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中東・アフリカのビルトインキッチン家電市場の展望、2028年


Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Outlook, 2028

中東やアフリカでは、キッチンは家庭の中心と考えられている。テクノロジーの進歩に伴い、家庭も「スマート化」しつつあり、それがキッチンを一変させている。キッチンやダイニングスペースを楽しく快適でスマー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年12月31日 US$2,750
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サマリー

中東やアフリカでは、キッチンは家庭の中心と考えられている。テクノロジーの進歩に伴い、家庭も「スマート化」しつつあり、それがキッチンを一変させている。キッチンやダイニングスペースを楽しく快適でスマートな体験に変えるスマートキッチン家電が数多く登場している。また、エネルギー効率が高く、省スペースであることから、ビルトインキッチン機器のトレンドも高まっている。スマートで一体化した家庭用調理器具の普及が進むことで、市場の成長が見込まれる。ビルトインキッチン家電の採用急増は潜在的な市場促進要因として作用すると予想される。また、コンパクトなキッチンへの適合性の高さからビルトインコンロの採用が増加しており、市場で事業を展開するプレーヤーの売上と利益を増大させている。ビルトインキッチン機器の需要は、モジュラーキッチンのトレンドの高まりによって増加している。消費者の可処分所得の増加により、高級厨房機器の需要が増加している。オンライン小売チャンネルの普及は、競争力のある価格で消費者に幅広い選択肢を提供することにより、ビルトインキッチンアプライアンス市場の成長を助けている。スマートホームデバイスの人気の高まりは、音声コマンドやモバイルアプリを使ってコントロールできるスマートビルトインキッチン家電の需要増加につながっている。

Bonafide Research社の調査レポート「中東およびアフリカのビルトインキッチン家電市場の展望、2028年」によると、同市場は2023年から2028年にかけて3億7000万米ドルの市場規模が見込まれる。最適なスペース利用に対する需要の高まりが、市場の収益成長を促進すると予想される。組み込み機器には省スペース機能があり、これが主な利点の1つである。ビルトインガスコンロからビルトイン冷蔵庫に至るまで、これらの革新的なキッチン家電は、底面や表面スペースが限られた狭いキッチンでは特に有用であり、キャビネットで使用されるスペースのみを占有する。このような理由から、この市場は今後の期間中に需要が高まると予想される。モジュラー・キッチンのビルトイン機器は壁と同じ高さに設置されるため、すっきりとしたモダンな外観になる。また、洗練されたより良い作業環境を提供する。したがって、スペースを最適に利用したいという需要は、この地域におけるビルトインキッチン機器の需要増につながり、市場の収益成長を促進すると予想される。同地域のビルトイン家電市場を推進している要因としては、急速な都市化と相まって、人口の可処分所得が増加していることが挙げられる。

報告書によると、中東・アフリカ市場はアラブ首長国連邦(UAE)、サウジアラビア、南アフリカの主要3カ国に区分される。中でも、サウジアラビアは分析年度において市場をリードすると予測されている。また、人口の増加とライフスタイルの変化が、同国のビルトイン家電市場の成長を促進すると予測されている。さらに、可処分所得の増加とGDPのプラス成長がビルトインキッチンアプライアンスの成長を促進すると予想される。Whirlpool、LG、Electrolux、Samsung、BSHなどの耐久消費財大手企業は、ビルトイン家電の分野で事業を倍増させようとしている。大手プレーヤーはDLFのような不動産プレーヤーと提携し、それを通じて顧客に家電ソリューションを提供している。サムスンのようなプレーヤーがSempioと共にビルトインキッチン機器市場に進出するにつれて、高級マンション、高級アパートメント、全国の食品事業におけるビルトインキッチンの需要増加を視野に入れたビルトインキッチン機器事業を強化する傾向にある。
さらに、市場は住宅用と業務用の2つの用途に区分される。なかでも、業務用用途が2022年の市場の60%以上を占め、市場をリードしている。市場の発展レベルは国によって大きく異なる。地理的な広がりが、メーカーや小売業者が大きな市場シェアを獲得する妨げとなっている。カタールとUAEは欧米メーカーが支配的で、交換用製品の大規模市場が出現しつつある。その他のGCC諸国での普及率は低いが、成長率は高く、家庭の購買力の上昇に伴っている。加えて、中東・アフリカでは、強いブランドや製品カテゴリーへの注力の高まりが常に見られる。特にカタールとアラブ首長国連邦では、景気回復と繁栄の拡大に伴い、注力カテゴリーで利益を上げながら成長することを目指しています。例えば、エレクトロラックスのエジプトでの生産体制は、中東・北アフリカ市場での成長を可能にする。大手企業は、中東市場の成長に対応するため、将来の成長と売上増に向けた体制を整えている。最近、カタールやUAE市場では、ビルトイン家電の販売増加など、需要の力強い回復が見られる。

