2021年 アナリティクス リサーチレビュー2021 Analytics Research Review レポートハイライト - ビデオアナリティクスの世界市場は、2020年の50億ドルから2025年には128億ドルに成長し、2020年から2025年の年間平均成長率(CAGR)は20.6%となる見込みです。 - テキスト分析の世界市... もっと見る
サマリーレポートハイライト- ビデオアナリティクスの世界市場は、2020年の50億ドルから2025年には128億ドルに成長し、2020年から2025年の年間平均成長率(CAGR)は20.6%となる見込みです。 - テキスト分析の世界市場は、2020年の59億ドルから2025年には166億ドルに成長し、2020年から2025年までの年平均成長率(CAGR)は23.0%になると予測される。 - マーケティング分析の世界市場は、2021年の32億ドルから2026年には64億ドルに成長し、2021年から2026年までの年平均成長率(CAGR)は14.9%となる見込みです。 AIアナリティクスは、機械学習技術を利用してデータのパターンを検出し、情報に基づいた意思決定を行うものです。多くの分野の企業がAIアナリティクスで処理された情報を活用し、プロセスを最適化するデータ主導の意思決定を行っています。このシステムは、今日のAI、ディープラーニング、ML技術を応用し、これまで時間と労力のかかる作業であったデータ分析を自動化した結果です。自然言語処理(NLP)、音声解析の転写、画像・映像解析のコンピュータビジョンなどのAI解析技術は、構造化されたデータソースに加えて、非構造化データの解析が可能になってきています。 例えば、効率的で収益性の高いマーケティングプランを実行するためには、企業は適切な測定ツールを備えている必要があります。マーケティングアナリティクスによって、企業はキャンペーンの効果を正確に評価し、データに基づいた意思決定を行うことができます。マーケティング施策は、バラバラのデータソースや仮定に基づいて行うのではなく、マーケティングアナリティクスによって、企業はすべてのマーケティングチャネルで全体像を把握し、マーケティング活動に関して十分な情報に基づいた意思決定を行うことができるようになります。 ビッグデータとAIの融合により、企業は予測分析などの高度な分析機能をより簡単に利用できるようになり、膨大なデータから実用的な洞察をより効率的に浮上させることができるようになりました。企業は、AIを活用したアナリティクスでデータから価値の高いインサイトを抽出するために必要な使いやすいツールや信頼性の高い技術をユーザーに提供することができます。これにより、組織全体のデータリテラシーが高まり、真にデータドリブンな企業が実現します。 BCCリサーチのリサーチレビューは、市場の専門家に特定のリサーチカテゴリー内の簡潔な市場カバレッジを提供します。この「AI分析に関する2021年調査レビュー」は、1971年のBCCリサーチ創業以来、ビジネスの意思決定を支援してきた定量的市場情報、分析、ガイダンスの一端を紹介するものです。以下の市場に関する2021年に発行されたレポートのハイライトを含んでいます。 - IFT223A ビデオアナリティクスグローバル市場 - IFT221A テキストアナリティクスグローバル市場 - IFT230A マーケティングアナリティクス このリサーチレビューに掲載されている市場調査レポートの全文を入手し、ご活用いただくことをお勧めします。BCCリサーチでは、今後もお客様のマーケットインテリジェンスのニーズにお応えできるよう、努めてまいります。 目次Table of ContentsChapter 1 Foreword Analyst's Credentials BCC Custom Research Related BCC Research Reports Chapter 2 Video Analytics: Global Markets(IFT223A) Introduction Study Goals and Objectives Scope of Report Reasons for Doing the Study Intended Audiences Information Sources Methodology Geographic Breakdown Related BCC Research Reports Summary and Highlights Market Overview Introduction History of Video Surveillance and Analytics Market Dynamics Impact of COVID-19 on the Market for Video Analytics Value Chain Analysis Market Ecosystem Video Analytics Use Cases Market Breakdown by Type of Deployment Introduction On-premises Cloud Market Breakdown by Solution Introduction Software Services Market Breakdown by Application Introduction Intrusion Management Incident Detection Traffic Monitoring Automatic Number Plate Detection (ANPR) People/Crowd Counting Facial Recognition Others Chapter 3 Text Analytics: Global Markets(IFT221A) Introduction Study Goals and Objectives Reasons for Doing This Study Scope of Report Information Sources Methodology Intended Audience Geographic Breakdown Related BCC Research Reports Summary and Highlights Text Sources Market and Technology Background Technology Overview Text Analytics Process Text Analytics Processing Technologies Types of Text Analytics Market Drivers Market Restraints COVID-19 Impact on Text Analytics Market Market Breakdown by Deployment Introduction Cloud On-premises Market Breakdown by Application Introduction Business Intelligence Customer Relationship Management Fraud Detection Governance, Risk Management and Compliance Others Market Breakdown by End User Introduction Banking, Financial Services and Insurance Government & Defense Healthcare, Pharmaceuticals and Life Sciences IT and Telecom Media and Advertising Retail and E-commerce Travel and Hospitality Others Chapter 4 Marketing Analytics(IFT230A) Introduction Study Goals and Objectives Scope of Report Reasons for Doing the Study Intended Audiences Information Sources Methodology Geographic Breakdown Related BCC Research Reports Summary and Highlights Marketing Analytics: Market Overview Introduction to Big Data Analytics Introduction to Marketing Analytics Marketing Analytics for an Evolving Marketing Mix