顧客関係管理(CRM)ソフトウェア:グローバル市場Customer Relationship Management (CRM) Software: Global Markets レポートのスコープ 本レポートは、顧客関係管理(CRM)ソフトウェアの世界市場を概観し、市場動向を分析したものです。2021年を基準年として、2022年から2027年までの予測期間の推定市場データを掲載していま... もっと見る
サマリーレポートのスコープ本レポートは、顧客関係管理(CRM)ソフトウェアの世界市場を概観し、市場動向を分析したものです。2021年を基準年として、2022年から2027年までの予測期間の推定市場データを掲載しています。この期間の収益予測は、コンポーネント、展開、組織規模、用途、最終用途産業、地域に基づいて区分しています。 また、市場に影響を与える主要なトレンドや課題、競争環境にも焦点を当てています。現在の市場動向を解説し、主要企業の詳細なプロフィールや市場での存在感を高めるための戦略などを掲載しています。本レポートでは、2021年の世界のCRMソフトウェア市場規模を推定し、2027年までの予想市場規模を予測しています。 レポートには以下の内容が含まれます: - 48のデータテーブルと34の追加テーブル - 顧客関係管理(CRM)ソフトウェアの世界市場に関する簡単な全体展望 - 2021年の歴史的市場収益データ(売上高)、2022年の推定値、2023年と2025年の予測、2027年までの年間複合成長率(CAGR)の予測による世界市場動向の分析 - 世界のCRMソフトウェア市場の実際の市場規模および収益予測、ならびにコンポーネント、展開、組織規模、アプリケーション、最終使用産業、および地域に基づく対応する市場シェア分析の推定 - 様々な形態のCRMソフトウェア、アプリケーション産業、幅広い産業分野でのCRMソリューションの採用に関する包括的な調査を通じて、実行可能な技術ドライバーの特定 - CRMソフトウェアおよび関連するクラウドコンピューティング技術の主要なソリューションプロバイダーの戦略、および主要な市場占有率、世界シェアの分析による、世界の競争環境の評価 - CRMソフトウェア市場、バリューチェーン分析、規制環境、ユースケース、業界および地域固有のマクロ経済変数が市場の進展に与える影響に関する主要な基本トレンド(現在および将来)の考察 - CRMソフトウェア技術に関する関連特許分析、および最近の主要な付与特許のレビュー - Adobe Inc.、Microsoft、Sage Group plc.、Salesforce Inc.、SAP SE、ServiceNowなど、業界内の主要プレイヤーの会社概要 目次Table of ContentsChapter 1 Introduction 1.1 Overview 1.2 Components of CRM 1.3 Study Goals and Objectives 1.4 Scope of Report 1.5 What’s New in this Update? 1.6 Intended Audiences 1.7 Information Sources 1.8 Research Methodology 1.9 Geographic Breakdown 1.10 Analyst's Credentials 1.11 BCC Custom Research 1.12 Related BCC Research Reports Chapter 2 Executive Summary and Highlights Chapter 3 Industry Outlook 3.1 Market Overview 3.2 Value Chain Analysis 3.2.1 Customer Portfolio Analysis (CPA) 3.2.2 Customer Intimacy 3.2.3 Network Development 3.2.4 Value Proposition Development 3.2.5 Relationship Management 3.3 PESTEL Analysis 3.4 SWOT Analysis 3.5 CRM Software Trends 3.5.1 Age of Customer Experience 3.5.2 The Role of Artificial Intelligence (AI) 3.5.3 Mobile CRM 3.5.4 Socialization through CRM 3.5.5 More User-Friendly 3.5.6 Not Possible in a Vacuum 3.5.7 Channel-free CRM 3.6 Regulatory Compliance 3.6.1 General Data Protection Regulation (GDPR) 3.6.2 Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA) Compliance 3.7 CRM Software Case Studies 3.7.1 Case Study 1 3.7.2 Case Study 2 3.7.3 Case Study 3 3.7.4 Case Study 4 3.7.5 Case Study 5 3.7.6 Case Study 6 3.7.7 