無鉛圧電セラミックスの世界市場規模調査&予測、製品別(チタン酸バリウム基、チタン酸ビスマスナトリウム基、ニオブ酸基、その他)、用途別(産業・製造、自動車産業、家電、医療、その他)、地域分析、2022-2029年Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Size study & Forecast, by Product (Barium Titanate Base, Bismuth Titanate Sodium Group, Niobium Acid-Base, Others) by Application ( Industry & Manufacturing, Automotive Industry, Consumer Electronics, Medical and Others), and Regional Analysis, 2022-2029 無鉛圧電セラミックスの世界市場は、2021年に約2億1214万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には16.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。鉛フリーの圧電セラミックは、圧力、運動、振動を加... もっと見る
サマリー無鉛圧電セラミックスの世界市場は、2021年に約2億1214万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には16.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。鉛フリーの圧電セラミックは、圧力、運動、振動を加えることで運動や振動などの機械的効果を電気インパルスに変換したり、その逆を行うことができます。鉛フリーの圧電セラミックスは、その電気機械的な効果から、さまざまな用途に使用されています。例えば、原子間力顕微鏡用アクチュエーター、高周波スピーカ、砕石器、超音波洗浄、時計、アクティブ振動ダンパーなどです。鉛フリー圧電セラミック材料は、モータの振動子に採用されるためには、高い機械的品質係数、高い圧電結合定数、低い損失係数という特性を持つ必要があります。鉛フリー圧電セラミックス市場は、様々なアプリケーションにおける鉛フリー圧電セラミックス材料の需要の増加、生体適合性や環境に優しい材料の需要の増加などの要因によって拡大しています。電子機器製造の増加や様々なエンドユーザー産業からの需要の高まりが、市場の成長に寄与しています。Statistaによると、2020年の家電製品の売上は9596億7000万米ドルで、2022年には9871億6000万米ドルに増加し、2028年には1152億8800万米ドルに達すると予測されています。この売上高の増加は、民生用電子機器に対する需要の高まりが、市場の成長に寄与していることを示しています。また、様々な電子機器への需要の高まりや、産業・製造業の増加も、市場の成長に寄与しています。しかし、鉛フリー圧電セラミックスのコストが高いことが、市場の成長を阻害する可能性があります。 無鉛圧電セラミックスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの優位性、技術的進歩の高まり、同地域の自動車製造ユニットの増加により、収益面で市場を支配しています。一方、欧州は、製造業や産業の発展、主要企業の地域的拡大、政府や非営利団体の市場参入などの要因により、予測期間中に最も高い CAGR で成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: 京セラ株式会社(KYOCERA Corporation 住友化学(株) PI Ceramic GmbH Zibo Yuhai Electronic Ceramic Co.Ltd.があります。 富士セラミックス株式会社 日本ガイシ(株)スパークプラグ 株式会社ノリタケ株式会社ノリタケカンパニーリミテド (株)ケメット セイコーエプソン株式会社 キヤノン株式会社 市場における最近の動向です: 2021年2月、CTS CorporationはEurostarsから融資を受け、戦略的パートナーであるEntekno Materials(トルコ)と「環境に優しい鉛フリー圧電セラミックス材料」を開発した。CTSは、イノベーション・プラットフォームからの初期資金とユーロスターズ・プログラムからの継続的な支援により、現在の鉛ベースのシステムのドロップイン代替品として使用される日が来るかもしれない鉛フリー圧電セラミックスのクラスを共同開発しました。 2021年5月、スイスに本拠を置くキスラーグループは、圧電センサをあらゆる測定システムに正確かつ確実に配置できるように、インテリジェントな補助機器の製品ラインを拡充しました。コネクタエクステンダー、アダプタ、特殊リーマーにより、センサーの位置決めと信号伝送が可能になります。 世界の無鉛圧電セラミックス市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド カバーするセグメント 製品、アプリケーション、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 チタン酸バリウムベース チタン酸ビスマス・ナトリウム系 ニオブ酸塩基 その他 用途別に見る 産業・製造業 自動車産業 コンシューマーエレクトロニクス 医療 その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million) 1.2.1. Lead-free piezoelectric ceramics Market, by Region, 2019-2029 (USD Million) 1.2.2. Lead-free piezoelectric ceramics Market, by Product, 2019-2029 (USD Million) 1.2.3. Lead-free piezoelectric ceramics Market, by Application, 2019-2029 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Dynamics 3.1. Lead-free piezoelectric ceramics Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increase in demand for lead-free piezoelectric ceramic material in various applications 3.1.1.2. Rise in demand for biocompatible and environmentally friendly materials 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Lead-free piezoelectric ceramics 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for various electronic devices 3.1.3.2. Rising industrial and manufacturing sector Chapter 4. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Million) 6.4. Lead-free piezoelectric ceramics Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Barium Titanate Base 6.4.2. Bismuth Titanate Sodium Group 6.4.3. Niobium Acid-Base 6.4.4. Others Chapter 7. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Million) 7.4. Lead-free piezoelectric ceramics Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Industry & Manufacturing 7.4.2. Automotive Industry 7.4.3. Consumer Electronics 7.4.4. Medical 7.4.5. Others Chapter 8. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market, Regional Analysis 8.1. Lead-free piezoelectric ceramics Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.2.1. U.S. Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3. Europe Lead-free piezoelectric ceramics Market Snapshot 8.3.1. U.K. Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3.2. Germany Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3.3. France Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3.4. Spain Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3.5. Italy Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3.6. Rest of Europe Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4. Asia-Pacific Lead-free piezoelectric ceramics Market Snapshot 8.4.1. China Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4.2. India Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4.3. Japan Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4.4. Australia Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4.5. South Korea Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.5. Latin America Lead-free piezoelectric ceramics Market Snapshot 8.5.1. Brazil Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.5.2. Mexico Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.5.3. Rest of Latin America Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.6. Rest of The World Lead-free piezoelectric ceramics Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. KYOCERA Corporation 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Sumitomo Chemical Co., Ltd. 9.2.3. PI Ceramic GmbH 9.2.4. Zibo Yuhai Electronic Ceramic Co. Ltd. 9.2.5. Fuji Ceramics Corporation 9.2.6. NGK Spark Plug Co., Ltd. 9.2.7. Noritake Co. Limited 9.2.8. KEMET Corporation 9.2.9. Seiko Epson Corporation 9.2.10. Canon Inc. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Lead-free piezoelectric ceramics Market is valued approximately USD 212.14 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 16.3% over the forecast period 2022-2029. Lead-free piezoelectric ceramic can convert mechanical effects into electrical impulses and the other way around by applying pressure, movement, or vibration to generate mechanical effects like movement or vibration. Lead-free piezoelectric ceramics are used in many different applications because of its electromechanical effect. Some examples include actuators for atomic force microscopes, high-frequency loudspeakers, lithotripters, ultrasonic cleaning, clocks, and active vibration dampeners. Lead-free piezoelectric ceramic material must possess the following characteristics in order to be employed in a motor's transducer: a high mechanical quality factor, a high piezoelectric coupling constant, and a low loss factor. The Lead-free piezoelectric ceramics market is expanding because of factors such as increase in demand for lead-free piezoelectric ceramic material in various applications and rise in demand for biocompatible and environmentally friendly materials. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million) 1.2.1. Lead-free piezoelectric ceramics Market, by Region, 2019-2029 (USD Million) 1.2.2. Lead-free piezoelectric ceramics Market, by Product, 2019-2029 (USD Million) 1.2.3. Lead-free piezoelectric ceramics Market, by Application, 2019-2029 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Dynamics 3.1. Lead-free piezoelectric ceramics Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increase in demand for lead-free piezoelectric ceramic material in various applications 3.1.1.2. Rise in demand for biocompatible and environmentally friendly materials 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Lead-free piezoelectric ceramics 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for various electronic devices 3.1.3.2. Rising industrial and manufacturing sector Chapter 4. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Million) 6.4. Lead-free piezoelectric ceramics Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Barium Titanate Base 6.4.2. Bismuth Titanate Sodium Group 6.4.3. Niobium Acid-Base 6.4.4. Others Chapter 7. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Million) 7.4. Lead-free piezoelectric ceramics Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Industry & Manufacturing 7.4.2. Automotive Industry 7.4.3. Consumer Electronics 7.4.4. Medical 7.4.5. Others Chapter 8. Global Lead-free piezoelectric ceramics Market, Regional Analysis 8.1. Lead-free piezoelectric ceramics Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.2.1. U.S. Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3. Europe Lead-free piezoelectric ceramics Market Snapshot 8.3.1. U.K. Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3.2. Germany Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3.3. France Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3.4. Spain Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3.5. Italy Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.3.6. Rest of Europe Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4. Asia-Pacific Lead-free piezoelectric ceramics Market Snapshot 8.4.1. China Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4.2. India Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4.3. Japan Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4.4. Australia Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4.5. South Korea Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.5. Latin America Lead-free piezoelectric ceramics Market Snapshot 8.5.1. Brazil Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.5.2. Mexico Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.5.3. Rest of Latin America Lead-free piezoelectric ceramics Market 8.6. Rest of The World Lead-free piezoelectric ceramics Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. KYOCERA Corporation 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Sumitomo Chemical Co., Ltd. 9.2.3. PI Ceramic GmbH 9.2.4. Zibo Yuhai Electronic Ceramic Co. Ltd. 9.2.5. Fuji Ceramics Corporation 9.2.6. NGK Spark Plug Co., Ltd. 9.2.7. Noritake Co. Limited 9.2.8. KEMET Corporation 9.2.9. Seiko Epson Corporation 9.2.10. Canon Inc. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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