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制吐剤の世界市場規模調査&予測:薬物タイプ別(抗ヒスタミン薬、セロトニン受容体拮抗薬、ドパミン受容体拮抗薬、ニューロキニン受容体拮抗薬、抗コリン薬、その他薬物タイプ)、用途別(化学療法、手術後、妊娠・腸炎、その他用途)、流通チャネル別(小売薬局、病院薬局、オンライン薬局)、地域別分析、2023-2030年


Global Antiemetics Market Size Study & Forecast, by Drug Type (Antihistamines, Serotonin Receptor Antagonists, Dopamine Receptor Antagonists, Neurokinin Receptor Antagonists, Anticholinergics, Other Drug Types), by Application (Chemotherapy, Post Operative Surgery, Pregnancy and Gatroenteritis, Other Applications), by Distribution Channel (Retail Pharmacies, Hospital Pharmacies, Online Pharmacies), and Regional Analysis, 2023-2030

制吐剤の世界市場は2022年に約24億4,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。制吐薬は、吐き気や嘔吐を治療または予防するために使用される薬物群で... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月4日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

制吐剤の世界市場は2022年に約24億4,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。制吐薬は、吐き気や嘔吐を治療または予防するために使用される薬物群であり、多くの異なる医学的疾患、治療、薬物の頻繁な副作用である。制吐薬は、吐き気や嘔吐を軽減する薬の一種である。オピオイド鎮痛薬、全身麻酔薬、化学療法などの副作用の治療に用いられることが多い。また、乗り物酔い、妊娠、食中毒、めまいなどの患者の症状にも使用される。吐き気と嘔吐の有病率の増加、研究開発活動の急増と新薬ターゲットの特定、医療費の増加、人々の健康意識の高まり、病院数の増加と相まって、推定期間中の市場成長に関連する主な要因である。

世界的な癌と胃腸炎の有病率の増加は、世界中で市場需要を強化する上で重要な役割を果たしている。化学療法と放射線療法は、がんの標準的な治療法である。しかし、これらの治療法はしばしば副作用として重大な吐き気や嘔吐を引き起こす。これらの治療法の採用が増加していることに加え、治療に関連する症状を効果的に管理する必要性が制吐薬の需要を牽引している。GLOBOCANによると、2020年には世界で約1,930万人の新規がん症例が報告されたと推定され、この数字は2040年までに3,020万人に増加すると予測されている。したがって、これらの前述の要因は、推定期間中に制吐剤市場の成長を推進している。さらに、薬物送達システムにおける技術的進歩の高まりや、非腫瘍領域における制吐剤の使用の拡大は、予測期間中に様々な有利な機会をもたらす。しかし、国民の間に制吐剤に対する認識が低いことや、適切な動物モデルが入手できないことが、2023-2030年の予測期間を通じて市場成長に挑戦している。

制吐剤の世界市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。北米は、化学療法や放射線療法への傾斜の高まり、制吐剤開発の進歩への注目の高まり、定評ある市場プレイヤーの存在により、2022年の市場を支配しました。一方、アジア太平洋地域は予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想される。老年人口の増加、吐き気と嘔吐の有病率の増加、非オンコロジー環境における制吐剤の使用拡大が、同地域全体の市場需要を大きく促進している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ノバルティスAG
グラクソ・スミスクライン Plc
シプラ社
アカシア・ファーマ・グループ
ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ・リミテッド
サノフィ
メルク・アンド・カンパニーサノフィ
ファイザー
トーレント・ファーマシューティカルズ
ジョンソン・エンド・ジョンソン

市場における最近の動き
 2020年2月、米国FDAはAcacia PharmaceuticalのBarhemsysを承認した。アミスルプリド(ドパミン拮抗薬)の静脈内投与製剤で、別のクラスの制吐剤による治療で改善しなかった患者の術後の悪心・嘔吐の治療に使用される。Barhemsysは2022年後半に発売される予定であり、すでに準備を進めている。

世界の制吐剤市場レポートスコープ:
 ヒストリカルデータ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 薬剤タイプ、用途、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

