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ロイヤリティ・マネジメントの世界市場分析と予測 2024-2030


Global Loyalty Management Market Analysis and Forecast 2024-2030

概要 このレポートはロイヤリティ・マネジメント市場を調査している。ロイヤリティ・マネジメントは、消費者が過去に購入した商品に対して報酬を与えるだけでなく、将来購入することを目的としたインセンティブ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 図表数 言語
APO Research
エーピーオーリサーチ
2024年8月2日 US$4,950
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195 192 英語

 

サマリー

概要
このレポートはロイヤリティ・マネジメント市場を調査している。ロイヤリティ・マネジメントは、消費者が過去に購入した商品に対して報酬を与えるだけでなく、将来購入することを目的としたインセンティブを提供するものである。リワードプログラムは、顧客に強い価値を提供し、顧客浸透、クロスセリング、リテンションを向上させることを目的としている。ロイヤリティ・マネジメント・システムは、資金調達オプション、プログラム・デザイン、トランザクション・タイプなどを含む運用パラメータで構成される。さらに、交換のしきい値、交換オプション、獲得率などの様々な価値パラメータも含まれる。多くの組織がロイヤルティプログラムへの支出に注力しているのは、そのサービス内容のためである。ロイヤリティ管理ソフトウェア・ツールは基本的に、企業や個人顧客のロイヤリティ・プログラムを成功させることを目的としている。主要企業は、1つのプラットフォームを通じて特別なオークション、抽選、クーポンや特典を含む専門的なロイヤリティ・プログラムを提供することで、高い顧客満足度を維持することを目的に、これらのツールの導入に注力している。

APOリサーチによると、世界のロイヤリティ管理市場は、2024年の100万米ドルから2030年には100万米ドルに成長し、予測期間中の年間平均成長率(CAGR)は%と予測されている。

ロイヤリティマネジメントの米国とカナダ市場は、2025年から2030年の予測期間中に年平均成長率(CAGR)%で、2024年の百万米ドルから2030年には百万米ドルに達すると推定される。

ロイヤリティ・マネジメントのアジア太平洋市場は、2025年から2030年の予測期間において年平均成長率 %で、2024年の100万ドルから2030年には100万ドルに達すると予測される。

ロイヤリティ・マネジメントの中国市場は、2024年の100万ドルから2025年から2030年までの予測期間に年平均成長率 %で増加し、2030年には100万ドルに達すると予測される。

ロイヤリティ・マネジメントのヨーロッパ市場は、2025年から2030年の予測期間において年平均成長率 %で、2024年の100万ドルから2030年には100万ドルに達すると予測される。

ロイヤリティ・マネジメントの主な世界企業には、Alliance Data Systems Corporation、Oracle Corporation、IBM Corporation、Aimia Inc、SAP SE、Maritz Holdings Inc、Fidelity Information Services、Bond Brand Loyalty、Brierley+Partnersなどがある。2023年には、世界のトップ3ベンダーが売上高の約 %を占めている。

レポートの内容
ロイヤリティマネジメントの世界市場概要、市場規模をレポートします。2019年~2023年の過去の市場収益データ、2024年の予測、2030年までのCAGR予測による世界市場動向の分析。

ロイヤリティマネジメントの主要生産者を調査し、主要地域・国の収益も掲載しています。ロイヤリティ管理(Loyalty Management)の今後の市場ポテンシャルと、この市場を様々なセグメントとサブセグメントに分けて予測するための主要地域や国に焦点を当てます。米国、カナダ、メキシコ、ブラジル、中国、日本、韓国、東南アジア、インド、ドイツ、英国、イタリア、中東、アフリカ、その他の国々の国別データと市場価値分析。

本レポートでは、2019年から2024年までのデータで、ロイヤリティマネジメントの収益、主要メーカーの市場シェア、業界ランキングに焦点を当てています。世界のロイヤリティ管理市場における主要な利害関係者を特定し、その競争環境と市場ポジショニングを最近の動向とセグメント別の収益に基づいて分析します。本レポートは、関係者が競争状況を理解し、より多くの洞察を得て、より良い方法で事業と市場戦略を位置づけるのに役立ちます。

本レポートでは、2019年から2030年までのタイプ別、用途別のセグメントデータ、収益、成長率を分析しています。ロイヤリティマネジメントの収益、予測成長動向、生産技術、用途、エンドユーザー産業の市場規模を評価・予測します。

企業別ロイヤリティ管理セグメント
アライアンス・データ・システムズ株式会社
オラクル株式会社
IBM株式会社
アイミア
SAP SE
マリッツ・ホールディングス
フィデリティ・インフォメーション・サービス
ボンド・ブランド・ロイヤルティ
ブライアリー+パートナーズ
ICFインターナショナル
コビー・マーケティング
ティブコ・ソフトウェア
コマーチ

ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別セグメント
顧客ロイヤルティ
従業員ロイヤルティ
チャネル・ロイヤルティ

アプリケーション別ロイヤリティ・マネジメント・セグメント
BFSI
旅行・ホスピタリティ
消費財・小売
その他

地域別ロイヤリティ・マネジメント・セグメント
北米
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
オーストラリア
中国 台湾
インドネシア
タイ
マレーシア
ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル
アルゼンチン
中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦

調査目的
1.成長率(CAGR)、市場シェア、歴史、予測を含む、世界の現状と将来予測を分析・調査する。
2.主要プレイヤー、収益、市場シェア、および最近の動向を紹介する。
3.地域別、タイプ別、メーカー別、用途別にデータを分割する。
4.世界と主要地域の市場の可能性と優位性、機会と課題、阻害要因とリスクを分析する。
5.世界と地域における重要なトレンド、促進要因、影響要因を特定する。
6.市場における事業拡大、契約、新製品発売、買収などの競争上の動きを分析する。

本レポートを購入する理由
1.本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界のロイヤリティ管理市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介し、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。
2.本レポートは、関係者がロイヤリティマネジメントの世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
3.本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、ビジネスにおける自社の地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(市場規模)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。
4.本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。
5.本レポートは、ステークホルダーが世界的にどの地域をターゲットとすべきかを洞察するのに役立ちます。
6.本レポートは、関係者がロイヤリティ管理の採用に関するエンドユーザーの認識について洞察するのに役立ちます。
7.本レポートは、関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その価値ある貢献を理解するのに役立ちます。

各章の概要
第1章: レポートの対象範囲、各市場セグメント(製品タイプ、用途など)の市場規模、今後の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と、短期・中期・長期的にどのような進化を遂げるかについて、ハイレベルな見解を提供します。
第2章:市場ダイナミクス、市場の最新動向、市場の促進要因と制限要因、業界メーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介します。
第3章 ロイヤリティ・マネジメントの世界・地域レベルでの収益各地域と主要国の市場規模と発展の可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展見通し、市場空間、生産能力などを紹介しています。
第4章:ロイヤリティ・マネジメント企業の競争環境、売上高、市場シェア、業界ランキング、最新の開発計画、合併・買収情報などを詳細に分析。
第5章:各種市場セグメントのタイプ別分析を提供し、各市場セグメントの収益、発展可能性を網羅し、読者が各市場セグメントのブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第6章:読者が異なる川下市場におけるブルーオーシャン市場を見つけるのを助けるために、各市場セグメントの収益、発展の可能性をカバーする、アプリケーション別の様々な市場セグメントの分析を提供します。
第7章:主要企業のプロフィールを提供し、製品の説明と仕様、ロイヤリティ管理の収益、粗利益率、最近の開発など、市場の主要企業の基本的な状況を詳しく紹介する。
第8章 北米(米国・カナダ):タイプ別、用途別、国別、セグメント別収益。
第9章:ヨーロッパ:タイプ別、アプリケーション別、国別、セグメント別収益。
第10章:中国 タイプ別、用途別、セグメント別収益。
第11章:アジア(中国を除く)タイプ、用途別、地域別、各セグメントの収益。
第12章:中東、アフリカ、中南米タイプ、用途別、国別、セグメント別収益。
第13章:本レポートの主な結論。


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目次

1 市場概要
1.1 製品の定義
1.2 ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別市場
1.2.1 ロイヤリティ・マネジメントの世界市場規模:タイプ別、2019年VS2023年VS2030年
1.2.2 顧客ロイヤルティ
1.2.3 従業員ロイヤルティ
1.2.4 チャネル・ロイヤルティ
1.3 ロイヤリティ・マネジメントの用途別市場
1.3.1 ロイヤリティ管理の世界市場規模:用途別、2019年VS2023年VS2030年
1.3.2 BFSI
1.3.3 旅行・ホスピタリティ
1.3.4 消費財・小売
1.3.5 その他
1.4 前提条件と限界
1.5 調査目標と目的

2 ロイヤリティ・マネジメント市場のダイナミクス
2.1 ロイヤリティ・マネジメント業界の動向
2.2 ロイヤリティ・マネジメント業界の促進要因
2.3 ロイヤリティ・マネジメント業界の機会と課題
2.4 ロイヤリティ・マネジメント業界の阻害要因