Case Study 7 3.7.8 Case Study 8 3.7.9 Case Study 9 3.7.10 Case Study 10 3.7.11 Case Study 11 3.7.12 Case Study 12 3.7.13 Case Study 13 3.7.14 Case Study 14 3.7.15 Case Study 15 3.7.16 Case Study 16 3.7.17 Case Study 17 3.7.18 Case Study 18 3.7.19 Case Study 19 3.7.20 Case Study 20 3.8 COVID-19 and the CRM Software Market Chapter 4 Market Dynamics 4.1 Overview 4.2 Market Drivers 4.2.1 CRM Software in Developing Nations 4.2.2 Customer Retention 4.2.3 Social Media Channels and CRM Platforms 4.3 Market Challenges 4.3.1 Increasing Security Threats Over CRM Stored Data 4.3.2 Expensive Initial Cost of CRM Software 4.4 Market Opportunities 4.4.1 Integration of AI 4.4.2 Cloud-Based CRM Chapter 5 Market Breakdown by Business Segment 5.1 Overview 5.2 Software 5.2.1 Operational CRM 5.2.2 Analytical CRM 5.2.3 Collaborative CRM 5.3 Services 5.3.1 Consulting Services 5.3.2 Implementation Services 5.3.3 Training and Support Services Chapter 6 Market Breakdown by Deployment 6.1 Overview 6.2 Cloud 6.3 On-premise Chapter 7 Market Breakdown by Organization Size 7.1 Overview 7.2 Large Organizations 7.3 Small and Medium Organizations Chapter 8 Market Breakdown by Application 8.1 Overview 8.2 Sales and Marketing 8.3 CRM Analytics 8.4 Lead Generation 8.5 Customer Support 8.6 Customer Experience Management 8.7 Other Applications 8.7.1 Customer Service 8.7.2 Digital Commerce 8.7.3 Social Media Engagement Chapter 9 Market Breakdown by End-Use Industry 9.1 Overview 9.2 BFSI 9.3 Retail 9.4 IT and Telecom 9.5 Healthcare 9.6 Transportation and Logistics 9.7 Other End-Use Industries 9.7.1 Government 9.7.2 Education 9.7.3 Media and Entertainment 9.7.4 Discrete Manufacturing 9.7.5 Energy and Utility Chapter 10 Market Breakdown by Region 10.1 Overview 10.2 North America 10.2.1 United States 10.2.2 Canada 10.2.3 Mexico 10.3 Europe 10.3.1 United Kingdom 10.3.2 Germany 10.4 Asia-Pacific 10.4.1 China 10.4.2 India 10.4.3 Japan 10.5 Latin America 10.5.1 Brazil 10.5.2 Middle East and Africa Chapter 11 Patent Analysis 11.1 Recently Granted Patents Chapter 12 Competitive Landscape 12.1 Vendor Landscape 12.2 Market Ranking Analysis 12.3 Strategy Analysis Chapter 13 Company Profiles ADOBE INC. HUBSPOT INC. INFOR MICROSOFT NICE ORACLE PEGASYSTEMS INC. SAGE GROUP PLC SALESFORCE INC. SAP SE SERVICENOW SUGARCRM INC. VERINT SYSTEMS INC. ZENDESK ZOHO CORP., PVT. LTD.
