世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

コロンビアの乳製品市場概観、2029年


Colombia Dairy Products Market Overview, 2029

コロンビアの乳製品市場は近年着実に成長している。人口が増加し、技術革新が進む発展途上国であるコロンビアは、乳製品にとって魅力的な市場となっている。コロンビアの乳業は、ヤギや牛など様々な動物から乳を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
61 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

コロンビアの乳製品市場は近年着実に成長している。人口が増加し、技術革新が進む発展途上国であるコロンビアは、乳製品にとって魅力的な市場となっている。コロンビアの乳業は、ヤギや牛など様々な動物から乳を加工・採取し、人間が使用するのに適した様々な乳製品を製造している。この産業は、コロンビアの人々が美味しくて栄養価の高い様々な食品を手に入れるために欠かせない。粉乳、チーズ、ヨーグルト、コンデンスミルク、カッテージチーズ、クリーム、バター、クリームチーズ、サワークリーム、アイスクリームは、コロンビアでは一般的な乳製品である。食生活の変化、都市化、健康乳製品に対する意識の高まりが乳製品の需要を牽引している。コロンビアの重要な市場データは、乳製品ビジネスが予測不可能な影響の組み合わせによって形成されていることを示している。消費者の健康志向の高まりは、食生活の選択に影響を与え、機能的で栄養価の高い乳製品への需要を高めている注目すべき傾向である。コロンビアの可処分所得は上昇しており、顧客は高級乳製品や付加価値の高い乳製品により多くの支出をするようになり、業界の拡大を後押ししている。コロンビアの食習慣の変化は、同国の料理がより多様化しグローバル化する大きな動きの反映である。消費者が新しい味、料理、栄養習慣を探求する結果、興味を持つ乳製品の種類も変化している。

Bonafide Research社の調査レポート「コロンビアの乳製品市場の概要、2029年」によると、コロンビアの乳製品市場の2023年の市場価値は20億米ドル以上である。消費者の健康志向の高まりが乳製品需要の拡大につながり、これがコロンビア市場の上昇傾向を牽引する主な要因の一つとなっている。さらに、子供や妊婦の毎日の食事に牛乳を取り入れることの利点についての知識が広まったことも、市場の見通しを明るいものにしている。さらに、糖尿病、肥満、甲状腺炎、関節炎を含む多くの生活習慣病の発症を予防するため、タンパク質を多く含む食生活の利用が増加していることも、同国市場の拡大に寄与している。市場の拡大は、コロンビアの酪農産業が非組織的なものから組織的なものへと組織化された部門が移行していることが後押ししている。さらに、コロンビアの政府機関は、遺伝子の応用、乳質を改善するための栄養改善技術、飼料播種や輪換放牧を利用した集約的な牧草地管理、乳製品の生産量を高めるための生乳生産量増加プログラムなど、最先端の取り組みを数多く実施している。フィットネス愛好家、アスリート、ジム通いの人々は、ホエイとカゼインのプロテインパウダーにますます惹かれており、これが市場の拡大に拍車をかけている。さらに、コロンビアでの市場拡大を支えているのは、人工成分や保存料を使用しないクリーンなラベルの乳製品が入手しやすくなっていることである。

本レポートは、牛乳、チーズ、ヨーグルト、デザート、バター、クリームなどの製品タイプ別にセグメント化されている。コロンビアの乳製品市場を製品別に分類すると、牛乳が最大のカテゴリーを占めており、この製品が国民の日常消費と食習慣の中で中心的な位置を占めていることがわかる。コロンビアでは、牛乳は様々な伝統的な料理に使用される重要な要素である。同時に、チーズ市場も顕著に急成長しているが、これは消費者の嗜好の変化と、幅広い種類のおいしいチーズに対するニーズの高まりに起因していると考えられる。このチーズ産業の増加は、コロンビアの消費者の嗜好の変化を反映したものであり、消費者は、牛乳だけに集中してきたコロンビアの習慣から、より多様な乳製品を発見し、受け入れている。

コロンビアの乳製品市場は、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン小売に続く流通チャネルをベースにしている。本調査では、コロンビアの乳製品産業の流通状況を徹底的に調査し、さまざまなチャネルにわたる徹底的な分析を行った。スーパーマーケットとハイパーマーケットが最大の貢献者であり、市場の最大部分を占めている。これらの小売巨大企業は、幅広い商品を提供し、消費者に多種多様な乳製品へのアクセスを提供する幅広いリーチを持っているため、簡単で多様なショッピング体験ができる場所として利用されている。コンビニエンスストア、専門店、インターネット販売店、その他の店舗はすべて、乳製品に対するコロンビアの広範なニーズを供給する上で大きな役割を担っているが、スーパーマーケットとハイパーマーケットの優位性は際立っている。