3 世界の成長展望
3.1 ロイヤリティ・マネジメントの世界市場展望(2019年~2030年)
3.2 ロイヤリティ・マネジメントの世界地域別成長動向
3.2.1 ロイヤリティ・マネジメントの世界地域別市場規模:2019年VS2023年VS2030年
3.2.2 ロイヤリティ・マネジメントの世界市場規模:地域別(2019年~2024年)
3.2.3 ロイヤリティ・マネジメントの世界市場規模:地域別(2025年~2030年)
4 プレーヤー別の競争状況
4.1 世界のロイヤリティ・マネジメントのプレイヤー別売上高
4.1.1 世界のロイヤリティ・マネジメントのプレイヤー別収益(2019-2024)
4.1.2 世界のロイヤリティ・マネジメントのプレイヤー別収益市場シェア(2019-2024)
4.1.3 2023年における世界のロイヤリティ・マネジメントのプレーヤー収入シェア上位10位および上位5位
4.2 世界のロイヤリティ・マネジメント主要プレイヤーランキング、2022年VS 2023年VS 2024年
4.3 ロイヤリティ・マネジメントの世界主要プレイヤー本社とサービス提供地域
4.4 ロイヤリティ・マネジメントの世界主要プレイヤー、製品タイプ&用途
4.5 ロイヤリティ・マネジメントの世界主要プレイヤーの商品化時期
4.6 市場競争分析
4.6.1 ロイヤリティ・マネジメントの世界市場CR5とHHI
4.6.2 2023年ロイヤリティ・マネジメントの世界トップ5および10プレイヤーの売上高シェア
4.6.3 2023年ロイヤリティ・マネジメントのティア1、ティア2、ティア3

5 ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別市場規模
5.1 世界のロイヤリティ・マネジメントのタイプ別売上高(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
5.2 世界のロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019年~2030年)
5.3 世界のロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益市場シェア(2019年~2030年)

6 ロイヤリティ・マネジメントの用途別市場規模
6.1 世界のロイヤリティ・マネジメントのアプリケーション別収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
6.2 世界のロイヤリティ・マネジメントのアプリケーション別収益(2019-2030)
6.3 世界のロイヤリティ・マネジメントの用途別収益市場シェア(2019~2030年)

7 企業プロファイル
7.1 アライアンス・データ・システムズ・コーポレーション
7.1.1 アライアンス・データ・システムズ・コーポレーション 会社情報
7.1.2 アライアンス・データ・システムズ・コーポレーションの事業概要
7.1.3 アライアンス・データ・システムズ・コーポレーション ロイヤリティ・マネジメントの売上高と売上総利益率 (2019-2024)
7.1.4 アライアンス・データ・システムズ・コーポレーションのロイヤリティ管理製品ポートフォリオ
7.1.5 アライアンス・データ・システムズ・コーポレーションの最近の動向
7.2 オラクル・コーポレーション
7.2.1 オラクル・コーポレーションの会社情報
7.2.2 オラクル・コーポレーションの事業概要
7.2.3 オラクル・コーポレーション ロイヤリティ・マネジメントの売上高と売上総利益率(2019-2024年)
7.2.4 オラクル・コーポレーションのロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.2.5 オラクル・コーポレーションの最近の動向
7.3 IBMコーポレーション
7.3.1 IBMコーポレーションの会社情報
7.3.2 IBMコーポレーションの事業概要
7.3.3 IBM Corporation ロイヤリティ・マネジメントの売上高と売上総利益率(2019-2024年)
7.3.4 IBM Corporationのロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.3.5 IBM Corporationの最近の動向
7.4 アイミア社
7.4.1 Aimia Incの会社情報
7.4.2 Aimia Incの事業概要
7.4.3 Aimia Inc ロイヤリティ・マネジメントの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.4.4 Aimia Incのロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.4.5 Aimia Incの最近の動向
7.5 SAP SE
7.5.1 SAP SEの企業情報
7.5.2 SAP SEの事業概要
7.5.3 SAP SE ロイヤリティ・マネジメントの売上高とグロス・マージン(2019年~2024年)
7.5.4 SAP SEのロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.5.5 SAP SEの最近の動向
7.6 マリッツ・ホールディングス
7.6.1 Maritz Holdings Inc.会社情報
7.6.2 Maritz Holdings Inc.事業概要
7.6.3 Maritz Holdings Inc.ロイヤリティ・マネジメントの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.6.4 Maritz Holdings Inc.ロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.6.5 Maritz Holdings Inc.最近の動向
7.7 フィデリティ・インフォメーション・サービス
7.7.1 フィデリティ投信会社情報
7.7.2 フィデリティ投信事業概要
7.7.3 フィデリティ投信ロイヤリティ・マネジメントの売上高と売上総利益率(2019年~2024年)
7.7.4 フィデリティ投信ロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.7.5 フィデリティ投信情報サービスの最近の動向
7.8 債券ブランド・ロイヤルティ
7.8.1 ボンド・ブランド・ロイヤリティの企業情報
7.8.2 ボンド・ブランド・ロイヤリティ事業概要
7.8.3 ボンド・ブランド・ロイヤリティ ロイヤリティ・マネジメントの収益と売上総利益(2019-2024年)
7.8.4 ボンド・ブランド・ロイヤリティ・ロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.8.5 ボンド・ブランド・ロイヤリティの最近の動向
7.9 ブライアリー+パートナーズ
7.9.1 Brierley+Partnersの会社情報
7.9.2 Brierley+Partnersの事業概要
7.9.3 Brierley+Partners ロイヤリティ・マネジメントの売上高と売上総利益率(2019-2024年)
7.9.4 Brierley+Partnersのロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.9.5 Brierley+Partnersの最近の動向
7.10 ICFインターナショナル
7.10.1 ICF International, Inc.会社情報
7.10.2 ICFインターナショナル事業概要
7.10.3 ICF International, Inc.ロイヤリティ・マネジメントの売上高とグロス・マージン(2019年~2024年)
7.10.4 ICF International, Inc.ロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.10.5 ICFインターナショナル最近の動向
7.11 コビー・マーケティング
7.11.1 コビー・マーケティング会社情報
7.11.2 コビー・マーケティング事業概要
7.11.3 コビー・マーケティングロイヤリティ・マネジメントの売上高とグロス・マージン(2019-2024)
7.11.4 コビー・マーケティングロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.11.5 コビー・マーケティング最近の動向
7.12 ティブコ・ソフトウェア
7.12.1 ティブコソフトウェア会社情報
7.12.2 ティブコ・ソフトウェアの事業概要
7.12.3 ティブコ・ソフトウェア・ロイヤリティ・マネジメント 収入と売上総利益率(2019-2024年)
7.12.4 ティブコ・ソフトウェアのロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.12.5 ティブコ・ソフトウェアの最近の動向
7.13 コマーク
7.13.1 コマース情報
7.13.2 コマーチの事業概要
7.13.3 コマーチ・ロイヤリティ・マネジメントの売上高とグロス・マージン(2019-2024)
7.13.4 コマークのロイヤリティ・マネジメント製品ポートフォリオ
7.13.5 コマーチの最近の動向
8 北米
8.1 北米 ロイヤリティ・マネジメントの収益(2019-2030)
8.2 北米 ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019-2030)
8.2.1 北米 ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019-2024)
8.2.2 北米 ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2025-2030)
8.3 北米 ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別売上シェア(2019-2030)
8.4 北米ロイヤリティ・マネジメントの用途別収益(2019-2030)
8.4.1 北米ロイヤリティ・マネジメントの用途別収益(2019-2024)
8.4.2 北米 ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2025年-2030年)
8.5 北米 ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益シェア(2019-2030)
8.6 北米 ロイヤリティ・マネジメント 国別収益
8.6.1 北米ロイヤリティ・マネジメント 国別売上収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
8.6.2 北米ロイヤリティ・マネジメントの国別売上収益(2019-2024)
8.6.3 北米ロイヤリティ・マネジメント 国別売上収益(2025年-2030年)
8.6.4 米国
8.6.5 カナダ

