世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インド調理器具市場の概観、2028年


India Cookware Market Overview, 2028

インドの調理器具産業は、消費者の消費習慣の向上、一人当たり所得の増加、各州の人口増加により、近年急速に拡大している。農村部ではブランド製品への欲求が高まっている。インドの調理器具産業が成長した主な... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年9月30日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
63 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

インドの調理器具産業は、消費者の消費習慣の向上、一人当たり所得の増加、各州の人口増加により、近年急速に拡大している。農村部ではブランド製品への欲求が高まっている。インドの調理器具産業が成長した主な理由のひとつは、農村部の人々がより高い品質と耐久性を求めるようになったことである。インドでは可処分所得が拡大し、ライフスタイルが変化しているため、キッチンが洗練される傾向にあり、特に働く女性人口が増加しているため、簡単で快適な調理を行おうとする傾向がある。ネット通販の拡大が、この急速に拡大する流通チャネルに参入して最大限の売上を獲得し、その結果、顧客の需要に応えようとする市場をさらに後押ししている。インドでは観光業が急成長しているため、予測期間中に調理器具製品の需要が高まることが予想される。さらに、調理器具は市場のアッパーエンドの消費者にとってますます重要性を増している。新しい家に引っ越したり、既存の家を改築したりする消費者は、最新の調理器具の品揃えを頻繁に探している。こうした理由がインドの調理器具市場を押し上げている。インドは地域ごとに料理法が異なり、食材も様々である。この多様性のため、様々な地域の料理に適応した幅広い調理器具のニーズが高い。圧力鍋はインドの家庭では一般的な家庭用品である。レンズ豆や米、その他のカレーを素早く調理するために使われる。ステンレス製の圧力鍋は長持ちするため、インド市場では人気があります。

Bonafide Research社の調査レポート「インドの調理器具市場概要、2028年」によると、インドの調理器具市場は2023年から2028年にかけて年平均成長率7%以上で成長すると予測されている。インドの消費者は、同国の中産階級が成長し、可処分所得が増加するにつれて、調理体験とライフスタイルを向上させる高品質の調理器具製品への投資を熱望している。都市化の傾向により、都市部の住宅ではキッチンスペースが縮小している。その結果、省スペースで収納しやすい、コンパクトで多機能な調理器具へのニーズが高まっている。ペースの速い現代社会では、利便性が不可欠だ。お手入れが簡単で、食器洗い機で洗え、手入れが少なくてすむ調理器具が求められている。圧力鍋などの時短器具も人気だ。セラミック・コーティング、チタン強化表面、多層構造などの革新的な素材は、消費者が利用できる調理器具の選択肢の幅を広げている。これらの素材は耐久性に優れ、焦げ付きにくく、熱を均一に伝える。特定の調理器具ブランドやアイテムを宣伝する有名シェフやインフルエンサーは、顧客の嗜好や売上に大きな影響を与える可能性がある。メイク・イン・インディア」イニシアティブにより、調理器具の国内生産が増加している。国産化により、よりコスト効率の良い製品ができ、輸入品への依存度が低くなる。IH対応調理器具の誕生など調理器具技術の進歩は、最新の調理器具を利用する消費者にアピールすることで市場を拡大してきた。調理器具市場は、食品の安全性と製品の品質に関する政府の規制の影響を受ける。これらの基準を遵守することは、顧客の信頼を守るために極めて重要である。調理の実演、ワークショップ、料理教育プログラムは、様々な調理器具の種類とその用途に対する消費者の意識を高め、新しい調理器具を試してみようという興味を喚起する。