SummaryReport Scope: Table of ContentsTable of ContentsChapter 1 Introduction 1.1 Overview 1.2 Components of CRM 1.3 Study Goals and Objectives 1.4 Scope of Report 1.5 What’s New in this Update? 1.6 Intended Audiences 1.7 Information Sources 1.8 Research Methodology 1.9 Geographic Breakdown 1.10 Analyst's Credentials 1.11 BCC Custom Research 1.12 Related BCC Research Reports Chapter 2 Executive Summary and Highlights Chapter 3 Industry Outlook 3.1 Market Overview 3.2 Value Chain Analysis 3.2.1 Customer Portfolio Analysis (CPA) 3.2.2 Customer Intimacy 3.2.3 Network Development 3.2.4 Value Proposition Development 3.2.5 Relationship Management 3.3 PESTEL Analysis 3.4 SWOT Analysis 3.5 CRM Software Trends 3.5.1 Age of Customer Experience 3.5.2 The Role of Artificial Intelligence (AI) 3.5.3 Mobile CRM 3.5.4 Socialization through CRM 3.5.5 More User-Friendly 3.5.6 Not Possible in a Vacuum 3.5.7 Channel-free CRM 3.6 Regulatory Compliance 3.6.1 General Data Protection Regulation (GDPR) 3.6.2 Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA) Compliance 3.7 CRM Software Case Studies 3.7.1 Case Study 1 3.7.2 Case Study 2 3.7.3 Case Study 3 3.7.4 Case Study 4 3.7.5 Case Study 5 3.7.6 Case Study 6 3.7.7 Case Study 7 3.7.8 Case Study 8 3.7.9 Case Study 9 3.7.10 Case Study 10 3.7.11 Case Study 11 3.7.12 Case Study 12 3.7.13 Case Study 13 3.7.14 Case Study 14 3.7.15 Case Study 15 3.7.16 Case Study 16 3.7.17 Case Study 17 3.7.18 Case Study 18 3.7.19 Case Study 19 3.7.20 Case Study 20 3.8 COVID-19 and the CRM Software Market Chapter 4 Market Dynamics 4.1 Overview 4.2 Market Drivers 4.2.1 CRM Software in Developing Nations 4.2.2 Customer Retention 4.2.3 Social Media Channels and CRM Platforms 4.3 Market Challenges 4.3.1 Increasing Security Threats Over CRM Stored Data 4.3.2 Expensive Initial Cost of CRM Software 4.4 Market Opportunities 4.4.1 Integration of AI 4.4.2 Cloud-Based CRM Chapter 5 Market Breakdown by Business Segment 5.1 Overview 5.2 Software 5.2.1 Operational CRM 5.2.2 Analytical CRM 5.2.3 Collaborative CRM 5.3 Services 5.3.1 Consulting Services 5.3.2 Implementation Services 5.3.3 Training and Support Services Chapter 6 Market Breakdown by Deployment 6.1 Overview 6.2 Cloud 6.3 On-premise Chapter 7 Market Breakdown by Organization Size 7.1 Overview 7.2 Large Organizations 7.3 Small and Medium Organizations Chapter 8 Market Breakdown by Application 8.1 Overview 8.2 Sales and Marketing 8.3 CRM Analytics 8.4 Lead Generation 8.5 Customer Support 8.6 Customer Experience Management 8.7 Other Applications 8.7.1 Customer Service 8.7.2 Digital Commerce 8.7.3 Social Media Engagement Chapter 9 Market Breakdown by End-Use Industry 9.1 Overview 9.2 BFSI 9.3 Retail 9.4 IT and Telecom 9.5 Healthcare 9.6 Transportation and Logistics 9.7 Other End-Use Industries 9.7.1 Government 9.7.2 Education 9.7.3 Media and Entertainment 9.7.4 Discrete Manufacturing 9.7.5 Energy and Utility Chapter 10 Market Breakdown by Region 10.1 Overview 10.2 North America 10.2.1 United States 10.2.2 Canada 10.2.3 Mexico 10.3 Europe 10.3.1 United Kingdom 10.3.2 Germany 10.4 Asia-Pacific 10.4.1 China 10.4.2 India 10.4.3 Japan 10.5 Latin America 10.5.1 Brazil 10.5.2 Middle East and Africa Chapter 11 Patent Analysis 11.1 Recently Granted Patents Chapter 12 Competitive Landscape 12.1 Vendor Landscape 12.2 Market Ranking Analysis 12.3 Strategy Analysis Chapter 13 Company Profiles ADOBE INC. HUBSPOT INC. INFOR MICROSOFT NICE ORACLE PEGASYSTEMS INC. SAGE GROUP PLC SALESFORCE INC. SAP SE SERVICENOW SUGARCRM INC. VERINT SYSTEMS INC. ZENDESK ZOHO CORP., PVT. LTD.
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よくあるご質問BCC Research社はどのような調査会社ですか?BCCリサーチ(BCC Research)は1971年に設立され、様々な業界経験を持つアナリストと編集者によりトップクラスの市場情報源を長年提供している調査会社です。 設立初期は先端材料とプラ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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