9 欧州
9.1 欧州ロイヤリティ・マネジメントの収益(2019-2030)
9.2 欧州ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019-2030)
9.2.1 欧州ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019-2024)
9.2.2 欧州ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2025-2030)
9.3 欧州ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益シェア(2019-2030)
9.4 欧州ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2019-2030)
9.4.1 欧州ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2019-2024)
9.4.2 欧州ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2025年-2030年)
9.5 欧州ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益シェア(2019-2030)
9.6 欧州ロイヤリティ・マネジメント 国別売上高
9.6.1 欧州ロイヤリティ・マネジメント 国別売上収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
9.6.2 欧州ロイヤリティ・マネジメント 国別売上収益(2019-2024)
9.6.3 欧州ロイヤリティ・マネジメント 国別売上収益(2025年-2030年)
9.6.4 ドイツ
9.6.5 フランス
9.6.6 イギリス
9.6.7 イタリア
9.6.8 ロシア

10 中国
10.1 中国ロイヤリティ・マネジメントの収益(2019-2030年)
10.2 中国のロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019-2030)
10.2.1 中国 ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019-2024)
10.2.2 中国 ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2025-2030年)
10.3 中国ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収入シェア(2019-2030年)
10.4 中国 ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2019-2030)
10.4.1 中国 ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2019-2024)
10.4.2 中国 ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2025-2030年)
10.5 中国 ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益シェア(2019-2030)

11 アジア(中国を除く)
11.1 アジア ロイヤリティ・マネジメントの収益(2019-2030)
11.2 アジア ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019-2030)
11.2.1 アジアのロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019-2024)
11.2.2 アジア・ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2025-2030)
11.3 アジア・ロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益シェア(2019-2030)
11.4 アジア・ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2019-2030)
11.4.1 アジア・ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2019-2024)
11.4.2 アジア・ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2025-2030)
11.5 アジア・ロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益シェア(2019-2030)
11.6 アジア・ロイヤリティ・マネジメント 国別売上高
11.6.1 アジア・ロイヤリティ・マネジメント 国別売上収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
11.6.2 アジア・ロイヤリティ・マネジメント 国別売上高(2019-2024)
11.6.3 アジア・ロイヤリティ・マネジメント 国別収益(2025-2030)
11.6.4 日本
11.6.5 韓国
11.6.6 インド
11.6.7 オーストラリア
11.6.8 中国 台湾
11.6.9 東南アジア

