世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

メキシコ時計市場概観、2029年


Mexico Watch Market Overview, 2029

メキシコの時計産業は多くの可能性を秘めており、小売業者やブランドにとってダイナミックでエキサイティングな環境となっている。ブラジルに次いで、メキシコはラテンアメリカで2番目に大きな時計市場である。若... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
66 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

メキシコの時計産業は多くの可能性を秘めており、小売業者やブランドにとってダイナミックでエキサイティングな環境となっている。ブラジルに次いで、メキシコはラテンアメリカで2番目に大きな時計市場である。若く技術に精通した人口、中産階級の増加、可処分所得の増加を背景に、景気変動にもかかわらず市場は有望な成長を遂げている。メキシコの富裕層は、特にグアダラハラやメキシコシティなどの大都市圏で、ロレックス、オメガ、カルティエ、タグ・ホイヤーの大ファンであり続けている。フィットネス愛好家とハイテクに精通した消費者がスマートウォッチ市場の成長を牽引している。市場はアップル・ウォッチとサムスン・ギャラクシー・ウォッチが独占している。リバプールやパラシオ・デ・ヒエロのような大型デパートがかなりの部分を占めており、ファッション性を重視した時計を求める顧客が集まっている。メキシコの時計製造の習慣は、特に年配の世代において、ヨーロッパの時計製造の伝統の影響をいまだに受けている。このような傾向は、伝統的なスタイルや有名な企業に重点を置くことにつながっている。アクティブなライフスタイルやアウトドアを楽しむ人々の間では、頑丈な時計やスポーツウォッチが人気である。中古の高級時計の販売や購入は、価値や持続可能性を考慮することから人気が高まっている。ファッショナブルで最新のデザインを求める若い世代は、マイケル・コースのような国際的なブランドやダニエル・ヘクターのような地元企業に支えられている。アウトドアスポーツやエクササイズを楽しむ人々にアピールする、頑丈で防水性の高い時計の市場もある。環境に配慮する消費者にアピールするため、持続可能な生産方法やリサイクル素材を使用する企業も増えている。

Bonafide Research社の調査レポート「メキシコ腕時計市場の概要、2029年」によると、メキシコ腕時計市場は2024年から2029年にかけて年平均成長率6.50%以上で成長すると予測されている。多少の浮き沈みはあるものの、メキシコの景気回復により、可処分所得の多い中間層が増加している。時計需要は、特にファッションとミッドレンジ市場において、この市場セグメントに牽引されている。メキシコ人は急速に都市化したため、様々なファッショントレンドに触れ、時計を単なる時計以上のものとして見るようになった。若い世代がファッショナブルで表現力豊かな時計を欲しがる結果、鮮やかな色や個性的な素材を使ったファッションウォッチやデザインが人気を集めている。アマゾンやメルカド・リブレのようなインターネット販売業者の成長は、特に安価な時計や中価格帯の時計へのアクセスを向上させ、競争力のある価格を提供している。このような使い勝手の良さは、技術に精通した顧客を引き付け、時計の購入をかつてないほど簡単にしている。メキシコの活気あるビーチ文化とアクティブなライフスタイルは、スマートウォッチやスポーツモデルを含む、頑丈で防水性の高い時計の需要を促進している。スポーティーな外観と便利な機能でこの市場を狙う企業は、ますます成功を収めている。価値意識と持続可能性への懸念が、メキシコにおける中古時計市場の拡大に拍車をかけている。中古時計を専門に扱う評判の良い業者やオンライン・マーケットプレイスは、新品の購入に代わる魅力的な商品を提供することで、このトレンドから利益を得ようとしている。最先端の機能、スタイル、トレンドを備えた時計は、顧客の好奇心を刺激し、売上を伸ばすことができる。スマートウォッチなどの技術革新も市場拡大に貢献する。効果的なマーケティングやブランディング活動を通じて、消費者の認知度や購買意欲を高めることができる。時計がステータスシンボルやライフスタイルアイテムとして販売されれば、市場は拡大する可能性がある。

