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トレーラーターミナル用トラクターの世界市場規模調査:燃料タイプ別(ディーゼル、電気、ハイブリッド、その他)、トン数容量別(50トン未満、50~100トン、101~150トン、151~200トン、200トン以上)、最終用途産業別(港湾ターミナル、倉庫・物流、産業、都市交通、空港、その他)、技術別(手動、半自動、自律走行、その他)、車軸数別(4x2、6x4、8x4/8x6、その他)、地域別予測:2024~2032年


Global Trailer Terminal Tractor Market Size Study, by Fuel Type (Diesel, Electric, Hybrid, Others), by Tonnage Capacity (Below 50 Tons, 50-100 Tons, 101-150 Tons, 151-200 Tons, Above 200 Tons), by End-use Industry (Port Terminals, Warehouse & Logistics, Industrial, Urban Transport, Airport, Others), by Technology (Manual, Semi-automated, Autonomous, Others), by Number of Axles (4x2, 6x4, 8x4/8x6, Others), and Regional Forecasts 2024-2032

世界のトレーラー・ターミナルトラクター市場は、2023年に約66.8億米ドルと評価され、予測期間2024〜2032年には7.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ヤードトラックやヤードドッグとしても知られ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月30日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

世界のトレーラー・ターミナルトラクター市場は、2023年に約66.8億米ドルと評価され、予測期間2024〜2032年には7.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ヤードトラックやヤードドッグとしても知られるターミナルトラクターは、港湾、倉庫、配送センターなどの物流施設内やその周辺でトレーラーやコンテナを移動させるために設計された大型車両である。これらの車両は、民間施設内でトレーラを短距離輸送することにより、荷役の作業効率を高める。これにより、限られたターミナルエリア内で作業を行うための長距離トラックが不要になる。電子商取引とロジスティクスの成長は市場の主要な促進要因であり、施設での効率的な貨物移動の必要性を高めている。
需要を押し上げる主な原動力は、世界貿易と電子商取引の成長である。各国の貨物輸送量の増加に伴い、空港や港湾はターミナルの処理能力を向上させるために設備をアップグレードする必要がある。老朽化したトラクターのフリート交換は、交換需要にさらに拍車をかけるだろう。しかし、地政学的緊張の高まりは、グローバル・サプライ・チェーンを混乱させるリスクとなる。よりクリーンな燃料への移行を義務付ける環境規制は、コストを上昇させる可能性がある。メーカーは、テレマティクス、遠隔診断、運転支援などの新機能によって差別化を図っている。これにより、フリートオペレーターは資産を追跡し、稼働率を高め、ドライバーの安全性を高めることができる。自律走行は、ドライバー不足の問題を解決するのに役立つ可能性があるため、研究開発(R&D)の焦点になりつつある。また、大手フルラインプレイヤーが市場シェアを求めているため、業界の統合活動も加速している。
世界のトレーラー・ターミナル・トラクター市場の主な推進要因には、電子商取引とオンライン小売セクターの拡大、スマートでコネクテッドな物流インフラの開発、持続可能な物流とサプライチェーンへの注力などがある。トレーラー・ターミナル・トラクター市場はまた、先進モデルの取得コストの高さ、ガラス張りリアクターの選好、グローバル・サプライチェーンに影響を及ぼす地政学的緊張などの課題にも直面している。
トレーラー・ターミナル・トラクター市場は、近い将来に着実な成長を遂げると予測されている。北米は、同地域のロジスティクス業務の規模が大きいため、トレーラー・ターミナル・トラクターの市場として支配的であり、最も有利な市場でもある。しかし、アジア太平洋地域は、発展途上国がインフラへの支出を増加させ、製造活動を拡大させているため、最も早い成長が見込まれる。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
カルマー(カーゴテック・コーポレーション)
テルベルグ特殊車両
マフィ・トランスポート・システム社(MAFI Transport-Systeme GmbH
モルCY NV(モル)
TICOトラクター
キャパシティ・トラック
オートカー・エルエルシー
シノトラック(中国重型トラック集団有限公司)
東風商用車有限公司
西汽宏源商用車有限公司
C&Cトラック株式会社
オレンジEV
BYD Motors Inc.
バウマニュファクチャリング
トヨタ・キルロスカール

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
燃料タイプ別
- ディーゼル
- 電気
- ハイブリッド
- その他
トン数別
- 50トン未満
- 50~100トン
- 101~150トン
- 151-200トン
- 200トン以上
最終用途産業別
- 港湾ターミナル
- 倉庫・物流
- 産業用
- 都市交通
- 空港
- その他
技術別
- 手動
- 半自動
- 自律式
- その他
車軸数別
- 4x2
- 6x4
- 8x4/8x6
- その他

地域別
- 北米
- 米国
- カナダ
- 欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- ROE
- アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- ロサンゼルス
- ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
- 中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- RoMEA
調査対象年は以下の通り:
- 過去2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.トレーラー・ターミナル・トラクターの世界市場 エグゼクティブサマリー
1.1.トレーラーターミナル用トラクターの世界市場規模・予測(2022~2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.燃料タイプ別
1.3.2.トン数別
1.3.3.最終用途産業別
1.3.4.技術別
1.3.5.車軸数別
1.4.主要トレンド
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章.世界のトレーラーターミナルトラクター市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.トレーラー・ターミナル・トラクターの世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.電子商取引とオンライン小売部門の拡大
3.1.2.スマートでコネクテッドな物流インフラの開発
3.1.3.持続可能な物流とサプライチェーンの重視
3.2.市場の課題
3.2.1.高い買収コスト
3.2.2.ガラス製リアクターへの嗜好
3.2.3.世界のサプライチェーンに影響を及ぼす地政学的緊張
3.3.市場機会
3.3.1.自律走行式トレーラーヤードトラクターの展開
3.3.2.水素燃料電池トラクターの採用
3.3.3.電気トラックの充電インフラと水素補給インフラの台頭
3.3.4.ターミナルトラクターのレンタル・リースサービスの出現

第4章.トレーラー・ターミナルトラクターの世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝利戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章.トレーラーターミナル用トラクターの世界市場規模・燃料タイプ別予測(2022~2032年)
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.トレーラーターミナルトラクターの世界市場燃料タイプ別売上動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
5.2.1.ディーゼル
5.2.2.電気
5.2.3.ハイブリッド
5.2.4.その他

第6章.トレーラーターミナル用トラクターの世界市場トン数別規模・予測(2022~2032年)
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.トレーラーターミナルトラクターの世界市場トン数容量別収益動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
6.2.1.50トン未満
6.2.2.50~100トン
6.2.3.101~150トン
6.2.4.151-200トン
6.2.5.200トン以上

第7章.トレーラーターミナル用トラクターの世界市場規模・用途産業別予測(2022年~2032年)
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.トレーラーターミナルトラクターの世界市場最終用途産業別収益動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
7.2.1.港湾ターミナル
7.2.2.倉庫・物流
7.2.3.工業
7.2.4.都市交通
7.2.5.空港
7.2.6.その他

第8章.トレーラー・ターミナル・トラクターの世界市場規模・技術別予測(2022~2032年)
8.1.セグメントダッシュボード
8.2.トレーラーターミナルトラクターの世界市場技術別収益動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
8.2.1.手動
8.2.2.半自動
8.2.3.自律式
8.2.4.その他

第9章.トレーラターミナルトラクターの世界市場規模・車軸数別予測(2022年~2032年)
9.1.セグメントダッシュボード
9.2.トレーラーターミナルトラクターの世界市場車軸数別収益動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
9.2.1.4x2
9.2.2.6x4
9.2.3.8x4/8x6
9.2.4.その他

第10章.トレーラターミナルトラクターの世界地域別市場規模・予測(2022〜2032年)
10.1.北米のトレーラーターミナルトラクター市場
10.1.1.米国のトレーラーターミナルトラクター市場
10.1.1.1.燃料タイプの内訳規模と予測、2022~2032年
10.1.1.2.トン数容量の内訳、規模および予測、2022年~2032年
10.1.1.3.最終用途産業の内訳、規模および予測、2022-2032年
10.1.1.4.技術の内訳の規模と予測、2022-2032年
10.1.1.5.車軸数の内訳サイズと予測、2022-2032年
10.1.2.カナダのトレーラー・ターミナル・トラクター市場
10.2.欧州のトレーラーターミナル用トラクター市場
10.2.1.イギリスのトレーラーターミナル市場
10.2.2.ドイツトレーラーターミナル市場
10.2.3.フランストレーラーターミナル市場
10.2.4.スペインのトレーラーターミナル市場
10.2.5.イタリアのトレーラーターミナルトラクター市場
10.2.6.その他のヨーロッパのトレーラーターミナルトラクター市場
10.3.アジア太平洋地域のトレーラーターミナル市場
10.3.1.中国トレーラーターミナル市場
10.3.2.インドトレーラーターミナル市場
10.3.3.日本のトレーラーターミナル市場
10.3.4.オーストラリアトレーラーターミナル市場
10.3.5.韓国のトレーラーターミナル市場
10.3.6.その他のアジア太平洋地域のトレーラーターミナル市場
10.4.中南米のトレーラーターミナル用トラクター市場
10.4.1.ブラジルのトレーラーターミナル用トラクター市場
10.4.2.メキシコのトレーラーターミナルトラクター市場
10.4.3.その他のラテンアメリカのトレーラーターミナル用トラクター市場
10.5.中東・アフリカのトレーラーターミナル用トラクター市場
10.5.1.サウジアラビアのトレーラーターミナル用トラクター市場
10.5.2.南アフリカのトレーラーターミナル用トラクター市場
10.5.3.その他の中東・アフリカのトレーラーターミナル用トラクター市場

第11章.競合他社の動向
11.1.主要企業のSWOT分析
11.1.1.企業1
11.1.2.企業2
11.1.3.会社3
11.2.トップ市場戦略
11.3.企業プロフィール
11.3.1.カルマー(カーゴテック・コーポレーション)
11.3.2.テルベルグ特殊車両
11.3.3.マフィ・トランスポート・システム社
11.3.4.モルCY NV(モル)
11.3.5.TICOトラクター
11.3.6.キャパシティ・トラック
11.3.7.オートカー
11.3.8.シノトラック(中国重型トラック集団有限公司)
11.3.9.東風商用車有限公司
11.3.10.西汽宏源商用車有限公司
11.3.11.C&Cトラック株式会社
11.3.12.オレンジEV
11.3.13.BYD Motors Inc.
11.3.14.バウマン・マニュファクチャリング
11.3.15.トヨタ・キルロスカール・モーター

第12章.研究プロセス
12.1.研究プロセス
12.1.1.データマイニング
12.1.2.分析
12.1.3.市場推定
12.1.4.バリデーション
12.1.5.出版
12.2.研究属性

 