薬剤タイプ別
薬剤タイプ別:抗ヒスタミン薬
セロトニン受容体拮抗薬
ドーパミン受容体拮抗薬
ニューロキニン受容体拮抗薬
抗コリン薬
その他の薬物

用途別
化学療法
手術後
妊娠・腸炎
その他の用途

流通チャネル別
小売薬局
病院薬局
オンライン薬局

地域別

北米
アメリカ
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ





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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Antiemetics Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Antiemetics Market, by Drug Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Antiemetics Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Antiemetics Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Antiemetics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Antiemetics Market Dynamics
3.1. Antiemetics Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing prevalence of cancer and gastroenteritis
3.1.1.2. Surge in research and development activities and identification of new drug targets
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Less awareness about antiemetic drugs among the population
3.1.2.2. Unavailability of suitable animal model
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising technological advancements in drug delivery systems
3.1.3.2. Expanded use of antiemetics in non-oncology settings
Chapter 4. Global Antiemetics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Antiemetics Market, by Drug Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Antiemetics Market by Drug Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Antiemetics Market Estimates & Forecasts by Drug Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Antiemetics Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Antihistamines
5.4.2. Serotonin Receptor Antagonists
5.4.3. Dopamine Receptor Antagonists
5.4.4. Neurokinin Receptor Antagonists
5.4.5. Anticholinergics
5.4.6. Other Drug Types
Chapter 6. Global Antiemetics Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Antiemetics Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Antiemetics Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Antiemetics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Chemotherapy
6.4.2. Post Operative Surgery
6.4.3. Pregnancy and Gatroenteritis
6.4.4. Other Applications
Chapter 7. Global Antiemetics Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Antiemetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Antiemetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Antiemetics Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Retail Pharmacies
7.4.2. Hospital Pharmacies
7.4.3. Online Pharmacies
Chapter 8. Global Antiemetics Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Antiemetics Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Antiemetics Market
8.4.1. U.S. Antiemetics Market
8.4.1.1. Drug Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Antiemetics Market
8.5. Europe Antiemetics Market Snapshot
8.5.1. U.K. Antiemetics Market
8.5.2. Germany Antiemetics Market
8.5.3. France Antiemetics Market
8.5.4. Spain Antiemetics Market
8.5.5. Italy Antiemetics Market
8.5.6. Rest of Europe Antiemetics Market
8.6. Asia-Pacific Antiemetics Market Snapshot
8.6.1. China Antiemetics Market
8.6.2. India Antiemetics Market
8.6.3. Japan Antiemetics Market
8.6.4. Australia Antiemetics Market
8.6.5. South Korea Antiemetics Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Antiemetics Market
8.7. Latin America Antiemetics Market Snapshot
8.7.1. Brazil Antiemetics Market
8.7.2. Mexico Antiemetics Market
8.8. Middle East & Africa Antiemetics Market
8.8.1. Saudi Arabia Antiemetics Market
8.8.2. South Africa Antiemetics Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Antiemetics Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Novartis AG
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. GlaxoSmithKline Plc
9.3.3. Cipla Limited
9.3.4. Acacia Pharma Group Plc
9.3.5. Dr. Reddy’s Laboratories Ltd
9.3.6. Sanofi
9.3.7. Merck & Co. Inc
9.3.8. Pfizer Inc
9.3.9. Torrent Pharmaceuticals Ltd
9.3.10. Johnson & Johnson Private Limited
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Antiemetics Market is valued at approximately USD 2.44 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.1% over the forecast period 2023-2030. Antiemetics is a group of drugs used to treat or prevent nausea and vomiting, which are frequent side effects of many different medical illnesses, treatments, and drugs. An antiemetic is a type of medication that lessens nausea and vomiting. The adverse effects of opioid analgesics, general anesthetics, and chemotherapy are frequently treated with them. It is used to treat conditions including motion sickness, pregnancy, food poisoning, and dizziness in patients. The growing prevalence of nausea and vomiting, surge in research and development activities and identification of new drug targets, increasing healthcare expenditure, and rising health consciousness among people, coupled with the rising number of hospitals are the key factors that are associated with the market growth during the estimated period.

The increasing prevalence of cancer and gastroenteritis worldwide is playing a vital role in bolstering the market demand across the globe. Chemotherapy and radiation therapy are standard treatments for cancer. However, these treatments often cause significant nausea and vomiting as side effects. The increasing adoption of these therapies, along with the need to effectively manage treatment-related symptoms, drives the demand for antiemetic medications. The GLOBOCAN stated that, in 2020, it was estimated that approximately 19.3 million new cases of cancer were reported globally and the figure is anticipated to rise to 30.2 million by 2040. Thus, these aforementioned factors are propelling the growth of the Antiemetics Market during the estimated period. Moreover, the rising technological advancements in drug delivery systems, as well as the expanded use of antiemetics in non-oncology settings present various lucrative opportunities over the forecast years. However, the less awareness about antiemetic drugs among the population and the unavailability of suitable animal models are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Antiemetics Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the rising inclination towards chemotherapy and radiation therapy, increasing focus on advancements in antiemetic drug development, and the presence of well-established market players. Whereas, Asia Pacific is expected to grow at the highest CAGR over the forecast years. The growing geriatric population, increasing prevalence of nausea and vomiting, and expanded use of antiemetics in non-oncology settings are significantly propelling the market demand across the region.