ムーブメント別では、スマートウオッチ、クオンツ、機械式、ソーラー、その他に分けられる。機械式はメキシコで最も好まれるセグメントの一つである。装飾的なアクセントや複雑な文字盤のデザインは、機械式時計の一般的な特徴である。これらの時計の創造的で審美的な魅力は、顧客の意思決定に大きな影響を与える可能性を秘めている。機械式時計は長期的な投資と考えるのが一般的である。よく手入れされた機械式時計は、時間が経つにつれて価値が上がるかもしれないという考え方は、不朽の貴重なアイテムを求めるバイヤーを引きつけるかもしれない。機械式時計は、歴史や伝統と結びついていることが多い。時計製造の長い歴史を持つ企業は、業界では有名であり、機械式時計の遺産と技術を重視する顧客を引きつけるかもしれない。機械式時計は長期的な投資と考えるのが一般的だ。手入れの行き届いた機械式時計は、時間が経つにつれて価値が上がるかもしれないという考え方が、不朽の貴重なアイテムを求めるバイヤーを引きつけるのかもしれない。

機械式時計市場は、製品レンジによってローレンジ、ミッドレンジ、ラグジュアリーに分けられる。低価格帯が市場をリードしている。低価格帯の時計は、余分な出費が少ない人など、幅広い層に支持されている。中低価格帯の人々が大半を占めるとすれば、このグループは数量で他を圧倒している。質素な社会では、時計は贅沢品としてではなく、時間を把握するための便利な道具とみなされる。低予算の時計は、日常生活に必要な耐久性と基本的な機能を備えており、予算を超えることなく必要な条件を満たしている。低価格の時計は、最新のファッショントレンドやスタイルに合うため、スタイリッシュでありながら手頃な価格のアクセサリーを探している顧客に好まれる可能性が高い。電池で動く安価なクォーツ・ムーブメントは、低価格帯の時計によく見られる。このようなシンプルさは、現実主義や長期的な金銭的負担を避けたいという願望と一致している。

エンドユーザーによって、市場は男性、女性、ユニセックスに分類される。メキシコではスポーツウォッチやアドベンチャーウォッチの需要が高い。アウトドア・アクティビティに適した機能を備えた時計を購入する傾向が男性に強いのかもしれない。時計のプレゼントは人気があり、特定の文化では、男性は重要な日や祝日に時計をプレゼントされることがある。この習慣は男性優位と関係があるかもしれない。メキシコの時計広告の多くは男性向けで、男性モデルを起用し、達成、成功、権力をテーマにしている。このような集中的なプロモーションは、時計が「男性」のアクセサリーであるという考えをさらに強固なものにした。

流通チャネルのタイプによって、市場は小売店、専門店、オンラインショップに分類される。メキシコでは、時計業界において専門店部門が重要性を増している。より多くのメキシコの顧客が、独自の嗜好やライフスタイルに合った様々な時計ブランド、スタイル、デザインを求めている。顧客の様々な好みや嗜好を満足させるために、専門店は高級時計、ファッション時計、スポーツ時計など、様々なブランドの時計を厳選したコレクションを提供している。専門店は、有名ブランドの希少な限定時計コレクションでコレクターや時計愛好家を魅了している。ブランドロイヤリティを築き、売上を伸ばすために、これらの店舗はブランドに最新の製品を紹介し、ブランド体験を展開し、消費者と交流する舞台を提供する。

本レポートの対象
- 地域メキシコ
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- メキシコの腕時計市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

ムーブメント別
- スマートウォッチ
- クォーツ
- 機械式
- ソーラー&その他

製品レンジ別
- ローレンジ
- ミッドレンジ
- ラグジュアリー

エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- ユニセックス
流通チャネル別
- 小売店
- 専門店
- オンラインショップ

