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コロンビア時計市場の概要、2029年


Colombia Watch Market Overview, 2029

消費市場は国の一般的な経済状況に大きく影響される。コロンビアの時計需要は、同国の人口の消費力、経済の安定性、成長によって影響を受ける可能性がある。消費者行動は、文化的規範や信条に影響されることが多... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
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サマリー

消費市場は国の一般的な経済状況に大きく影響される。コロンビアの時計需要は、同国の人口の消費力、経済の安定性、成長によって影響を受ける可能性がある。消費者行動は、文化的規範や信条に影響されることが多い。他の多くの国と同様、コロンビアにおいても、時計は文化的価値観や個人のスタイルを表すステータスシンボルやアクセサリーとみなされることがある。他国と同様、コロンビアもファッション産業が盛んである。現在のファッショントレンドは、消費者の時計に対する嗜好に影響を与える可能性がある。コロンビアは免税店や高級な記念品を求める人が多く、旅行先として人気があるため、時計の販売が増加する。また、海外からの旅行者の時計購入も市場に影響を与える。国内外を問わず、特定の時計ブランドの人気は市場に大きな影響を与える。特定の企業の評判、マーケティング戦術、効果的なブランディングは消費者の意思決定に影響を与える可能性がある。コロンビアの時計市場は、電子商取引やオンライン小売の世界的な拡大による影響を受ける可能性がある。時計を購入する際、特に品揃えが豊富で手頃な価格であれば、消費者はオンラインで購入する方が便利だと感じるかもしれない。富裕層の存在は高級時計の需要に影響を与えるかもしれない。一流の時計会社がコロンビアで有名になり、高価でエレガントな時計を求める顧客を引き寄せるかもしれない。中流階級の人口が増加することは、消費者の裁量支出の増加と関連することが多い。コロンビアでは、中産階級への移行が進むにつれて、時計需要が高まる可能性がある。

Bonafide Research社の調査レポート「コロンビアの時計市場概観、2029年」によると、コロンビアの時計製品市場は2023年に7億米ドル以上と評価されている。消費者市場の拡大は、GDPや所得水準の上昇など、コロンビアの一般的な経済状況の改善からもたらされる可能性がある。可処分所得が増加すれば、消費者は時計やその他の必需品以外のものにお金を使う傾向が強まるかもしれない。消費支出の増加は、中産階級の拡大と相関することが多い。コロンビアでは、中間所得層が増えるにつれて、時計を購入できる消費者層が拡大する可能性がある。時計は、時計としてだけでなく、ファッションアクセサリーとしても扱われている。コロンビアではファッションやスタイルのトレンドがますます重要になるため、購入者は自分の好みやスタイルに合った時計を選ぶようになるかもしれない。コロンビアは旅行先として人気があるため、外国人観光客が増加し、時計産業が拡大する可能性がある。免税店での買い物や高級な記念品への憧れで売上が伸びる可能性もある。効果的なマーケティング手法と、有名な海外時計ブランドがコロンビア市場に出回ることで、時計の魅力が増す可能性がある。地元のブランドや店舗が市場拡大の要因となる可能性もある。時計市場は、eコマースやオンライン小売の世界的な拡大による影響を受けている。複数の選択肢があり、オンライン購入が容易で、節約できる可能性があることから、コロンビアの顧客はオンラインで時計を購入するよう誘惑される可能性がある。富裕層が高価な時計などの高級品への関心を高めていることも、市場拡大に拍車をかける可能性がある。一流時計メーカーは、消費者の需要に応えて有名になるかもしれない。時計企業は、効果的なマーケティングやブランド戦略を通じて、消費者の選択に影響を与え、認知度を高める力を持っている。プロモーション、パートナーシップ、広告キャンペーンの結果、時計への関心が高まるかもしれない。

