世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

会話AIプラットフォーム産業調査レポート 2023年


Conversational AI Platform Industry Research Report 2023

当レポートは、Conversational AI Platformの世界市場を定量的・定性的分析の両面から包括的に提示することで、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 図表数 言語
APO Research
エーピーオーリサーチ
2023年8月8日 US$2,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
113 146 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

当レポートは、Conversational AI Platformの世界市場を定量的・定性的分析の両面から包括的に提示することで、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、Conversational AI Platformに関する十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行えるようにすることを目的としています。
会話型AIプラットフォームの市場規模、推計、予測は、2022年を基準年とし、2018年から2029年までの期間の履歴と予測データを考慮した、収益(百万ドル)で提供します。当レポートでは、世界の会話AIプラットフォーム市場を包括的にセグメント化しています。種類別、用途別、プレイヤー別の製品に関する地域別市場規模も掲載しています。COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の影響は、市場規模を推定する際に考慮した。
市場のより詳細な理解のために、本レポートは競合状況、主要競合企業のプロフィール、それぞれの市場ランクを提供している。また、技術動向や新製品開発についても論じています。
本レポートは、企業別、製品タイプ別、用途別、地域別など、異なるセグメントにわたる市場全体とサブセグメントの収益に関する情報を提供することで、本市場における会話AIプラットフォーム企業、新規参入企業、産業チェーン関連企業の一助となることでしょう。
主要企業&市場シェアの洞察
本セクションでは、読者は競合する主要企業について理解を深めることができる。本レポートでは、革新的な動向や開発、製品ポートフォリオの強化、M&A、提携、新製品の革新、地理的拡大など、参入企業が存在感を維持するために行っている主要な成長戦略を調査している。事業戦略の他に、本調査には現在の開発状況や主要財務情報も含まれている。読者はまた、2017-2022年の期間における企業別の世界的な収益に関連するデータにアクセスすることができます。この包括的なレポートは、クライアントが最新情報を入手し、ビジネスにおいて効果的な意思決定を行うのに役立つことでしょう。この調査レポートでレビューされている著名な企業には以下のようなものがある:
SAP
IBM
マイクロソフト
エイダ
Kore.ai
コンバーシカ
ライブパーソン
ジェネシス
Boost.ai
Kata.ai
コグニジー
OneReach.ai
Avaamo
Just AI
カシスト
アクティブ.AI
ソルヴィ
確かに
ハイロ
Mindsay
製品タイプ別インサイト
世界市場を会話型AIプラットフォームのタイプ別に、2029年までの成長予測とともに掲載している。収益に関する予測は、会話型AIプラットフォームが企業によって調達されるサプライチェーンにおける価格に基づいている。
本レポートでは、各セグメントを調査し、過去のデータを用いて市場規模を提供している。また、そのセグメントが将来もたらす成長機会についても触れている。本調査では、タイプ別、過去期間(2018-2023年)と予測期間(2024-2029年)の収益データを提供している。
会話型AIプラットフォームのタイプ別セグメント
ウェブ会話AIプラットフォーム
アプリ会話AIプラットフォーム
アプリケーションインサイト
本レポートでは、過去期間(2018-2023年)および予測期間(2024-2029年)における、アプリケーション別の市場規模(収益データ)を掲載しています。
また、会話型AIプラットフォーム市場に影響を与える各セグメントの市場動向や消費者行動について概説し、これらが業界の将来にどのような影響を及ぼす可能性があるかについても記載しています。本レポートは、カンバセーショナルAIプラットフォーム市場を牽引している関連市場や消費者動向の理解に役立ちます。
会話型AIプラットフォームのエンドユーザー別セグメント
大企業
中小企業
地域別展望
本セクションでは、様々な地域と各地域で事業を展開する主要企業に関する主要な洞察を提供しています。特定の地域/国の成長を評価する際には、経済、社会、環境、技術、政治的要因が考慮されている。読者は、2018年から2029年までの各地域・国の収益データも手にすることができる。
市場は、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカを含む様々な主要地域に区分されている。米国、ドイツ、英国、イタリア、フランス、中国、日本、韓国、東南アジア、インドなどの主要国の詳細な分析は、地域セグメント内でカバーされます。市場推計については、2022年を基準年として、2023年の推計値、2029年の予測収益を提供する予定である。
