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アンチエイジング製品・サービス世界市場


Antiaging Products and Services: The Global Market

レポートのスコープ この調査レポートは、世界のアンチエイジング製品・サービス市場を製品タイプ別、地域別に詳細に分析しています。本レポートでは、アンチエイジング製品・サービスの最大ユーザーである高... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
BCC Research
BCCリサーチ
2023年3月20日 US$5,500
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97 英語

 

サマリー

レポートのスコープ

この調査レポートは、世界のアンチエイジング製品・サービス市場を製品タイプ別、地域別に詳細に分析しています。本レポートでは、アンチエイジング製品・サービスの最大ユーザーである高齢化社会に焦点をあてています。特に高齢化層に影響を与える製品・サービスを取り上げています。

また、アンチエイジング製品・サービスの世界市場で事業を展開している主要企業の詳細な分析も掲載しています。本レポートでは、市場を主に製品と施術の2つの大きなカテゴリーに分類しています。製品はさらに、抗シワ製品、保湿剤、サンケア製品に分類されます。処置のセグメントは、侵襲的な処置と非侵襲的または低侵襲的な処置に分類されます。非侵襲的処置はさらに、ダーマフィラー、ボツリヌス毒素治療、レーザースキンリサーフェシング、ケミカルピーリング、高周波(RF)療法、強力パルス光(IPL)療法、マイクロダーマブレーション、その他の処置に分類されます。

薬用トリートメントやヘアケア製品については考慮していません。

本レポートの基準年は2021年であり、2020年および2019年の過去データ、2027年までの予測データが提供されます。過去、基準年、予測データは、レポートの各市場セグメントについて提供されています。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域(RoW)にわたって世界市場を分析しています。

レポートが含まれます:

- 24のデータテーブルと18の追加テーブル
- アンチエイジング製品・サービスの世界市場を概観する。
- 市場規模の推定と市場動向の分析、2019年~2022年のデータと2027年までの年間複合成長率(CAGR)の予測も掲載
- アンチエイジング製品・サービス市場の製品タイプ別、地域別の市場ポテンシャルをハイライトでご紹介します。
- 業界の市場ダイナミクスと主要な技術開発の評価、および市場に影響を与える市場動向、機会、課題の特定を行います。
- 業界の主要企業の市場シェア分析、独自技術、戦略的提携、その他の主要な市場戦略の網羅性
- Beiersdorf AG、Estée Lauder Companies Inc、Koninklijke Philips N.V、L'Oréal SA、Procter & Gamble、Unilever plcなどの主要プレイヤーの包括的な会社プロファイルを掲載しています。

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目次

Table of Contents
Chapter 1 Introduction
1.1 Study Goals and Objectives
1.2 Reasons for Doing this Study
1.3 Scope of Report
1.4 What's New in this Update
1.5 Information Sources
1.6 Research Methodology
1.7 Geographic Breakdown
1.8 Analyst's Credentials
1.9 BCC Custom Research
1.10 Related BCC Research Reports
Chapter 2 Summary and Highlights
2.1 Market for Anti-Aging Products and Services
Chapter 3 Market and Technology Background
3.1 Introduction
3.1.1 Theories of Aging
3.1.2 Aging in Various Cultures
3.1.3 Effects of Aging
3.1.4 Natural Compounds with Anti-Aging Properties
3.1.5 Anti-Aging Approaches
3.2 Market Dynamics
3.2.1 Drivers
3.2.2 Restraints
Chapter 4 Market Breakdown by Type
4.1 Global Market for Anti-Aging Products and Services
4.2 Market for Anti-Aging Products
4.2.1 Market Size and Forecast by Subsegment
4.3 Anti-Wrinkle Products
4.3.1 Market Forecast by Region
4.4 Moisturizing Products
4.4.1 Market Forecast by Region
4.5 Sun Care Products
4.5.1 Market Forecast by Region
4.6 Anti-Aging Procedures Market
4.6.1 Market Forecast
4.7 Invasive Procedures
4.7.1 Market Forecast by Region
4.8 Non-Invasive/Minimally Invasive Procedures
4.8.1 Market Forecast by Region
4.8.2 Market Forecast by Subsegment
4.8.3 Dermal Fillers
4.8.4 Botulinum Toxin Treatments
4.8.5 Laser Skin Resurfacing
4.8.6 Chemical Peels
4.8.7 Radiofrequency (RF) Therapy
4.8.8 Intense Pulsed Light (IPL) Therapy
4.8.9 Microdermabrasion
4.8.10 Other Procedures
Chapter 5 Market Breakdown by Region
5.1 North America
5.1.1 U.S.
5.1.2 Canada
5.2 Europe
5.2.1 Germany
5.2.2 France
5.2.3 Italy
5.2.4 U.K.
5.2.5 Rest of Europe
5.3 Asia-Pacific
5.3.1 China
5.3.2 South Korea
5.3.3 Japan
5.3.4 Rest of Asia-Pacific
5.4 Rest of the World
Chapter 6 Competitive Landscape
6.1 Major Developments
6.1.1 Product Launches
6.1.2 Mergers and Acquisitions
6.1.3 Business Expansion
6.1.4 Agreements and Collaborations
Chapter 7 COVID-19 Impact on the Anti-Aging Products and Services Market
7.1 Overview
7.1.1 Impact on Key Manufacturers and Service Providers
Chapter 8 Emerging Technologies
8.1 Use Of Advanced Technologies such as AI and Augmented Reality
8.2 Skin Microbiome Friendly Anti-Aging Products
8.3 Role of Epigenetics in Skin Aging
8.4 Application of Stem Cell Technology
Chapter 9 Company Profiles
9.1 Major Companies
ALLERGAN AESTHETICS, AN ABBVIE CO.
BEIERSDORF AG
ESTEE LAUDER COMPANIES INC.
KONINKLIJKE PHILIPS N.V.
LOREAL SA
MERCK KGAA
PHYTOMER
PROCTER & GAMBLE
SHISEIDO CO. LTD.
SOLTA MEDICAL
UNILEVER PLC

 

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Summary

Report Scope:

This research report presents an in-depth analysis of the global anti-aging products and services market by product type and geographic region. This report is focused on the aging population, which is the largest user of anti-aging products and services. The report covers products and services specifically affecting the aging demographic.