ムーブメント別では、スマートウォッチ、クオーツ、機械式、ソーラー、その他に分けられる。クオーツムーブメントは現代技術に組み込むのが簡単である。スマートウォッチのカテゴリーには、健康追跡、通知、スマートフォン接続などの機能を備えたクオーツ時計が多数含まれる。この技術的な魅力は、ハイテクに敏感な人々が求めるものと合致する。クォーツ時計は大量生産されることが多いため、入手しやすく、手に入れやすい。一般的に様々な小売店で購入できるため、コロンビアの顧客は簡単に見つけて購入することができる。クオーツ時計は、スタイリッシュでモダンなデザインとよくリンクしている。クオーツ時計は、コロンビアのようなファッショントレンドが大きく影響する場所では、変化するスタイルや好みに合わせやすい。その汎用性のため、クオーツムーブメントは、多くの異なるタイプの時計で見つけることができます。クオーツ時計メーカーは、様々なデザイン、寸法、色合いの製品を製造することで、幅広い消費者の嗜好やファッショントレンドに対応することができる。
クオーツ時計市場は、製品レンジによってローレンジ、ミッドレンジ、ラグジュアリーに分けられる。ローレンジセグメントが優勢である。低価格帯の時計は、手頃な価格が最大の魅力である。お金をかけずに便利な時計を探している人々にとって、低価格帯の時計は、人口のかなりの部分が価格に敏感である可能性がある市場において、アクセス可能なエントリーポイントを提供する。手頃な価格帯の時計は、手頃な選択肢を探している人や初めて時計を購入する人など、より幅広い層の顧客を対象としている。低価格帯の時計が幅広い層に支持される要因には、このような包容力があるのかもしれない。低価格帯の時計は、シンプルなデザインと基本的な機能が一般的であるため、日常使いに適している。そのため、さまざまなスタイルの好みを持つ幅広い顧客にアピールすることができる。価格が手頃なため、安価な時計は衝動買いに向いている。価格帯が安ければ、消費者は衝動的に時計を購入する可能性が高くなり、この市場での販売量が増えるだろう。

エンドユーザーによって、市場は男性、女性、ユニセックスに分類される。男性がより大きな割合を占めると思われる。文化的規範や従来の性別役割分担は、消費者の行動に影響を与えるかもしれない。コロンビア社会を含む多くの文化において、時計は長い間、威信、プロ意識、男性らしさと結びついてきた。このような文化的態度の結果、男性は時計が好きになるのかもしれない。コロンビアを含む多くの文明において、時計はステイタスの象徴とみなされ、達成や成功と関連している可能性がある。男性は、特にプロフェッショナルな場面で、自分のステータスを伝えるために時計を使う傾向が強いかもしれない。プロフェッショナリズムや適時性を腕時計の着用と結びつけることは一般的である。ビジネスやプロフェッショナルな振る舞いに高い価値を置く国であれば、男性は服装の一部として時計を身につける傾向が強いのかもしれない。時計業界のメンズ腕時計は、より幅広いデザイン、スタイル、機能を備えていることが多い。その多様性により、メンズウォッチはより幅広い消費者に適応し、アピールすることができ、様々な好みや状況に対応することができる。

流通経路の種類によって、市場は小売店、専門店、オンライン小売に分類される。これらの店舗には、特定のブランドや技術的な詳細について深い知識を持つ従業員がおり、高級志向の顧客や愛好家の顧客が十分な情報を得た上で購入を選択できるようサポートしている。格調高い店内では出来の良い時計が展示され、ユニークな体験を求める高級時計の消費者にアピールしている。有名な高級ブランドから独立したニッチ市場に至るまで、様々なメーカーが幅広い嗜好と価格帯に合った時計を提供し、幅広い顧客を引き付けている。特にハイエンド・ブランドの場合、修理、サービス、鑑定は、信頼を確立することによって、長期的な顧客関係を育む。

本レポートの考察
- 地域コロンビア
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- コロンビアの腕時計市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

