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アジア太平洋地域の持続可能なフットウェア市場規模調査:タイプ別(運動用、非運動用)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、国別予測:2022-2032年


Asia Pacific Sustainable Footwear Market Size Study, by Type (Athletic, Non-athletic) by End-user (Men, Women, Children) and Country Forecasts 2022-2032

アジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場は、2023年に約2億6,000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて15.74%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。サステイナブルシューズは、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月1日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

アジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場は、2023年に約2億6,000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて15.74%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。サステイナブルシューズは、環境への影響を低減し、倫理的慣行を支援することを目標に設計・製造されている。これらのフットウェアは、環境に優しい素材、倫理的な製造手順、持続可能なビジネス慣行を頻繁に使用している。また、アジアのメーカーは環境への影響を最小限に抑えるため、持続可能な製造技術や製造工程に投資している。これには、水を使わない染色技術、エネルギー効率の高い製造方法、廃棄物削減の取り組みなどが含まれ、より持続可能なフットウェアのサプライチェーンに貢献している。その結果、この傾向はアジア太平洋地域の持続可能なフットウェア市場の成長を促進すると予想される。

さらに、アジア太平洋地域の各国政府は、持続可能性を促進し二酸化炭素排出量を削減するための政策や規制を実施している。これには、フットウェアを含む様々な産業において持続可能な素材や生産プロセスの使用を奨励する取り組みも含まれ、市場の成長を後押しすると予想される。また、アジア太平洋地域における可処分所得の増加がサステイナブルシューズ市場の成長を支えている。可処分所得の増加に伴い、アジア太平洋地域の消費者はフットウェアを含む商品やサービスに費やす購買力が高まっている。さらに、持続可能なフットウェアに対する若い世代と労働者階級の関心の高まりとライフスタイルの変化が、今後数年間の市場成長に有利な機会を生み出すと予想される。しかし、製品コストが高く、インフラが整っていないことが、予測期間2024-2032年のアジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場の成長を妨げると予想される。

アジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場調査において考慮された主要国には、中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域が含まれる。2023年、中国は、環境意識の高まり、可処分所得の増加、持続可能なファッションに対する意識の高まり、材料科学技術の進歩などの要因によって、収益面で最大の地域市場となった。また、中国政府は持続可能性を促進し、環境への影響を減らすための政策や取り組みを実施している。これには、製造工程、廃棄物管理、排出物管理に関する規制が含まれ、企業は靴の生産において持続可能な慣行を採用するよう奨励されている。さらに、インドは予測期間2024~2032年に最も高いCAGRで成長すると予想されている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
サウザンド・フェル
ウッドランド
3社
4社
5社
6社目
7社目
8社目
9社目
10社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
アスレチック
非競技用

エンドユーザー別
男性
女性
子供
地域別
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章 アジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場アジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.アジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.タイプ別
2.3.2.エンドユーザー別
2.4.主要動向
2.5.不況の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章 アジア太平洋地域アジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場の動向
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.アジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 アジア太平洋地域アジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場:2022-2032年タイプ別市場規模・予測
5.1.アスレチック
5.2.非競技用
第6章 アジア太平洋地域アジア太平洋地域の持続可能なフットウェア市場:エンドユーザー別規模・予測 2022-2032
6.1.男性
6.2.女性
6.3.子供
第7章.アジア太平洋地域のサステイナブルシューズの国別市場規模・予測 2022-2032
7.1.中国のサステイナブルシューズ市場
7.1.1.タイプ別市場規模&予測、2022-2032年
7.1.2.エンドユーザーの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
7.2.インドのサステイナブルシューズ市場
7.3.日本のサステイナブルシューズ市場
7.4.オーストラリアのサステイナブルシューズ市場
7.5.韓国のサステイナブルシューズ市場
7.6.その他のアジア太平洋地域のサステイナブルシューズ市場
第8章.競合他社情報
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.会社3
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.サウザンド・フェル
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.市場戦略
8.3.2.ウッドランド
8.3.3.企業3
8.3.4.会社4
8.3.5.5社目
8.3.6.6社
8.3.7.7社
8.3.8.8社
8.3.9.9社
8.3.10.10社目
第9章.研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性

 

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Summary

Asia Pacific Sustainable Footwear Market is valued at approximately USD 260 million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 15.74 % over the forecast period 2024-2032. Sustainable Footwear is designed and manufactured with the goal of reducing environmental effect and supporting ethical practices. These footwears frequently use environmentally friendly materials, ethical manufacturing procedures, and sustainable business practices. Also, Asian manufacturers are investing in sustainable manufacturing technologies and processes to minimize environmental impact. This includes waterless dyeing techniques, energy-efficient production methods, and waste reduction initiatives, contributing to a more sustainable footwear supply chain. As a result, this trend is anticipated to fuel growth in the Asia-Pacific Sustainable Footwear Market.

Moreover, governments across Asia Pacific are implementing policies and regulations to promote sustainability and reduce carbon emissions. This includes initiatives to encourage the use of sustainable materials and production processes in various industries, including footwear, which anticipated to support the market growth. Also, the rising disposable income in Asia Pacific is supporting the growth of the Sustainable Footwear market. As disposable income levels rise, consumers in Asia Pacific have more purchasing power to spend on goods and services, including footwear. Additionally, growing interest of younger generation and working class toward sustainable footwear, and changes in lifestyles are anticipated to create the lucrative opportunities for the market growth in the anticipated years. However, the high product costs, and lack of infrastructure are expected to hinder the Asia Pacific Sustainable Footwear market growth during the forecast period 2024-2032.

The key Countries considered for the Asia Pacific Sustainable Footwear market study includes China, India, Japan, South Korea, Australia and Rest of Asia Pacific. In 2023, China was the largest regional market in terms of revenue, driven by factors such as increasing environmental awareness, rising disposable income, growing awareness of sustainable fashion, and advances in material science and technology. Also, the Chinese government has implemented policies and initiatives to promote sustainability and reduce environmental impact. This includes regulations on manufacturing processes, waste management, and emissions control, which encourage companies to adopt sustainable practices in their production of shoes. Moreover, India is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period 2024-2032.

Major market player included in this report are:
Thousand Fell
Woodland
Company 3
Company 4
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type
Athletic
Non-athletic

By End-user
Men
Women
Children
By Region:
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. Asia Pacific Sustainable Footwear Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Asia Pacific Sustainable Footwear Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Type
2.3.2. By End-user
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Asia Pacific Sustainable Footwear Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Asia Pacific Sustainable Footwear Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Asia Pacific Sustainable Footwear Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
5.1. Athletic
5.2. Non-athletic
Chapter 6. Asia Pacific Sustainable Footwear Market Size & Forecasts by End-user 2022-2032
6.1. Men
6.2. Women
6.3. Children
Chapter 7. Asia Pacific Sustainable Footwear Market Size & Forecasts by Country 2022-2032
7.1. China Sustainable Footwear Market
7.1.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.2. End-user breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.2. India Sustainable Footwear Market
7.3. Japan Sustainable Footwear Market
7.4. Australia Sustainable Footwear Market
7.5. South Korea Sustainable Footwear Market
7.6. Rest of Asia Pacific Sustainable Footwear Market
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Thousand Fell
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. Woodland
8.3.3. Company 3
8.3.4. Company 4
8.3.5. Company 5
8.3.6. Company 6
8.3.7. Company 7
8.3.8. Company 8
8.3.9. Company 9
8.3.10. Company 10
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

 

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