例えば、ゼネラル・エレクトリック社は、中東地域の建設ブームに乗じようと、中東全域でビルトインキッチン家電の新シリーズを発表した。オーブン、調理器、レンジフードで構成されるこの家電製品シリーズは、ドバイで開催されたHometech展示会で代理店や関連顧客に紹介された。この製品は、GEアプライアンスの中東における2大市場であるUAEとサウジアラビアで最初に発売された。同社は、中東の消費者の間で高まっている欧州デザインのキッチン家電への需要を掘り起こすことを狙った。同地域では、ヨーロッパスタイルのビルトイン型家電製品が消費者の支持を集めており、新しく建設される集合住宅の多くにビルトイン型家電製品が採用されている。また、家電業界のグローバル・プレーヤーであるワールプールは、5年以内にカタールの家電市場でリーダーの地位を獲得することを目指している。ワールプールは、総代理店であるTadmur Trading社との提携により、最近、同社の家電製品のフルラインナップを発売した。ワールプールの製品には、ビルトインキッチン機器、洗濯機、乾燥機、冷蔵庫、冷凍庫、製氷機、食器洗い機、調理器、電子レンジ、エアコン、浄水器などがある。

一方、LGエレクトロニクスは、有利なプレミアム製品で中東の高い潜在成長力にアピールする努力を強化している。入手したデータによると、同社は最近、クウェートのRozana Mallにプレミアム・ブランド・ショップを開設し、同社の超高級ブランド「Signature」の製品を展示している。同ショッピングモールはアラブ最大の商業地区のひとつである。LGによると、このブランドショップは2階建て、433平方メートルの旗艦店で、シグネチャー・ラインの有機EL(OLED)テレビ、洗濯機、冷蔵庫が展示されている。また、これらの家電製品を購入する前に、試用コーナーで事前に試すことができる。LGはクウェートのほか、エジプト、イラン、レバノン、ヨルダン、アラブ首長国連邦、サウジアラビアなど中東の主要国で12のブランドショップを展開している。また、少し前にLGはソウルに超高級ビルトインキッチン家電のショールーム(シグネチャー・キッチン・スイート)を開設し、冷蔵庫、電子レンジから食器洗い機まで、高級家電を展示している。

COVID-19の影響
COVID-19の流行が最初に診断されてから数ヶ月の間に、COVID-19は200カ国以上に広がった。パンデミックによる人的・経済的被害は甚大である。中東とアフリカも例外ではない。COVID-19パンデミックの間、ビルトインキッチンアプライアンスの生産と製造は妨げられた。生産活動の停止に伴い、ビルトインキッチンアプライアンス市場の需要と供給の両方が大幅に減少し、短期間市場の成長にマイナスの影響を与えた。しかし、2020年末までには、消費者行動の変化や、地域全体におけるキッチンの美的かつモダンな外観に対する需要の増加により、市場はペースを取り戻した。これらの要因は、予測期間中の市場成長を促進すると予想される。

市場に参入している主要企業
BSH Hausgeräte、Electrolux、Whirlpool、ROBAM、Elica、Vatti、Panasonic、Gorenje、Arcelik AS、GD Midea Holding、Samsung Electronics Co.Ltd.、LG Electronics Inc.、日立アプライアンスInc.、Koninklijke Philips N.V.、Haier、Hafele appliances、Sub-Zero Group, Inc.、Miele & Cie.KG

本レポートの対象
- 地理中東&アフリカ
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートの対象分野
- 中東・アフリカのビルトインキッチン家電市場:金額とセグメント別予測
- 国別のビルトインキッチン家電市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- アラブ首長国連邦
- サウジアラビア
- 南アフリカ

製品タイプ別
- ビルトインオーブン
- ビルトインコンロ
- ビルトインフード
- ビルトイン冷蔵庫
- ビルトイン食器洗い機
- その他(ゴミ箱、コーヒーメーカーなど)

用途別
- 商業用
- 住宅用

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから得た詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ビルトインキッチンアプライアンス業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。




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目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By Application Type
8. Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By Application Type
8.5. UAE Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.5.1. Market Size By Value
8.5.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.5.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.6. Saudi Arabia Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.7. South Africa Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By Application Type
9. Company Profile
9.1. BSH Home Appliances
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Electrolux
9.3. Whirlpool
9.4. ROBAM
9.5. Elica
9.6. Vatti
9.7. Panasonic
9.8. Gorenje
9.9. Arcelik AS
9.10. GD Midea Holding
9.11. Samsung Electronics Co. Ltd
9.12. LG Electronics Inc.
9.13. Hitachi Appliances Inc.
9.14. Koninklijke Philips N.V.
9.15. GE Appliances
9.16. Hafele appliances
9.17. Sub-Zero Group, Inc.
9.18. Miele & Cie. KG
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Built-In Kitchen Appliances Market
Figure 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Share By Region (2022)
Figure 9: Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Share By Country (2022)
Figure 11: UAE Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 12: Saudi Arabia Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 13: South Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)

List of Table

Table 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Influencing Factors for Global Built-In Kitchen Appliances Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9: Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10: Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 11: UAE Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 12: UAE Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 13: Saudi Arabia Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 14: Saudi Arabia Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: South Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: South Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)

 

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Summary

In the Middle East and Africa, the kitchen is considered by many to be the center of the home. With the progress of technology, homes are also becoming "smart," and this is transforming the kitchen. There is a plethora of smart kitchen appliances that are turning kitchen and dining spaces into pleasurable, comfortable, and smart experiences. Another trend of built-in kitchen appliances is also increasing as they are more energy efficient and space-saving. Increasing penetration of smart and integrated domestic cooking appliances is expected to drive the market’s growth. The surging adoption of built-in kitchen appliances is expected to act as a potential market driver. Also, the growing adoption of built-in hobs due to their high suitability for compact kitchens is increasing the sales and profits of the players operating in the market. The demand for built-in kitchen appliances is increasing owing to the growing trend of modular kitchens. The rising disposable income of consumers is increasing the demand for premium kitchen appliances. The proliferation of online retail channels is aiding in the growth of the built-in kitchen appliance market by providing a wider choice to consumers at competitive prices. The growing popularity of smart home devices is leading to an increase in the demand for smart built-in kitchen appliances that can be controlled using voice commands or mobile apps.

According to the research report, "Middle East and Africa Built-in Kitchen Appliances Market Outlook, 2028," published by Bonafide Research, the market is anticipated to add USD 0.37 Billion from 2023 to 2028. Rising demand for optimal space utilization is expected to drive revenue growth in the market. Embedded devices have space-saving features, which is one of their main advantages. From built-in gas hobs to built-in refrigerators, these innovative kitchen appliances are especially useful in small kitchens with limited base and surface space, taking up only the space used by cabinets. Based on these reasons, the market is anticipated to witness higher demands during the upcoming timeframe. The built-in appliances in the modular kitchen are flush with the wall, which gives it a clean and modern look. It also provides sophisticated and better working conditions. Therefore, demand for optimal use of space is expected to lead to increased demand for built-in kitchen appliances in the region, driving revenue growth in the market. The factors propelling the market for built-in home appliances in this region include the rising disposable income of the population coupled with rapid urbanization.

According to the report, the Middle East and Africa market is segmented into three major countries, including the United Arab Emirates (UAE), Saudi Arabia, and South Africa. Among them, Saudi Arabia is projected to lead the market in the analytical year. Moreover, a growing population coupled with a changing lifestyle is predicted to fuel the growth of the built-in home appliance market in the country. Furthermore, rising disposable income and positive GDP growth are expected to drive the growth of built-in kitchen appliances. Consumer durables major players like Whirlpool, LG, Electrolux, Samsung, BSH, etc. are looking to double their business in the built-in appliance space. Major players have tie-ups with real estate players like DLF, through which they are able to provide appliance solutions to their customers. As players such as Samsung expand into the built-in kitchen appliances market with Sempio, their collaboration tends to strengthen its built-in appliances business, with an eye on the rising demand for built-in kitchens in luxury mansions, premium apartments, and food businesses across the country.
Furthermore, the market is segmented into two applications, including residential and commercial. Among them, commercial application is leading the market with more than 60% of the market in 2022. The level of market development varies substantially between countries. The geographic spread plays its part in hindering manufacturers and retailers from capturing substantial market shares. Qatar and the UAE are dominated by Western manufacturers, and a large market for replacement products is emerging. Penetration in other GCC countries is low, but growth is high and in line with rising household purchasing power. In addition to that, increased focus on the strongest brands and product categories is constantly seen in the Middle East and Africa. The aim is to grow profitably in focus categories in line with economic recovery and growing prosperity in the region, particularly in Qatar and the UAE. For instance, an Electrolux production setup in Egypt will enable growth in the Middle East and North African markets. Major players are positioned for future growth and increased sales to keep up with growing markets in the Middle East. Recently, a strong recovery in demand has been noted in Qatar and the UAE markets, with increased sales for built-in appliances.