ムーブメント別
- スマートウォッチ
- クォーツ
- 機械式
- ソーラー&その他

製品レンジ別
- ローレンジ
- ミッドレンジ
- ラグジュアリー

エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- ユニセックス

流通チャネル別
- 小売店
- 専門店
- オンラインショップ

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、時計業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Colombia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Colombia Watch Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Movement
6.3. Market Size and Forecast By Product range
6.4. Market Size and Forecast By End User
6.5. Market Size and Forecast By Distribution channel
7. Colombia Watch Market Segmentations
7.1. Colombia Watch Market, By Movement
7.1.1. Colombia Watch Market Size, By Smart Watch, 2018-2029
7.1.2. Colombia Watch Market Size, By Quartz, 2018-2029
7.1.3. Colombia Watch Market Size, By Mechanical, 2018-2029
7.1.4. Colombia Watch Market Size, By Other, 2018-2029
7.2. Colombia Watch Market, By Product range
7.2.1. Colombia Watch Market Size, By Low- range, 2018-2029
7.2.2. Colombia Watch Market Size, By Mid-range, 2018-2029
7.2.3. Colombia Watch Market Size, By Luxury, 2018-2029
7.3. Colombia Watch Market, By End User
7.3.1. Colombia Watch Market Size, By Male, 2018-2029
7.3.2. Colombia Watch Market Size, By Female, 2018-2029
7.3.3. Colombia Watch Market Size, By Unisex, 2018-2029
7.4. Colombia Watch Market, By Distribution channel
7.4.1. Colombia Watch Market Size, By Hypermarket, 2018-2029
7.4.2. Colombia Watch Market Size, By Retail store, 2018-2029
7.4.3. Colombia Watch Market Size, By Specialty store, 2018-2029
7.4.4. Colombia Watch Market Size, By Online retail, 2018-2029
8. Colombia Watch Market Opportunity Assessment
8.1. By Movement, 2024 to 2029
8.2. By Product range, 2024 to 2029
8.3. By End User, 2024 to 2029
8.4. By Distribution channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Colombia Watch Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Movement
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Product range
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution channel
Figure 6: Porter's Five Forces of Colombia Watch Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Colombia Watch Market, 2023
Table 2: Colombia Watch Market Size and Forecast By Movement (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Colombia Watch Market Size and Forecast By Product range (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Colombia Watch Market Size and Forecast By End User (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Colombia Watch Market Size and Forecast By Distribution channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Colombia Watch Market Size of Smart Watch (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: Colombia Watch Market Size of Quartz (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Colombia Watch Market Size of Mechanical (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Colombia Watch Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Colombia Watch Market Size of Low- range (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Colombia Watch Market Size of Mid-range (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Colombia Watch Market Size of Luxury (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Colombia Watch Market Size of Male (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Colombia Watch Market Size of Female (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Colombia Watch Market Size of Unisex (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Colombia Watch Market Size of Hypermarket (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Colombia Watch Market Size of Retail store (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Colombia Watch Market Size of Specialty store (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Colombia Watch Market Size of Online retail (2018 to 2029) in USD Million

 

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Summary

The consumer market is heavily influenced by a nation's general economic circumstances. The demand for watches in Colombia may be impacted by the country's population's spending power, economic stability, and growth. Consumer behavior is frequently influenced by cultural norms and beliefs. Like in many other nations, watches can be regarded as status symbols or accessories that represent cultural values and personal style in Colombia. Like other nations, Colombia boasts a thriving fashion industry. Current fashion trends may have an impact on consumer preferences for watches, as people look for timepieces that both represent their personality and go well with their outfits. A sale of watches increase as Colombia is a well-liked travel destination due to duty-free shopping and the desire for upscale mementos. Buying watches while visiting from outside can have an impact on the market as well. Particular watch brands' popularity, whether domestically or outside, can have a big effect on the market. The reputation of particular companies, marketing tactics, and effective branding may influence consumer decisions. The Colombian watch market may be impacted by the global expansion of e-commerce and online retail. When purchasing watches, consumers could find it more convenient to purchase online, particularly if there is a large selection and affordable pricing. The existence of rich consumers may have an impact on the demand for luxury watches. Prestigious watch companies might become well-known in Colombia and draw in customers looking for expensive, elegant timepieces. Growing middle-class populations are frequently associated with rising discretionary spending by consumers. There might be a rising demand for watches in Colombia as more people move into the middle class.

