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中小企業向けサービス (Analysys Masonの年間サービス)


SME Services

アナリシスメイスンの年間プログラムサービス「中小企業向けサービス」は、通信事業者とそれを支援するベンダーが、中小企業向けにソリューションを販売する機会について調査しています。 このプログラム... もっと見る

 

 

出版社 価格 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
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サマリー

アナリシスメイスンの年間プログラムサービス「中小企業向けサービス」は、通信事業者とそれを支援するベンダーが、中小企業向けにソリューションを販売する機会について調査しています。

このプログラムでは、従来の音声およびデータ接続ビジネスの発展を調査し、通信事業者が有料テレビからクラウドコンピューティングまで、追加サービスを販売するための選択肢を調査しています。また、通信事業者が他のネットワークプロバイダーやサードパーティーと自社のサービスをどのように差別化できるかを検証します。また、このプログラムでは、これらのオプションをサポートするベンダーの詳細も提供しています。

他の企業関連の調査プログラムと同様に、私たちの調査は以下のような形で支えられています。

  • 大規模な一次調査プログラム。継続的な調査として、企業に対して、サービスの利用状況、サービスに対する評価、サービスを提供する企業に対する評価などを尋ねています。
  • 主要な企業向けサービスの収益と導入に関する詳細な予測
  • 世界各地の事例やケーススタディに基づき、事業者への提言を行う戦略レポートとコメント。

主要テーマ

  • チャネル戦略 中小企業市場への販売とサポートに関するさまざまなアプローチを探ります。
  • 新製品分野の戦略 従来のポートフォリオを補完するのに最適な製品、および通信事業者がこれらのサービスを差別化するのに最適な方法について評価しています。
  • 新しい伝統的製品のための戦略。通信事業者は、既存の製品群がコモディティ製品であってはならないことを強く望んでいます。通信事業者がどのようにサービスを差別化し、価格以上の競争力を発揮できるかを検証しています。


 

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Summary

The SME Services research programme looks at opportunities for telecoms operators, and the vendors that support them, to sell solutions to small and medium-sized enterprises. The programme explores the developments in the traditional voice and data connectivity business, and investigates the options for telecoms operators to sell additional services, from pay TV to cloud computing. We examine how operators can differentiate their offerings from those of other network providers and third parties. The programme also provides details of the vendors that will support these options.

As with our other enterprise-related research programmes, our research is underpinned by:

  • a large, primary research programme. As an ongoing research exercise, we ask enterprises about their usage of services, their opinion of these services and of the companies that provide them
  • detailed forecasts for revenue and adoption of the key enterprise services
  • strategy reports and comments that make recommendations for operators, based on examples and case studies from around the world.

Key themes

  • Channel strategies. We explore the different approaches to selling to and supporting the SME market.
  • Strategies for new product areas. We assess the products that form the best complement to the traditional portfolio and how best telecoms operators can differentiate these services.
  • Strategies for new traditional products. Telecoms operators are keen for the established product set not to be commodity products. We examine how telecoms operators can differentiate their services and compete on more than price.

 



 

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Analysys Mason (アナリシスメイソン)は、英国に本社をおく通信市場全般を対象とする調査会社で、ネットワーク技術や通信用ソフトウェアなど、幅広い通信市場に関する調査レポートの出版やカスタム... もっと見る


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2024/12/20 10:28

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