Artificial Intelligence and Machine Learning in Marketing Impact of COVID-19 on the Market for Marketing Analytics Market Dynamics Market Breakdown by Organization Size Introduction Large Enterprises Small and Medium Enterprises Market Breakdown by Deployment Introduction On-premise Cloud Market Breakdown by Application Introduction Social Media Marketing Email Marketing Search Engine Marketing Content Marketing Others Market Breakdown by End-User Industry Introduction Banking, Financial Services and Insurance (BFSI) Retail Consumer Packaged Goods Hospitality and Tourism Media and Entertainment Healthcare Others
SummaryReport Highlights: Table of ContentsTable of ContentsChapter 1 Foreword Analyst's Credentials BCC Custom Research Related BCC Research Reports Chapter 2 Video Analytics: Global Markets(IFT223A) Introduction Study Goals and Objectives Scope of Report Reasons for Doing the Study Intended Audiences Information Sources Methodology Geographic Breakdown Related BCC Research Reports Summary and Highlights Market Overview Introduction History of Video Surveillance and Analytics Market Dynamics Impact of COVID-19 on the Market for Video Analytics Value Chain Analysis Market Ecosystem Video Analytics Use Cases Market Breakdown by Type of Deployment Introduction On-premises Cloud Market Breakdown by Solution Introduction Software Services Market Breakdown by Application Introduction Intrusion Management Incident Detection Traffic Monitoring Automatic Number Plate Detection (ANPR) People/Crowd Counting Facial Recognition Others Chapter 3 Text Analytics: Global Markets(IFT221A) Introduction Study Goals and Objectives Reasons for Doing This Study Scope of Report Information Sources Methodology Intended Audience Geographic Breakdown Related BCC Research Reports Summary and Highlights Text Sources Market and Technology Background Technology Overview Text Analytics Process Text Analytics Processing Technologies Types of Text Analytics Market Drivers Market Restraints COVID-19 Impact on Text Analytics Market Market Breakdown by Deployment Introduction Cloud On-premises Market Breakdown by Application Introduction Business Intelligence Customer Relationship Management Fraud Detection Governance, Risk Management and Compliance Others Market Breakdown by End User Introduction Banking, Financial Services and Insurance Government & Defense Healthcare, Pharmaceuticals and Life Sciences IT and Telecom Media and Advertising Retail and E-commerce Travel and Hospitality Others Chapter 4 Marketing Analytics(IFT230A) Introduction Study Goals and Objectives Scope of Report Reasons for Doing the Study Intended Audiences Information Sources Methodology Geographic Breakdown Related BCC Research Reports Summary and Highlights Marketing Analytics: Market Overview Introduction to Big Data Analytics Introduction to Marketing Analytics Marketing Analytics for an Evolving Marketing Mix Artificial Intelligence and Machine Learning in Marketing Impact of COVID-19 on the Market for Marketing Analytics Market Dynamics Market Breakdown by Organization Size Introduction Large Enterprises Small and Medium Enterprises Market Breakdown by Deployment Introduction On-premise Cloud Market Breakdown by Application Introduction Social Media Marketing Email Marketing Search Engine Marketing Content Marketing Others Market Breakdown by End-User Industry Introduction Banking, Financial Services and Insurance (BFSI) Retail Consumer Packaged Goods Hospitality and Tourism Media and Entertainment Healthcare Others
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
BCC Research社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問BCC Research社はどのような調査会社ですか?BCCリサーチ(BCC Research)は1971年に設立され、様々な業界経験を持つアナリストと編集者によりトップクラスの市場情報源を長年提供している調査会社です。 設立初期は先端材料とプラ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |