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デオドラントと制汗剤の世界市場規模調査&予測、タイプ別(アルコール、香料、抗菌、アルミニウム塩、その他)、製品タイプ別(エアゾールスプレー、ロールオン、スティック/ジェル、その他)、地域別分析、2022-2029年


Global Deodorant and Antiperspirant Market Size study & Forecast, by Type(Alcohol, Fragrance, Anti-microbial, Aluminum Salt and Others) and by Product Type (Aerosol Spray, Roll-on, Stick/Gels and Others) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のデオドラント・制汗剤市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、2022-2029年の予測期間には○○%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。デオドラントは、汗の細菌分解による体臭を取り除くために... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月2日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のデオドラント・制汗剤市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、2022-2029年の予測期間には○○%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。デオドラントは、汗の細菌分解による体臭を取り除くために体に塗布する物質です。一方、制汗剤は、皮膚の汗や発汗を抑える製品で、クリーム、パウダー、液体スプレーなど、多くの剤型があります。デオドラント剤と制汗剤が一緒になった製品もあります。制汗剤とデオドラント剤は、体臭を軽減するために異なる方法で作用します。制汗剤は、汗を抑えることで効果を発揮します。デオドラント剤は、皮膚の酸性度を高めることで効果を発揮します。パーソナルケア製品への需要の高まりと、個人の衛生に対する意識の高まりが、市場の成長を促す主な要因となっています。

パーソナルケア製品への需要の高まりは、世界のデオドラントおよび制汗剤市場の成長に寄与しています。例えば、2023年現在、世界のビューティ&パーソナルケア市場の売上高は5,711億ドルと推定され、2023年から2027年にかけて毎年3.80%成長し、2027年末には6,629億ドルに達すると予測されます。また、市場関係者間の戦略的パートナーシップや協力関係の高まり、ビーガン用デオドラントの台頭は、予測期間中、同市場に有利な成長見通しを生み出すでしょう。しかし、COVID-19による環境問題やサプライチェーンの混乱は、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

デオドラントおよび制汗剤の世界市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、主要なデオドラントおよび制汗剤ブランドの存在と、同地域における男性用パーソナルケア製品の需要増加により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、菜食主義者や植物由来のデオドラント製品の普及が進んでいること、消費者直結型ブランドが台頭していることなどの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ユニリーバ・ピーエルシー
プロクター・アンド・ギャンブル
L'oreal Company
エイボン・プロダクト・インク
資生堂
キャビンケアー・ピーブイティー・リミテッド
ヘンケルAG&カンパニーKGaA
バイヤスドルフ社
ゴドレイ・コンシューマー・プロダクツ・リミテッド
コルゲートパルモリーブ
市場における最近の動向
 2022年5月、Unilever plcが所有するブランドであるDoveは、Dove Care by Plants Deodorantという名の史上初の天然由来デオドラントシリーズを発売し、植物由来デオドラント分野に進出した。Dove Care by Plants Deodorantは、99%天然由来成分で作られており、アルミニウム、パラベン、重曹は不使用です。


世界のデオドラント・制汗剤市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
カバーするセグメント タイプ、製品タイプ、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 購入時にレポートのカスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

タイプ別
アルコール
フレグランス
抗菌剤
アルミニウム塩
その他
製品タイプ別
エアロゾルスプレー
ロールオン
スティック・ゲル
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Deodorant and Antiperspirant Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Deodorant and Antiperspirant Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Deodorant and Antiperspirant Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Deodorant and Antiperspirant Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Deodorant and Antiperspirant Market Dynamics
3.1. Deodorant and Antiperspirant Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for personal care products
3.1.1.2. Growing awareness towards personal hygiene
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Environmental concerns
3.1.2.2. Supply chain disruptions due to COVID-19
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising strategic partnership and collaborations among market players
3.1.3.2. Growing emergence of vegan deodorants
Chapter 4. Global Deodorant and Antiperspirant Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Deodorant and Antiperspirant Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Deodorant and Antiperspirant Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Deodorant and Antiperspirant Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Deodorant and Antiperspirant Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Alcohol
6.4.2. Fragrance
6.4.3. Anti-microbial
6.4.4. Aluminum Salt
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Deodorant and Antiperspirant Market, by Product Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Deodorant and Antiperspirant Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Deodorant and Antiperspirant Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Deodorant and Antiperspirant Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Aerosol Spray
7.4.2. Roll-on
7.4.3. Stick/Gels
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Deodorant and Antiperspirant Market, Regional Analysis
8.1. Deodorant and Antiperspirant Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Deodorant and Antiperspirant Market
8.2.1. U.S. Deodorant and Antiperspirant Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Deodorant and Antiperspirant Market
8.3. Europe Deodorant and Antiperspirant Market Snapshot
8.3.1. U.K. Deodorant and Antiperspirant Market
8.3.2. Germany Deodorant and Antiperspirant Market
8.3.3. France Deodorant and Antiperspirant Market
8.3.4. Spain Deodorant and Antiperspirant Market
8.3.5. Italy Deodorant and Antiperspirant Market
8.3.6. Rest of Europe Deodorant and Antiperspirant Market
8.4. Asia-Pacific Deodorant and Antiperspirant Market Snapshot
8.4.1. China Deodorant and Antiperspirant Market
8.4.2. India Deodorant and Antiperspirant Market
8.4.3. Japan Deodorant and Antiperspirant Market
8.4.4. Australia Deodorant and Antiperspirant Market
8.4.5. South Korea Deodorant and Antiperspirant Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Deodorant and Antiperspirant Market
8.5. Latin America Deodorant and Antiperspirant Market Snapshot
8.5.1. Brazil Deodorant and Antiperspirant Market
8.5.2. Mexico Deodorant and Antiperspirant Market
8.5.3. Rest of Latin America Deodorant and Antiperspirant Market
8.6. Rest of The World Deodorant and Antiperspirant Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Unilever plc
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Procter & Gamble
9.2.3. L’oreal Company
9.2.4. Avon Product Inc.
9.2.5. Shiseido
9.2.6. CavinKare Pvt. Ltd.
9.2.7. Henkel AG & Company KGaA
9.2.8. Beiersdorf AG
9.2.9. Godrej Consumer Products Ltd
9.2.10. Colgate-Palmolive
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Deodorant and Antiperspirant Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Deodorant is a substance applied over the body to get rid of body odor due to bacterial breakdown of perspiration. Whereas Antiperspirants are products that reduce sweat or perspiration on the skin, and are available in many formulations including creams, powders, and liquid sprays among others. Sometimes deodorant and antiperspirant are combined in a single product. Antiperspirants and deodorants work in different ways to reduce body odor. Antiperspirants work by reducing sweat. Deodorants work by increasing the skin’s acidity. The increasing demand for personal care products and growing awareness towards personal hygiene are key factors driving the market growth.