For instance, General Electric introduced a new range of built-in kitchen appliances across the Middle East in an effort to capitalize on the regional construction boom. The appliance range, consisting of ovens, cookers, and range hoods, was showcased to distributors and associated clients at the Hometech exhibition in Dubai. The products were first launched in the UAE and Saudi Arabia, GE Appliances’ two biggest markets in the Middle East. The company aimed to tap the growing demand for European-designed kitchen appliances among Middle Eastern consumers. European-style built-in appliance products are gaining ground with consumers in the region, and many of the new apartment complexes being built feature built-in appliances. Also, Whirlpool, a global player in the home appliance industry, aims to achieve leadership status in Qatar’s home appliance market in five years. Whirlpool, in association with its exclusive distributor, Tadmur Trading, recently launched a full range of its home appliances. Whirlpool products include built-in kitchen appliances, washing machines, dryers, refrigerators, freezers, ice makers, dishwashers, cookers, microwaves, air conditioners, and water purifiers.

On the other hand, LG Electronics is beefing up its efforts to appeal to the high growth potential of the Middle East with its lucrative premium products. According to the obtained data, the company recently launched a premium brand shop at Rozana Mall in Kuwait, at which products of the company's ultra-premium brand Signature are on display. The shopping mall is one of the largest commercial districts in the Arab country. According to LG, the brand shop is a two-story, 433-square-meter flagship store, featuring organic light-emitting diode (OLED) TVs, washing machines, and refrigerators from the Signature line. Also, the store allows visitors to pre-test those home appliances at the try-out zone before purchasing them. Along with Kuwait, LG has been running 12 brand shops in other key Middle East countries such as Egypt, Iran, Lebanon, Jordan, the United Arab Emirates, and Saudi Arabia. Also, some time ago, LG opened a showroom for ultra-premium built-in kitchen appliances in Seoul (the Signature Kitchen Suite), at which the company displays its high-end appliances, ranging from refrigerators and microwaves to dishwashers.

Covid-19 impacts:
In the months since the COVID-19 outbreak was first diagnosed, it has spread to over 200 countries. The human and economic costs of the pandemic have been staggering. The Middle East and Africa are no exception. The production and manufacturing of built-in kitchen appliances were hampered during the COVID-19 pandemic. With the suspension in production activity, both demand and supply in the built-in kitchen appliances market dropped considerably, negatively influencing market growth for a short period. However, by the end of 2020, the market regained its pace owing to changes in consumer behavior as well as increasing demands for an aesthetic and modern look for kitchens across the region. These factors are anticipated to fuel the market growth during the forecast period.

Major Companies present in the market:
BSH Hausgeräte, Electrolux, Whirlpool, ROBAM, Elica, Vatti, Panasonic, Gorenje, Arcelik AS, GD Midea Holding, Samsung Electronics Co. Ltd, LG Electronics Inc., Hitachi Appliances Inc., Koninklijke Philips N.V., Haier, Hafele appliances, Sub-Zero Group, Inc., Miele & Cie. KG

Considered in this report
• Geography: Middle East & Africa
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• Middle East & Africa built-in kitchen appliances market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise built-in kitchen appliances market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report:
• UAE
• Saudi Arabia
• South Africa

By Product Type:
• Built-In Ovens
• Built-In Hobs
• Built-In Hoods
• Built-In Refrigerators
• Built-In Dishwashers
• Others (Trash cans cabinets, coffee maker, etc.)

By Application Type:
• Commercial
• Residential

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and analyzing government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the built-in kitchen appliances industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.




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Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By Application Type
8. Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By Application Type
8.5. UAE Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.5.1. Market Size By Value
8.5.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.5.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.6. Saudi Arabia Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.7. South Africa Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By Application Type
9. Company Profile
9.1. BSH Home Appliances
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Electrolux
9.3. Whirlpool
9.4. ROBAM
9.5. Elica
9.6. Vatti
9.7. Panasonic
9.8. Gorenje
9.9. Arcelik AS
9.10. GD Midea Holding
9.11. Samsung Electronics Co. Ltd
9.12. LG Electronics Inc.
9.13. Hitachi Appliances Inc.
9.14. Koninklijke Philips N.V.
9.15. GE Appliances
9.16. Hafele appliances
9.17. Sub-Zero Group, Inc.
9.18. Miele & Cie. KG
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Built-In Kitchen Appliances Market
Figure 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Share By Region (2022)
Figure 9: Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Share By Country (2022)
Figure 11: UAE Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 12: Saudi Arabia Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 13: South Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)

List of Table

Table 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Influencing Factors for Global Built-In Kitchen Appliances Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9: Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10: Middle East & Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 11: UAE Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 12: UAE Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 13: Saudi Arabia Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 14: Saudi Arabia Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: South Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: South Africa Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)

 

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