製品タイプによって、市場は鍋・フライパン、調理器具、オーブンウェア、(その他鋳鉄調理器具)に分けられる。インドの顧客は料理や料理の革新に関心を持つようになっている。料理に興味を持つ人々は、自分のスキルを向上させ、よりバラエティに富んだ料理を作るために、特定の調理器具を探す。インドでは料理番組、オンラインレッスン、料理ワークショップの人気が高まっている。これらのプラットフォームでは、視聴者が様々な調理器具やガジェットを頻繁に紹介し、自分のキッチン用に購入する興味をそそる。調理器具は、特定の作業をより簡単に、より効率的にするために作られている。例えば、電動チョッパー、フードプロセッサー、ミキサーは、忙しい生活に対応し、食事の準備にかかる時間と労力を軽減する。ノンスティックベイクウェアやシリコン型は、ケーキやマフィン、ペストリー用の人気のベーキングツールだ。これらのアイテムはお菓子作りを簡単にし、こびりつきを防ぎ、後片付けを簡単にする。インドではコーヒーや紅茶の文化が根付いており、コーヒーメーカー、フレンチプレス、特殊なティーインフューザーやケトルの需要が高まっている。素材別では、ステンレス、アルミ、ガラス、その他(繊維、セラミック、プラスチック)がある。アルミニウム製の調理器具は、ステンレスや銅などの素材でできた調理器具よりも安価であることが多い。低価格であるため、低価格のキッチンソリューションを求める消費者など、幅広い層が利用できる。アルミ製調理器具は軽量で使いやすいため、あらゆるレベルの家庭料理人に人気があります。軽いので、「ロティ」(インドの平たいパン)をひっくり返したり、「カダイ」(中華鍋)で野菜を炒めたりするのも簡単です。アルミ鍋は温度の変化に素早く反応するため、インド料理でスパイスを炒めたり、材料を和らげたりする作業に最適です。

同市場の用途には、家庭用と業務用がある。インドの調理器具市場では、業務用用途が最も速い速度で成長すると予想されている。インドでは、レストラン、カフェ、ケータリングサービス、食事デリバリープラットフォームなどのフードサービス事業が急速に拡大している。都市化の進展、ライフスタイルの変化、中間層の急増により、外食や食品注文が増加している。顧客の需要に応えるため、こうした事業の業務用厨房では高品質の調理器具の安定供給が求められている。インドでは結婚式や企業イベント、社交の場などでケータリングサービスの需要が高い。ケータリング業者は、大量の食事をうまく調理して提供するために、さまざまな業務用調理器具を必要としています。インドでは屋台料理文化が盛んであり、屋台料理業者はドーサやチャートからケバブやパコラまで、あらゆるものを調理するために業務用調理器具を使用している。市場は流通チャネルによってオフラインとオンラインに区分される。実店舗でのカスタマーサービスは、ネット通販よりも優れている場合がある。販売員は製品に関する問い合わせに答えたり、消費者のニーズに最適な製品を選ぶ手助けをしたり、製品の使い方を実演したりすることができる。オンライン販売業者は、実店舗よりも保証やアフターサービスが充実していることが多い。これは、価格が高く、定期的なメンテナンスが必要な調理器具では特に重要である。

本レポートの対象
- 地域インド
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- インドの調理器具市場、その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

製品タイプ別
- 鍋・フライパン
- 調理器具
- オーブンウェア
- 圧力鍋
- その他(鋳鉄調理器具)

素材別
- ステンレス
- アルミニウム
- ガラス
- その他(繊維、セラミック、プラスチック)

用途別
- 家庭用
- 業務用

流通別
- オフライン
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、調理器具業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。










ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. India Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. India Cookware Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Products Types
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Material
6.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. India Cookware Market Segmentations
7.1. India Cookware Market, By Products Types
7.1.1. India Cookware Market Size, By Pots and pans, 2017-2028
7.1.2. India Cookware Market Size, By Cooking tools, 2017-2028
7.1.3. India Cookware Market Size, By Ovenware, 2017-2028
7.1.4. India Cookware Market Size, By Pressure Cooker, 2017-2028
7.1.5. India Cookware Market Size, By Others, 2017-2028
7.2. India Cookware Market, By Application
7.2.1. India Cookware Market Size, By Household, 2017-2028
7.2.2. India Cookware Market Size, By Commercial, 2017-2028
7.3. India Cookware Market, By Material
7.3.1. India Cookware Market Size, By Stainless Steel, 2017-2028
7.3.2. India Cookware Market Size, By Aluminum, 2017-2028
7.3.3. India Cookware Market Size, By Glass, 2017-2028
7.3.4. India Cookware Market Size, By Others, 2017-2028
7.4. India Cookware Market, By Distribution Channel
7.4.1. India Cookware Market Size, By Offline, 2017-2028
7.4.2. India Cookware Market Size, By Online, 2017-2028
8. India Cookware Market Opportunity Assessment
8.1. By Products Types, 2023 to 2028
8.2. By Application, 2023 to 2028
8.3. By Material, 2023 to 2028
8.4. By Distribution Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: India Cookware Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Products Types
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Material
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 6: Porter's Five Forces of India Cookware Market


List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Cookware Market, 2022
Table 2: India Cookware Market Size and Forecast By Products Types (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: India Cookware Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: India Cookware Market Size and Forecast By Material (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: India Cookware Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: India Cookware Market Size of Pots and pans (2017 to 2028) in USD Million
Table 7: India Cookware Market Size of Cooking tools (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: India Cookware Market Size of Ovenware (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: India Cookware Market Size of Pressure Cooker (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: India Cookware Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: India Cookware Market Size of Household (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: India Cookware Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: India Cookware Market Size of Stainless Steel (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: India Cookware Market Size of Aluminum (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: India Cookware Market Size of Glass (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: India Cookware Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: India Cookware Market Size of Offline (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: India Cookware Market Size of Online (2017 to 2028) in USD Million

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Indian cookware industry has been expanding rapidly in recent years, owing to rising consumer consumption habits, rising per capita income, and a growing population in various states. Rural communities have increased their desire for branded products. One of the primary reasons for the growth of the Indian cookware industry is the rural population's increased awareness of greater quality and durability. The expanding disposable incomes and changing lifestyles in India create a propensity toward the sophistication of kitchens, trying to carry out the cooking experience with ease and a sense of comfort, particularly for the growing working women population. Growing online retailing is providing additional push for the market to venture into this rapidly expanding channel of distribution in order to capture maximum sales and, as a result, successfully meet customer demand. The burgeoning hospitality and tourist sector in India is expected to drive demand for cookware products during the forecast period, owing to rising tourism in the country. Furthermore, cookware is becoming increasingly significant for consumers at the upper end of the market. Consumers who are moving to a new home or renovating their existing home are frequently on the lookout for the most recent assortment of cookware. These reasons have boosted the Indian cookware market. India is famous for its tremendously different regional cuisines, each with its own distinct set of cooking techniques and ingredients. Because of this diversity, there is a high need for a wide range of cookware products adapted to various regional dishes. Pressure cookers are a common household item in Indian households. They are used to prepare lentils, rice, and other curries rapidly. Because of their longevity, stainless steel pressure cookers are popular in the Indian market.

According to the research report "India Cookware Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the India Cookware market is anticipated to grow at more than 7% CAGR from 2023 to 2028. Consumers in India are eager to invest in high-quality cookware products that enhance their cooking experiences and lifestyles as the country's middle class grows and disposable income rises. The urbanization trend is resulting in reduced kitchen spaces in urban residences. As a result, there is a greater need for compact and multi-functional cookware that saves space and is easier to store. Convenience is essential in today's fast-paced world. Cookware that is simple to clean, dishwasher-safe, and requires little upkeep is in high demand. Pressure cookers and other time-saving devices are popular. Innovative materials such as ceramic coatings, titanium-reinforced surfaces, and multi-layered constructions have broadened the range of cookware options available to consumers. These materials are more durable, have nonstick qualities, and distribute heat evenly. Celebrity chefs and influencers who promote specific cookware brands and items can have a substantial impact on customer preferences and sales. The "Make in India" initiative has resulted in a rise in domestic production of cookware. Local manufacture can result in more cost-effective products and less reliance on imports. Cookware technology advancements, such as the creation of induction-compatible cookware, have extended the market by appealing to consumers who utilize modern cooking appliances. The cookware market is influenced by government restrictions about food safety and product quality. Compliance with these standards is critical for preserving customer trust. Cooking demonstrations, workshops, and culinary education programs raise customer awareness of various cookware kinds and their applications, sparking interest in experimenting with new cookware goods.

Based on product type market is divided into pots and pans, cooking tools, ovenware, and (others cast iron cookware). Indian customers are becoming more interested in cooking and culinary innovation. People who are interested in cooking look for specific cooking gear to help them improve their skills and create a larger variety of dishes. Cooking shows, online lessons, and culinary workshops are becoming increasingly popular in India. These platforms frequently introduce viewers to a variety of cooking gear and gadgets, piqueing their interest in purchasing them for their own kitchens. Cooking gadgets are made to make certain chores easier and more efficient. Electric choppers, food processors, and blenders, for example, reduce time and effort in meal preparation, catering to busy lives. Nonstick bakeware and silicone molds are popular baking tools for cakes, muffins, and pastries. These items make baking easier, avoid sticking, and make cleanup easier. India's coffee and tea culture has increased demand for coffee makers, French presses, and specialty tea infusers and kettles. In terms of material market includes stainless steel, aluminium, glass and others (fiber, ceramic, and plastics). Aluminum cookware is frequently less expensive than cookware composed of materials such as stainless steel or copper. Because of its low cost, it is available to a wide spectrum of consumers, including those looking for low-cost kitchen solutions. Because aluminum cookware is lightweight and easy to use, it is a popular choice among home cooks of all skill levels. Its light weight makes operations like flipping "roti" (Indian flatbread) and tossing vegetables in a "kadai" (wok) easier. Aluminum pots and pans respond swiftly to temperature fluctuations, making them perfect for jobs like sautéing spices and tempering ingredients in Indian cookery.