北米
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
北欧諸国
その他のヨーロッパ諸国
アジア太平洋
中国
日本
韓国
東南アジア
インド
オーストラリア
その他のアジア
ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル
その他のラテンアメリカ
中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
その他のMEA
主な推進要因と障壁
本レポートでは、読者が一般的な発展を理解するのに役立つよう、影響力の大きいレンダリング要因とドライバーを調査している。さらに、プレイヤーの行く手を阻む阻害要因や課題も含まれています。これは、ユーザーが気を配り、ビジネスに関連する情報に基づいた意思決定を行うのに役立ちます。また、専門家は今後のビジネス展望にも焦点を当てている。
COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の影響力分析
このセクションの読者は、会話AIプラットフォーム市場のシナリオがパンデミック、ポストパンデミック、ロシア・ウクライナ戦争の間に世界中でどのように変化したかを理解することができます。この調査は、需要、消費、輸送、消費者行動、サプライチェーン管理などの側面の変化を視野に入れて行われている。また、業界の専門家は、今後数年間、プレーヤーに機会を創出し、業界全体を安定させるのに役立つ主要な要因を強調しています。
本レポートを購入する理由
本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界の会話AIプラットフォーム市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介し、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。
本レポートは、関係者が会話AIプラットフォームの世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、ビジネスにおける地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(数量と金額)、競合他社のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。
本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。
本レポートは、関係者がCOVID-19とロシア・ウクライナ戦争が会話AIプラットフォーム産業に与える影響を理解するのに役立ちます。
本レポートは、関係者がグローバルにどの地域をターゲットとすべきかについての洞察を得るのに役立ちます。
本レポートは、関係者が会話AIプラットフォームの採用に関するエンドユーザーの認識を洞察するのに役立ちます。
本レポートは、関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その価値ある貢献を理解するのに役立ちます。
コアチャプター
第1章:調査目的、調査方法、データソース、データ相互検証;
第2章: レポートのスコープ、各市場セグメント(製品タイプ、アプリケーションなど)の市場規模、将来の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と短期・中期・長期的な発展可能性についてハイレベルな見解を提供します。
第3章:様々な市場セグメントの製品タイプの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模や発展可能性などを網羅し、読者が様々な市場セグメントにおけるブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第4章:様々な市場セグメントのアプリケーションの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が異なる川下市場のブルーオーシャン市場を見つけるのに役立ちます。
第5章:世界市場規模、地域市場規模のエグゼクティブサマリーを紹介し、このセクションではまた、市場力学、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界の企業が直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介します。
第6章:会話AIプラットフォーム企業の競争環境、収益市場シェア、最新開発計画、合併・買収情報などの詳細分析
第7章、第8章、第9章、第10章、第11章:北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東、アフリカの国別セグメント。各地域と主要国の市場規模と発展可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展見通し、市場スペース、生産能力などを紹介しています。
第12章:主要企業のプロフィールを提供し、製品の売上高、収益、価格、粗利益率、製品紹介、最近の開発など、市場における主要企業の基本状況を詳しく紹介する。
第13章:レポートの要点と結論。


ページTOPに戻る


目次