12 中東、アフリカ、中南米
12.1 MEALAロイヤリティ・マネジメントの収益(2019-2030年)
12.2 MEALAロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019-2030)
12.2.1 MEALAロイヤリティ・マネジメントのタイプ別収益(2019-2024)
12.2.2 MEALAロイヤリティ・マネジメント タイプ別収益(2025-2030年)
12.3 MEALAロイヤリティ・マネジメント タイプ別収益シェア(2019-2030)
12.4 MEALAロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2019-2030)
12.4.1 MEALAロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2019-2024)
12.4.2 MEALAロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益(2025年~2030年)
12.5 MEALAロイヤリティ・マネジメント アプリケーション別収益シェア(2019-2030)
12.6 MEALAロイヤリティ・マネジメント 国別収益
12.6.1 MEALAロイヤリティ・マネジメント 国別売上収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
12.6.2 MEALAロイヤリティ・マネジメントの国別収益(2019-2024)
12.6.3 MEALAロイヤリティ・マネジメント 国別売上収益(2025年-2030年)
12.6.4 メキシコ
12.6.5 ブラジル
12.6.6 イスラエル
12.6.7 アルゼンチン
12.6.8 コロンビア
12.6.9 トルコ
12.6.10 サウジアラビア
12.6.11 アラブ首長国連邦

13 結論
14 付録
14.1 調査の理由
14.2 調査方法
14.3 調査プロセス
14.4 本報告書の執筆者リスト
14.5 データソース
14.5.1 二次情報源
14.5.2 一次情報源
14.6 免責事項

 

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Summary

Summary
This report studies the Loyalty Management market. Loyalty management deals with designing of rewards to consumers for past purchase as well as provides them incentives with an objective to make future purchase. Rewards program aims at providing strong value to the customers followed by improved customer penetration, cross selling and retention. A loyalty management system consists of operational parameters which include funding options, program design and transaction types among others. In addition, it also includes various value parameters such as redemption thresholds, redemption options and earn rates. Many organizations are focusing on spending on loyalty programs owing to their offerings. The offerings include expansion of coverage to daily consumer spending, innovative rewards leading to an increase in scope for consumer response and retention followed by collaboration opportunities for enhanced services .Loyalty management software tools basically aims at building successful loyalty program for business and individual customers. Key enterprises are focusing on implementing these tools with an objective to maintain high customer satisfaction, by providing specialized loyalty programs which includes special auctions, lotteries, coupons or benefits through one platform.

According to APO Research, The global Loyalty Management market is projected to grow from US$ million in 2024 to US$ million by 2030, at a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of % during the forecast period.

The US & Canada market for Loyalty Management is estimated to increase from $ million in 2024 to reach $ million by 2030, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2030.

Asia-Pacific market for Loyalty Management is estimated to increase from $ million in 2024 to reach $ million by 2030, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2030.

The China market for Loyalty Management is estimated to increase from $ million in 2024 to reach $ million by 2030, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2030.

Europe market for Loyalty Management is estimated to increase from $ million in 2024 to reach $ million by 2030, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2030.

The major global companies of Loyalty Management include Alliance Data Systems Corporation, Oracle Corporation, IBM Corporation, Aimia Inc, SAP SE, Maritz Holdings Inc., Fidelity Information Services, Bond Brand Loyalty and Brierley+Partners, etc. In 2023, the world's top three vendors accounted for approximately % of the revenue.

Report Includes
This report presents an overview of global market for Loyalty Management, market size. Analyses of the global market trends, with historic market revenue data for 2019 - 2023, estimates for 2024, and projections of CAGR through 2030.

This report researches the key producers of Loyalty Management, also provides the revenue of main regions and countries. Of the upcoming market potential for Loyalty Management, and key regions or countries of focus to forecast this market into various segments and sub-segments. Country specific data and market value analysis for the U.S., Canada, Mexico, Brazil, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, India, Germany, the U.K., Italy, Middle East, Africa, and Other Countries.

This report focuses on the Loyalty Management revenue, market share and industry ranking of main manufacturers, data from 2019 to 2024. Identification of the major stakeholders in the global Loyalty Management market, and analysis of their competitive landscape and market positioning based on recent developments and segmental revenues. This report will help stakeholders to understand the competitive landscape and gain more insights and position their businesses and market strategies in a better way.