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、時計業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。







ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Mexico Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Mexico Watch Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Movement
6.3. Market Size and Forecast By Product range
6.4. Market Size and Forecast By End User
6.5. Market Size and Forecast By Distribution channel
7. Mexico Watch Market Segmentations
7.1. Mexico Watch Market, By Movement
7.1.1. Mexico Watch Market Size, By Smart Watch, 2018-2029
7.1.2. Mexico Watch Market Size, By Quartz, 2018-2029
7.1.3. Mexico Watch Market Size, By Mechanical, 2018-2029
7.1.4. Mexico Watch Market Size, By Other, 2018-2029
7.2. Mexico Watch Market, By Product range
7.2.1. Mexico Watch Market Size, By Low- range, 2018-2029
7.2.2. Mexico Watch Market Size, By Mid-range, 2018-2029
7.2.3. Mexico Watch Market Size, By Luxury, 2018-2029
7.3. Mexico Watch Market, By End User
7.3.1. Mexico Watch Market Size, By Male, 2018-2029
7.3.2. Mexico Watch Market Size, By Female, 2018-2029
7.3.3. Mexico Watch Market Size, By Unisex, 2018-2029
7.4. Mexico Watch Market, By Distribution channel
7.4.1. Mexico Watch Market Size, By Hypermarket, 2018-2029
7.4.2. Mexico Watch Market Size, By Retail store, 2018-2029
7.4.3. Mexico Watch Market Size, By Specialty store, 2018-2029
7.4.4. Mexico Watch Market Size, By Online retail, 2018-2029
8. Mexico Watch Market Opportunity Assessment
8.1. By Movement, 2024 to 2029
8.2. By Product range, 2024 to 2029
8.3. By End User, 2024 to 2029
8.4. By Distribution channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Mexico Watch Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Movement
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Product range
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution channel
Figure 6: Porter's Five Forces of Mexico Watch Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Mexico Watch Market, 2023
Table 2: Mexico Watch Market Size and Forecast By Movement (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Mexico Watch Market Size and Forecast By Product range (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Mexico Watch Market Size and Forecast By End User (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Mexico Watch Market Size and Forecast By Distribution channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Mexico Watch Market Size of Smart Watch (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: Mexico Watch Market Size of Quartz (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Mexico Watch Market Size of Mechanical (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Mexico Watch Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Mexico Watch Market Size of Low- range (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Mexico Watch Market Size of Mid-range (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Mexico Watch Market Size of Luxury (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Mexico Watch Market Size of Male (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Mexico Watch Market Size of Female (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Mexico Watch Market Size of Unisex (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Mexico Watch Market Size of Hypermarket (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Mexico Watch Market Size of Retail store (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Mexico Watch Market Size of Specialty store (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Mexico Watch Market Size of Online retail (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The watch industry in Mexico has a lot of potential and presents a dynamic and exciting environment for retailers and brands. After Brazil, Mexico has the second-biggest watch market in Latin America. The market is growing promisingly despite economic swings, driven by a young, tech-savvy population, rising middle class, and rising disposable income. Rich Mexicans continue to be big fans of Rolex, Omega, Cartier, and Tag Heuer, especially in bigger areas like Guadalajara and Mexico City. The fitness enthusiast and tech-savvy consumer are driving the growth of the smart watch market. The market is dominated by the Apple Watch and Samsung Galaxy Watch. A sizeable portion is held by large department shops like Liverpool and Palacio de Hierro, which draw customers looking for timepieces with a focus on fashion. Mexican watchmaking customs are still influenced by European watchmaking traditions, especially among elder generations. This inclination translates into an emphasis on traditional styles and well-known companies. Rugged timepieces and sports watches are popular because of active lifestyles and outdoor pursuits. Pre-owned luxury watch sales and purchases are becoming more popular due to value and sustainability considerations. For firms to succeed, they will need to adjust to the shifting preferences of tech-savvy millennials and Gen Z. Younger generations looking for fashionable and current designs are catered to by international labels like Michael Kors and local businesses like Daniel Hechter. There is a market for robust, water-resistant watches that appeal to people who enjoy outdoor sports and exercise. Companies are using sustainable production methods and recycled materials more and more to appeal to consumers who care about the environment.