1 Preface
1.1 Scope of Report
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 Research Methodology
1.4 Research Process
1.5 Data Source
1.5.1 Secondary Sources
1.5.2 Primary Sources
2 Market Overview
2.1 Product Definition
2.2 Conversational AI Platform by Type
2.2.1 Market Value Comparison by Type (2018 VS 2022 VS 2029)
1.2.2 Web Conversational AI Platform
1.2.3 App Conversational AI Platform
2.3 Conversational AI Platform by End User
2.3.1 Market Value Comparison by End User (2018 VS 2022 VS 2029)
2.3.2 Large Enterprises
2.3.3 SMEs
2.4 Assumptions and Limitations
3 Conversational AI Platform Breakdown Data by Type
3.1 Global Conversational AI Platform Historic Market Size by Type (2018-2023)
3.2 Global Conversational AI Platform Forecasted Market Size by Type (2023-2028)
4 Conversational AI Platform Breakdown Data by End User
4.1 Global Conversational AI Platform Historic Market Size by End User (2018-2023)
4.2 Global Conversational AI Platform Forecasted Market Size by End User (2018-2023)
5 Global Growth Trends
5.1 Global Conversational AI Platform Market Perspective (2018-2029)
5.2 Global Conversational AI Platform Growth Trends by Region
5.2.1 Global Conversational AI Platform Market Size by Region: 2018 VS 2022 VS 2029
5.2.2 Conversational AI Platform Historic Market Size by Region (2018-2023)
5.2.3 Conversational AI Platform Forecasted Market Size by Region (2024-2029)
5.3 Conversational AI Platform Market Dynamics
5.3.1 Conversational AI Platform Industry Trends
5.3.2 Conversational AI Platform Market Drivers
5.3.3 Conversational AI Platform Market Challenges
5.3.4 Conversational AI Platform Market Restraints
6 Market Competitive Landscape by Players
6.1 Global Top Conversational AI Platform Players by Revenue
6.1.1 Global Top Conversational AI Platform Players by Revenue (2018-2023)
6.1.2 Global Conversational AI Platform Revenue Market Share by Players (2018-2023)
6.2 Global Conversational AI Platform Industry Players Ranking, 2021 VS 2022 VS 2023
6.3 Global Key Players of Conversational AI Platform Head office and Area Served
6.4 Global Conversational AI Platform Players, Product Type & Application
6.5 Global Conversational AI Platform Players, Date of Enter into This Industry
6.6 Global Conversational AI Platform Market CR5 and HHI
6.7 Global Players Mergers & Acquisition
7 North America
7.1 North America Conversational AI Platform Market Size (2018-2029)
7.2 North America Conversational AI Platform Market Growth Rate by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
7.3 North America Conversational AI Platform Market Size by Country (2018-2023)
7.4 North America Conversational AI Platform Market Size by Country (2024-2029)
7.5 United States
7.6 Canada
8 Europe
8.1 Europe Conversational AI Platform Market Size (2018-2029)
8.2 Europe Conversational AI Platform Market Growth Rate by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
8.3 Europe Conversational AI Platform Market Size by Country (2018-2023)
8.4 Europe Conversational AI Platform Market Size by Country (2024-2029)
7.4 Germany
7.5 France
7.6 U.K.
7.7 Italy
7.8 Russia
7.9 Nordic Countries
9 Asia-Pacific
9.1 Asia-Pacific Conversational AI Platform Market Size (2018-2029)
9.2 Asia-Pacific Conversational AI Platform Market Growth Rate by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
9.3 Asia-Pacific Conversational AI Platform Market Size by Country (2018-2023)
9.4 Asia-Pacific Conversational AI Platform Market Size by Country (2024-2029)
8.4 China
8.5 Japan
8.6 South Korea
8.7 Southeast Asia
8.8 India
8.9 Australia
10 Latin America
10.1 Latin America Conversational AI Platform Market Size (2018-2029)
10.2 Latin America Conversational AI Platform Market Growth Rate by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
10.3 Latin America Conversational AI Platform Market Size by Country (2018-2023)
10.4 Latin America Conversational AI Platform Market Size by Country (2024-2029)
9.4 Mexico
9.5 Brazil
11 Middle East & Africa
11.1 Middle East & Africa Conversational AI Platform Market Size (2018-2029)
11.2 Middle East & Africa Conversational AI Platform Market Growth Rate by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
11.3 Middle East & Africa Conversational AI Platform Market Size by Country (2018-2023)
11.4 Middle East & Africa Conversational AI Platform Market Size by Country (2024-2029)
10.4 Turkey
10.5 Saudi Arabia
10.6 UAE
12 Players Profiled
11.1 SAP
11.1.1 SAP Company Detail
11.1.2 SAP Business Overview
11.1.3 SAP Conversational AI Platform Introduction
11.1.4 SAP Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.1.5 SAP Recent Development
11.2 IBM
11.2.1 IBM Company Detail
11.2.2 IBM Business Overview
11.2.3 IBM Conversational AI Platform Introduction
11.2.4 IBM Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.2.5 IBM Recent Development
11.3 Microsoft
11.3.1 Microsoft Company Detail
11.3.2 Microsoft Business Overview
11.3.3 Microsoft Conversational AI Platform Introduction
11.3.4 Microsoft Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.3.5 Microsoft Recent Development
11.4 Ada
11.4.1 Ada Company Detail
11.4.2 Ada Business Overview
11.4.3 Ada Conversational AI Platform Introduction
11.4.4 Ada Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.4.5 Ada Recent Development
11.5 Kore.ai
11.5.1 Kore.ai Company Detail
11.5.2 Kore.ai Business Overview
11.5.3 Kore.ai Conversational AI Platform Introduction
11.5.4 Kore.ai Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.5.5 Kore.ai Recent Development
11.6 Conversica
11.6.1 Conversica Company Detail
11.6.2 Conversica Business Overview
11.6.3 Conversica Conversational AI Platform Introduction
11.6.4 Conversica Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.6.5 Conversica Recent Development
11.7 LivePerson
11.7.1 LivePerson Company Detail
11.7.2 LivePerson Business Overview
11.7.3 LivePerson Conversational AI Platform Introduction
11.7.4 LivePerson Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.7.5 LivePerson Recent Development
11.8 Genesys
11.8.1 Genesys Company Detail
11.8.2 Genesys Business Overview
11.8.3 Genesys Conversational AI Platform Introduction
11.8.4 Genesys Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.8.5 Genesys Recent Development
11.9 Boost.ai
11.9.1 Boost.ai Company Detail
11.9.2 Boost.ai Business Overview
11.9.3 Boost.ai Conversational AI Platform Introduction
11.9.4 Boost.ai Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.9.5 Boost.ai Recent Development
11.10 Kata.ai
11.10.1 Kata.ai Company Detail
11.10.2 Kata.ai Business Overview
11.10.3 Kata.ai Conversational AI Platform Introduction
11.10.4 Kata.ai Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.10.5 Kata.ai Recent Development
11.11 Cognigy
11.11.1 Cognigy Company Detail
11.11.2 Cognigy Business Overview
11.11.3 Cognigy Conversational AI Platform Introduction
11.11.4 Cognigy Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.11.5 Cognigy Recent Development
11.12 OneReach.ai
11.12.1 OneReach.ai Company Detail
11.12.2 OneReach.ai Business Overview
11.12.3 OneReach.ai Conversational AI Platform Introduction
11.12.4 OneReach.ai Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.12.5 OneReach.ai Recent Development
11.13 Avaamo
11.13.1 Avaamo Company Detail
11.13.2 Avaamo Business Overview
11.13.3 Avaamo Conversational AI Platform Introduction
11.13.4 Avaamo Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.13.5 Avaamo Recent Development
11.14 Just AI
11.14.1 Just AI Company Detail
11.14.2 Just AI Business Overview
11.14.3 Just AI Conversational AI Platform Introduction
11.14.4 Just AI Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.14.5 Just AI Recent Development
11.15 Kasisto
11.15.1 Kasisto Company Detail
11.15.2 Kasisto Business Overview
11.15.3 Kasisto Conversational AI Platform Introduction
11.15.4 Kasisto Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.15.5 Kasisto Recent Development
11.16 Active.Ai
11.16.1 Active.Ai Company Detail
11.16.2 Active.Ai Business Overview
11.16.3 Active.Ai Conversational AI Platform Introduction
11.16.4 Active.Ai Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.16.5 Active.Ai Recent Development
11.17 Solvvy
11.17.1 Solvvy Company Detail
11.17.2 Solvvy Business Overview
11.17.3 Solvvy Conversational AI Platform Introduction
11.17.4 Solvvy Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.17.5 Solvvy Recent Development
11.18 Certainly
11.18.1 Certainly Company Detail
11.18.2 Certainly Business Overview
11.18.3 Certainly Conversational AI Platform Introduction
11.18.4 Certainly Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.18.5 Certainly Recent Development
11.19 Hyro
11.19.1 Hyro Company Detail
11.19.2 Hyro Business Overview
11.19.3 Hyro Conversational AI Platform Introduction
11.19.4 Hyro Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.19.5 Hyro Recent Development
11.20 Mindsay
11.20.1 Mindsay Company Detail
11.20.2 Mindsay Business Overview
11.20.3 Mindsay Conversational AI Platform Introduction
11.20.4 Mindsay Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.20.5 Mindsay Recent Development
13 Report Conclusion
14 Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Conversational AI Platform, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Conversational AI Platform.
The Conversational AI Platform market size, estimations, and forecasts are provided in terms of and revenue ($ millions), considering 2022 as the base year, with history and forecast data for the period from 2018 to 2029. This report segments the global Conversational AI Platform market comprehensively. Regional market sizes, concerning products by types, by application, and by players, are also provided. The influence of COVID-19 and the Russia-Ukraine War were considered while estimating market sizes.
For a more in-depth understanding of the market, the report provides profiles of the competitive landscape, key competitors, and their respective market ranks. The report also discusses technological trends and new product developments.
The report will help the Conversational AI Platform companies, new entrants, and industry chain related companies in this market with information on the revenues for the overall market and the sub-segments across the different segments, by company, product type, application, and regions.
Key Companies & Market Share Insights
In this section, the readers will gain an understanding of the key players competing. This report has studied the key growth strategies, such as innovative trends and developments, intensification of product portfolio, mergers and acquisitions, collaborations, new product innovation, and geographical expansion, undertaken by these participants to maintain their presence. Apart from business strategies, the study includes current developments and key financials. The readers will also get access to the data related to global revenue by companies for the period 2017-2022. This all-inclusive report will certainly serve the clients to stay updated and make effective decisions in their businesses. Some of the prominent players reviewed in the research report include:
SAP
IBM
Microsoft
Ada
Kore.ai
Conversica
LivePerson
Genesys
Boost.ai
Kata.ai
Cognigy
OneReach.ai
Avaamo
Just AI
Kasisto
Active.Ai
Solvvy
Certainly
Hyro
Mindsay
Product Type Insights
Global markets are presented by Conversational AI Platform type, along with growth forecasts through 2029. Estimates on revenue are based on the price in the supply chain at which the Conversational AI Platform are procured by the companies.
This report has studied every segment and provided the market size using historical data. They have also talked about the growth opportunities that the segment may pose in the future. This study bestows revenue data by type, and during the historical period (2018-2023) and forecast period (2024-2029).
Conversational AI Platform segment by Type
Web Conversational AI Platform
App Conversational AI Platform
Application Insights
This report has provided the market size (revenue data) by application, during the historical period (2018-2023) and forecast period (2024-2029).
This report also outlines the market trends of each segment and consumer behaviors impacting the Conversational AI Platform market and what implications these may have on the industry's future. This report can help to understand the relevant market and consumer trends that are driving the Conversational AI Platform market.
Conversational AI Platform Segment by End User
Large Enterprises
SMEs
Regional Outlook
This section of the report provides key insights regarding various regions and the key players operating in each region. Economic, social, environmental, technological, and political factors have been taken into consideration while assessing the growth of the particular region/country. The readers will also get their hands on the revenue data of each region and country for the period 2018-2029.