This report analyzes the segments data by Type and by Application, revenue, and growth rate, from 2019 to 2030. Evaluation and forecast the market size for Loyalty Management revenue, projected growth trends, production technology, application and end-user industry.

Loyalty Management segment by Company
Alliance Data Systems Corporation
Oracle Corporation
IBM Corporation
Aimia Inc
SAP SE
Maritz Holdings Inc.
Fidelity Information Services
Bond Brand Loyalty
Brierley+Partners
ICF International, Inc.
Kobie Marketing, Inc.
Tibco Software
Comarch

Loyalty Management segment by Type
Customer Loyalty
Employee Retention
Channel Loyalty

Loyalty Management segment by Application
BFSI
Travel & Hospitality
Consumer Goods & Retail
Others

Loyalty Management segment by Region
North America
U.S.
Canada
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
China Taiwan
Indonesia
Thailand
Malaysia
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE

Study Objectives
1. To analyze and research the global status and future forecast, involving growth rate (CAGR), market share, historical and forecast.
2. To present the key players, revenue, market share, and Recent Developments.
3. To split the breakdown data by regions, type, manufacturers, and Application.
4. To analyze the global and key regions market potential and advantage, opportunity and challenge, restraints, and risks.
5. To identify significant trends, drivers, influence factors in global and regions.
6. To analyze competitive developments such as expansions, agreements, new product launches, and acquisitions in the market.

Reasons to Buy This Report
1. This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Loyalty Management market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
2. This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Loyalty Management and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
3. This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in market size), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition.
4. This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market.
5. This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally.
6. This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Loyalty Management.
7. This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution.

Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 2: Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 3: Revenue of Loyalty Management in global and regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and capacity of each country in the world.
Chapter 4: Detailed analysis of Loyalty Management company competitive landscape, revenue, market share and industry ranking, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 5: Provides the analysis of various market segments by type, covering the revenue, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 6: Provides the analysis of various market segments by application, covering the revenue, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 7: Provides profiles of key companies, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product descriptions and specifications, Loyalty Management revenue, gross margin, and recent development, etc.
Chapter 8: North America (US & Canada) by type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 9: Europe by type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 10: China type, by application, revenue for each segment.
Chapter 11: Asia (excluding China) type, by application and by region, revenue for each segment.
Chapter 12: Middle East, Africa, and Latin America type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 13: The main concluding insights of the report.



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Table of Contents

1 Market Overview
1.1 Product Definition
1.2 Loyalty Management Market by Type
1.2.1 Global Loyalty Management Market Size by Type, 2019 VS 2023 VS 2030
1.2.2 Customer Loyalty
1.2.3 Employee Retention
1.2.4 Channel Loyalty
1.3 Loyalty Management Market by Application
1.3.1 Global Loyalty Management Market Size by Application, 2019 VS 2023 VS 2030
1.3.2 BFSI
1.3.3 Travel & Hospitality
1.3.4 Consumer Goods & Retail
1.3.5 Others
1.4 Assumptions and Limitations
1.5 Study Goals and Objectives

2 Loyalty Management Market Dynamics
2.1 Loyalty Management Industry Trends
2.2 Loyalty Management Industry Drivers
2.3 Loyalty Management Industry Opportunities and Challenges
2.4 Loyalty Management Industry Restraints

3 Global Growth Perspective
3.1 Global Loyalty Management Market Perspective (2019-2030)
3.2 Global Loyalty Management Growth Trends by Region
3.2.1 Global Loyalty Management Market Size by Region: 2019 VS 2023 VS 2030
3.2.2 Global Loyalty Management Market Size by Region (2019-2024)
3.2.3 Global Loyalty Management Market Size by Region (2025-2030)
4 Competitive Landscape by Players
4.1 Global Loyalty Management Revenue by Players
4.1.1 Global Loyalty Management Revenue by Players (2019-2024)
4.1.2 Global Loyalty Management Revenue Market Share by Players (2019-2024)
4.1.3 Global Loyalty Management Players Revenue Share Top 10 and Top 5 in 2023
4.2 Global Loyalty Management Key Players Ranking, 2022 VS 2023 VS 2024
4.3 Global Loyalty Management Key Players Headquarters & Area Served
4.4 Global Loyalty Management Players, Product Type & Application
4.5 Global Loyalty Management Players Commercialization Time
4.6 Market Competitive Analysis
4.6.1 Global Loyalty Management Market CR5 and HHI
4.6.2 Global Top 5 and 10 Loyalty Management Players Market Share by Revenue in 2023
4.6.3 2023 Loyalty Management Tier 1, Tier 2, and Tier 3

5 Loyalty Management Market Size by Type
5.1 Global Loyalty Management Revenue by Type (2019 VS 2023 VS 2030)
5.2 Global Loyalty Management Revenue by Type (2019-2030)
5.3 Global Loyalty Management Revenue Market Share by Type (2019-2030)