The report also features an in-depth analysis of key companies operating in the global market for anti-aging products and services. In this report, the market is primarily segmented into two major categories: products and procedures. The products are further segregated into anti-wrinkle products, moisturizers, and sun care products. The procedures segment is categorized into invasive and non-or minimally invasive procedures. Non-invasive procedures are further segmented into dermal fillers, botulinum toxin treatments, laser skin resurfacing, chemical peels, radio frequency (RF) therapy, intense pulsed light (IPL) therapy, microdermabrasion, and other procedures.

The report does not consider drug treatments and hair care products.

The base year of the report is 2021, with historical data provided for 2020 and 2019 and forecast data provided through 2027. Historical, base year and forecast data are provided for each market segment of the report. In terms of geographic region, the report analyzes the global market across North America, Europe, Asia-Pacific and the Rest of the World (RoW).

Report Includes:

- 24 data tables and 18 additional tables
- An overview of the global market for antiaging products and services
- Estimation of the market size and analyses of market trends, with data from 2019-2022 and projections of compound annual growth rates (CAGRs) through 2027
- Highlights of the market potential for antiaging products and services market by product type, and region
- Assessment of the market dynamics and key technological developments of the industry, as well as identification of market trends, opportunities, and challenges affecting the market
- Market share analysis of the key companies of the industry and coverage of their proprietary technologies, strategic alliances, and other key market strategies
- Comprehensive company profiles of the leading players, including Beiersdorf AG, Estée Lauder Companies Inc., Koninklijke Philips N.V., L’Oréal SA, Procter & Gamble and Unilever plc



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Table of Contents

Table of Contents
Chapter 1 Introduction
1.1 Study Goals and Objectives
1.2 Reasons for Doing this Study
1.3 Scope of Report
1.4 What's New in this Update
1.5 Information Sources
1.6 Research Methodology
1.7 Geographic Breakdown
1.8 Analyst's Credentials
1.9 BCC Custom Research
1.10 Related BCC Research Reports
Chapter 2 Summary and Highlights
2.1 Market for Anti-Aging Products and Services
Chapter 3 Market and Technology Background
3.1 Introduction
3.1.1 Theories of Aging
3.1.2 Aging in Various Cultures
3.1.3 Effects of Aging
3.1.4 Natural Compounds with Anti-Aging Properties
3.1.5 Anti-Aging Approaches
3.2 Market Dynamics
3.2.1 Drivers
3.2.2 Restraints
Chapter 4 Market Breakdown by Type
4.1 Global Market for Anti-Aging Products and Services
4.2 Market for Anti-Aging Products
4.2.1 Market Size and Forecast by Subsegment
4.3 Anti-Wrinkle Products
4.3.1 Market Forecast by Region
4.4 Moisturizing Products
4.4.1 Market Forecast by Region
4.5 Sun Care Products
4.5.1 Market Forecast by Region
4.6 Anti-Aging Procedures Market
4.6.1 Market Forecast
4.7 Invasive Procedures
4.7.1 Market Forecast by Region
4.8 Non-Invasive/Minimally Invasive Procedures
4.8.1 Market Forecast by Region
4.8.2 Market Forecast by Subsegment
4.8.3 Dermal Fillers
4.8.4 Botulinum Toxin Treatments
4.8.5 Laser Skin Resurfacing
4.8.6 Chemical Peels
4.8.7 Radiofrequency (RF) Therapy
4.8.8 Intense Pulsed Light (IPL) Therapy
4.8.9 Microdermabrasion
4.8.10 Other Procedures
Chapter 5 Market Breakdown by Region
5.1 North America
5.1.1 U.S.
5.1.2 Canada
5.2 Europe
5.2.1 Germany
5.2.2 France
5.2.3 Italy
5.2.4 U.K.
5.2.5 Rest of Europe
5.3 Asia-Pacific
5.3.1 China
5.3.2 South Korea
5.3.3 Japan
5.3.4 Rest of Asia-Pacific
5.4 Rest of the World
Chapter 6 Competitive Landscape
6.1 Major Developments
6.1.1 Product Launches
6.1.2 Mergers and Acquisitions
6.1.3 Business Expansion
6.1.4 Agreements and Collaborations
Chapter 7 COVID-19 Impact on the Anti-Aging Products and Services Market
7.1 Overview
7.1.1 Impact on Key Manufacturers and Service Providers
Chapter 8 Emerging Technologies
8.1 Use Of Advanced Technologies such as AI and Augmented Reality
8.2 Skin Microbiome Friendly Anti-Aging Products
8.3 Role of Epigenetics in Skin Aging
8.4 Application of Stem Cell Technology
Chapter 9 Company Profiles
9.1 Major Companies
ALLERGAN AESTHETICS, AN ABBVIE CO.
BEIERSDORF AG
ESTEE LAUDER COMPANIES INC.
KONINKLIJKE PHILIPS N.V.
LOREAL SA
MERCK KGAA
PHYTOMER
PROCTER & GAMBLE
SHISEIDO CO. LTD.
SOLTA MEDICAL
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