世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

NAレディ・トゥ・ドリンク(RTD)プロテイン飲料市場-2030年までの産業動向と予測


NA Ready-to-Drink (RTD) Protein Beverages Market - Industry Trends and Forecast to 2030

北米のレディ・トゥ・ドリンク(RTD)プロテイン飲料市場は、2022年の5億5,819万米ドルから2030年には9億1,597万米ドルに達し、2023年から2030年までの予測期間において年平均成長率6.4%で成長すると予測されて... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2023年8月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
83 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

北米のレディ・トゥ・ドリンク(RTD)プロテイン飲料市場は、2022年の5億5,819万米ドルから2030年には9億1,597万米ドルに達し、2023年から2030年までの予測期間において年平均成長率6.4%で成長すると予測されている。

市場区分
北米のレディ・トゥ・ドリンク(RTD)プロテイン飲料市場:製品タイプ別(エネルギー飲料、ジュース飲料、プロテインシェイク、植物性乳飲料、体重管理飲料、臨床飲料、その他)、供給源別(動物性、植物性)、フレーバー(オレンジ、マンゴー、ストロベリー、ミックスフルーツ、パイナップル、レモン、ラズベリー、オリジナル/レギュラー、スイカ、ブルーベリー、フルーツパンチ、モカ、グリーンアップル、チェリー、ハーブ、アロエベラ、その他)、カロリー数(低カロリー、高カロリー、ゼロカロリー)、消費者(ジム愛好家、アスリート、一般消費者)、主張(防腐剤フリー、グルテンフリー、非遺伝子組み換え、ファットフリー、上記の主張すべて、その他)、糖数(低糖、高糖、ゼロ糖)、包装タイプ(ボトル、缶、カートン)、包装サイズ(201~300ml、301~400ml、401~500ml、500ml以上、101~200ml、100ml未満)、流通チャネル(無店舗小売店、店舗型小売店)、国(U.S.,国別(米国、カナダ、メキシコ):産業動向と2030年までの予測

市場ダイナミクス

ドライバー
- 利便性とオン・ザ・ゴー・ライフスタイルのトレンドの高まり
- ヘルシーでタンパク質豊富な食生活のトレンドの高まり
阻害要因
- 各種製品の価格敏感性
- 他のタンパク質代替品の入手可能性
機会
- 様々なフレーバーやパッケージの飲料の多様化
- ビーガン飲料や植物性飲料に対する需要の高まり

市場プレイヤー

北米のRTD(Ready-to-Drink)プロテイン飲料市場で事業を展開する主な市場プレーヤーを以下に挙げる:
- USN - アルティメイト・スポーツ・ニュートリション
- QNT SA
- Bolthouse Farms, Inc.
- Huel社
- アップビート・ドリンクス社
- UFITハイプロテインドリンク
- シェイク&スナック
- クルーガーグループ
- グレネード[UK]リミテッド
- ネスレ
- ペプシコ
- アボット
- オプティマム・ニュートリション
- ダノンS.A.
- ベルリング・ブランズ・インク(brbr)
- ジェイク・ニュートリショナルズB.V.
- アムウェイ
- オーガニック飲料
- アクアテイン
- ニュートラミノ
- オルタナティヴ・カンパニー


