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オペレーターにとってのデジタルサービスの機会:世界のトレンドと2020-2025年の予測


Digital service opportunities for operators: worldwide trends and forecasts 2020-2025

本レポートでは、世界の通信事業者にとって重要な4つのデジタルバーティカル市場の規模を分析していす。モバイルマネー(m-money)と決済、デジタル広告、モバイルコマース(m-commerce)、モバイルアイデンテ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2021年3月25日 US$7,999
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サマリー

本レポートでは、世界の通信事業者にとって重要な4つのデジタルバーティカル市場の規模を分析していす。モバイルマネー(m-money)と決済、デジタル広告、モバイルコマース(m-commerce)、モバイルアイデンティティ管理(IdM)の収益予測も含まれています。
 
デジタルサービス市場の拡大は加速しており、一部の通信事業者は支配的なデジタルサービス事業者に対抗するために多額の投資を行っています。
 
 
レポートに含まれる内容
  • モバイルマネー・ペイメント(m-money)
  • モバイルコマース(m-commerce)
  • デジタル広告
  • モバイルアイデンティティ管理(IdM)
  • 各地域におけるこれらの垂直市場から事業者が得ることのできる収益の推定
  • 各垂直市場および地域における主要なトレンドの分析
  • 各地域におけるデジタルサービスからの収益のシェアを拡大するために事業者が実施可能な戦略的手段の考察


 

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Summary

本レポートでは、世界の通信事業者にとって重要なデジタルバーティカル市場の規模を詳細に調査・分析しています。
 
掲載内容
  • モバイルマネー・ペイメント(m-money)
  • モバイルコマース(m-commerce)
  • デジタル広告
  • モバイルアイデンティティ管理(IdM)
 
Report Summary
 
This report analyses the size of four key digital vertical markets for operators worldwide. It includes revenue forecasts for mobile money (m-money) and payments, digital advertising, mobile commerce (m-commerce) and mobile identity management (IdM).
 
"The consumer migration towards digital services is accelerating, which makes it critical for operators to have a digital presence."
 
The expansion of the digital services market is accelerating and some operators have made significant investments to compete with the dominant digital service providers. This report examines the potential revenue growth that operators can expect to achieve if they decide to establish themselves in the digital service value chain.
 
This report provides:
  • worldwide and regional revenue forecasts for the following vertical markets:
  • mobile money and payments (m-money)
  • mobile commerce (m-commerce)
  • digital advertising
  • mobile identity management (IdM)
  • an estimate of the revenue that operators could accrue from each of these verticals in each region
  • analysis of key trends in each vertical market and region
  • discussion of strategic measures that operators could implement to capture a greater share of the revenue from digital services in each region.


 

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