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北米ビルトインキッチン家電市場の展望、2028年


North America Built-In Kitchen Appliances Market Outlook, 2028

ビルトインキッチン機器は、キッチンスペース内に常設される一体型キッチン機器である。北米では、人口の増加とキッチンを作るための小さなスペースが利用可能であることが、ビルトインキッチン機器の需要を後押... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年12月31日 US$2,750
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サマリー

ビルトインキッチン機器は、キッチンスペース内に常設される一体型キッチン機器である。北米では、人口の増加とキッチンを作るための小さなスペースが利用可能であることが、ビルトインキッチン機器の需要を後押しする道を開いている。ビルトインキッチン機器は、キャビネットやキッチンの壁に組み込まれているため、キッチンのスペースを節約し、それによってシームレスで統合された近代的なキッチンの外観を提供します。彼らは、キッチンに恒久的にインストールされており、ある場所から別の場所に移動することはできません。消費者は、その優れた美的魅力と、必要な要素をすべて所定の位置に維持する能力により、従来のものよりビルトインキッチン機器を好む。北米がビルトイン家電市場を支配しているのは、この地域のマクロ経済状況の強化と可処分所得の増加によるものである。パンデミックの後、いくつかの住宅改築、特にキッチンに対する大きなアンメット需要がある。

Bonafide Research社の調査レポート「北米のビルトインキッチンアプライアンス市場展望、2028年」によると、同市場は2023年から2028年にかけて24億3000万米ドルを追加し、5%以上の年平均成長率を記録すると予測されている。急速な都市化と消費者の可処分所得の増加により、消費者は質の高いライフスタイルに投資できるようになった。また、冷凍食品や調理済み食品の人気が高まり、消費者の間でスマートキッチンの建設需要が高まっていることから、今後数年間で北米のビルトインキッチン市場の需要が加速すると予想される。雇用機会の増加と女性の地位向上により、働く女性の数が大幅に増加している。働く女性がビルトインキッチンを好むのは、調理やキッチン機器の清掃にかかる時間と労力を節約できるからである。また、調理中にキッチンを汚すことなく、迅速かつ効率的に作業することができる。市場各社は、顧客の要望やスペースに基づき、キッチン空間に優れた外観を与える革新的で審美的に魅力的なキッチン機器を提供している。しかし、重い税金と関税の負担と原材料価格の絶え間ない上昇が、予測期間中の市場の成長を妨げる可能性がある。

米国、カナダ、メキシコは、北米のビルトインキッチン機器市場に貢献している主要市場である。これらの国々では家電製品の普及率が高いため、家電製品を製造する企業にとってビジネスチャンスの拡大という点で有利な市場となっている。これらの国々の中では、米国が予測期間中に北米のビルトインキッチン機器市場で圧倒的なシェアを占めると予想されている。成長の背景には、斬新な機能を備えたモダンなキッチンに対する需要の高まりと、グリーン技術に対する消費者の意識の高まりがある。例えば、ビルトインオーブンは、自動化、セルフクリーニング、タッチコントロールなどの技術が導入されるにつれて、より衛生的で革新的なものになりつつあり、ホコリがつかず、外部からのダメージから安全に保たれている。さらに、理想的な料理を作るために、温度を特定のレベルに調整することができる。ビルトインコンロはキッチンのクックトップと同じ高さに設置され、キッチンをより美しく見せる。報告書によると、北米市場はビルトインオーブン、ビルトインコンロ、ビルトインフード、ビルトイン冷蔵庫、ビルトイン食器洗い機、その他など様々な製品タイプに区分される。その中で、ビルトイン冷蔵庫が25%以上を占め、ビルトインコンロがそれに続いている。報告書によると、市場は住宅用と商業用に区分される。なかでも業務用は2022年に55%以上のシェアを占め、市場をリードしている。

入手したデータによると、北米では、住宅所有者がリフォームの際に多額の費用を費やす機能として、キッチン機器が2番目に人気であることが判明している。顧客は新しい技術を取り入れようと努力する中で、スペースを活用する創造的な方法を見つけ、あらゆる機会に仕上げやデザインを選択し、健康と幸福を促進し、さらには手入れが簡単な多数の製品を生み出している。また、ビルトインレンジは、従来の方法よりも比較的短時間で調理ができ、収納スペースもあるため利便性が高く、消費者の間で高い需要がある。米国のビルトインキッチン機器市場で事業展開している主なプレーヤーには、Electrolux Home Products, Inc.、Whirlpool Corporation、L.G. Electronics USA, Inc.、Haier U.S. Appliance Solutions, Inc.、Samsung Electronics America, Inc.、Danby Products Limited、Panasonic Corporation、AB Electrolux、日立製作所、ATL International LLCなどがある。新しいプレーヤーの参入により、ビルトインキッチン業界は、複数のデザインやアイデアから選べるようになり、創造的なブームを目の当たりにしている。メーカーは、あらゆる方法でサービスを拡大する方法を模索している。これらのキッチンは、顧客の要件に基づいてカスタマイズされているため、様々な要素を容易に一箇所で検討することができます。

