世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブラジルのノートパソコン市場概観、2029年


Brazil Laptop Market Overview, 2029

ここ数年、ブラジルはデスクトップおよびラップトップコンピュータの堅調な市場を維持しており、特定の企業がリーダー的地位を維持し、新しい企業が急速に勢いを増しています。ブラジルで製造されたものには大幅... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
70 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

ここ数年、ブラジルはデスクトップおよびラップトップコンピュータの堅調な市場を維持しており、特定の企業がリーダー的地位を維持し、新しい企業が急速に勢いを増しています。ブラジルで製造されたものには大幅な税制優遇措置があるため、世界トップクラスのコンピュータメーカーの大半がブラジルに進出しています。ブラジルでコンピュータを製造する外国企業は、主に製品の組み立てに専念し、技術的に複雑な部品の大部分を他国から輸入している。UCA-Totalとしても知られるブラジルのOne Laptop per Child(OLPC)プログラムは、公立学校の生徒にノートパソコンを提供するという野心的な目標を掲げて2010年に開始された。その影響と実施状況を評価するのは複雑な作業で、さまざまな結果があり、現在も議論が続いている。調査によると、このプログラムに参加した子どもたちはデジタルリテラシーを向上させ、インターネットを操作したり、情報を検索したり、基本的なコンピューター作業を行ったりする能力が高まった。特定の学年における読解力や算数のテストの点数など、特定の学習成果に対するプラスの効果も、いくつかの研究によって示唆されている。教員はUCA-Totalからコンピュータとトレーニングを受け、オンライン・リソースにアクセスできるようになり、指導方針も変わったかもしれない。政府の決定は、教育学的・技術的な評価以上のものに基づくだろう。ブラジルの情報技術企業は、開発・産業・貿易省から、ブラジルでのコンピュータ製造の実現可能性について問い合わせを受けている。

Bonafide Research社の調査レポート「ブラジルのノートパソコン市場概要、2029年」によると、ブラジルのノートパソコン市場は2024年から2029年にかけて年平均成長率4.50%以上で成長すると予測されている。中間層の可処分所得の増加により、仕事、学校、レジャーに必要なツールとなりつつあるノートパソコンの需要が高まっている。インターネット・ブームで生まれた技術に精通したかなりの人口は、最先端機器、特にノートパソコンに貪欲である。ブラジル・コネクタド(Brasil Conectado)」やデジタル・インクルージョン・プログラムなど、デジタル・ギャップを解消し、インターネットへのアクセスを増やすための政府の取り組みによって、ノートパソコンの需要は高まっている。強力なCPU、経済的なRAM、強化されたグラフィック機能は、単純作業から集中的なゲームやビデオ制作まで、さまざまな需要に応えている。外出先での長時間の使用は、より長いバッテリー寿命によって可能になり、ノートパソコンの携帯性と多用途性を高めている。機能性の向上、性能の向上、革新的なデザインなど、ノートパソコンの技術開発は、消費者の興味をかき立て、市場の拡大に拍車をかける。新しいモデルへのアップグレードは、消費者にとってより魅力的かもしれない。ノートパソコン・メーカーや小売業者の競争力のある価格設定のおかげで、より多くの人がパソコンを購入できるようになるかもしれない。融資オプション、割引、キャンペーンを利用すれば、さらに売れ行きが伸びるかもしれない。ブラジルの教育機関が指導にコンピュータやデジタルツールを使っている可能性もある。学生によるノートパソコンの普及が進んでいるのは、このように教室にテクノロジーが統合されているからかもしれない。

タイプ別に見ると、市場は従来型ノートパソコン、2in1ノートパソコンに分類される。ブラジルのノートパソコン市場では、2-in-1セグメントの人気上昇に多くの重要な変数が寄与している。様々なユーザーのニーズやワークスタイルに対応するため、2-in-1デザインは一般的なノートパソコンの機能とタブレットの携帯性を兼ね備えている。デバイスをフル活用するために、ユーザーはブラウジング、エンターテインメント、メモ取りのためのタブレット・モードと、生産性タスクのためのラップトップ・モードの間を楽に移行することができる。2-in-1ラップトップは、軽量で薄いデザインであることが多いため、旅行時の使用に最適である。2-in-1は、ノートパソコンとタブレットを別々に持ち運ぶのに比べてスペースを節約でき、旅行が楽になるため、携帯性と利便性を重視する消費者にアピールする。

用途別に見ると、個人用、ビジネス用、ゲーム用、その他に分類される。実際、ブラジルのノートパソコン市場は、ゲーム分野で大きな伸びを見せている。ブラジルはesportsブームに沸いており、paiN GamingやLOUDといったチームが世界的な注目を集めている。これが話題を呼び、トップレベルで戦える強力なノートパソコンを探している熱烈なゲーマーを相当数引き寄せている。TwitchやYouTube Gamingのようなストリーミングサービスによって、盛んなゲーミングコミュニティが形成されている。

画面サイズによって、市場は10.9インチまで, 11インチから12.9インチ, 13インチから14.9インチ, 15.0インチから16.9インチ, 17インチ以上に分類される。実際、ブラジルのノートパソコン業界では、15.0インチから16.9インチの分野で大きな発展が見られ、ビジネスと個人の両方の顧客を引き寄せている。15.0 "から16.9 "インチ市場は、さまざまな要求を持つ幅広いユーザーに対応している。これらのノートパソコンは、プレゼンテーション、ビデオ会議、事務作業などに使用する専門家にとって理想的です。学生にとっては、オンライン学習、研究、課題に適しています。カジュアルな顧客は、ソーシャルネットワーキング、ウェブブラウジング、リラックスした映画鑑賞を楽しみます。この価格帯では、ゲーマーも良いエントリーレベルのゲーミングノートPCを手に入れることができます。

価格によって、市場はUSD 500までによって分類することができます, USD501からUSD 1000, USD 1001からUSD 1500, USD 1501からUSD 2000, USD 2001以上.この価格帯のノートパソコンは、幅広い仕事に対応できるよう、十分な処理能力、メモリ、ストレージを備えているのが一般的だ。日常的な使用、仕事、マルチメディアの消費、さらには軽いゲームにも十分に適応できる。オンライン学習やリモートワークの傾向から、価格と性能を公平にミックスしたノートパソコンの需要が高まっている。この価格帯の顧客は、仕事や学校でのニーズを満たすガジェットを探している。

本レポートで検討しているもの
- 地域ブラジル
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- ブラジルのノートパソコン市場:市場価値と予測、セグメント別
- 各種推進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

タイプ別
- 従来型
- 2in1ノートPC

用途別
- パーソナル
- ビジネス
- ゲーム
- その他
- パーソナル

画面サイズ別
- 10.9インチまで
- 11インチから12.9インチ
- 13インチから14.9インチ
- 15.0インチから16.9インチまで
- 17インチ以上

価格別
- 500米ドルまで
- 501~1000米ドル
- 1001~1500米ドル
- 1501~2000米ドル
- 2001米ドル以上

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ココナッツ製品業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際にお役立ていただけます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。






ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Laptop Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Screen Size
6.5. Market Size and Forecast By Price
6.6. Market Size and Forecast By Design
7. Brazil Laptop Market Segmentations
7.1. Brazil Laptop Market, By Type
7.1.1. Brazil Laptop Market Size, By Traditional, 2018-2029
7.1.2. Brazil Laptop Market Size, By 2-in1 laptop, 2018-2029
7.2. Brazil Laptop Market, By Application
7.2.1. Brazil Laptop Market Size, By Personal, 2018-2029
7.2.2. Brazil Laptop Market Size, By Business, 2018-2029
7.2.3. Brazil Laptop Market Size, By Gaming, 2018-2029
7.2.4. Brazil Laptop Market Size, By Other, 2018-2029
7.3. Brazil Laptop Market, By Screen Size
7.3.1. Brazil Laptop Market Size, By Up to 10.9” Inch, 2018-2029
7.3.2. Brazil Laptop Market Size, By 11” to 12.9” Inch, 2018-2029
7.3.3. Brazil Laptop Market Size, By 13” to 14.9” Inch, 2018-2029
7.3.4. Brazil Laptop Market Size, By 15.0” to 16.9” Inch, 2018-2029
7.3.5. Brazil Laptop Market Size, By More than 17” Inch, 2018-2029
7.4. Brazil Laptop Market, By Price
7.4.1. Brazil Laptop Market Size, By Up to USD 500, 2018-2029
7.4.2. Brazil Laptop Market Size, By USD 501 to USD 1000, 2018-2029
7.4.3. Brazil Laptop Market Size, By USD 1001 to USD 1500, 2018-2029
7.4.4. Brazil Laptop Market Size, By USD 1501 to USD 2000, 2018-2029
7.4.5. Brazil Laptop Market Size, By above USD 2001, 2018-2029
7.5. Brazil Laptop Market, By Design
7.5.1. Brazil Laptop Market Size, By Ultra book, 2018-2029
7.5.2. Brazil Laptop Market Size, By Note book, 2018-2029
7.5.3. Brazil Laptop Market Size, By other (chrome book, net book), 2018-2029
8. Brazil Laptop Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2024 to 2029
8.2. By Application, 2024 to 2029
8.3. By Screen Size, 2024 to 2029
8.4. By Price, 2024 to 2029
8.5. By Design, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Brazil Laptop Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Screen Size
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Price
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Design
Figure 7: Porter's Five Forces of Brazil Laptop Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Brazil Laptop Market, 2023
Table 2: Brazil Laptop Market Size and Forecast By Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Brazil Laptop Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Brazil Laptop Market Size and Forecast By Screen Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Brazil Laptop Market Size and Forecast By Price (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Brazil Laptop Market Size and Forecast By Design (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: Brazil Laptop Market Size of Traditional (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Brazil Laptop Market Size of 2-in1 laptop (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Brazil Laptop Market Size of Personal (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Brazil Laptop Market Size of Business (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Brazil Laptop Market Size of Gaming (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Brazil Laptop Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Brazil Laptop Market Size of Up to 10.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Brazil Laptop Market Size of 11” to 12.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Brazil Laptop Market Size of 13” to 14.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Brazil Laptop Market Size of 15.0” to 16.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Brazil Laptop Market Size of More than 17” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Brazil Laptop Market Size of Up to USD 500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Brazil Laptop Market Size of USD 501 to USD 1000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 20: Brazil Laptop Market Size of USD 1001 to USD 1500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 21: Brazil Laptop Market Size of USD 1501 to USD 2000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 22: Brazil Laptop Market Size of above USD 2001 (2018 to 2029) in USD Million
Table 23: Brazil Laptop Market Size of Ultra book (2018 to 2029) in USD Million
Table 24: Brazil Laptop Market Size of Note book (2018 to 2029) in USD Million
Table 25: Brazil Laptop Market Size of Other (chrome Book, net book) (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Over the past few years, Brazil has maintained a robust market for desktop and laptop computers, with certain companies holding onto their leadership positions and new ones quickly gaining momentum. Since Brazil offers significant tax breaks for items built there, the majority of the world's top computer manufacturers have set up shop there. Foreign firms that manufacture computers in Brazil primarily concentrate on product assembly, importing the majority of their technologically complex components from other nations. The One Laptop per Child (OLPC) program in Brazil, also known as UCA-Total, launched in 2010 with the ambitious goal of providing laptops to students in public schools. Assessing its impact and implementation is a complex task, with mixed results and ongoing debate. Research indicates that children who participated in the program improved their digital literacy, exhibiting enhanced abilities to navigate the internet, retrieve information, and do fundamental computer tasks. Positive effects on particular learning outcomes, such as reading comprehension and arithmetic test scores at particular grade levels, have been suggested by some research. Teachers received computers and training from UCA-Total, which also gave them access to online resources and may have changed their teaching strategies. The government's decisions will be based on more than just the pedagogical and technical assessments. Brazilian information technology companies are being contacted by the Ministry of Development, Industry, and Trade regarding the feasibility of making computers in Brazil.

According to the research report "Brazil Laptop Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Brazil Laptop Market is expected to grow with more than 4.50% CAGR from 2024 to 2029. The increasing middle class's increased disposable income is driving up demand for laptops, which are becoming necessary tools for work, school, and leisure. A sizable population of tech-savvy people born during the internet boom has a voracious hunger for cutting-edge devices, particularly laptops. The demand for laptops is increased by government initiatives such as "Brasil Conectado" and digital inclusion programs, which work to close the digital gap and increase internet access. Strong CPUs, economical RAM, and enhanced graphics capabilities meet a variety of demands, from simple work to intensive gaming and video production. Longer on-the-go use is made possible by longer battery life, which increases laptops' portability and versatility. Technological developments in laptops, such as increased functionality, better performance, and innovative designs, can pique consumers' interests and spur market expansion. Upgrading to newer models may be more appealing to consumers. More people may be able to purchase computers thanks to competitive pricing from laptop makers and retailers. Financing options, discounts, and promotions might increase sales even more. It's possible that Brazilian educational institutions are using computers and digital tools in their instruction. The rising adoption of laptops by students may result from this integration of technology in the classroom.

Based on by type the market can be categorized by traditional, 2-in1 laptop. In the Brazilian laptop market, a number of important variables are contributing to the 2-in-1 segment's rising popularity. In order to accommodate a variety of user needs and work styles, the 2-in-1 design combines the capability of a typical laptop with the portability of a tablet. To fully utilize their device, users may effortlessly transition between tablet mode for browsing, entertainment, and note-taking, and laptop mode for productivity tasks.2-in-1 laptops are perfect for use when traveling because they frequently have lightweight, thin designs. A 2-in-1 appeals to consumers who value portability and convenience because it saves space and makes traveling easier when compared to lugging separate laptops and tablets.

Based on by application the market can be categorized by personal, business, gaming, others. In fact, the Brazilian laptop market is seeing an enormous increase in the gaming area. Brazil is experiencing a boom in esports, with teams like paiN Gaming and LOUD garnering global attention. This creates a buzz and draws in a sizable number of ardent gamers looking for strong laptops to compete at the top level. A thriving gaming community is fostered by streaming services like Twitch and YouTube Gaming, which further piques interest and encourages prospective players to spend money on high-quality gear.

Based on By screen size the market can be categorized by Up to 10.9" Inch, 11" to 12.9" Inch, 13" to 14.9" Inch, 15.0" to 16.9" Inch, More than 17" Inch. In fact, the Brazilian laptop industry is seeing significant development in the 15.0" to 16.9" inch area, which is drawing in both business and personal customers. The 15.0" to 16.9" inch market serves a wide range of users with different demands. These laptops are ideal for professionals to use for presentations, video conferences, and office work. They are deemed appropriate by students for online learning, research, and assignments. Casual customers take pleasure in social networking, web browsing, and relaxed movie viewing. Within this price range, gamers can even get good entry-level gaming laptops.

Based on By price the market can be categorized by up to USD 500, USD501 to USD 1000, USD 1001 to USD 1500, USD 1501 to USD 2000, above USD 2001. For a wide range of jobs, laptops in this price range usually offer sufficient processing power, memory, and storage. They are sufficiently adaptable for daily use, work, multimedia consumption, and even light gaming. The trend toward online learning and remote work has raised demand for laptops that strike a fair mix between price and performance. Customers in this price bracket look for gadgets that meet their needs for work and school.

Considered in this report:
• Geography: Brazil
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Brazil Laptop market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Type:
• Traditional
• 2-in1 laptop

By application:
• Personal
• Business
• Gaming
• Others
• Personal

By screen size:
• Up to 10.9" Inch
• 11" to 12.9" Inch
• 13" to 14.9" Inch
• 15.0" to 16.9" Inch
• More than 17" Inch

By price:
• Up to USD 500
• USD 501 to USD 1000
• USD 1001 to USD 1500
• USD 1501 to USD 2000
• Above USD 2001

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the coconut Products industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Laptop Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Screen Size
6.5. Market Size and Forecast By Price
6.6. Market Size and Forecast By Design
7. Brazil Laptop Market Segmentations
7.1. Brazil Laptop Market, By Type
7.1.1. Brazil Laptop Market Size, By Traditional, 2018-2029
7.1.2. Brazil Laptop Market Size, By 2-in1 laptop, 2018-2029
7.2. Brazil Laptop Market, By Application
7.2.1. Brazil Laptop Market Size, By Personal, 2018-2029
7.2.2. Brazil Laptop Market Size, By Business, 2018-2029
7.2.3. Brazil Laptop Market Size, By Gaming, 2018-2029
7.2.4. Brazil Laptop Market Size, By Other, 2018-2029
7.3. Brazil Laptop Market, By Screen Size
7.3.1. Brazil Laptop Market Size, By Up to 10.9” Inch, 2018-2029
7.3.2. Brazil Laptop Market Size, By 11” to 12.9” Inch, 2018-2029
7.3.3. Brazil Laptop Market Size, By 13” to 14.9” Inch, 2018-2029
7.3.4. Brazil Laptop Market Size, By 15.0” to 16.9” Inch, 2018-2029
7.3.5. Brazil Laptop Market Size, By More than 17” Inch, 2018-2029
7.4. Brazil Laptop Market, By Price
7.4.1. Brazil Laptop Market Size, By Up to USD 500, 2018-2029
7.4.2. Brazil Laptop Market Size, By USD 501 to USD 1000, 2018-2029
7.4.3. Brazil Laptop Market Size, By USD 1001 to USD 1500, 2018-2029
7.4.4. Brazil Laptop Market Size, By USD 1501 to USD 2000, 2018-2029
7.4.5. Brazil Laptop Market Size, By above USD 2001, 2018-2029
7.5. Brazil Laptop Market, By Design
7.5.1. Brazil Laptop Market Size, By Ultra book, 2018-2029
7.5.2. Brazil Laptop Market Size, By Note book, 2018-2029
7.5.3. Brazil Laptop Market Size, By other (chrome book, net book), 2018-2029
8. Brazil Laptop Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2024 to 2029
8.2. By Application, 2024 to 2029
8.3. By Screen Size, 2024 to 2029
8.4. By Price, 2024 to 2029
8.5. By Design, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Brazil Laptop Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Screen Size
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Price
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Design
Figure 7: Porter's Five Forces of Brazil Laptop Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Brazil Laptop Market, 2023
Table 2: Brazil Laptop Market Size and Forecast By Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Brazil Laptop Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Brazil Laptop Market Size and Forecast By Screen Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Brazil Laptop Market Size and Forecast By Price (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Brazil Laptop Market Size and Forecast By Design (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: Brazil Laptop Market Size of Traditional (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Brazil Laptop Market Size of 2-in1 laptop (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Brazil Laptop Market Size of Personal (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Brazil Laptop Market Size of Business (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Brazil Laptop Market Size of Gaming (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Brazil Laptop Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Brazil Laptop Market Size of Up to 10.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Brazil Laptop Market Size of 11” to 12.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Brazil Laptop Market Size of 13” to 14.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Brazil Laptop Market Size of 15.0” to 16.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Brazil Laptop Market Size of More than 17” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Brazil Laptop Market Size of Up to USD 500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Brazil Laptop Market Size of USD 501 to USD 1000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 20: Brazil Laptop Market Size of USD 1001 to USD 1500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 21: Brazil Laptop Market Size of USD 1501 to USD 2000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 22: Brazil Laptop Market Size of above USD 2001 (2018 to 2029) in USD Million
Table 23: Brazil Laptop Market Size of Ultra book (2018 to 2029) in USD Million
Table 24: Brazil Laptop Market Size of Note book (2018 to 2029) in USD Million
Table 25: Brazil Laptop Market Size of Other (chrome Book, net book) (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る