The market has been segmented into various major geographies, including North America, Europe, Asia-Pacific, South America, Middle East & Africa. Detailed analysis of major countries such as the USA, Germany, the U.K., Italy, France, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, and India will be covered within the regional segment. For market estimates, data are going to be provided for 2022 because of the base year, with estimates for 2023 and forecast revenue for 2029.
North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Nordic Countries
Rest of Europe
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
Southeast Asia
India
Australia
Rest of Asia
Latin America
Mexico
Brazil
Rest of Latin America
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE
Rest of MEA
Key Drivers & Barriers
High-impact rendering factors and drivers have been studied in this report to aid the readers to understand the general development. Moreover, the report includes restraints and challenges that may act as stumbling blocks on the way of the players. This will assist the users to be attentive and make informed decisions related to business. Specialists have also laid their focus on the upcoming business prospects.
COVID-19 and Russia-Ukraine War Influence Analysis
The readers in the section will understand how the Conversational AI Platform market scenario changed across the globe during the pandemic, post-pandemic and Russia-Ukraine War. The study is done keeping in view the changes in aspects such as demand, consumption, transportation, consumer behavior, supply chain management. The industry experts have also highlighted the key factors that will help create opportunities for players and stabilize the overall industry in the years to come.
Reasons to Buy This Report
This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Conversational AI Platform market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Conversational AI Platform and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in volume and value), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition.
This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market
This report helps stakeholders to understand the COVID-19 and Russia-Ukraine War Influence on the Conversational AI Platform industry.
This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally
This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Conversational AI Platform.
This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution.
Core Chapters
Chapter 1: Research objectives, research methods, data sources, data cross-validation;
Chapter 2: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 3: Provides the analysis of various market segments product types, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 5: Introduces executive summary of global market size, regional market size, this section also introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by companies in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 6: Detailed analysis of Conversational AI Platform companies’ competitive landscape, revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 7, 8, 9, 10, 11: North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East and Africa segment by country. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and capacity of each country in the world.
Chapter 12: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 13: The main points and conclusions of the report.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
1.1 Scope of Report
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 Research Methodology
1.4 Research Process
1.5 Data Source
1.5.1 Secondary Sources
1.5.2 Primary Sources
2 Market Overview
2.1 Product Definition
2.2 Conversational AI Platform by Type
2.2.1 Market Value Comparison by Type (2018 VS 2022 VS 2029)
1.2.2 Web Conversational AI Platform
1.2.3 App Conversational AI Platform
2.3 Conversational AI Platform by End User
2.3.1 Market Value Comparison by End User (2018 VS 2022 VS 2029)
2.3.2 Large Enterprises
2.3.3 SMEs
2.4 Assumptions and Limitations
3 Conversational AI Platform Breakdown Data by Type
3.1 Global Conversational AI Platform Historic Market Size by Type (2018-2023)
3.2 Global Conversational AI Platform Forecasted Market Size by Type (2023-2028)