The rise in demand for personal care products is contributing towards the growth of the Global Deodorant and Antiperspirant market. For instance – as of 2023, the revenue in the global Beauty & Personal Care market estimated at USD 571.10 billion, and the market is projected to grow annually by 3.80% between 2023 and 2027 to reach to USD 662.98 billion towards the end of the year 2027. Also, rising strategic partnership and collaborations among market players and growing emergence of vegan deodorants would create lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, environmental concerns and supply chain disruptions due to COVID-19 stifle the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Deodorant and Antiperspirant Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of leading deodorants and antiperspirant brands and increasing demand for male personal care products in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with a highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising penetration of vegan and plant based deodorant products and growing emergence of direct-to-consumer brands in the region.

Major market player included in this report are:
Uniliver Plc
Procter & Gamble
L’oreal Company
Avon Product Inc.
Shiseido
CavinKare Pvt. Ltd.
Henkel AG & Company KGaA
Beiersdorf AG
Godrej Consumer Products Ltd
Colgate-Palmolive
Recent Developments in the Market:
 In May 2022, Dove, a brand owned by Unilever plc forays into plant-based deodorant segment, with launch of its first ever natural-origin deodorant range named Dove Care by Plants Deodorant. Dove Care by Plants Deodorant is made with 99% naturally-derived ingredients and is free of aluminum, parabens and baking soda.


Global Deodorant and Antiperspirant Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Type, Product Type, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Alcohol
Fragrance
Anti-microbial
Aluminum Salt
Others
By Product Type
Aerosol Spray
Roll-on
Stick/Gels
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Deodorant and Antiperspirant Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Deodorant and Antiperspirant Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Deodorant and Antiperspirant Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Deodorant and Antiperspirant Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Deodorant and Antiperspirant Market Dynamics
3.1. Deodorant and Antiperspirant Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for personal care products
3.1.1.2. Growing awareness towards personal hygiene
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Environmental concerns
3.1.2.2. Supply chain disruptions due to COVID-19
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising strategic partnership and collaborations among market players
3.1.3.2. Growing emergence of vegan deodorants
Chapter 4. Global Deodorant and Antiperspirant Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Deodorant and Antiperspirant Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Deodorant and Antiperspirant Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Deodorant and Antiperspirant Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Deodorant and Antiperspirant Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Alcohol
6.4.2. Fragrance
6.4.3. Anti-microbial
6.4.4. Aluminum Salt
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Deodorant and Antiperspirant Market, by Product Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Deodorant and Antiperspirant Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Deodorant and Antiperspirant Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Deodorant and Antiperspirant Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Aerosol Spray
7.4.2. Roll-on
7.4.3. Stick/Gels
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Deodorant and Antiperspirant Market, Regional Analysis
8.1. Deodorant and Antiperspirant Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Deodorant and Antiperspirant Market
8.2.1. U.S. Deodorant and Antiperspirant Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Deodorant and Antiperspirant Market
8.3. Europe Deodorant and Antiperspirant Market Snapshot
8.3.1. U.K. Deodorant and Antiperspirant Market
8.3.2. Germany Deodorant and Antiperspirant Market
8.3.3. France Deodorant and Antiperspirant Market
8.3.4. Spain Deodorant and Antiperspirant Market
8.3.5. Italy Deodorant and Antiperspirant Market
8.3.6. Rest of Europe Deodorant and Antiperspirant Market
8.4. Asia-Pacific Deodorant and Antiperspirant Market Snapshot
8.4.1. China Deodorant and Antiperspirant Market
8.4.2. India Deodorant and Antiperspirant Market
8.4.3. Japan Deodorant and Antiperspirant Market
8.4.4. Australia Deodorant and Antiperspirant Market
8.4.5. South Korea Deodorant and Antiperspirant Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Deodorant and Antiperspirant Market
8.5. Latin America Deodorant and Antiperspirant Market Snapshot
8.5.1. Brazil Deodorant and Antiperspirant Market
8.5.2. Mexico Deodorant and Antiperspirant Market
8.5.3. Rest of Latin America Deodorant and Antiperspirant Market
8.6. Rest of The World Deodorant and Antiperspirant Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Unilever plc
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Procter & Gamble
9.2.3. L’oreal Company
9.2.4. Avon Product Inc.
9.2.5. Shiseido
9.2.6. CavinKare Pvt. Ltd.
9.2.7. Henkel AG & Company KGaA
9.2.8. Beiersdorf AG
9.2.9. Godrej Consumer Products Ltd
9.2.10. Colgate-Palmolive
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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