例えば、サムスンは最近、当初はキッチンに焦点を当てた完全なプレミアム家電製品群であるビスポーク・インフィニット・ラインの発売を発表した。サムスンの家電製品ラインにおけるこの最新の進化は、冷蔵庫、冷凍庫、ワイン冷蔵庫がセットになった1ドア付き冷蔵の発売を皮切りに、欧米を含む世界デビューを果たす。これらの家電とサービスは、カスタマイズの需要の高まりに対応し、キッチンでの持続可能性を高める新しいレベルのインテリジェント・コネクティビティを提供するために設計された。ファミリーハブTM+搭載のビスポーク4ドアフレックスTM冷蔵庫は、2023年前半に北米と韓国で発売される予定です。さらに、ファミリーハブTM冷蔵庫が販売されているすべての市場で、ファミリーハブ・ソフトウェアのアップデートが2023年に実施される予定です。これには、韓国、米国、東アジア、西アジア、南米、欧州が含まれる。また、エレガントでモダンな5種類のデザインから選べるビスポークAITMオーブンは、現在ヨーロッパで販売されており、北米では2023年第3四半期に発売される予定です。

さらに、LGエレクトロニクス社は、米国のビルトイン家電市場でのプレゼンス拡大への取り組みを加速させるため、新たな高級家電製品を米国で発売した。同社は、冷蔵庫、壁掛けオーブン、ガス・電気クッキングヒーター、電子レンジ、食器洗い機を含む高級ビルトイン家電「ブラック・ステンレス・スチール」シリーズを米国で発売した。ビルトイン冷蔵庫、オーブン、クッキングヒーター、食器洗い機のセットで16,000ドルで提供される。一方、世界最大の家族経営高級家電メーカーであるミーレは、北米市場向けに新しいビルトイン家電「ジェネレーション7000」の発売を発表した。ジェネレーション7000は、コンベクションオーブンやコンビスチームオーブンからコーヒーメーカーや真空シーリングドロワーに至るまで、ブランドのビルトイン製品コレクション全体を一新するもので、ミーレUSA史上最大の製品発表とされている。デザイン面では、PureLine、VitroLine、ArtLine、ContourLineの4つの新しいデザインラインが登場し、ほぼすべてのインテリアデザインとキッチンスタイルに対応します。また、オーブン・カメラやローストの乾燥防止システムなど、卓越した料理の実現をサポートする新しいスマート・アシストも搭載されている。

COVID-19の影響
COVID-19は、職場の閉鎖、サプライチェーンの分散、輸送の制限につながり、2020年から2021年にかけて様々な製造業に影響を与えた。閉鎖のため、過去数年間、小売店の閉鎖や消費者のアクセス制限により、市場は売上の落ち込みを経験した。しかし、パンデミック後の市場の成長は、在宅勤務者の増加と可処分所得の増加に起因している。このため、家具やリフォームの需要が増加している。主要な市場プレーヤーは、COVID-19後に立ち直るためにさまざまな戦略的決定を下している。プレーヤーは自社の製品を改善するために複数の研究開発活動を行っている。さまざまな小売チャネルを開拓し、新しい地域に進出することで、市場シェアを高めている。

市場に参入している主要企業
BSH Hausgeräte、Electrolux、Whirlpool、ROBAM、Elica、Vatti、Panasonic、Gorenje、Arcelik AS、GD Midea Holding、Samsung Electronics Co.Ltd.、LG Electronics Inc.、日立アプライアンスInc.、Koninklijke Philips N.V.、Haier、Hafele appliances、Sub-Zero Group, Inc.、Miele & Cie.KG

本レポートの対象
- 地域北米
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- 北米のビルトインキッチンアプライアンス市場の金額とセグメント別予測
- 国別のビルトインキッチン家電市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- 米国
- カナダ
- メキシコ

製品タイプ別
- ビルトインオーブン
- ビルトインコンロ
- ビルトインフード
- ビルトイン冷蔵庫
- ビルトイン食器洗い機
- その他(ゴミ箱、コーヒーメーカーなど)

用途別
- 商業用
- 住宅用

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ビルトインキッチンアプライアンス業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。マーケティング&プレゼンテーションに加えて、業界に関する競合知識を高めることもできます。



