately 69 tables, 91 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Active Ingredients
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. YY
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. YY
4.1.2.2. YY
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. YY
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Cream *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Oil
7.4. Lotion
7.5. Serum
7.6. Gel
7.7. Others
8. By Active Ingredients
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Active Ingredients
8.2. Retinoids *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Niacinamide
8.4. Vitamin C
8.5. Hydroxy Acids
8.6. Glycolic Acid
8.7. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets & Hypermarkets *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Stores
9.4. Pharmacies & Drugstores
9.5. Online
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.3. Men *
10.3.1. Introduction
10.3.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.4. Women
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Active Ingredients
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. L’Oréal Groupe *
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Olay
13.3. CeraVe
13.4. Neutrogena
13.5. RoC Skincare
13.6. POND’S
13.7. Galderma S.A.
13.8. The Estée Lauder Companies Inc.
13.9. Life Extension
13.10. Vichy Laboratoires
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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2024/08/20 10:26

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