According to the research report "Colombia watch Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Colombia watch Product Market was valued more than USD 700 million in 2023. A expanding consumer market may result from improvements in Colombia's general economic circumstances, including things like rising GDP and income levels. Consumers may be more inclined to spend money on watches and other non-essential things when their disposable income increases. Growing consumer expenditure is frequently correlated with the middle class's expansion. There might be a bigger consumer base in Colombia with the ability to purchase watches as more people enter the middle class. In addition to serving as timepieces, watches are also regarded as fashion accessories. As fashion and style trends become increasingly significant in Colombia, buyers might be more likely to choose watches that complement their own tastes and styles. Being a well-liked travel destination, Colombia may see an increase in foreign tourists, which might help the watch industry expand. Sales can be boosted by duty-free shopping and the desire for upscale mementos. Effective marketing techniques in conjunction with the availability of well-known foreign watch brands in the Colombian market can increase the allure of watches. Local brands and stores could potentially be a factor in the market's expansion. The watch market has been impacted by the global expansion of e-commerce and online retail. The availability of several options, the ease of online buying, and the possibility of savings can entice Colombian customers to buy watches online. The wealthy population's increasing interest in luxury products, such as expensive watches, may fuel market expansion. Prestigious watch companies might become well-known in response to consumer demand for their products. Watch businesses have the power to influence consumer choices and raise awareness through their effective marketing and branding strategies. Watch interest may rise as a result of promotions, partnerships, and advertising campaigns.

Based on movement market is divided into smart watch, Quartz, mechanical, solar & other. Quartz movements are simple to incorporate with contemporary technology. The smart watch category includes a large number of quartz timepieces that come equipped with functions like health tracking, notifications, and smartphone connectivity. This technical appeal fits in with what people who are tech aware want. Because quartz timepieces are frequently mass-produced, they are more readily available and accessible. They are easily found and purchased by Colombian customers because they are generally available in a variety of retail venues. Quartz timepieces are frequently linked to stylish and modern designs. Quartz watches are easily adjusted to changing styles and tastes in places such as Colombia, where fashion trends have a significant influence. Because of their versatility, quartz movements can be found in many different types of watches. Quartz watch makers are able to accommodate a wide range of consumer tastes and fashion trends by producing their products in a variety of designs, dimensions, and hues.
Based on the product range of the market is divided into low- range, Mid-range, luxury. Low range segment is dominating. The affordability of low-end timepieces is their main draw. For those looking for a useful watch without breaking the bank, low-cost timepieces provide an accessible entry point in a market where a sizable section of the population may be price-sensitive. Affordable watches serve a wider spectrum of customers, such as those who are looking for affordable options or who may be buying a watch for the first time. This inclusiveness may be a factor in the low-cost watches' broad appeal. Simple designs and fundamental features are common in low-range watches, which makes them adaptable and ideal for daily use. They appeal to a broad spectrum of customers with different stylistic preferences because of their widespread appeal. Because they're so reasonably priced, inexpensive timepieces are good for impulsive buys. When the price point is lower, consumers might be more likely to purchase a watch on impulse, which would increase sales volumes in this market.

Based on the End user the market can be categorized by male, female, unisex. As men’s are likely to contribute to a larger part. Cultural norms and conventional gender roles might affect how consumers behave. Watches have long been connected to prestige, professionalism, and masculinity in many cultures, including Colombian society. Men may develop a liking for timepieces as a result of this cultural attitude. In many civilizations, including Colombia, watches are seen as status symbols and may be associated with achievement and success. Men may be more likely to use watches to convey their status, particularly in professional contexts. It's common to link professionalism and timeliness with wearing a watch. If a nation places a high value on business and professional behavior, men could be more inclined to wear timepieces as part of their outfit. Men's watches from the watch industry frequently come in a wider range of designs, styles, and features. Because of their diversity, men's watches are more adaptable and appealing to a wider range of consumers, catering to a variety of tastes and circumstances.