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 10
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 10
1.2 MARKET DEFINITION 10
1.3 OVERVIEW OF THE NORTH AMERICA READY-TO-DRINK (RTD) PROTEIN BEVERAGES MARKET 10
1.4 CURRENCY AND PRICING 12
1.5 LIMITATIONS 12
1.6 MARKETS COVERED 13
2 MARKET SEGMENTATION 17
2.1 MARKETS COVERED 17
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 18
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 19
2.4 CURRENCY AND PRICING 19
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 20
2.6 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 23
2.7 DBMR MARKET POSITION GRID 24
2.8 MULTIVARIATE MODELLING 25
2.9 TYPE LIFELINE CURVE 26
2.10 SECONDARY SOURCES 27
2.11 ASSUMPTIONS 28
3 EXECUTIVE SUMMARY 29
4 PREMIUM INSIGHTS 32
4.1 FACTORS INFLUENCING PURCHASING DECISION OF CUSTOMERS 33
4.1.1 PRODUCT PRICING 33
4.1.2 MARKETING CAMPAIGNS 33
4.1.3 ECONOMIC CONDITIONS 33
4.1.4 AUTHENTICITY OF PRODUCTS 33
4.1.5 NUTRITIONAL CONTENT 33
4.2 IMPORT-EXPORT ANALYSIS 34
4.3 PRICE INDEX 36
4.4 PRODUCTION CONSUMPTION ANALYSIS 37
5 MARKET OVERVIEW 38
5.1 DRIVERS 40
5.1.1 RISING TREND OF CONVENIENCE AND ON-THE-GO LIFESTYLES 40
5.1.2 INCREASING TREND OF HEALTHY AND PROTEIN-RICH DIETS 40
5.2 RESTRAINTS 41
5.2.1 PRICE SENSITIVITY OF VARIOUS PRODUCTS 41
5.2.2 AVAILABILITY OF OTHER PROTEIN SUBSTITUTES 41
5.3 OPPORTUNITIES 42
5.3.1 DIVERSIFIED RANGE OF BEVERAGES IN VARIOUS FLAVOURS AND PACKAGING 42
5.3.2 RISING DEMAND FOR VEGAN AND PLANT-BASED DIETS 42
5.4 CHALLENGES 43
5.4.1 STRINGENT REGULATIONS BY VARIOUS AUTHORITIES 43
5.4.2 STIFF COMPETITION AMONG KEY MARKET PLAYERS 44
6 NORTH AMERICA READY-TO-DRINK (RTD) PROTEIN BEVERAGES MARKET, BY REGION 45
6.1 NORTH AMERICA 46
7 COMPANY LANDSCAPE 48
7.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: NORTH AMERICA 48
8 SWOT ANALYSIS 49
9 COMPANY PROFILES 50
9.1 PEPSICO 50
9.1.1 COMPANY SNAPSHOT 50
9.1.2 REVENUE ANALYSIS 51
9.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 51
9.1.4 PRODUCT PORTFOLIO 51
9.1.5 RECENT DEVELOPMENT 52
9.2 NESTLÉ 53
9.2.1 COMPANY SNAPSHOT 53
9.2.2 REVENUE ANALYSIS 53
9.2.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 54
9.2.4 PRODUCT PORTFOLIO 54
9.2.5 RECENT DEVELOPMENT 54
9.3 BOLTHOUSE FARMS, INC. 55
9.3.1 COMPANY SNAPSHOT 55
9.3.2 COMPANY SHARE ANALYSIS 55
9.3.3 PRODUCT PORTFOLIO 56
9.3.4 RECENT DEVELOPMENT 56
9.4 BELLRING BRANDS, INC. (BRBR) 57
9.4.1 COMPANY SNAPSHOT 57
9.4.2 REVENUE ANALYSIS 57
9.4.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 58
9.4.4 PRODUCT PORTFOLIO 58
9.4.5 RECENT DEVELOPMENTS 58
9.5 ABBOTT 60
9.5.1 COMPANY SNAPSHOT 60
9.5.2 REVENUE ANALYSIS 60
9.5.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 61
9.5.4 PRODUCT PORTFOLIO 61
9.5.5 RECENT DEVELOPMENTS 61
9.6 AMWAY CORP.. 62
9.6.1 COMPANY SNAPSHOT 62
9.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 62
9.6.3 RECENT DEVELOPMENT 62
9.7 AQUATEIN 63
9.7.1 COMPANY SNAPSHOT 63
9.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 63
9.7.3 RECENT DEVELOPMENT 63
9.8 DANONE S.A. 64
9.8.1 COMPANY SNAPSHOT 64
9.8.2 REVENUE ANALYSIS 64
9.8.3 PRODUCT PORTFOLIO 65
9.8.4 RECENT DEVELOPMENT 65
9.9 GRENADE [UK] LIMITED 66
9.9.1 COMPANY SNAPSHOT 66
9.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 66
9.9.3 RECENT DEVELOPMENTS 66
9.10 HUEL LIMITED 67
9.10.1 COMPANY SNAPSHOT 67
9.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 67
9.10.3 RECENT DEVELOPMENT 67
9.11 JAKE NUTRITIONALS B.V. 68
9.11.1 COMPANY SNAPSHOT 68
9.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 68
9.11.3 RECENT DEVELOPMENT 68
9.12 KRÜGER GROUP 69
9.12.1 COMPANY SNAPSHOT 69
9.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 69
9.12.3 RECENT DEVELOPMENTS 69
9.13 NUTRAMINO 70
9.13.1 COMPANY SNAPSHOT 70
9.13.2 PRODUCT PORTFOLIO 70
9.13.3 RECENT DEVELOPMENT 70
9.14 OPTIMUM NUTRITION 71
9.14.1 COMPANY SNAPSHOT 71
9.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 71
9.14.3 RECENT DEVELOPMENT 71
9.15 ORGANICOBEVERAGES 72
9.15.1 COMPANY SNAPSHOT 72
9.15.2 PRODUCT PORTFOLIO 72
9.15.3 RECENT DEVELOPMENT 72
9.16 QNT SA 73
9.16.1 COMPANY SNAPSHOT 73
9.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 73
9.16.3 RECENT DEVELOPMENTS 73
9.17 THE ALTERNATIVIVE COMPANY 74
9.17.1 COMPANY SNAPSHOT 74
9.17.2 PRODUCT PORTFOLIO 74
9.17.3 RECENT DEVELOPMENT 74
9.18 UFIT HIGH PROTEIN DRINKS, SHAKES & SNACKS 75
9.18.1 COMPANY SNAPSHOT 75
9.18.2 PRODUCT PORTFOLIO 75
9.18.3 RECENT DEVELOPMENTS 75
9.19 UPBEAT DRINKS LTD 76
9.19.1 COMPANY SNAPSHOT 76
9.19.2 PRODUCT PORTFOLIO 76
9.19.3 RECENT DEVELOPMENT 76
9.20 USN - ULTIMATE SPORTS NUTRITION 77
9.20.1 COMPANY SNAPSHOT 77
9.20.2 PRODUCT PORTFOLIO 77
9.20.3 RECENT DEVELOPMENT 77
10 QUESTIONNAIRE 78
11 RELATED REPORTS 83