本レポートの考察
- 地域コロンビア
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- コロンビアの乳製品市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

製品タイプ別
- 牛乳
- チーズ
- ヨーグルト
- デザート
- バター
- クリーム
- その他

流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- 専門店
- コンビニエンスストア
- オンライン小売
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから得た詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、乳製品業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。






ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Colombia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Colombia Dairy Products Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Colombia Dairy Products Market Segmentations
7.1. Colombia Dairy Products Market, By Product Type
7.1.1. Colombia Dairy Products Market Size, By Milk, 2018-2029
7.1.2. Colombia Dairy Products Market Size, By Cheese, 2018-2029
7.1.3. Colombia Dairy Products Market Size, By Yogurt, 2018-2029
7.1.4. Colombia Dairy Products Market Size, By Desserts, 2018-2029
7.1.5. Colombia Dairy Products Market Size, By Butter, 2018-2029
7.1.6. Colombia Dairy Products Market Size, By Cream, 2018-2029
7.1.7. Colombia Dairy Products Market Size, By Others, 2018-2029
7.2. Colombia Dairy Products Market, By Distribution Channel
7.2.1. Colombia Dairy Products Market Size, By Supermarket/ Hypermarket, 2018-2029
7.2.2. Colombia Dairy Products Market Size, By Specialty Stores, 2018-2029
7.2.3. Colombia Dairy Products Market Size, By Convenience Stores, 2018-2029
7.2.4. Colombia Dairy Products Market Size, By Online Retail, 2018-2029
8. Colombia Dairy Products Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Colombia Dairy Products Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 4: Porter's Five Forces of Colombia Dairy Products Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for Colombia Dairy Products Market, 2023
Table 2: Colombia Dairy Products Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Colombia Dairy Products Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Colombia Dairy Products Market Size of Milk (2018 to 2029) in USD Billion
Table 5: Colombia Dairy Products Market Size of Cheese (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: Colombia Dairy Products Market Size of Yogurt (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Colombia Dairy Products Market Size of Desserts (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Colombia Dairy Products Market Size of Butter (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Colombia Dairy Products Market Size of Cream (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Colombia Dairy Products Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Colombia Dairy Products Market Size of Supermarket/ Hypermarket (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Colombia Dairy Products Market Size of Specialty Stores (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Colombia Dairy Products Market Size of Convenience Stores (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Colombia Dairy Products Market Size of Online Retail (2018 to 2029) in USD Billion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Colombia dairy product market witnessing steady growth in recent years. As a developing nation with growing population and innovation, Colombia becomes attractive market for dairy product. The processing and collection of milk from a variety of animals, such as goats, cows, and other sources, is what the dairy business in Colombia entails in order to provide a wide range of dairy products fit for human use. This industry is essential to the Colombian people's access to a wide range of tasty and nutritional foods. Powdered milk, cheese, yogurt, condensed milk, cottage cheese, cream, butter, cream cheese, sour cream, and ice cream are common dairy products in Colombia. The demand of dairy products in driven by changing dietary habits, urbanization, and rising awareness about health dairy products. Important market data for Colombia indicate that the dairy business is being shaped by an unpredictable combination of influences. Consumers increasing health consciousness is a noteworthy trend that is impacting dietary choices and increasing demand for dairy products that are both functional and nutrient-dense. The country's rising disposable income has led customers to spend more on premium and added value dairy products, which has fuelled the industry's expansion. Colombia's changing eating habits are a reflection of a larger movement in the country's cuisine toward greater diversity and globalization. The kinds of dairy products that consumers are interested in are changing as a result of their exploration of new flavors, cuisines, and nutritional habits.