Based on type of Distribution Channel the market can be categorized by retail store, specialty store, online retail. These establishments have well-informed employees who provide in-depth knowledge of certain brands and technical details, assisting luxury and enthusiast customers in making well-informed buying selections. Prestigious settings highlight well-made timepieces, appealing to luxury watch consumers looking for a unique experience. Various manufacturers, ranging from well-known luxury labels to independent niche markets, offer timepieces that suit a wide range of tastes and price points, drawing in a wider clientele. In especially for high-end brands, repair, servicing, and authentication foster long-term client relationships by establishing trust.

Considered in this report:
• Geography: Colombia
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Colombia Watch market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Movement:
• Smart watch
• Quartz
• Mechanical
• Solar & other

By Product Range:
• Low- range
• Mid-range
• Luxury

By End user:
• Male
• Female
• Unisex

By Distribution channel:
• Retail store
• Speciality store
• Online retail

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Watch industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Colombia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Colombia Watch Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Movement
6.3. Market Size and Forecast By Product range
6.4. Market Size and Forecast By End User
6.5. Market Size and Forecast By Distribution channel
7. Colombia Watch Market Segmentations
7.1. Colombia Watch Market, By Movement
7.1.1. Colombia Watch Market Size, By Smart Watch, 2018-2029
7.1.2. Colombia Watch Market Size, By Quartz, 2018-2029
7.1.3. Colombia Watch Market Size, By Mechanical, 2018-2029
7.1.4. Colombia Watch Market Size, By Other, 2018-2029
7.2. Colombia Watch Market, By Product range
7.2.1. Colombia Watch Market Size, By Low- range, 2018-2029
7.2.2. Colombia Watch Market Size, By Mid-range, 2018-2029
7.2.3. Colombia Watch Market Size, By Luxury, 2018-2029
7.3. Colombia Watch Market, By End User
7.3.1. Colombia Watch Market Size, By Male, 2018-2029
7.3.2. Colombia Watch Market Size, By Female, 2018-2029
7.3.3. Colombia Watch Market Size, By Unisex, 2018-2029
7.4. Colombia Watch Market, By Distribution channel
7.4.1. Colombia Watch Market Size, By Hypermarket, 2018-2029
7.4.2. Colombia Watch Market Size, By Retail store, 2018-2029
7.4.3. Colombia Watch Market Size, By Specialty store, 2018-2029
7.4.4. Colombia Watch Market Size, By Online retail, 2018-2029
8. Colombia Watch Market Opportunity Assessment
8.1. By Movement, 2024 to 2029
8.2. By Product range, 2024 to 2029
8.3. By End User, 2024 to 2029
8.4. By Distribution channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Colombia Watch Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Movement
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Product range
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution channel
Figure 6: Porter's Five Forces of Colombia Watch Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Colombia Watch Market, 2023
Table 2: Colombia Watch Market Size and Forecast By Movement (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Colombia Watch Market Size and Forecast By Product range (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Colombia Watch Market Size and Forecast By End User (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Colombia Watch Market Size and Forecast By Distribution channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Colombia Watch Market Size of Smart Watch (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: Colombia Watch Market Size of Quartz (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Colombia Watch Market Size of Mechanical (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Colombia Watch Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Colombia Watch Market Size of Low- range (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Colombia Watch Market Size of Mid-range (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Colombia Watch Market Size of Luxury (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Colombia Watch Market Size of Male (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Colombia Watch Market Size of Female (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Colombia Watch Market Size of Unisex (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Colombia Watch Market Size of Hypermarket (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Colombia Watch Market Size of Retail store (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Colombia Watch Market Size of Specialty store (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Colombia Watch Market Size of Online retail (2018 to 2029) in USD Million

 

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お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/05 10:26

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