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The North America ready-to-drink (RTD) protein beverages market is expected to reach USD 915.97 million by 2030 from USD 558.19 million in 2022, growing at a CAGR of 6.4% in the forecast period of 2023 to 2030.

Market Segmentation
North America Ready-to-Drink (RTD) Protein Beverages Market, By Product Type (Energy Beverages, Juice Beverages, Protein Shakes, Plant-Based Milk Beverages, Weight Management Beverages, Clinical Beverages, and Others), Source (Animal-Based and Plant-Based), Flavor (Orange, Mango, Strawberry, Mixed Fruit, Pineapple, Lemon, Raspberry, Original/Regular, Watermelon, Blueberry, Fruit Punch, Mocha, Green Apple, Cherry, Herbal, Aloe Vera, and Others), Calorie Count (Low Calories, High Calories, and Zero Calorie), Consumers (Gym Enthusiast, Athletes, and Regular Consumer), Claim (Preservatives Free, Gluten Free, Non-GMO, Fat Free, All of the Above Claims, and Others), Sugar Count (Low Sugar, High Sugar, and Zero Sugar), Packaging Type (Bottles, Cans, and Cartons), Packaging Size (201-300 ml, 301-400 ml, 401-500 ml, More than 500 ml, 101-200 ml, and Less than 100 ml), Distribution Channel (Non-Store Retailers and Store Based Retailers), Country (U.S., Canada, and Mexico) – Industry Trends and Forecast to 2030

Market Dynamics

Drivers
• Rising trend of convenience and on-the-go lifestyles
• Increasing trend of healthy and protein-rich diets
Restraints
• Price sensitivity of various products
• Availability of other protein substitutes
Opportunities
• Diversified range of beverages in various flavors and packaging
• Rising demand for vegan and plant-based drinks

