デジタル広告の2027年までの世界市場機会と予測Digital Advertising: Global Market Opportunities and Forecast to 2027 レポートのスコープ 本レポートは、デジタル広告の世界市場の概要と分析を行っています。2021年を基準年として、2022年から2027年までの予測期間の推定市場データを掲載しています。また、一次調査および二次... もっと見る
サマリーレポートのスコープ本レポートは、デジタル広告の世界市場の概要と分析を行っています。2021年を基準年として、2022年から2027年までの予測期間の推定市場データを掲載しています。また、一次調査および二次調査により収集した市場の促進要因、阻害要因、機会に関する知見を提供しています。また、COVID-19の影響、ポーターの5つの力、ユースケース分析など、さまざまな市場要因についても取り上げています。 本レポートは、いくつかの表と図表を用い、シンプルでわかりやすい形式で作成されています。本レポートでは、広告フォーマット、デバイスタイプ、価格モデル、エンドユーザー、地域別の世界市場および地域市場を詳細に調査しています。また、すべてのセグメントの質的・量的データも掲載しています。各セグメントを調査し、現在の市場規模を決定し、将来の市場規模を年平均成長率(CAGR)で推定しています。 また、デジタル広告の重要なプレイヤーの詳細なプロフィールと、市場での存在感を高めるための戦略も掲載しています。2021年におけるデジタル広告の上位事業者の市場ランキング/シェア分析など、競争環境も掲載しています。 レポートが含まれます: - 72のデータテーブルと28の追加テーブル - デジタル広告の世界市場の概要と分析を最新版で紹介 - 2021年の歴史的市場収益、2022年の推定値、2027年までの年間複合成長率(CAGR)の予測により、世界市場動向を分析する。 - デジタル広告の今後の市場機会と成長促進要因、およびこの市場を様々なセグメントとサブセグメントに分けて予測するための注力分野を理解する。 - 広告フォーマット、デバイスタイプ、価格モデル、エンドユーザー、地域別に、デジタル広告の世界市場の実績規模および収益予測(百万ドル値)を推定し、それに対応する市場シェア分析を行う。 - 世界のデジタル広告市場における主要な市場促進動向、機会と課題、技術の進歩、バリューチェーン分析、競争環境に関する詳細な情報(事実と数字 - デジタル広告業界の技術、経済、ビジネスに関する考察を網羅し、2027年までの市場データ分析および成長予測を掲載 - 世界のデジタル広告市場で主要企業が採用した主要なM&A案件、契約、協業、その他のインパクトのある戦略に関する最新情報 - 主要なステークホルダーを特定し、最近の市場動向、財務実績、セグメント別の収益に基づく企業の競争環境を分析する。 - Alibaba Group Holding Group Ltd、Microsoft Corp、Tencent Holdings Ltd、Twitter Inc、Adobe Inc、Alphabet Incなど、世界の主要プレイヤーの詳細な会社概要を掲載しています。 目次Table of ContentsChapter 1 Introduction 1.1 Introduction 1.2 Study Goals and Objectives 1.3 Reasons for Doing This Study 1.4 Scope of Report 1.5 Information Sources 1.6 Research Methodology 1.7 Intended Audience 1.8 Geographic Breakdown 1.9 Analyst's Credentials 1.10 BCC Custom Research 1.11 Related BCC Research Reports Chapter 2 Summary and Highlights Chapter 3 Technology and Market Overview 3.1 Current Market Overview 3.2 Digital vs. Traditional Advertising 3.3 History of Digital Advertising 3.4 Future Market Expectations 3.4.1 Mobile Gaming 3.4.2 5G Technology 3.5 Macroeconomic Factors Analysis 3.5.1 Impact of COVID-19 on the Market 3.6 Supply-Demand Analysis 3.6.1 Supply Side of Market 3.6.2 Demand Side of Market 3.7 Regulations for Digital Advertising 3.7.1 General Data Protection Regulation (GDPR) 3.7.2 Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) 3.7.3 Personal Data Protection Act (U.K.) 3.7.4 International Organization for Standardization 27001 (ISO 27001) 3.7.5 California Consumer Privacy Act of 2018 3.7.6 Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA) of 1996 3.7.7 Health Information Technology for Economic and Clinical Health Act (HITECH Act) 3.7.8 European Market Infrastructure Regulation 3.7.9 Basel Committee on Banking Supervision 239 (BSBS 239) Compliance 3.7.10 Sarbanes-Oxley Act 3.7.11 Gramm-Leach-Bliley Act (GLBA) 3.7.12 Privacy Act 1988 of Australia 3.7.13 Other Regulations 3.8 Porter's Five Forces Analysis for Digital Advertising Market 3.8.1 Threat from New Entrants 3.8.2 Threat of Substitution 3.8.3 Competitive Rivalry 3.8.4 Bargaining Power of Buyers 3.8.5 Bargaining Power of Suppliers Chapter 4 Market Dynamics 4.1 Introduction 4.2 Market Drivers 4.2.1 Extensive Adoption of Smartphones and Emergence of High-Speed Internet 4.2.2 Increasing Penetration of Social Media Platforms 4.2.3 Rapidly Growing E-Commerce Industry 4.2.4 Rising Adoption of Location-Based Marketing to Enhance Offerings 4.2.5 Growing Demand for Paid Search Engine Ads 4.3 Market Restraints 4.3.1 Data Security and Privacy Concerns for Customer's Confidential Data 4.3.2 High Costs of Digital Video Ads 4.4 Market Challenges 4.4.1 Growing Use of Ad Blockers 4.4.2 Regulatory and Compliance Constraints 4.5 Market Opportunities 4.5.1 Increased Usage of Digital Video Ads 4.5.2 Increasing Adoption of Emerging Technologies and Digital Advertising Analytics 4.5.3 Rising Use of Age-Group Specific and In-App Mobile Ads 4.5.4 Growing Inclination for Omnichannel Marketing and Cross-Device Targeting Chapter 5 Market Breakdown by Ad Format 5.1 Introduction 5.2 Paid Search/Search Engine Ads 5.2.1 Types of SEA 5.3 Display Ads 5.3.1 Types of Display Ads 5.4 Digital Video Ads 5.4.1 Types of Digital Video Ads 5.5 Social Media Ads 5.5.1 Types of Social Media Ads 5.6 Others 5.6.1 Audio Ads 5.6.2 Email Ads 5.6.3 Consumer-Generated Ads Chapter 6 Market Breakdown by Device Type 6.1 Introduction 6.2 Desktop/Laptops 6.3 Mobile/Tablets 6.4 Others 6.4.1 Connected TV (CTV) 6.4.2 Streaming Set-Top Box Chapter 7 Market Breakdown by Pricing Model 7.1 Introduction 7.1.1 Fixed Pricing 7.1.2 Performance-Based Pricing Chapter 8 Market Breakdown by End-User Industry 8.1 Introduction 8.2 Banking, Financial Services and Insurance (BFSI) 8.3 Telecommunications 8.4 Automotive 8.5 Retail 8.6 Healthcare and Pharmaceutical 8.7 Others 8.7.1 Travel and Hospitality 8.7.2 Media and Entertainment 8.7.3 Transportation and Logistics Chapter 9 Market Breakdown by Region 9.1 Introduction 9.2 North American Market Outlook 9.2.1 United States 9.2.2 Canada 9.2.3 Mexico 9.3 European Market Outlook 9.3.1 United Kingdom 9.3.2 Germany 9.3.3 France 9.3.4 Rest of Europe 9.4 Asia-Pacific Market Outlook 9.4.1 China 9.4.2 Japan 9.4.3 India 9.4.4 Rest of Asia-Pacific 9.5 Rest of World (RoW) Market Outlook 9.5.1 Latin America 9.5.2 Middle East and Africa Chapter 10 Competitive Landscape 10.1 Players Analysis 10.2 Strategic Analysis Chapter 11 Patent Analysis 11.1 Patent Analysis 11.2 List of Recently Granted Patents Chapter 12 Company Profiles ADOBE INC. ALIBABA HOLDING GROUP LTD. ALPHABET INC. AMAZON.COM INC. BAIDU INC. DENTSU GROUP INC. ENIRO GROUP AB EPSILON DATA MANAGEMENT LLC IAC INC. LIVERAMP HOLDINGS INC. META PLATFORMS INC. MICROSOFT CORP. SIRIUS XM HOLDINGS INC. (ONHOLD) SOHU.COM LTD. TENCENT HOLDINGS LTD. TRADEDOUBLER AB TWITTER INC. XAXIS LLC
SummaryReport Scope: Table of ContentsTable of ContentsChapter 1 Introduction 1.1 Introduction 1.2 Study Goals and Objectives 1.3 Reasons for Doing This Study 1.4 Scope of Report 1.5 Information Sources 1.6 Research Methodology 1.7 Intended Audience 1.8 Geographic Breakdown 1.9 Analyst's Credentials 1.10 BCC Custom Research 1.11 Related BCC Research Reports Chapter 2 Summary and Highlights Chapter 3 Technology and Market Overview 3.1 Current Market Overview 3.2 Digital vs. Traditional Advertising 3.3 History of Digital Advertising 3.4 Future Market Expectations 3.4.1 Mobile Gaming 3.4.2 5G Technology 3.5 Macroeconomic Factors Analysis 3.5.1 Impact of COVID-19 on the Market 3.6 Supply-Demand Analysis 3.6.1 Supply Side of Market 3.6.2 Demand Side of Market 3.7 Regulations for Digital Advertising 3.7.1 General Data Protection Regulation (GDPR) 3.7.2 Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) 3.7.3 Personal Data Protection Act (U.K.) 3.7.4 International Organization for Standardization 27001 (ISO 27001) 3.7.5 California Consumer