4 Conversational AI Platform Breakdown Data by End User
4.1 Global Conversational AI Platform Historic Market Size by End User (2018-2023)
4.2 Global Conversational AI Platform Forecasted Market Size by End User (2018-2023)
5 Global Growth Trends
5.1 Global Conversational AI Platform Market Perspective (2018-2029)
5.2 Global Conversational AI Platform Growth Trends by Region
5.2.1 Global Conversational AI Platform Market Size by Region: 2018 VS 2022 VS 2029
5.2.2 Conversational AI Platform Historic Market Size by Region (2018-2023)
5.2.3 Conversational AI Platform Forecasted Market Size by Region (2024-2029)
5.3 Conversational AI Platform Market Dynamics
5.3.1 Conversational AI Platform Industry Trends
5.3.2 Conversational AI Platform Market Drivers
5.3.3 Conversational AI Platform Market Challenges
5.3.4 Conversational AI Platform Market Restraints
6 Market Competitive Landscape by Players
6.1 Global Top Conversational AI Platform Players by Revenue
6.1.1 Global Top Conversational AI Platform Players by Revenue (2018-2023)
6.1.2 Global Conversational AI Platform Revenue Market Share by Players (2018-2023)
6.2 Global Conversational AI Platform Industry Players Ranking, 2021 VS 2022 VS 2023
6.3 Global Key Players of Conversational AI Platform Head office and Area Served
6.4 Global Conversational AI Platform Players, Product Type & Application
6.5 Global Conversational AI Platform Players, Date of Enter into This Industry
6.6 Global Conversational AI Platform Market CR5 and HHI
6.7 Global Players Mergers & Acquisition
7 North America
7.1 North America Conversational AI Platform Market Size (2018-2029)
7.2 North America Conversational AI Platform Market Growth Rate by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
7.3 North America Conversational AI Platform Market Size by Country (2018-2023)
7.4 North America Conversational AI Platform Market Size by Country (2024-2029)
7.5 United States
7.6 Canada
8 Europe
8.1 Europe Conversational AI Platform Market Size (2018-2029)
8.2 Europe Conversational AI Platform Market Growth Rate by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
8.3 Europe Conversational AI Platform Market Size by Country (2018-2023)
8.4 Europe Conversational AI Platform Market Size by Country (2024-2029)
7.4 Germany
7.5 France
7.6 U.K.
7.7 Italy
7.8 Russia
7.9 Nordic Countries
9 Asia-Pacific
9.1 Asia-Pacific Conversational AI Platform Market Size (2018-2029)
9.2 Asia-Pacific Conversational AI Platform Market Growth Rate by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
9.3 Asia-Pacific Conversational AI Platform Market Size by Country (2018-2023)
9.4 Asia-Pacific Conversational AI Platform Market Size by Country (2024-2029)
8.4 China
8.5 Japan
8.6 South Korea
8.7 Southeast Asia
8.8 India
8.9 Australia
10 Latin America
10.1 Latin America Conversational AI Platform Market Size (2018-2029)
10.2 Latin America Conversational AI Platform Market Growth Rate by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
10.3 Latin America Conversational AI Platform Market Size by Country (2018-2023)
10.4 Latin America Conversational AI Platform Market Size by Country (2024-2029)
9.4 Mexico
9.5 Brazil
11 Middle East & Africa
11.1 Middle East & Africa Conversational AI Platform Market Size (2018-2029)
11.2 Middle East & Africa Conversational AI Platform Market Growth Rate by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
11.3 Middle East & Africa Conversational AI Platform Market Size by Country (2018-2023)
11.4 Middle East & Africa Conversational AI Platform Market Size by Country (2024-2029)
10.4 Turkey
10.5 Saudi Arabia
10.6 UAE
12 Players Profiled
11.1 SAP
11.1.1 SAP Company Detail
11.1.2 SAP Business Overview
11.1.3 SAP Conversational AI Platform Introduction
11.1.4 SAP Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.1.5 SAP Recent Development
11.2 IBM
11.2.1 IBM Company Detail
11.2.2 IBM Business Overview
11.2.3 IBM Conversational AI Platform Introduction
11.2.4 IBM Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.2.5 IBM Recent Development
11.3 Microsoft
11.3.1 Microsoft Company Detail
11.3.2 Microsoft Business Overview
11.3.3 Microsoft Conversational AI Platform Introduction
11.3.4 Microsoft Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.3.5 Microsoft Recent Development
