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インスリンの世界市場規模調査、製品別(速効型インスリン、長時間型インスリン、コンビネーションインスリン、バイオシミラー、その他)、用途別(ヒトインスリン、インスリンアナログ)、タイプ別(1型、2型)、流通チャネル別(病院、小売薬局、その他)と地域予測 2022-2028


Global Insulin Market Size study, by Product (Rapid-Acting Insulin, Long-Acting Insulin, Combination Insulin, Biosimilar, Others) by Application (Human Insulin, Insulin Analog), by Type (Type 1, Type 2), by Distribution Channel (Hospitals, Retail Pharmacies, Others) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のインスリン市場は、2021年に約203.5億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には1.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。インスリンは、膵臓から分泌されるホルモンで、血液中のグルコース... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月12日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のインスリン市場は、2021年に約203.5億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には1.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。インスリンは、膵臓から分泌されるホルモンで、血液中のグルコースの量を随時調整する。インスリン市場は、糖尿病有病率の上昇や製剤開発などの要因によって拡大しています。しかし、2型糖尿病を治療するためのGLP-1 RAのような医薬品の処方が増加することで、市場の成長が止まる可能性があります。Novo Nordisk A/S、Sanofi、Eli Lilly and Companyが支配する寡占的な市場である。糖尿病は、世界で最も急速に増加している慢性疾患の1つである。その有病率は、過去数十年の間に徐々に増加しています。世界保健機関(WHO)によると、糖尿病は2021年に世界で5億3,700万人の成人を苦しめ、10人に1人が他の糖尿病を経験するとされています。さらに、老人や肥満の集団は慢性疾患の素因となります。世界銀行グループによると、世界の老齢人口は2020年に7億2700万人で、今後30年で3倍になり、2050年には15億人に達すると予測されています。また、空間増加を促進する重要な要素として、製剤の進歩が挙げられます。フィアスプ(ノボノルディスク)は、インスリンアスパルトにナイアシンアミド(ビタミンB3)を配合した製剤で、薬の早期吸収を促進する効果があります。Afrezza(Mannkind)は、市場で唯一の吸入タイプで、注射針やシリンジを必要としない。また、Oramed Pharmaceuticalsの経口インスリンカプセルは第3相臨床試験中です。BLAは、2023年第4四半期末までに提出する予定です。この製品の発売が成功すれば、患者さんに代替の選択肢を提供できるかもしれません。しかし、インスリンのコストが高いため、2022-2028年の予測期間を通じて市場の成長が阻害される。

インスリンの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、ブランド製品の優位性とこの地域の疾患有病率の増加により、2021年の売上高でこの分野を支配しています。CDCによると、2020年の米国における糖尿病患者数は約3,730万人で、そのうち診断済みの患者は2,870万人、未診断の患者は850万人とされています。アジア太平洋地域は、老年人口や対象人口の増加、バイオシミラー開発のための共同研究の増加、主要企業の地理的拡大、政府機関や非営利団体の市場参入などの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Novo Nordisk A/S
イーライリリー・アンド・カンパニー
サノフィ
バイオコンリミテッド
ウォックハルト
ベーリンガーインゲルハイムインターナショナルGmbH
ジュルファル
ユナイテッド・ラボラトリーズ・インターナショナル・ホールディングス・リミテッド
東華東宝医薬有限公司Ltd.
ファイザー
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
製品別:速効型インスリン
長時間作用型インスリン
コンビネーションインスリン
バイオシミラー
その他
タイプ別
1型糖尿病
2型糖尿病
用途別
ヒトインスリン
インスリンアナログ
販売チャネル別
病院
小売薬局
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるインスリンの世界市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Insulin Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Insulin Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Insulin Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Insulin Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.5. Insulin Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Insulin Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Insulin Market Dynamics
3.1. Insulin Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing incidence of diabetes
3.1.1.2. Growing gGeriatric pPopulation
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High cCost of Insulin
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in fFormulation
Chapter 4. Global Insulin Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Insulin Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Insulin Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Insulin Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Insulin Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Rapid-Acting Insulin
6.4.2. Long-Acting Insulin
6.4.3. Combination Insulin
6.4.4. Biosimilar
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Insulin Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Insulin Market by Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Insulin Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Insulin Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Type 1 Diabetes Mellitus
7.4.2. Type 2 Diabetes Mellitus
Chapter 8. Global Insulin Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Insulin Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Insulin Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Insulin Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Human Insulin
8.4.2. Insulin Analog
Chapter 9. Global Insulin Market, by Distribution Channel
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Insulin Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Insulin Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
9.4. Insulin Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Hospitals
9.4.2. Retail Pharmacies
9.4.3. Others
Chapter 10. Global Insulin Market, Regional Analysis
10.1. Insulin Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Insulin Market
10.2.1. U.S. Insulin Market
10.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.2. Canada Insulin Market
10.3. Europe Insulin Market Snapshot
10.3.1. U.K. Insulin Market
10.3.2. Germany Insulin Market
10.3.3. France Insulin Market
10.3.4. Spain Insulin Market
10.3.5. Italy Insulin Market
10.3.6. Rest of Europe Insulin Market
10.4. Asia-Pacific Insulin Market Snapshot
10.4.1. China Insulin Market
10.4.2. India Insulin Market
10.4.3. Japan Insulin Market
10.4.4. Australia Insulin Market
10.4.5. South Korea Insulin Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Insulin Market
10.5. Latin America Insulin Market Snapshot
10.5.1. Brazil Insulin Market
10.5.2. Mexico Insulin Market
10.6. Rest of The World Insulin Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Novo Nordisk A/S
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Eli Lilly and Company
11.2.3. Sanofi
11.2.4. Biocon Ltd
11.2.5. Wockhardt
11.2.6. Boehringer Ingelheim International GmbH
11.2.7. Julphar
11.2.8. United Laboratories International Holdings Limited
11.2.9. Tonghua Dongbao Pharmaceutical Co. Ltd.
11.2.10. Pfizer
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Insulin Market is valued approximately USD 20.35 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 1.5% over the forecast period 2022-2028. Insulin is a hormone produced by the pancreas that regulates the amount of glucose in the bloodstream at any given time. The insulin market is expanding as a result of factors such as rising diabetes prevalence and formulation developments. However, rising prescriptions for medications like GLP-1 RAs to treat type 2 diabetes may halt market growth. It's an oligopolistic market dominated by Novo Nordisk A/S, Sanofi, and Eli Lilly and Company. Diabetes is one of the world's fastest-growing chronic diseases. Its prevalence has progressively increased during the last few decades. According to the World Health Organization, diabetes will afflict 537 million adults globally in 2021, with one in ten experiencing other diabetes. Furthermore, geriatric and obese populations are predisposed to chronic diseases. According to the World Bank Group, the world old population was 727 million in 2020, and it is predicted to treble over the next three decades, reaching 1.5 billion in 2050. Another important component driving space increase is formulation advancements. Fiasp (Novo Nordisk) is a formulation of insulin aspart in a combination with niacinamide (Vitamin-B3), which helps boost the drug's early absorption. Afrezza (Mannkind) is the market's sole inhaled version, which eliminates the need for needles and syringes. In addition, Oramed Pharmaceuticals' oral insulin capsule is in phase 3 clinical studies. The BLA is planned to be submitted by the end of Q4 2023. The successful launch of this product may provide patients with an alternative option. However, the high cost of insulin stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Insulin Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the space in terms of revenue in 2021, owing to the dominance of branded products and the region's increasing disease prevalence. According to the CDC, there will be roughly 37.3 million diabetics in the United States in 2020, including 28.7 million diagnosed and 8.5 million undiagnosed cases. Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as rising geriatric and target populations, an increase in the number of collaborations for biosimilar development, geographic expansion of key players, and active participation of government and nonprofit organizations in the market space.