According to the research report "Mexico Watch Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Mexico Watch Market is expected to grow with more than 6.50% CAGR from 2024 to 2029. Despite some ups and downs, Mexico's economic recovery has resulted in a larger middle class with more disposable income. Demand for watches is driven by this market segment, especially in the fashion and mid-range markets. Mexicans' fast urbanization exposes them to a wide range of fashion trends and shapes their view of watches as more than just timepieces. Fashion watches and designs with vibrant colors and distinctive materials are becoming more and more popular as a result of the younger generation's desire for fashionable and expressive timepieces. The growth of internet merchants such as Amazon and Mercado Libre increases accessibility and provides competitive prices, particularly for inexpensive and mid-range timepieces. This ease of use draws in tech-savvy customers and makes buying watches simpler than ever. Mexico's vibrant beach culture and active lifestyle drive demand for robust, water-resistant timepieces, including smartwatches and sports models. Companies that target this market with sporty looks and useful features are becoming more and more successful. Value awareness and sustainability concerns are fueling the pre-owned watch market's expansion in Mexico. Reputable merchants and online marketplaces that specialize in secondhand watches stand to gain from this trend by providing appealing substitutes for brand-new purchases. Watches with cutting-edge features, styles, and trends can pique customers' curiosity and increase sales. Innovations in technology, including smartwatches, also help the market expand. Consumer awareness and desire can be generated by watch makers and merchants through effective marketing and branding efforts. The market may expand if watches are marketed as status symbols or lifestyle items.

Based on movement market is divided into smart watch, Quantz, mechanical, solor & other. Mechanical segment is one of the most preferred segments in Mexico. Decorative accents and complex dial designs are common features of mechanical timepieces. These watches' creative and aesthetic appeal has the potential to have a big impact on customer decisions. It's common to think of mechanical timepieces as long-term investments. The notion that a well-kept mechanical watch might increase in value over time may draw buyers seeking for enduring and priceless items. Mechanical timepieces are frequently connected to history and tradition. Companies having a lengthy history of producing watches may be well-known in the industry and draw in customers who value the legacy and skillfulness of mechanical watches. It's common to think of mechanical timepieces as long-term investments. The notion that a well-kept mechanical watch might increase in value over time may draw buyers seeking for enduring and priceless items.

Based on the product range of the market is divided into low- range, Mid-range, luxury. Low range is leading the market. Low-cost timepieces serve a wide range of customers, including those with little extra money to spend. If the bulk of people are in the lower- to middle-class range, this group overtakes all others in terms of sheer volume. In a frugal society, timepieces are seen as useful instruments for keeping track of time rather than as luxury goods. Budget-friendly solutions typically provide adequate durability and basic functionality for daily use, meeting this necessary requirement without going beyond budget. Low-cost watches are more likely to be well-liked by customers searching for stylish but affordable accessories since they fit in with the latest fashion trends and styles. Cheap quartz movements that run on batteries are frequently found in low-end timepieces; these movements require little upkeep and repair. This simplicity is consistent with the desire for pragmatism and the avoidance of long-term financial obligations.

Based on the End user the market can be categorized by male, female, unisex. Sports and adventure watches are in demand in Mexico; men may be particularly drawn to this market. It's possible that men are more likely to buy watches with functions appropriate for outdoor activity. Gifts of timepieces are popular, and in certain cultures, men may get watches as presents for important occasions or holidays. This custom may have something to do with the male segment's supremacy. Mexican watch advertising mostly catered to men, utilizing male models and emphasizing themes of accomplishment, success, and power. This focused promotion served to further solidify the idea that timepieces are a "male" accessory.