Major market players included in this report are:
Novartis AG
GlaxoSmithKline Plc
Cipla Limited
Acacia Pharma Group Plc
Dr. Reddy’s Laboratories Ltd
Sanofi
Merck & Co. Inc
Pfizer Inc
Torrent Pharmaceuticals Ltd
Johnson & Johnson Private Limited

Recent Developments in the Market:
 In February 2020, The US FDA approved Barhemsys from Acacia Pharmaceutical. A formulation of amisulpride (a dopamine antagonist) for intravenous administration is used to treat postoperative nausea and vomiting in individuals who failed to improve after receiving therapy with an antiemetic from a different class. Barhemsys is anticipated to go on sale in the second half of 2022, as the business is already making such preparations.

Global Antiemetics Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Drug Type, Application, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Drug Type:
Antihistamines
Serotonin Receptor Antagonists
Dopamine Receptor Antagonists
Neurokinin Receptor Antagonists
Anticholinergics
Other Drug Types

By Application:
Chemotherapy
Post Operative Surgery
Pregnancy and Gatroenteritis
Other Applications

By Distribution Channel:
Retail Pharmacies
Hospital Pharmacies
Online Pharmacies

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa





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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Antiemetics Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Antiemetics Market, by Drug Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Antiemetics Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Antiemetics Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Antiemetics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Antiemetics Market Dynamics
3.1. Antiemetics Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing prevalence of cancer and gastroenteritis
3.1.1.2. Surge in research and development activities and identification of new drug targets
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Less awareness about antiemetic drugs among the population
3.1.2.2. Unavailability of suitable animal model
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising technological advancements in drug delivery systems
3.1.3.2. Expanded use of antiemetics in non-oncology settings
Chapter 4. Global Antiemetics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Antiemetics Market, by Drug Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Antiemetics Market by Drug Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Antiemetics Market Estimates & Forecasts by Drug Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Antiemetics Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Antihistamines
5.4.2. Serotonin Receptor Antagonists
5.4.3. Dopamine Receptor Antagonists
5.4.4. Neurokinin Receptor Antagonists
5.4.5. Anticholinergics
5.4.6. Other Drug Types
Chapter 6. Global Antiemetics Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Antiemetics Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Antiemetics Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Antiemetics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Chemotherapy
6.4.2. Post Operative Surgery
6.4.3. Pregnancy and Gatroenteritis
6.4.4. Other Applications
Chapter 7. Global Antiemetics Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Antiemetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Antiemetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Antiemetics Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Retail Pharmacies
7.4.2. Hospital Pharmacies
7.4.3. Online Pharmacies
Chapter 8. Global Antiemetics Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Antiemetics Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Antiemetics Market
8.4.1. U.S. Antiemetics Market
8.4.1.1. Drug Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Antiemetics Market
8.5. Europe Antiemetics Market Snapshot
8.5.1. U.K. Antiemetics Market
8.5.2. Germany Antiemetics Market
8.5.3. France Antiemetics Market
8.5.4. Spain Antiemetics Market
8.5.5. Italy Antiemetics Market
8.5.6. Rest of Europe Antiemetics Market
8.6. Asia-Pacific Antiemetics Market Snapshot
8.6.1. China Antiemetics Market
8.6.2. India Antiemetics Market
8.6.3. Japan Antiemetics Market
8.6.4. Australia Antiemetics Market
8.6.5. South Korea Antiemetics Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Antiemetics Market
8.7. Latin America Antiemetics Market Snapshot
8.7.1. Brazil Antiemetics Market
8.7.2. Mexico Antiemetics Market
8.8. Middle East & Africa Antiemetics Market
8.8.1. Saudi Arabia Antiemetics Market
8.8.2. South Africa Antiemetics Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Antiemetics Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Novartis AG
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. GlaxoSmithKline Plc
9.3.3. Cipla Limited
9.3.4. Acacia Pharma Group Plc
9.3.5. Dr. Reddy’s Laboratories Ltd
9.3.6. Sanofi
9.3.7. Merck & Co. Inc
9.3.8. Pfizer Inc
9.3.9. Torrent Pharmaceuticals Ltd
9.3.10. Johnson & Johnson Private Limited
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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