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Summary

The Global Trailer Terminal Tractor Market is valued at approximately USD 6.68 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.8% over the forecast period 2024-2032. Terminal tractors, also known as yard trucks or yard dogs, are heavy-duty vehicles designed for moving trailers and containers in and around logistics facilities such as ports, warehouses, and distribution centers. These vehicles enhance operational efficiency in cargo handling by transporting trailers over short distances within private facilities. This eliminates the need for long-haul trucks to perform tasks within confined terminal areas. The growth in e-commerce and logistics is a key driver for the market, increasing the need for efficient cargo movement at facilities.
The key drivers boosting demand include growth in global trade and e-commerce. As the volume of cargo shipments increases across countries, airports, and seaports will need to upgrade equipment to improve terminal throughput. Fleet replacement of aging tractors will further spur replacement demand. However, rising geopolitical tensions pose a risk if they disrupt global supply chains. Environmental regulations mandating transition to cleaner fuels could increase costs. Manufacturers are differentiating through new features such as telematics, remote diagnostics, and driver assistance. This allows fleet operators to track assets, enhance uptime, and boost driver safety. Autonomous operation is an increasing focus of research and development (R&D) as it could help address the driver shortage issue. Consolidation activity in the industry is also gathering pace as large full-line players seek market share.
Global trailer terminal tractor market key drivers include the expanding e-commerce and online retail sectors, development of smart and connected logistics infrastructure, and a focus on sustainable logistics and supply chains. The trailer terminal tractor market also faces challenges such as high acquisition costs for advanced models, preference for glass-lined reactors, and geopolitical tensions affecting global supply chains.
The trailer terminal tractor market is projected to witness steady growth in the near future. North America remains both the dominant and the most lucrative market for trailer terminal tractors due to the scale of logistics operations in the region. However, Asia Pacific is expected to witness the fastest gains as developing economies boost expenditure on infrastructure and expand manufacturing activities.

Major market players included in this report are:
Kalmar (Cargotec Corporation)
Terberg Special Vehicles
MAFI Transport-Systeme GmbH
Mol CY NV (Mol)
TICO Tractors
Capacity Trucks
AUTOCAR, LLC
Sinotruk (China National Heavy Duty Truck Group Co., Ltd.)
Dongfeng Commercial Vehicle Company Limited
Saic Hongyan Commercial Vehicle
C&C Trucks Co., Ltd.
Orange EV
BYD Motors Inc.
Baumann Manufacturing
Toyota Kirloskar Motor

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Fuel Type:
• Diesel
• Electric
• Hybrid
• Others
By Tonnage Capacity:
• Below 50 Tons
• 50-100 Tons
• 101-150 Tons
• 151-200 Tons
• Above 200 Tons
By End-use Industry:
• Port Terminals
• Warehouse & Logistics
• Industrial
• Urban Transport
• Airport
• Others
By Technology:
• Manual
• Semi-automated
• Autonomous
• Others
By Number of Axles:
• 4x2
• 6x4
• 8x4/8x6
• Others

By Region:
• North America
• U.S.
• Canada
• Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE
• Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC
• Latin America
• Brazil
• Mexico
• Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Global Trailer Terminal Tractor Market Executive Summary
1.1. Global Trailer Terminal Tractor Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Fuel Type
1.3.2. By Tonnage Capacity
1.3.3. By End-use Industry
1.3.4. By Technology
1.3.5. By Number of Axles
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Trailer Terminal Tractor Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Trailer Terminal Tractor Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Expanding E-commerce and Online Retail Sectors
3.1.2. Development of Smart and Connected Logistics Infrastructure
3.1.3. Focus on Sustainable Logistics and Supply Chains
3.2. Market Challenges
3.2.1. High Acquisition Costs
3.2.2. Preference for Glass-lined Reactors
3.2.3. Geopolitical Tensions Affecting Global Supply Chains
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Deployment of Autonomous Trailer Yard Tractors
3.3.2. Adoption of Hydrogen Fuel Cell Terminal Tractors
3.3.3. Rise of Electric Truck Charging and Hydrogen Refueling Infrastructure
3.3.4. Emergence of Terminal Tractor Rental and Leasing Services

Chapter 4. Global Trailer Terminal Tractor Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top Investment Opportunity
4.4. Top Winning Strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Trailer Terminal Tractor Market Size & Forecasts by Fuel Type (2022-2032)
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Trailer Terminal Tractor Market: Fuel Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Diesel
5.2.2. Electric
5.2.3. Hybrid
5.2.4. Others

Chapter 6. Global Trailer Terminal Tractor Market Size & Forecasts by Tonnage Capacity (2022-2032)
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Trailer Terminal Tractor Market: Tonnage Capacity Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Below 50 Tons
6.2.2. 50-100 Tons
6.2.3. 101-150 Tons
6.2.4. 151-200 Tons
6.2.5. Above 200 Tons

Chapter 7. Global Trailer Terminal Tractor Market Size & Forecasts by End-use Industry (2022-2032)
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Trailer Terminal Tractor Market: End-use Industry Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
7.2.1. Port Terminals
7.2.2. Warehouse & Logistics
7.2.3. Industrial
7.2.4. Urban Transport
7.2.5. Airport
7.2.6. Others

Chapter 8. Global Trailer Terminal Tractor Market Size & Forecasts by Technology (2022-2032)
8.1. Segment Dashboard
8.2. Global Trailer Terminal Tractor Market: Technology Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
8.2.1. Manual
8.2.2. Semi-automated
8.2.3. Autonomous
8.2.4. Others

Chapter 9. Global Trailer Terminal Tractor Market Size & Forecasts by Number of Axles (2022-2032)
9.1. Segment Dashboard
9.2. Global Trailer Terminal Tractor Market: Number of Axles Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
9.2.1. 4x2
9.2.2. 6x4
9.2.3. 8x4/8x6
9.2.4. Others

Chapter 10. Global Trailer Terminal Tractor Market Size & Forecasts by Region (2022-2032)
10.1. North America Trailer Terminal Tractor Market
10.1.1. U.S. Trailer Terminal Tractor Market
10.1.1.1. Fuel Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
10.1.1.2. Tonnage Capacity breakdown size & forecasts, 2022-2032
10.1.1.3. End-use Industry breakdown size & forecasts, 2022-2032
10.1.1.4. Technology breakdown size & forecasts, 2022-2032
10.1.1.5. Number of Axles breakdown size & forecasts, 2022-2032
10.1.2. Canada Trailer Terminal Tractor Market
10.2. Europe Trailer Terminal Tractor Market
10.2.1. U.K. Trailer Terminal Tractor Market
10.2.2. Germany Trailer Terminal Tractor Market
10.2.3. France Trailer Terminal Tractor Market
10.2.4. Spain Trailer Terminal Tractor Market
10.2.5. Italy Trailer Terminal Tractor Market
10.2.6. Rest of Europe Trailer Terminal Tractor Market
10.3. Asia-Pacific Trailer Terminal Tractor Market
10.3.1. China Trailer Terminal Tractor Market
10.3.2. India Trailer Terminal Tractor Market
10.3.3. Japan Trailer Terminal Tractor Market
10.3.4. Australia Trailer Terminal Tractor Market
10.3.5. South Korea Trailer Terminal Tractor Market
10.3.6. Rest of Asia Pacific Trailer Terminal Tractor Market
10.4. Latin America Trailer Terminal Tractor Market
10.4.1. Brazil Trailer Terminal Tractor Market
10.4.2. Mexico Trailer Terminal Tractor Market
10.4.3. Rest of Latin America Trailer Terminal Tractor Market
10.5. Middle East & Africa Trailer Terminal Tractor Market
10.5.1. Saudi Arabia Trailer Terminal Tractor Market
10.5.2. South Africa Trailer Terminal Tractor Market
10.5.3. Rest of Middle East & Africa Trailer Terminal Tractor Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Key Company SWOT Analysis
11.1.1. Company 1
11.1.2. Company 2
11.1.3. Company 3
11.2. Top Market Strategies
11.3. Company Profiles
11.3.1. Kalmar (Cargotec Corporation)
11.3.2. Terberg Special Vehicles
11.3.3. MAFI Transport-Systeme GmbH
11.3.4. Mol CY NV (Mol)
11.3.5. TICO Tractors
11.3.6. Capacity Trucks
11.3.7. AUTOCAR, LLC
11.3.8. Sinotruk (China National Heavy Duty Truck Group Co., Ltd.)
11.3.9. Dongfeng Commercial Vehicle Company Limited
11.3.10. Saic Hongyan Commercial Vehicle
11.3.11. C&C Trucks Co., Ltd.
11.3.12. Orange EV
11.3.13. BYD Motors Inc.
11.3.14. Baumann Manufacturing
11.3.15. Toyota Kirloskar Motor

Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes

 

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調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/26 10:27

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