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目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By Application Type
8. North America Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By Application Type
8.5. US Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.5.1. Market Size By Value
8.5.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.5.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.6. Canada Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.7. Mexico Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By Application Type
9. Company Profile
9.1. BSH Home Appliances
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Electrolux
9.3. Whirlpool
9.4. ROBAM
9.5. Elica
9.6. Vatti
9.7. Panasonic
9.8. Gorenje
9.9. Arcelik AS
9.10. GD Midea Holding
9.11. Samsung Electronics Co. Ltd
9.12. LG Electronics Inc.
9.13. Hitachi Appliances Inc.
9.14. Koninklijke Philips N.V.
9.15. GE Appliances
9.16. Hafele appliances
9.17. Sub-Zero Group, Inc.
9.18. Miele & Cie. KG
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Built-In Kitchen Appliances Market
Figure 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Share By Region (2022)
Figure 9: North America Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: North America Built-In Kitchen Appliances Market Share By Country (2022)
Figure 11: US Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 12: Canada Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 13: Mexico Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)


List of Table

Table 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Influencing Factors for Global Built-In Kitchen Appliances Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9: North America Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10: North America Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 11: US Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 12: US Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 13: Canada Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 14: Canada Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: Mexico Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: Mexico Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)

 

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Summary

Built-in Kitchen Appliances are integrated kitchen appliances permanently installed inside the kitchen space. In North America, the growing population and availability of small spaces to build kitchens are paving the way to boost the demand for built-in kitchen appliances. Built-in kitchen appliances save space in the kitchen as they are built into cabinets or the walls of the kitchen, thereby providing a seamless and integrated look for modern kitchens. They are permanently installed in the kitchen and cannot be moved from one place to another. Consumers prefer built-in kitchen appliances over traditional ones due to their superior aesthetic appeal and ability to keep all the necessary elements in place, making it easier to keep the kitchen organized for a longer duration. North America dominates the built-in appliance market due to enhanced macroeconomic conditions and increasing disposable income in this region. After the pandemic, there is a large unmet demand for some home renovations, especially kitchens.

According to the research report, "North America Built-in Kitchen Appliances Market Outlook, 2028," published by Bonafide Research, the market is anticipated to add USD 2.43 billion from 2023 to 2028, registering a CAGR of more than 5%. Rapid urbanization and the increasing disposable income of consumers enable them to invest in a quality lifestyle. Also, the growing popularity of frozen and ready-to-eat food items and the high demand for the construction of smart kitchens among consumers is expected to accelerate the demand for the North American built-in kitchen market over the next few years. Due to the rise in job opportunities and women's empowerment, there has been a significant increase in the number of working women. Working women prefer built-in kitchens because they save time and effort in cooking and cleaning kitchen appliances. Also, they allow the consumer to work quickly and efficiently without creating a mess in the kitchen during cooking. Market players are offering innovative and aesthetically appealing kitchen appliances based on customer requirements and space to give a superior look to kitchen spaces. However, heavy tax and duty burdens and the constant rise in the price of raw materials may hinder the growth of the market during the forecast period.

The USA, Canada, and Mexico are the major markets contributing to the North American built-in kitchen appliances market. The high penetration rates of appliances in these countries made them a lucrative opportunity when it came to expanding opportunities for companies manufacturing them. Among these countries, the USA is expected to account for a dominant share of the North American built-in kitchen appliances market over the forecast period. Growth can be attributed to rising demand for modern kitchens with novel features and increased consumer awareness of green technology. For instance, built-in ovens are becoming more hygienic and innovative as technologies such as automation, self-cleaning, and touch control are introduced, keeping them dust-free and safe from external damage. Further, to cook ideal meals, the temperature can be adjusted to a specific level. Built-in hobs are put at the same level as the kitchen cooktops to give the kitchen a more aesthetically pleasing appearance. Based on the report, the North American market is segmented into various product types such as built-in ovens, built-in hobs, built-in hoods, built-in refrigerators, built-in dishwashers, and others. Among them, built-in refrigerators are dominating the market with more than 25%, followed by built-in hobs. According to the report, the market is segmented into residential and commercial applications. Among them, the commercial segment is leading the market with more than 55% of the market in 2022.

As per the obtained data, it has been found that in North America, kitchen appliances are the second-most popular feature that homeowners spend a lot of money on when renovating. As customers strive to embrace new technology, they find creative ways to utilize their spaces, choose finishes and designs for every occasion, promote health and well-being, and even create a multitude of products that are easier to care for. Also, built-in ranges are in high demand among consumers, as they are highly convenient for cooking food in comparatively less time than the traditional method and have storage space to store things. Some of the major players operating in the United States built-in kitchen appliances market are Electrolux Home Products, Inc., Whirlpool Corporation, L.G. Electronics USA, Inc., Haier U.S. Appliance Solutions, Inc., Samsung Electronics America, Inc., Danby Products Limited, Panasonic Corporation, AB Electrolux, Hitachi, Ltd., and ATL International LLC. With the entry of new players, the built-in kitchen industry is witnessing a creative boom with multiple designs and ideas to choose from. The manufacturers are exploring ways to expand their services in every possible way. Since these kitchens are customized based on the customer’s requirements, various elements can easily be considered in one place.