Market Players

Some of the key market players operating in the North America ready-to-drink (RTD) protein beverages market are:
• USN - Ultimate Sports Nutrition
• QNT SA
• Bolthouse Farms, Inc.
• Huel Limited
• Upbeat Drinks Ltd
• UFIT High Protein Drinks
• Shakes & Snacks
• KRÜGER GROUP
• GRENADE [UK] LIMITED
• Nestlé
• PepsiCo
• Abbott
• Optimum Nutrition
• Danone S.A.
• BELLRING BRANDS, INC. (BRBR)
• Jake Nutritionals B.V.
• Amway Corp
• Organicobeverages
• AQUATEIN
• Nutramino
• The Alternativive Company



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 10
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 10
1.2 MARKET DEFINITION 10
1.3 OVERVIEW OF THE NORTH AMERICA READY-TO-DRINK (RTD) PROTEIN BEVERAGES MARKET 10
1.4 CURRENCY AND PRICING 12
1.5 LIMITATIONS 12
1.6 MARKETS COVERED 13
2 MARKET SEGMENTATION 17
2.1 MARKETS COVERED 17
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 18
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 19
2.4 CURRENCY AND PRICING 19
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 20
2.6 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 23
2.7 DBMR MARKET POSITION GRID 24
2.8 MULTIVARIATE MODELLING 25
2.9 TYPE LIFELINE CURVE 26
2.10 SECONDARY SOURCES 27
2.11 ASSUMPTIONS 28
3 EXECUTIVE SUMMARY 29
4 PREMIUM INSIGHTS 32
4.1 FACTORS INFLUENCING PURCHASING DECISION OF CUSTOMERS 33
4.1.1 PRODUCT PRICING 33
4.1.2 MARKETING CAMPAIGNS 33
4.1.3 ECONOMIC CONDITIONS 33
4.1.4 AUTHENTICITY OF PRODUCTS 33
4.1.5 NUTRITIONAL CONTENT 33
4.2 IMPORT-EXPORT ANALYSIS 34
4.3 PRICE INDEX 36
4.4 PRODUCTION CONSUMPTION ANALYSIS 37
5 MARKET OVERVIEW 38
5.1 DRIVERS 40
5.1.1 RISING TREND OF CONVENIENCE AND ON-THE-GO LIFESTYLES 40
5.1.2 INCREASING TREND OF HEALTHY AND PROTEIN-RICH DIETS 40
5.2 RESTRAINTS 41
5.2.1 PRICE SENSITIVITY OF VARIOUS PRODUCTS 41
5.2.2 AVAILABILITY OF OTHER PROTEIN SUBSTITUTES 41
5.3 OPPORTUNITIES 42
5.3.1 DIVERSIFIED RANGE OF BEVERAGES IN VARIOUS FLAVOURS AND PACKAGING 42
5.3.2 RISING DEMAND FOR VEGAN AND PLANT-BASED DIETS 42
5.4 CHALLENGES 43
5.4.1 STRINGENT REGULATIONS BY VARIOUS AUTHORITIES 43
5.4.2 STIFF COMPETITION AMONG KEY MARKET PLAYERS 44
6 NORTH AMERICA READY-TO-DRINK (RTD) PROTEIN BEVERAGES MARKET, BY REGION 45
6.1 NORTH AMERICA 46
7 COMPANY LANDSCAPE 48
7.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: NORTH AMERICA 48
8 SWOT ANALYSIS 49
9 COMPANY PROFILES 50
9.1 PEPSICO 50
9.1.1 COMPANY SNAPSHOT 50
9.1.2 REVENUE ANALYSIS 51
9.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 51
9.1.4 PRODUCT PORTFOLIO 51
9.1.5 RECENT DEVELOPMENT 52
9.2 NESTLÉ 53
9.2.1 COMPANY SNAPSHOT 53
9.2.2 REVENUE ANALYSIS 53