Based on type of Distribution Channel the market can be categorized by retail store, specialty store, and online retail. In Mexico, the specialty store sector is becoming more significant in the watch industry. More and more Mexican customers are looking for a variety of watch brands, styles, and designs to fit their unique tastes and lifestyles. To satisfy the many tastes and preferences of their customers, specialty shops provide carefully chosen collections of timepieces from different brands, such as luxury, fashion, and sports watches. Specialty shops attract collectors and watch aficionados with their rare and limited-edition watch collections from well-known brands. In order to build brand loyalty and increase sales, these stores give brands a stage on which to present their most recent products, develop brand experiences, and interact with consumers.

Considered in this report:
• Geography: Mexico
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Mexico Watch market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Movement:
• Smart watch
• Quartz
• Mechanical
• Solar & other

By Product Range:
• Low- range
• Mid-range
• Luxury

By End user:
• Male
• Female
• Unisex
By Distribution channel:
• Retail store
• Speciality store
• Online retail

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Watch industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.







ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Mexico Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Mexico Watch Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Movement
6.3. Market Size and Forecast By Product range
6.4. Market Size and Forecast By End User
6.5. Market Size and Forecast By Distribution channel
7. Mexico Watch Market Segmentations
7.1. Mexico Watch Market, By Movement
7.1.1. Mexico Watch Market Size, By Smart Watch, 2018-2029
7.1.2. Mexico Watch Market Size, By Quartz, 2018-2029
7.1.3. Mexico Watch Market Size, By Mechanical, 2018-2029
7.1.4. Mexico Watch Market Size, By Other, 2018-2029
7.2. Mexico Watch Market, By Product range
7.2.1. Mexico Watch Market Size, By Low- range, 2018-2029
7.2.2. Mexico Watch Market Size, By Mid-range, 2018-2029
7.2.3. Mexico Watch Market Size, By Luxury, 2018-2029
7.3. Mexico Watch Market, By End User
7.3.1. Mexico Watch Market Size, By Male, 2018-2029
7.3.2. Mexico Watch Market Size, By Female, 2018-2029
7.3.3. Mexico Watch Market Size, By Unisex, 2018-2029
7.4. Mexico Watch Market, By Distribution channel
7.4.1. Mexico Watch Market Size, By Hypermarket, 2018-2029
7.4.2. Mexico Watch Market Size, By Retail store, 2018-2029
7.4.3. Mexico Watch Market Size, By Specialty store, 2018-2029
7.4.4. Mexico Watch Market Size, By Online retail, 2018-2029
8. Mexico Watch Market Opportunity Assessment
8.1. By Movement, 2024 to 2029
8.2. By Product range, 2024 to 2029
8.3. By End User, 2024 to 2029
8.4. By Distribution channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Mexico Watch Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Movement
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Product range
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution channel
Figure 6: Porter's Five Forces of Mexico Watch Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Mexico Watch Market, 2023
Table 2: Mexico Watch Market Size and Forecast By Movement (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Mexico Watch Market Size and Forecast By Product range (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Mexico Watch Market Size and Forecast By End User (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Mexico Watch Market Size and Forecast By Distribution channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Mexico Watch Market Size of Smart Watch (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: Mexico Watch Market Size of Quartz (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Mexico Watch Market Size of Mechanical (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Mexico Watch Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Mexico Watch Market Size of Low- range (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Mexico Watch Market Size of Mid-range (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Mexico Watch Market Size of Luxury (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Mexico Watch Market Size of Male (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Mexico Watch Market Size of Female (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Mexico Watch Market Size of Unisex (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Mexico Watch Market Size of Hypermarket (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Mexico Watch Market Size of Retail store (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Mexico Watch Market Size of Specialty store (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Mexico Watch Market Size of Online retail (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る