According to the research report "Colombia Dairy Products Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Colombia Dairy Products market was valued more than USD 2 Billion in 2023. Growing health consciousness among consumers has led to a growing demand for dairy products, which is one of the main drivers driving the market's upward trend in Colombia. In addition, a positive market outlook is being provided by the increased knowledge of the advantages of include milk in children's and pregnant women's daily meals. Furthermore, the nation's market is expanding due to the rising use of diets high in protein to ward against the onset of numerous lifestyle conditions including diabetes, obesity, thyroiditis, and arthritis. The market expansion is being aided by the organized sector's transition from an unorganized to an organized dairy industry in Colombia. Furthermore, Colombian government agencies are implementing a number of cutting-edge initiatives, such as genetic applications, nutrition improvement techniques to improve milk quality, intensive pasture management through the use of forage seeding and rotational grazing, and milk production raise programs to boost the production of dairy products. Fitness enthusiasts, athletes, and gym-goers are increasingly drawn to whey and casein protein powders, which is fueling the market's expansion. Additionally supporting the market expansion in Colombia is the growing availability of dairy products with clean labels that are devoid of artificial ingredients and preservatives.

The report has been segmented on the basis of product type such as Milk, Cheese, Yogurt, Desserts, Butter and cream. Product segmentation in Colombia's dairy market highlights milk's substantial domination as the largest category, highlighting the product's central place in the nation's daily consumption and culinary customs. In Colombia, milk is an essential element that may be used in a wide variety of traditional meals. Concurrently, there is a noticeable surge in the cheese market, which may be attributed to changing consumer tastes and a growing need for a wide range of tasty cheese options. This increase in the cheese industry reflects a changing consumer preference in Colombia, where consumers are discovering and accepting a wider variety of dairy products outside of the country's custom of focusing only on milk.

On the basis of distribution channel in Colombia Dairy product market following Supermarket/Hypermarket, Specialty Stores, Convenience Stores and online retail. The distribution landscape of the Colombian dairy industry has been thoroughly examined in the research, providing a thorough analysis across a range of channels. Supermarkets and hypermarkets are the biggest contributors, accounting for the greatest portion of the market. These retail behemoths are the go-to places for easy and varied shopping experiences because of their wide product offers and broad reach, which provide consumers access to a wide variety of dairy products. Convenience stores, specialty shops, internet merchants, and other outlets all have a big part to play in supplying Colombia's extensive need for dairy products, but supermarkets and hypermarkets stand out due to their dominance.

Considered in this report:
• Geography: Colombia
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Colombia Dairy Products market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By product type:
• Milk
• Cheese
• Yogurt
• Desserts
• Butter
• cream
• Others

By distribution channel:
• Supermarket/Hypermarket
• Specialty Stores
• Convenience Stores
• online retail
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Dairy Products industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Colombia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Colombia Dairy Products Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Colombia Dairy Products Market Segmentations
7.1. Colombia Dairy Products Market, By Product Type
7.1.1. Colombia Dairy Products Market Size, By Milk, 2018-2029
7.1.2. Colombia Dairy Products Market Size, By Cheese, 2018-2029
7.1.3. Colombia Dairy Products Market Size, By Yogurt, 2018-2029
7.1.4. Colombia Dairy Products Market Size, By Desserts, 2018-2029
7.1.5. Colombia Dairy Products Market Size, By Butter, 2018-2029
7.1.6. Colombia Dairy Products Market Size, By Cream, 2018-2029
7.1.7. Colombia Dairy Products Market Size, By Others, 2018-2029
7.2. Colombia Dairy Products Market, By Distribution Channel
7.2.1. Colombia Dairy Products Market Size, By Supermarket/ Hypermarket, 2018-2029
7.2.2. Colombia Dairy Products Market Size, By Specialty Stores, 2018-2029
7.2.3. Colombia Dairy Products Market Size, By Convenience Stores, 2018-2029
7.2.4. Colombia Dairy Products Market Size, By Online Retail, 2018-2029
8. Colombia Dairy Products Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Colombia Dairy Products Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 4: Porter's Five Forces of Colombia Dairy Products Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for Colombia Dairy Products Market, 2023
Table 2: Colombia Dairy Products Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Colombia Dairy Products Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Colombia Dairy Products Market Size of Milk (2018 to 2029) in USD Billion
Table 5: Colombia Dairy Products Market Size of Cheese (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: Colombia Dairy Products Market Size of Yogurt (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Colombia Dairy Products Market Size of Desserts (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Colombia Dairy Products Market Size of Butter (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Colombia Dairy Products Market Size of Cream (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Colombia Dairy Products Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Colombia Dairy Products Market Size of Supermarket/ Hypermarket (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Colombia Dairy Products Market Size of Specialty Stores (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Colombia Dairy Products Market Size of Convenience Stores (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Colombia Dairy Products Market Size of Online Retail (2018 to 2029) in USD Billion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る