CXパーソナライゼーションと最適化
CX Personalization and Optimization
消費者も企業も、デジタルや物理的な注文、フルフィルメント、アフターサービスなど、さまざまな選択肢がある中で、CXに対する画一的なアプローチは時代遅れであるだけでなく、顧客離れを引き起こす原因にもな... もっと見る
サマリー
消費者も企業も、デジタルや物理的な注文、フルフィルメント、アフターサービスなど、さまざまな選択肢がある中で、CXに対する画一的なアプローチは時代遅れであるだけでなく、顧客離れを引き起こす原因にもなります。だからこそ、パーソナライズされた最適なCXを提供することは、消費者向け(B2C)企業にとっても、企業向け(B2B)企業にとっても、より深く、より顧客を中心としたインタラクションを生み出し、顧客のロイヤルティを高め、より多くのリピーターを獲得するための幅広い目標となっています。
このようなパーソナライズされた最適な体験を提供するためには、個々のお客様の好みや要望を理解し、最初のコンタクトから販売後のやり取りまでの典型的なカスタマージャーニーを評価し、このようなOne to One体験を創造・育成するためのデータやソフトウェアツールに組織が自由にアクセスできるようにするなど、多面的なアプローチが必要となります。
多くの企業は、パーソナライゼーション&オプティマイゼーションの実現に向けた課題に直面しています。その原因の多くは、データサイロの存在により、アプリケーションやエージェントが、お客様に最も好まれる嗜好やきっかけ、プロセスを特定するための情報に容易にアクセスできないことにあります。さらに、パーソナライゼーションを過度に利用すると、顧客が特定の個人情報をどのように取得したのか、またその利用が過度に押し付けがましく、気味が悪いと感じているのではないかと疑問を抱くようになり、CXに悪影響を及ぼす可能性があります。
ダッシュリサーチ社の本レポートでは、CXのすべての側面においてパーソナライゼーションと最適化を可能にするプラットフォーム、アプリケーション、サービスの導入と利用に対する市場の促進要因と障壁に焦点を当てています。また、いくつかのB2CおよびB2Bのケーススタディを詳述し、組織内にパーソナライゼーションと最適化を導入するためのベストプラクティスを紹介しています。パーソナライゼーションと最適化の機能を提供するソフトウェアとサービスの2019年から2026年までの市場予測を、20業種、5地域を対象に提供しています。
主な質問事項
-
企業はどのようにパーソナライゼーションと最適化を利用して、CXの取り組みをサポートしているのでしょうか?
-
CXアプリケーションとプラットフォームのパーソナライゼーションと最適化の主な要因は何か?
-
パーソナライゼーションとオプティマイゼーションがサポートするCXの主要機能とは?
-
CXプラットフォームやアプリケーションにおけるパーソナライゼーションと最適化の導入を妨げる障壁は何か?
-
パーソナライゼーションやオプティマイゼーションを活用するCX担当者が注意すべき関連法規上の問題とは?
-
パーソナライゼーションやオプティマイゼーションの実例として、どのようなものがありますか?
誰がこのレポートを必要としているのか?
-
CXプラクティショナー
-
マーケティング/セールスマネージャー
-
C-Suiteおよび戦略ディレクター
-
ITインテグレーションのスペシャリスト
-
物流スペシャリスト
-
ロイヤリティ・マネージャー
-
コンタクトセンターマネージャー
-
投資家コミュニティ
ページTOPに戻る
目次
目次
-
エグゼクティブ・サマリー
-
はじめに
-
マーケットドライバー
-
市場の障壁
-
市場予測
-
ダッシュリサーチ社のインサイト
-
市場の概要
-
パーソナライゼーションとオプティマイゼーションの定義
-
マーケットドライバー
-
デジタル化によりデータ量が増加
-
顧客はすべてのチャネルでパーソナライズされた最適な体験を求めている
-
パーソナライズされたオファーが収益拡大の原動力
-
自動化とAIによるパーソナライゼーション&オプティマイゼーションの効率化
-
従来の販売モデルから顧客中心のループアプローチへの転換
-
市場の障壁
-
パーソナライゼーション&オプティマイゼーションと押しつけがましさのバランス
-
データ品質の問題
-
データガバナンス、プライバシー、およびセキュリティに関する懸念
-
セールス&マーケティングのアプローチを、セールスループからカスタマーエンゲージメントモデルに移行する際の課題
-
導入事例
-
B2Cケーススタディ
-
アマゾン
-
セフォラ
-
ナイキ
-
B2Bケーススタディ
-
ASME GuideBox
-
マティリオン
-
おすすめポイント
-
パーソナライゼーション
-
最適化
-
市場予測
-
見通しの概要
-
パーソナライゼーション最適化のためのCXソフトウェア、グローバル市場予測
-
地域別セグメント
-
マーケット・セグメンテーション
-
製品提供のセグメンテーション
-
産業別セグメント
-
結論
-
頭字語・略語一覧
-
目次を見る
-
数字の表
-
付録
-
調査範囲
-
ソースと方法
-
予測方法
-
著作権について
チャート、テーブル、フィギュア
チャート
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Region, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, World Markets:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, World Markets:2019-2026
-
CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, World Markets:2019-2026
-
CXパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Region, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Region, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Region, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, North America:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, North America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, North America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Industry, North America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, North America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Industry, North America:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, Europe:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, Europe:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, Europe:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Industry, Europe:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, Europe:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, Europe:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, Asia Pacific:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, Asia Pacific:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, Asia Pacific:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Industry, Asia Pacific:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, Asia Pacific:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Industry, Asia Pacific:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, Latin America:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, Latin America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, Latin America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Industry, Latin America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, Latin America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Industry, Latin America:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, Middle East & Africa:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, Middle East & Africa:
2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, Middle East & Africa:
2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Industry, Middle East & Africa:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, Middle East & Africa:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Industry, Middle East & Africa:2019-2026
テーブル
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Region, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, World Markets:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, World Markets:2019-2026
-
CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, World Markets:2019-2026
-
CXパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Region, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Region, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Region, World Markets:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, North America:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, North America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, North America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Industry, North America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, North America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Industry, North America:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, Europe:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, Europe:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, Europe:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Industry, Europe:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, Europe:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Industry, Europe:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, Asia Pacific:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, Asia Pacific:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, Asia Pacific:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Industry, Asia Pacific:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, Asia Pacific:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Industry, Asia Pacific:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, Latin America:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, Latin America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, Latin America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Industry, Latin America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, Latin America:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Industry, Latin America:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Segment, Middle East & Africa:2019-2026
-
パーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Product Offering, Middle East & Africa:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Software and Services Revenue by Industry, Middle East & Africa:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Services Revenue by Industry, Middle East & Africa:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Application Revenue by Industry, Middle East & Africa:2019-2026
-
CX/CEパーソナライゼーション &最適化 Platform Revenue by Industry, Middle East & Africa:2019-2026
-
産業グループと定義、CX市場、世界の地域
フィギュア
-
パーソナライゼーション &最適化 versus Privacy
-
カスタマージャーニーとは無限ループ
-
のメリットパーソナライゼーション
-
自動車の構成サイト
ページTOPに戻る
Summary
Given the wide range of options for the digital and physical ordering, fulfillment, and after-service care available to both consumers and businesses, a one-size-fits-all approach to CX is not only outdated, but a recipe for driving customers away. That is why providing a personalized and optimized CX remains a widespread goal of both business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) companies seeking to create deeper, more customer-centric interactions that are the hallmark of driving customer loyalty and a higher amount of repeat business.
Providing such a personalized and optimized experience requires a multifaceted approach, which involves understanding each customer’s specific preferences and desires, assessing their typical customer journey from initial contact through post-sales interactions, and ensuring that the organization has unfettered access to the data and software tools to create and nurture these one-to-one experiences. Many companies are faced with challenges delivering on their personalization & optimization efforts, often due to the presence of data silos, which prevent applications and agents from easily accessing the information that can limit their ability to identify the preferences, triggers, and processes that are most preferred by customers. Further, an overuse of personalization can negatively impact the CX if customers are questioning how certain personal information was captured, and whether its use feels overly intrusive or even creepy.
This Dash Research report focuses on the market drivers and barriers to the adoption and use of platforms, applications, and services that enable greater personalization and optimization across all facets of CX. The report also details several B2C and B2B case studies and includes best practices for deploying personalization and optimization within an organization. Market forecasts covering the 2019 to 2026 period for software and services that provide personalization and optimization functionality are provided, covering 20 industries and 5 geographic regions.
Key Questions Addressed:
-
How are companies using personalization and optimization to support their CX efforts?
-
What are the key drivers of personalization and optimization for CX applications and platforms?
-
What are the key functions within CX that personalization and optimization can support or enable?
-
What barriers exist that may hinder the adoption of personalization and optimization within CX platforms or applications?
-
What are the relevant regulatory issues of which CX professionals using personalization and optimization should be aware?
-
What are some examples of personalization and optimization that are being used in the real world?
Who Needs This Report?
-
CX practitioners
-
Marketing/sales managers
-
C-Suite and strategy directors
-
IT integration specialists
-
Logistics specialists
-
Loyalty managers
-
Contact center managers
-
Investor community
ページTOPに戻る
Table of Contents
Table of Contents
-
Executive Summary
-
Introduction
-
Market drivers
-
Market barriers
-
Market forecasts
-
Dash Research insights
-
Market Overview
-
Defining personalization & optimization
-
Market drivers
-
Shift to digital has increased the amount of data available
-
Customers expect personalized and optimized experiences across all channels
-
Personalized offers are driving revenue growth
-
Automation and AI allow more efficient personalization & optimization
-
Shift from traditional sales models to a customer-centric loop approach
-
Market barriers
-
Balancing personalization & optimization against feelings of intrusion
-
Data quality issues
-
Data governance, privacy, and security concerns
-
Challenges with shifting sales and marketing approach from a sales loop to a customer engagement model
-
Case Studies
-
B2C case studies
-
Amazon
-
Sephora
-
Nike
-
B2B case studies
-
ASME GuideBox
-
Matillion
-
Recommendations
-
Personalization
-
Optimization
-
Market Forecasts
-
Forecast overview
-
Personalization & optimization CX software, global market forecasts
-
Geographic segmentation
-
Market segmentation
-
Product offering segmentation
-
Industry segmentation
-
Conclusions
-
Acronym and Abbreviation List
-
Table of Contents
-
Table of Figures
-
Appendix
-
Scope of study
-
Sources and methodology
-
Forecast methodology
-
Copyright notice
Charts, Tables, and Figures
Charts
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, World Markets: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, World Markets: 2019-2026
-
CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, World Markets: 2019-2026
-
CX Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Application Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Platform Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, North America: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, North America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, North America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Services Revenue by Industry, North America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, North America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Platform Revenue by Industry, North America: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, Europe: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, Europe: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, Europe: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Services Revenue by Industry, Europe: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, Europe: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, Europe: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, Asia Pacific: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, Asia Pacific: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, Asia Pacific: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Services Revenue by Industry, Asia Pacific: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, Asia Pacific: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Platform Revenue by Industry, Asia Pacific: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, Latin America: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, Latin America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, Latin America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Services Revenue by Industry, Latin America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, Latin America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Platform Revenue by Industry, Latin America: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, Middle East & Africa: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, Middle East & Africa:
2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, Middle East & Africa:
2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Services Revenue by Industry, Middle East & Africa: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, Middle East & Africa: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Platform Revenue by Industry, Middle East & Africa: 2019-2026
Tables
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, World Markets: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, World Markets: 2019-2026
-
CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, World Markets: 2019-2026
-
CX Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Application Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Platform Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, North America: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, North America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, North America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Services Revenue by Industry, North America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, North America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Platform Revenue by Industry, North America: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, Europe: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, Europe: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, Europe: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Services Revenue by Industry, Europe: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, Europe: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Platform Revenue by Industry, Europe: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, Asia Pacific: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, Asia Pacific: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, Asia Pacific: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Services Revenue by Industry, Asia Pacific: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, Asia Pacific: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Platform Revenue by Industry, Asia Pacific: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, Latin America: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, Latin America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, Latin America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Services Revenue by Industry, Latin America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, Latin America: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Platform Revenue by Industry, Latin America: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Segment, Middle East & Africa: 2019-2026
-
Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Product Offering, Middle East & Africa: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Software and Services Revenue by Industry, Middle East & Africa: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Services Revenue by Industry, Middle East & Africa: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Application Revenue by Industry, Middle East & Africa: 2019-2026
-
CX/CE Personalization & Optimization Platform Revenue by Industry, Middle East & Africa: 2019-2026
-
Industry Group and Definition, CX Market, World Regions
Figures
-
Personalization & Optimization versus Privacy
-
The Customer Journey: An Infinite Loop
-
Benefits of Personalization
-
Automobile Configuration Website
ページTOPに戻る
Dash Network LLC社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
- 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。
よくあるご質問
Dash Network LLC社はどのような調査会社ですか?
Dash Network(ダッシュネットワーク) は、
米国に拠点を置くCX専門の調査会社です。カスタム調査やコンサルティングサービスも行... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|