6 Loyalty Management Market Size by Application
6.1 Global Loyalty Management Revenue by Application (2019 VS 2023 VS 2030)
6.2 Global Loyalty Management Revenue by Application (2019-2030)
6.3 Global Loyalty Management Revenue Market Share by Application (2019-2030)

7 Company Profiles
7.1 Alliance Data Systems Corporation
7.1.1 Alliance Data Systems Corporation Comapny Information
7.1.2 Alliance Data Systems Corporation Business Overview
7.1.3 Alliance Data Systems Corporation Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.1.4 Alliance Data Systems Corporation Loyalty Management Product Portfolio
7.1.5 Alliance Data Systems Corporation Recent Developments
7.2 Oracle Corporation
7.2.1 Oracle Corporation Comapny Information
7.2.2 Oracle Corporation Business Overview
7.2.3 Oracle Corporation Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.2.4 Oracle Corporation Loyalty Management Product Portfolio
7.2.5 Oracle Corporation Recent Developments
7.3 IBM Corporation
7.3.1 IBM Corporation Comapny Information
7.3.2 IBM Corporation Business Overview
7.3.3 IBM Corporation Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.3.4 IBM Corporation Loyalty Management Product Portfolio
7.3.5 IBM Corporation Recent Developments
7.4 Aimia Inc
7.4.1 Aimia Inc Comapny Information
7.4.2 Aimia Inc Business Overview
7.4.3 Aimia Inc Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.4.4 Aimia Inc Loyalty Management Product Portfolio
7.4.5 Aimia Inc Recent Developments
7.5 SAP SE
7.5.1 SAP SE Comapny Information
7.5.2 SAP SE Business Overview
7.5.3 SAP SE Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.5.4 SAP SE Loyalty Management Product Portfolio
7.5.5 SAP SE Recent Developments
7.6 Maritz Holdings Inc.
7.6.1 Maritz Holdings Inc. Comapny Information
7.6.2 Maritz Holdings Inc. Business Overview
7.6.3 Maritz Holdings Inc. Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.6.4 Maritz Holdings Inc. Loyalty Management Product Portfolio
7.6.5 Maritz Holdings Inc. Recent Developments
7.7 Fidelity Information Services
7.7.1 Fidelity Information Services Comapny Information
7.7.2 Fidelity Information Services Business Overview
7.7.3 Fidelity Information Services Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.7.4 Fidelity Information Services Loyalty Management Product Portfolio
7.7.5 Fidelity Information Services Recent Developments
7.8 Bond Brand Loyalty
7.8.1 Bond Brand Loyalty Comapny Information
7.8.2 Bond Brand Loyalty Business Overview
7.8.3 Bond Brand Loyalty Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.8.4 Bond Brand Loyalty Loyalty Management Product Portfolio
7.8.5 Bond Brand Loyalty Recent Developments
7.9 Brierley+Partners
7.9.1 Brierley+Partners Comapny Information
7.9.2 Brierley+Partners Business Overview
7.9.3 Brierley+Partners Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.9.4 Brierley+Partners Loyalty Management Product Portfolio
7.9.5 Brierley+Partners Recent Developments
7.10 ICF International, Inc.
7.10.1 ICF International, Inc. Comapny Information
7.10.2 ICF International, Inc. Business Overview
7.10.3 ICF International, Inc. Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.10.4 ICF International, Inc. Loyalty Management Product Portfolio
7.10.5 ICF International, Inc. Recent Developments
7.11 Kobie Marketing, Inc.
7.11.1 Kobie Marketing, Inc. Comapny Information
7.11.2 Kobie Marketing, Inc. Business Overview
7.11.3 Kobie Marketing, Inc. Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.11.4 Kobie Marketing, Inc. Loyalty Management Product Portfolio
7.11.5 Kobie Marketing, Inc. Recent Developments
7.12 Tibco Software
7.12.1 Tibco Software Comapny Information
7.12.2 Tibco Software Business Overview
7.12.3 Tibco Software Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.12.4 Tibco Software Loyalty Management Product Portfolio
7.12.5 Tibco Software Recent Developments
7.13 Comarch
7.13.1 Comarch Comapny Information
7.13.2 Comarch Business Overview
7.13.3 Comarch Loyalty Management Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.13.4 Comarch Loyalty Management Product Portfolio
7.13.5 Comarch Recent Developments
8 North America
8.1 North America Loyalty Management Revenue (2019-2030)
8.2 North America Loyalty Management Revenue by Type (2019-2030)
8.2.1 North America Loyalty Management Revenue by Type (2019-2024)
8.2.2 North America Loyalty Management Revenue by Type (2025-2030)
8.3 North America Loyalty Management Revenue Share by Type (2019-2030)
8.4 North America Loyalty Management Revenue by Application (2019-2030)
8.4.1 North America Loyalty Management Revenue by Application (2019-2024)
8.4.2 North America Loyalty Management Revenue by Application (2025-2030)
8.5 North America Loyalty Management Revenue Share by Application (2019-2030)
8.6 North America Loyalty Management Revenue by Country
8.6.1 North America Loyalty Management Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
8.6.2 North America Loyalty Management Revenue by Country (2019-2024)
8.6.3 North America Loyalty Management Revenue by Country (2025-2030)
8.6.4 U.S.
8.6.5 Canada

