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南アフリカの乳製品市場概観、2029年


South Africa Dairy Products Market Overview, 2029

南アフリカでは、第4位の農業部門が牛乳生産である。食糧安全保障と乳製品の輸出による利益を通じて、牛乳・酪農産業は南アフリカ経済に大きく貢献している。南アフリカの酪農業には、ホルスタイン種、ジャージー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
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サマリー

南アフリカでは、第4位の農業部門が牛乳生産である。食糧安全保障と乳製品の輸出による利益を通じて、牛乳・酪農産業は南アフリカ経済に大きく貢献している。南アフリカの酪農業には、ホルスタイン種、ジャージー種、エアシャー種、ガーンジー種の4つの主要品種がある。このビジネスを構成する経済活動には多くの特徴があり、乳製品の加工や農法にも大きな違いがある。生乳、低温殺菌乳とクリーム、発酵乳、ロングライフ乳とクリーム、ヨーグルト、チーズとその副産物ホエー、粉乳、加糖練乳と無糖練乳、バター、バターオイル(ギー)などが、このようにして生産・販売される製品である。牛乳が初めて利用され、価値を提供し始めたとき、乳製品のサプライチェーンが始まる。ミルク南アフリカによれば、農業セクターの典型的なバリューチェーンの大部分に影響を与えたコビッド19の流行は、乳業ビジネスには最小限の影響しか及ぼさなかった。パンデミックの状況下、生乳供給の大半が乳製品産業に向けられていた南アフリカでは、乳製品は健闘した。Covid-19のパンデミック以外にも、酪農ビジネスには問題があった。生乳生産レベルでは、サプライヤーの数の増加、超高温(UHT)の輸入、製品の差別化の欠如などのため、生産者は加工業者から非常に低い価格を得ていた。

Bonafide Research社の調査レポート「南アフリカの乳製品市場の概要、2029年」によると、南アフリカの乳製品市場は2024年から2029年にかけて年平均成長率5.50%以上で成長すると予測されている。南アフリカでは都市化が進み、中間層が急増し、可処分所得が増加している。その結果、より複雑で多様な選択肢へと食の風景が変化しており、乳製品がその主要な部分を担っている。現在、消費者は、必要なものだけでなく、手軽で高品質、そして頻繁に高級な乳製品にお金を使いたがるようになっている。多忙なライフスタイルや間食人気の高まりにより、便利で持ち運びしやすい乳製品はますます人気が高まっている。これには、チーズスティック、ヨーグルトパウチ、フレーバーミルクドリンクなど、外出先での摂取を想定した個包装の選択肢が含まれる。これらの商品は、手軽なおつまみや食事の代替に適しているため、南アフリカの多くの人々のペースの速いライフスタイルにぴったりである。南アフリカの乳製品部門はよく確立されており、かなりの現地生産能力を持っている。このため、リーズナブルで新鮮な乳製品が安定的に供給され、幅広い層の顧客が容易に入手できる。流通と製品の入手可能性をさらに高めているのは、現代的なスーパーマーケットとコンビニエンスストアの優位性であり、コールドチェーンのインフラも整備されている。南アフリカ政府は、国内の生産量を増やし、消費を促進することを目的とした数々のプログラムを通じて、酪農産業を積極的に支援している。これには、資金援助、研究開発への取り組み、広告キャンペーンなどが含まれる。さらに、持続可能性に対する顧客の関心が高まるにつれ、乳業界は、供給・製造プロセスのあらゆる段階で環境に優しい方法を導入することで適応している。

製品タイプに基づき、市場は牛乳、チーズ、ヨーグルト、デザート、バター、クリーム、その他に分けられる。牛乳は人気の高い選択肢だが、ヨーグルトも重要性を増している。ヨーグルトは健康的な食品の選択肢として消費者に認識されつつある。その魅力は、カルシウムやタンパク質といった重要な栄養素が含まれていることや、プロバイオティクスのおかげで腸の健康と関係があることで、さらに高まっている。これは、健康志向が拡大する南アフリカの風潮にぴったり当てはまる。南アフリカのヨーグルト製品は、様々な嗜好に合うよう、幅広いフレーバーで提供されている。ストロベリーやバニラのような伝統的なフレーバーだけでなく、マンゴーチリやバナナパッションフルーツのような大胆なオプションも含む幅広い選択肢は、顧客の興味を引きつけ、発見を促している。

流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に分けられる。スーパーマーケット/ハイパーマーケットが市場をリードしている。南アフリカの乳製品市場は、オンライン小売の成長によって大きな影響を受けている。多忙な生活を送る南アフリカの人々にとって、オンライン食料品ショッピングはこの上ない利便性を提供している。自宅で買い物をすれば時間もストレスもかからず、食料品店の長蛇の列も避けられる。これは、忙しいスケジュールを抱えて都会に住む人が増えていることに特に関連している。オンライン販売業者は通常、割引、無料配送、同梱パッケージなど、魅力的なプロモーションを競争力のある料金とともに提供している。その価格に敏感であるため、オンラインでの乳製品の購入は、予算意識の高い人々にとってより手頃な価格となっている。

本レポートの考察
- 地域南アフリカ
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- 南アフリカの乳製品市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

製品タイプ別
- 牛乳
- チーズ
- ヨーグルト
- デザート
- バター
- クリーム
- その他

流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- 専門店
- コンビニエンスストア
- オンライン小売
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ココナッツ製品業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際にお役立ていただけます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。








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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. South Korea Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. South Korea Dairy Products Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. South Korea Dairy Products Market Segmentations
7.1. South Korea Dairy Products Market, By Product Type
7.1.1. South Korea Dairy Products Market Size, By Milk, 2018-2029
7.1.2. South Korea Dairy Products Market Size, By Cheese, 2018-2029
7.1.3. South Korea Dairy Products Market Size, By Yogurt, 2018-2029
7.1.4. South Korea Dairy Products Market Size, By Desserts, 2018-2029
7.1.5. South Korea Dairy Products Market Size, By Butter, 2018-2029
7.1.6. South Korea Dairy Products Market Size, By Cream, 2018-2029
7.1.7. South Korea Dairy Products Market Size, By Others, 2018-2029
7.2. South Korea Dairy Products Market, By Distribution Channel
7.2.1. South Korea Dairy Products Market Size, By Supermarket/ Hypermarket, 2018-2029
7.2.2. South Korea Dairy Products Market Size, By Specialty Stores, 2018-2029
7.2.3. South Korea Dairy Products Market Size, By Convenience Stores, 2018-2029
7.2.4. South Korea Dairy Products Market Size, By Online Retail, 2018-2029
8. South Korea Dairy Products Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: South Korea Dairy Products Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 4: Porter's Five Forces of South Korea Dairy Products Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for South Korea Dairy Products Market, 2023
Table 2: South Korea Dairy Products Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: South Korea Dairy Products Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: South Korea Dairy Products Market Size of Milk (2018 to 2029) in USD Billion
Table 5: South Korea Dairy Products Market Size of Cheese (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: South Korea Dairy Products Market Size of Yogurt (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: South Korea Dairy Products Market Size of Desserts (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: South Korea Dairy Products Market Size of Butter (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: South Korea Dairy Products Market Size of Cream (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: South Korea Dairy Products Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: South Korea Dairy Products Market Size of Supermarket/ Hypermarket (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: South Korea Dairy Products Market Size of Specialty Stores (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: South Korea Dairy Products Market Size of Convenience Stores (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: South Korea Dairy Products Market Size of Online Retail (2018 to 2029) in USD Billion

 

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Summary

In South Africa, the fourth-largest agricultural sector is milk production. Through food security and the profits from the export of dairy products, the milk and dairy industries significantly contribute to the South African economy. There are four main breeds in the dairy industry in South Africa: Holstein, Jersey, Ayrshire and Guernsey. There are a lot of distinct economic activities that make up this business, and there are big variations in the dairy product processing and farming practices. Raw milk, pasteurized milk and cream, fermented milk, long-life milk and cream, yoghurt, cheese and its by-product whey, milk powder, sweetened and unsweetened condensed milk, butter, and butter oil (ghee) are among the products produced and marketed in this way. When milk is first used and started to provide value, the dairy supply chain is initiated. The Covid 19 epidemic, which had impacted the majority of the typical value chain within the agricultural sector, had minimal effect on the dairy business, according to Milk South Africa. Under the pandemic conditions, dairy products have fared well in South Africa, where the majority of raw milk supply was directed toward the dairy product industry. Aside from the Covid-19 pandemic, there were other issues in the dairy business. At the raw milk production level, producers were getting very low prices from processors because of things like a greater number of suppliers, imports of ultra high temperature (UHT), and a lack of product differentiation.

According to the research report "South Africa Dairy Products Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the South Africa Dairy Products Market is expected to grow with more than CAGR of 5.50% from 2024 to 2029. Rising urbanization and a burgeoning middle class in South Africa are increasing disposable earnings. Consequently, this is driving a change in the food landscape toward more complex and varied options, with dairy products playing a major part. Nowadays, consumers are willing to spend money on dairy products that are handy, high-quality, and frequently premium rather than just the requirements. Convenient and portable dairy products are becoming more and more popular due to busy lifestyles and the rise in popularity of snacking. This includes individually packaged choices that are designed for consumption on-the-go, such as cheese sticks, yogurt pouches, and flavored milk drinks. These items are a great fit for the fast-paced lifestyles of many South Africans, as they are appropriate for quick nibbles or meal alternatives. The dairy sector in South Africa is well-established and has considerable local production capacity. This guarantees a consistent flow of reasonably priced, fresh dairy products, making them easily available to a broad spectrum of customers. Further enhancing distribution and product availability include the dominance of contemporary supermarkets and convenience stores, as well as upgraded cold chain infrastructure. The government of South Africa provides active support to the dairy industry through a number of programs designed to increase domestic output and encourage consumption. This covers funding, initiatives for research and development, and advertising campaigns. In addition, as customers' concerns about sustainability grow, the dairy industry is adapting by implementing greener methods at every stage of the supply and manufacturing process.

Based on the product type, the market is divided into Milk, Cheese, Yogurt, Desserts, Butter, cream, others. Milk is the popular choice but yogurt is also gaining its importance. Yogurt is becoming seen by consumers as a healthful food option. Its appeal is further enhanced by its inclusion of vital nutrients like calcium and protein, as well as its relationship with intestinal health thanks to the probiotics. This fits perfectly with South Africa's expanding tendency toward wellness and health. Yogurt products in South Africa are available in a broad range of flavors to suit different tastes. The wide range of alternatives, which includes more daring options like mango chili and banana passion fruit as well as more traditional flavors like strawberry and vanilla, keeps customers interested and promotes discovery.

Based on the Distribution channel, the market is divided into Supermarket/Hypermarket, Specialty Stores, Convenience Stores, online retail, Others. Supermarket/Hypermarket is leading the market. The market for dairy products in South Africa is being greatly impacted by the growth of online retail. For South Africans who lead hectic lives, online grocery shopping provides unparalleled convenience. Spending less time and less stress shopping from home and avoiding long lines at the grocery store allows consumers to browse products and have them delivered right to their door. This is especially relevant to the increasing number of people living in cities with busy schedules. Online merchants usually provide appealing promotions, such as discounts, free delivery, and bundled packages, along with competitive rates. Since of its price sensitivity, online dairy purchases are more affordable for those that are budget conscious.

Considered in this report:
• Geography: South Africa
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• South Africa Dairy Products market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By product type:
• Milk
• Cheese
• Yogurt
• Desserts
• Butter
• cream
• Others

By Distribution channel:
• Supermarket/Hypermarket
• Specialty Stores
• Convenience Stores
• Online retail
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the coconut Products industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.








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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. South Korea Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. South Korea Dairy Products Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. South Korea Dairy Products Market Segmentations
7.1. South Korea Dairy Products Market, By Product Type
7.1.1. South Korea Dairy Products Market Size, By Milk, 2018-2029
7.1.2. South Korea Dairy Products Market Size, By Cheese, 2018-2029
7.1.3. South Korea Dairy Products Market Size, By Yogurt, 2018-2029
7.1.4. South Korea Dairy Products Market Size, By Desserts, 2018-2029
7.1.5. South Korea Dairy Products Market Size, By Butter, 2018-2029
7.1.6. South Korea Dairy Products Market Size, By Cream, 2018-2029
7.1.7. South Korea Dairy Products Market Size, By Others, 2018-2029
7.2. South Korea Dairy Products Market, By Distribution Channel
7.2.1. South Korea Dairy Products Market Size, By Supermarket/ Hypermarket, 2018-2029
7.2.2. South Korea Dairy Products Market Size, By Specialty Stores, 2018-2029
7.2.3. South Korea Dairy Products Market Size, By Convenience Stores, 2018-2029
7.2.4. South Korea Dairy Products Market Size, By Online Retail, 2018-2029
8. South Korea Dairy Products Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: South Korea Dairy Products Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 4: Porter's Five Forces of South Korea Dairy Products Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for South Korea Dairy Products Market, 2023
Table 2: South Korea Dairy Products Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: South Korea Dairy Products Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: South Korea Dairy Products Market Size of Milk (2018 to 2029) in USD Billion
Table 5: South Korea Dairy Products Market Size of Cheese (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: South Korea Dairy Products Market Size of Yogurt (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: South Korea Dairy Products Market Size of Desserts (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: South Korea Dairy Products Market Size of Butter (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: South Korea Dairy Products Market Size of Cream (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: South Korea Dairy Products Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: South Korea Dairy Products Market Size of Supermarket/ Hypermarket (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: South Korea Dairy Products Market Size of Specialty Stores (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: South Korea Dairy Products Market Size of Convenience Stores (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: South Korea Dairy Products Market Size of Online Retail (2018 to 2029) in USD Billion

 

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