Major market player included in this report are:
Novo Nordisk A/S
Eli Lilly and Company
Sanofi
Biocon Ltd
Wockhardt
Boehringer Ingelheim International GmbH
Julphar
United Laboratories International Holdings Limited
Tonghua Dongbao Pharmaceutical Co. Ltd.
Pfizer
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Rapid-Acting Insulin
Long-Acting Insulin
Combination Insulin
Biosimilar
Others
By Type:
Type 1 Diabetes Mellitus
Type 2 Diabetes Mellitus
By Application:
Human Insulin
Insulin Analog
By Distribution Channel:
Hospitals
Retail Pharmacies
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Insulin Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Insulin Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Insulin Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Insulin Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Insulin Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.5. Insulin Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Insulin Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Insulin Market Dynamics
3.1. Insulin Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing incidence of diabetes
3.1.1.2. Growing gGeriatric pPopulation
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High cCost of Insulin
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in fFormulation
Chapter 4. Global Insulin Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Insulin Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Insulin Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Insulin Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Insulin Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Rapid-Acting Insulin
6.4.2. Long-Acting Insulin
6.4.3. Combination Insulin
6.4.4. Biosimilar
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Insulin Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Insulin Market by Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Insulin Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Insulin Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Type 1 Diabetes Mellitus
7.4.2. Type 2 Diabetes Mellitus
Chapter 8. Global Insulin Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Insulin Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Insulin Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Insulin Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Human Insulin
8.4.2. Insulin Analog
Chapter 9. Global Insulin Market, by Distribution Channel
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Insulin Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Insulin Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
9.4. Insulin Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Hospitals
9.4.2. Retail Pharmacies
9.4.3. Others
Chapter 10. Global Insulin Market, Regional Analysis
10.1. Insulin Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Insulin Market
10.2.1. U.S. Insulin Market
10.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.2. Canada Insulin Market
10.3. Europe Insulin Market Snapshot
10.3.1. U.K. Insulin Market
10.3.2. Germany Insulin Market
10.3.3. France Insulin Market
10.3.4. Spain Insulin Market
10.3.5. Italy Insulin Market
10.3.6. Rest of Europe Insulin Market
10.4. Asia-Pacific Insulin Market Snapshot
10.4.1. China Insulin Market
10.4.2. India Insulin Market
10.4.3. Japan Insulin Market
10.4.4. Australia Insulin Market
10.4.5. South Korea Insulin Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Insulin Market
10.5. Latin America Insulin Market Snapshot
10.5.1. Brazil Insulin Market
10.5.2. Mexico Insulin Market
10.6. Rest of The World Insulin Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Novo Nordisk A/S
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Eli Lilly and Company
11.2.3. Sanofi
11.2.4. Biocon Ltd
11.2.5. Wockhardt
11.2.6. Boehringer Ingelheim International GmbH
11.2.7. Julphar
11.2.8. United Laboratories International Holdings Limited
11.2.9. Tonghua Dongbao Pharmaceutical Co. Ltd.
11.2.10. Pfizer
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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