9 Europe
9.1 Europe Loyalty Management Revenue (2019-2030)
9.2 Europe Loyalty Management Revenue by Type (2019-2030)
9.2.1 Europe Loyalty Management Revenue by Type (2019-2024)
9.2.2 Europe Loyalty Management Revenue by Type (2025-2030)
9.3 Europe Loyalty Management Revenue Share by Type (2019-2030)
9.4 Europe Loyalty Management Revenue by Application (2019-2030)
9.4.1 Europe Loyalty Management Revenue by Application (2019-2024)
9.4.2 Europe Loyalty Management Revenue by Application (2025-2030)
9.5 Europe Loyalty Management Revenue Share by Application (2019-2030)
9.6 Europe Loyalty Management Revenue by Country
9.6.1 Europe Loyalty Management Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
9.6.2 Europe Loyalty Management Revenue by Country (2019-2024)
9.6.3 Europe Loyalty Management Revenue by Country (2025-2030)
9.6.4 Germany
9.6.5 France
9.6.6 U.K.
9.6.7 Italy
9.6.8 Russia

10 China
10.1 China Loyalty Management Revenue (2019-2030)
10.2 China Loyalty Management Revenue by Type (2019-2030)
10.2.1 China Loyalty Management Revenue by Type (2019-2024)
10.2.2 China Loyalty Management Revenue by Type (2025-2030)
10.3 China Loyalty Management Revenue Share by Type (2019-2030)
10.4 China Loyalty Management Revenue by Application (2019-2030)
10.4.1 China Loyalty Management Revenue by Application (2019-2024)
10.4.2 China Loyalty Management Revenue by Application (2025-2030)
10.5 China Loyalty Management Revenue Share by Application (2019-2030)

11 Asia (Excluding China)
11.1 Asia Loyalty Management Revenue (2019-2030)
11.2 Asia Loyalty Management Revenue by Type (2019-2030)
11.2.1 Asia Loyalty Management Revenue by Type (2019-2024)
11.2.2 Asia Loyalty Management Revenue by Type (2025-2030)
11.3 Asia Loyalty Management Revenue Share by Type (2019-2030)
11.4 Asia Loyalty Management Revenue by Application (2019-2030)
11.4.1 Asia Loyalty Management Revenue by Application (2019-2024)
11.4.2 Asia Loyalty Management Revenue by Application (2025-2030)
11.5 Asia Loyalty Management Revenue Share by Application (2019-2030)
11.6 Asia Loyalty Management Revenue by Country
11.6.1 Asia Loyalty Management Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
11.6.2 Asia Loyalty Management Revenue by Country (2019-2024)
11.6.3 Asia Loyalty Management Revenue by Country (2025-2030)
11.6.4 Japan
11.6.5 South Korea
11.6.6 India
11.6.7 Australia
11.6.8 China Taiwan
11.6.9 Southeast Asia

12 Middle East, Africa, Latin America
12.1 MEALA Loyalty Management Revenue (2019-2030)
12.2 MEALA Loyalty Management Revenue by Type (2019-2030)
12.2.1 MEALA Loyalty Management Revenue by Type (2019-2024)
12.2.2 MEALA Loyalty Management Revenue by Type (2025-2030)
12.3 MEALA Loyalty Management Revenue Share by Type (2019-2030)
12.4 MEALA Loyalty Management Revenue by Application (2019-2030)
12.4.1 MEALA Loyalty Management Revenue by Application (2019-2024)
12.4.2 MEALA Loyalty Management Revenue by Application (2025-2030)
12.5 MEALA Loyalty Management Revenue Share by Application (2019-2030)
12.6 MEALA Loyalty Management Revenue by Country
12.6.1 MEALA Loyalty Management Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
12.6.2 MEALA Loyalty Management Revenue by Country (2019-2024)
12.6.3 MEALA Loyalty Management Revenue by Country (2025-2030)
12.6.4 Mexico
12.6.5 Brazil
12.6.6 Israel
12.6.7 Argentina
12.6.8 Colombia
12.6.9 Turkey
12.6.10 Saudi Arabia
12.6.11 UAE

13 Concluding Insights
14 Appendix
14.1 Reasons for Doing This Study
14.2 Research Methodology
14.3 Research Process
14.4 Authors List of This Report
14.5 Data Source
14.5.1 Secondary Sources
14.5.2 Primary Sources
14.6 Disclaimer

 

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