The application of the market include, residential and commercial. Commercial application is expected to grow at the fastest rate in India cookware market. The food service business in India, which includes restaurants, cafes, catering services, and meal delivery platforms, is expanding rapidly. Burgeoning urbanization, changing lifestyles, and a burgeoning middle class have resulted in an increase in dining out and food ordering. To meet client demand, commercial kitchens in these businesses require a steady supply of high-quality cookware. Catering services are in high demand in India for weddings, corporate events, and social gatherings. Caterers need a range of commercial cookware to successfully prepare and serve huge quantities of meals. India has a thriving street food culture, and street food vendors use professional cookware to prepare everything from dosas and chaats to kebabs and pakoras. Based on distribution channel of the market is segmented into offline and online. Customer service in physical establishments can be superior to that of internet retailers. Salespeople can answer product queries, assist consumers in selecting the best product for their needs, and demonstrate how to utilize the product. Online sellers often provide a greater warranty and after-sales service than physical businesses. This is especially crucial for cookware, which can be pricey and requires regular upkeep.

Considered in this report:
• Geography: India
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• India Cookware market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Product Type:
• Pots and pans
• cooking tools
• Ovenware
• Pressure Cooker
• Others (cast iron cookware)

By Material:
• Stainless Steel
• Aluminum
• Glass
• Others(Fiber, Ceramic, Plastics)

By Application:
• Household
• Commercial

By Distribution:
• Offline
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Cookware industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.










ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. India Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. India Cookware Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Products Types
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Material
6.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. India Cookware Market Segmentations
7.1. India Cookware Market, By Products Types
7.1.1. India Cookware Market Size, By Pots and pans, 2017-2028
7.1.2. India Cookware Market Size, By Cooking tools, 2017-2028
7.1.3. India Cookware Market Size, By Ovenware, 2017-2028
7.1.4. India Cookware Market Size, By Pressure Cooker, 2017-2028
7.1.5. India Cookware Market Size, By Others, 2017-2028
7.2. India Cookware Market, By Application
7.2.1. India Cookware Market Size, By Household, 2017-2028
7.2.2. India Cookware Market Size, By Commercial, 2017-2028
7.3. India Cookware Market, By Material
7.3.1. India Cookware Market Size, By Stainless Steel, 2017-2028
7.3.2. India Cookware Market Size, By Aluminum, 2017-2028
7.3.3. India Cookware Market Size, By Glass, 2017-2028
7.3.4. India Cookware Market Size, By Others, 2017-2028
7.4. India Cookware Market, By Distribution Channel
7.4.1. India Cookware Market Size, By Offline, 2017-2028
7.4.2. India Cookware Market Size, By Online, 2017-2028
8. India Cookware Market Opportunity Assessment
8.1. By Products Types, 2023 to 2028
8.2. By Application, 2023 to 2028
8.3. By Material, 2023 to 2028
8.4. By Distribution Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: India Cookware Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Products Types
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Material
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 6: Porter's Five Forces of India Cookware Market


List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Cookware Market, 2022
Table 2: India Cookware Market Size and Forecast By Products Types (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: India Cookware Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: India Cookware Market Size and Forecast By Material (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: India Cookware Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: India Cookware Market Size of Pots and pans (2017 to 2028) in USD Million
Table 7: India Cookware Market Size of Cooking tools (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: India Cookware Market Size of Ovenware (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: India Cookware Market Size of Pressure Cooker (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: India Cookware Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: India Cookware Market Size of Household (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: India Cookware Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: India Cookware Market Size of Stainless Steel (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: India Cookware Market Size of Aluminum (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: India Cookware Market Size of Glass (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: India Cookware Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: India Cookware Market Size of Offline (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: India Cookware Market Size of Online (2017 to 2028) in USD Million

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(cookware)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る