Privacy Act of 2018 3.7.6 Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA) of 1996 3.7.7 Health Information Technology for Economic and Clinical Health Act (HITECH Act) 3.7.8 European Market Infrastructure Regulation 3.7.9 Basel Committee on Banking Supervision 239 (BSBS 239) Compliance 3.7.10 Sarbanes-Oxley Act 3.7.11 Gramm-Leach-Bliley Act (GLBA) 3.7.12 Privacy Act 1988 of Australia 3.7.13 Other Regulations 3.8 Porter's Five Forces Analysis for Digital Advertising Market 3.8.1 Threat from New Entrants 3.8.2 Threat of Substitution 3.8.3 Competitive Rivalry 3.8.4 Bargaining Power of Buyers 3.8.5 Bargaining Power of Suppliers Chapter 4 Market Dynamics 4.1 Introduction 4.2 Market Drivers 4.2.1 Extensive Adoption of Smartphones and Emergence of High-Speed Internet 4.2.2 Increasing Penetration of Social Media Platforms 4.2.3 Rapidly Growing E-Commerce Industry 4.2.4 Rising Adoption of Location-Based Marketing to Enhance Offerings 4.2.5 Growing Demand for Paid Search Engine Ads 4.3 Market Restraints 4.3.1 Data Security and Privacy Concerns for Customer's Confidential Data 4.3.2 High Costs of Digital Video Ads 4.4 Market Challenges 4.4.1 Growing Use of Ad Blockers 4.4.2 Regulatory and Compliance Constraints 4.5 Market Opportunities 4.5.1 Increased Usage of Digital Video Ads 4.5.2 Increasing Adoption of Emerging Technologies and Digital Advertising Analytics 4.5.3 Rising Use of Age-Group Specific and In-App Mobile Ads 4.5.4 Growing Inclination for Omnichannel Marketing and Cross-Device Targeting Chapter 5 Market Breakdown by Ad Format 5.1 Introduction 5.2 Paid Search/Search Engine Ads 5.2.1 Types of SEA 5.3 Display Ads 5.3.1 Types of Display Ads 5.4 Digital Video Ads 5.4.1 Types of Digital Video Ads 5.5 Social Media Ads 5.5.1 Types of Social Media Ads 5.6 Others 5.6.1 Audio Ads 5.6.2 Email Ads 5.6.3 Consumer-Generated Ads Chapter 6 Market Breakdown by Device Type 6.1 Introduction 6.2 Desktop/Laptops 6.3 Mobile/Tablets 6.4 Others 6.4.1 Connected TV (CTV) 6.4.2 Streaming Set-Top Box Chapter 7 Market Breakdown by Pricing Model 7.1 Introduction 7.1.1 Fixed Pricing 7.1.2 Performance-Based Pricing Chapter 8 Market Breakdown by End-User Industry 8.1 Introduction 8.2 Banking, Financial Services and Insurance (BFSI) 8.3 Telecommunications 8.4 Automotive 8.5 Retail 8.6 Healthcare and Pharmaceutical 8.7 Others 8.7.1 Travel and Hospitality 8.7.2 Media and Entertainment 8.7.3 Transportation and Logistics Chapter 9 Market Breakdown by Region 9.1 Introduction 9.2 North American Market Outlook 9.2.1 United States 9.2.2 Canada 9.2.3 Mexico 9.3 European Market Outlook 9.3.1 United Kingdom 9.3.2 Germany 9.3.3 France 9.3.4 Rest of Europe 9.4 Asia-Pacific Market Outlook 9.4.1 China 9.4.2 Japan 9.4.3 India 9.4.4 Rest of Asia-Pacific 9.5 Rest of World (RoW) Market Outlook 9.5.1 Latin America 9.5.2 Middle East and Africa Chapter 10 Competitive Landscape 10.1 Players Analysis 10.2 Strategic Analysis Chapter 11 Patent Analysis 11.1 Patent Analysis 11.2 List of Recently Granted Patents Chapter 12 Company Profiles ADOBE INC. ALIBABA HOLDING GROUP LTD. ALPHABET INC. AMAZON.COM INC. BAIDU INC. DENTSU GROUP INC. ENIRO GROUP AB EPSILON DATA MANAGEMENT LLC IAC INC. LIVERAMP HOLDINGS INC. META PLATFORMS INC. MICROSOFT CORP. SIRIUS XM HOLDINGS INC. (ONHOLD) SOHU.COM LTD. TENCENT HOLDINGS LTD. TRADEDOUBLER AB TWITTER INC. XAXIS LLC
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