9.2.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 54
9.2.4 PRODUCT PORTFOLIO 54
9.2.5 RECENT DEVELOPMENT 54
9.3 BOLTHOUSE FARMS, INC. 55
9.3.1 COMPANY SNAPSHOT 55
9.3.2 COMPANY SHARE ANALYSIS 55
9.3.3 PRODUCT PORTFOLIO 56
9.3.4 RECENT DEVELOPMENT 56
9.4 BELLRING BRANDS, INC. (BRBR) 57
9.4.1 COMPANY SNAPSHOT 57
9.4.2 REVENUE ANALYSIS 57
9.4.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 58
9.4.4 PRODUCT PORTFOLIO 58
9.4.5 RECENT DEVELOPMENTS 58
9.5 ABBOTT 60
9.5.1 COMPANY SNAPSHOT 60
9.5.2 REVENUE ANALYSIS 60
9.5.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 61
9.5.4 PRODUCT PORTFOLIO 61
9.5.5 RECENT DEVELOPMENTS 61
9.6 AMWAY CORP.. 62
9.6.1 COMPANY SNAPSHOT 62
9.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 62
9.6.3 RECENT DEVELOPMENT 62
9.7 AQUATEIN 63
9.7.1 COMPANY SNAPSHOT 63
9.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 63
9.7.3 RECENT DEVELOPMENT 63
9.8 DANONE S.A. 64
9.8.1 COMPANY SNAPSHOT 64
9.8.2 REVENUE ANALYSIS 64
9.8.3 PRODUCT PORTFOLIO 65
9.8.4 RECENT DEVELOPMENT 65
9.9 GRENADE [UK] LIMITED 66
9.9.1 COMPANY SNAPSHOT 66
9.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 66
9.9.3 RECENT DEVELOPMENTS 66
9.10 HUEL LIMITED 67
9.10.1 COMPANY SNAPSHOT 67
9.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 67
9.10.3 RECENT DEVELOPMENT 67
9.11 JAKE NUTRITIONALS B.V. 68
9.11.1 COMPANY SNAPSHOT 68
9.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 68
9.11.3 RECENT DEVELOPMENT 68
9.12 KRÜGER GROUP 69
9.12.1 COMPANY SNAPSHOT 69
9.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 69
9.12.3 RECENT DEVELOPMENTS 69
9.13 NUTRAMINO 70
9.13.1 COMPANY SNAPSHOT 70
9.13.2 PRODUCT PORTFOLIO 70
9.13.3 RECENT DEVELOPMENT 70
9.14 OPTIMUM NUTRITION 71
9.14.1 COMPANY SNAPSHOT 71
9.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 71
9.14.3 RECENT DEVELOPMENT 71
9.15 ORGANICOBEVERAGES 72
9.15.1 COMPANY SNAPSHOT 72
9.15.2 PRODUCT PORTFOLIO 72
9.15.3 RECENT DEVELOPMENT 72
9.16 QNT SA 73
9.16.1 COMPANY SNAPSHOT 73
9.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 73
9.16.3 RECENT DEVELOPMENTS 73
9.17 THE ALTERNATIVIVE COMPANY 74
9.17.1 COMPANY SNAPSHOT 74
9.17.2 PRODUCT PORTFOLIO 74
9.17.3 RECENT DEVELOPMENT 74
9.18 UFIT HIGH PROTEIN DRINKS, SHAKES & SNACKS 75
9.18.1 COMPANY SNAPSHOT 75
9.18.2 PRODUCT PORTFOLIO 75
9.18.3 RECENT DEVELOPMENTS 75
9.19 UPBEAT DRINKS LTD 76
9.19.1 COMPANY SNAPSHOT 76
9.19.2 PRODUCT PORTFOLIO 76
9.19.3 RECENT DEVELOPMENT 76
9.20 USN - ULTIMATE SPORTS NUTRITION 77
9.20.1 COMPANY SNAPSHOT 77
9.20.2 PRODUCT PORTFOLIO 77
9.20.3 RECENT DEVELOPMENT 77
10 QUESTIONNAIRE 78
11 RELATED REPORTS 83

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る