11.4 Ada
11.4.1 Ada Company Detail
11.4.2 Ada Business Overview
11.4.3 Ada Conversational AI Platform Introduction
11.4.4 Ada Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.4.5 Ada Recent Development
11.5 Kore.ai
11.5.1 Kore.ai Company Detail
11.5.2 Kore.ai Business Overview
11.5.3 Kore.ai Conversational AI Platform Introduction
11.5.4 Kore.ai Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.5.5 Kore.ai Recent Development
11.6 Conversica
11.6.1 Conversica Company Detail
11.6.2 Conversica Business Overview
11.6.3 Conversica Conversational AI Platform Introduction
11.6.4 Conversica Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.6.5 Conversica Recent Development
11.7 LivePerson
11.7.1 LivePerson Company Detail
11.7.2 LivePerson Business Overview
11.7.3 LivePerson Conversational AI Platform Introduction
11.7.4 LivePerson Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.7.5 LivePerson Recent Development
11.8 Genesys
11.8.1 Genesys Company Detail
11.8.2 Genesys Business Overview
11.8.3 Genesys Conversational AI Platform Introduction
11.8.4 Genesys Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.8.5 Genesys Recent Development
11.9 Boost.ai
11.9.1 Boost.ai Company Detail
11.9.2 Boost.ai Business Overview
11.9.3 Boost.ai Conversational AI Platform Introduction
11.9.4 Boost.ai Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.9.5 Boost.ai Recent Development
11.10 Kata.ai
11.10.1 Kata.ai Company Detail
11.10.2 Kata.ai Business Overview
11.10.3 Kata.ai Conversational AI Platform Introduction
11.10.4 Kata.ai Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.10.5 Kata.ai Recent Development
11.11 Cognigy
11.11.1 Cognigy Company Detail
11.11.2 Cognigy Business Overview
11.11.3 Cognigy Conversational AI Platform Introduction
11.11.4 Cognigy Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.11.5 Cognigy Recent Development
11.12 OneReach.ai
11.12.1 OneReach.ai Company Detail
11.12.2 OneReach.ai Business Overview
11.12.3 OneReach.ai Conversational AI Platform Introduction
11.12.4 OneReach.ai Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.12.5 OneReach.ai Recent Development
11.13 Avaamo
11.13.1 Avaamo Company Detail
11.13.2 Avaamo Business Overview
11.13.3 Avaamo Conversational AI Platform Introduction
11.13.4 Avaamo Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.13.5 Avaamo Recent Development
11.14 Just AI
11.14.1 Just AI Company Detail
11.14.2 Just AI Business Overview
11.14.3 Just AI Conversational AI Platform Introduction
11.14.4 Just AI Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.14.5 Just AI Recent Development
11.15 Kasisto
11.15.1 Kasisto Company Detail
11.15.2 Kasisto Business Overview
11.15.3 Kasisto Conversational AI Platform Introduction
11.15.4 Kasisto Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.15.5 Kasisto Recent Development
11.16 Active.Ai
11.16.1 Active.Ai Company Detail
11.16.2 Active.Ai Business Overview
11.16.3 Active.Ai Conversational AI Platform Introduction
11.16.4 Active.Ai Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.16.5 Active.Ai Recent Development
11.17 Solvvy
11.17.1 Solvvy Company Detail
11.17.2 Solvvy Business Overview
11.17.3 Solvvy Conversational AI Platform Introduction
11.17.4 Solvvy Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.17.5 Solvvy Recent Development
11.18 Certainly
11.18.1 Certainly Company Detail
11.18.2 Certainly Business Overview
11.18.3 Certainly Conversational AI Platform Introduction
11.18.4 Certainly Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.18.5 Certainly Recent Development
11.19 Hyro
11.19.1 Hyro Company Detail
11.19.2 Hyro Business Overview
11.19.3 Hyro Conversational AI Platform Introduction
11.19.4 Hyro Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.19.5 Hyro Recent Development
11.20 Mindsay
11.20.1 Mindsay Company Detail
11.20.2 Mindsay Business Overview
11.20.3 Mindsay Conversational AI Platform Introduction
11.20.4 Mindsay Revenue in Conversational AI Platform Business (2017-2022)
11.20.5 Mindsay Recent Development
13 Report Conclusion
14 Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(ai)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


APO Research社はどのような調査会社ですか?


 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る