For instance, Samsung recently announced the launch of the Bespoke Infinite Line, a full premium suite of appliances with an initial focus on the kitchen. This latest evolution in Samsung’s appliance line will make its global debut, including in Europe and the U.S., starting with the launch of refrigeration with one door, which comes in a fridge, freezer, and wine fridge. These appliances and services were designed to meet the growing demand for customization and provide a new level of intelligent connectivity that empowers users to be more sustainable in the kitchen. The Bespoke 4-Door FlexTM Refrigerator with Family HubTM+ is set to launch in North America and Korea in the first half of 2023. In addition, a Family Hub software update will roll out to all markets where Family HubTM refrigerators are sold in 2023. This includes Korea, the USA, East, and West Asia, South America, and Europe. Also available in five elegant and modern design options, the Bespoke AITM Oven is currently available in Europe and will launch in North America in the third quarter of 2023.

Furthermore, LG Electronics Inc. released new premium home appliances in the USA in a move to accelerate its efforts to expand its presence in the American built-in home appliance market. The company has launched a luxury built-in home appliance "Black Stainless Steel" series in the USA that includes a refrigerator, wall oven, gas, and electric cooktop, microwave oven, and dishwasher. The bundle of a built-in refrigerator, oven, cooktop, and dishwasher will be offered at $16,000. On the other hand, Miele, the world’s largest family-owned premium appliance manufacturer, has announced the launch of its new Generation 7000 built-in appliances for the North American market. Generation 7000 is considered the largest product launch in the history of Miele USA, renewing the brand’s entire built-in product collection, from convection ovens and combi-steam ovens to coffee machines and vacuum sealing drawers. Aesthetically, Generation 7000 offers four new design lines, including PureLine, VitroLine, ArtLine, and ContourLine, to complement virtually every interior design and kitchen style. The appliances also include new smart assists to help users achieve culinary excellence, such as an oven camera and a system to prevent roasts from becoming too dry.

Covid-19 Impacts:
COVID-19 impacted various manufacturing industries in the year 2020–2021 as it led to the closure of workplaces, the distribution of supply chains, and restrictions on transportation. Due to the lockdown, the market has experienced a downfall in sales due to the shutdown of retail outlets and the restrictions on consumer access over the past few years. However, the growth of the market in the post-pandemic period is attributed to more people working from home and increased disposable income. This has led to an increased demand for furnishings and renovations. The key market players are making various strategic decisions to bounce back post-COVID-19. The players are conducting multiple R&D activities to improve their offerings. They are enhancing their market share by exploring different retail channels and expanding into new regions.

Major Companies present in the market:
BSH Hausgeräte, Electrolux, Whirlpool, ROBAM, Elica, Vatti, Panasonic, Gorenje, Arcelik AS, GD Midea Holding, Samsung Electronics Co. Ltd, LG Electronics Inc., Hitachi Appliances Inc., Koninklijke Philips N.V., Haier, Hafele appliances, Sub-Zero Group, Inc., Miele & Cie. KG

Considered in this report
• Geography: North America
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• North America built-in kitchen appliances market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise built-in kitchen appliances market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report:
• United States
• Canada
• Mexico

By Product Type:
• Built-In Ovens
• Built-In Hobs
• Built-In Hoods
• Built-In Refrigerators
• Built-In Dishwashers
• Others (Trash cans cabinets, coffee maker, etc.)

By Application Type:
• Commercial
• Residential

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and analyzing government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the built-in kitchen appliances industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.



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Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By Application Type
8. North America Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By Application Type
8.5. US Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.5.1. Market Size By Value
8.5.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.5.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.6. Canada Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.7. Mexico Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By Application Type
9. Company Profile
9.1. BSH Home Appliances
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Electrolux
9.3. Whirlpool
9.4. ROBAM
9.5. Elica
9.6. Vatti
9.7. Panasonic
9.8. Gorenje
9.9. Arcelik AS
9.10. GD Midea Holding
9.11. Samsung Electronics Co. Ltd
9.12. LG Electronics Inc.
9.13. Hitachi Appliances Inc.
9.14. Koninklijke Philips N.V.
9.15. GE Appliances
9.16. Hafele appliances
9.17. Sub-Zero Group, Inc.
9.18. Miele & Cie. KG
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Built-In Kitchen Appliances Market
Figure 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Share By Region (2022)
Figure 9: North America Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: North America Built-In Kitchen Appliances Market Share By Country (2022)
Figure 11: US Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 12: Canada Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 13: Mexico Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)


List of Table

Table 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Influencing Factors for Global Built-In Kitchen Appliances Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9: North America Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10: North America Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 11: US Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 12: US Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 13: Canada Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 14: Canada Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: Mexico Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: Mexico Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)

 

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