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ゲーミフィケーションを活用した顧客サービス向上


Using gamification to improve customer service

非効率なカスタマーサービス、特にコールセンターなどのダイレクトチャネルによるカスタマーサービスは、高い運用コストと貧弱なカスタマーエクスペリエンスをもたらす。通信サービス事業者(CSP)は、コール... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2022年12月21日 US$1,499
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サマリー

非効率なカスタマーサービス、特にコールセンターなどのダイレクトチャネルによるカスタマーサービスは、高い運用コストと貧弱なカスタマーエクスペリエンスをもたらす。通信サービス事業者(CSP)は、コールセンターにゲーミフィケーション戦略を導入することで、社内のコラボレーションと顧客サービスの向上に貢献し、その結果、解約を減らすことができます。
 
本レポートに含まれる情報
  • CSPの解約に関する分析
  • ゲーミフィケーションがこれらの問題の解決にどのように役立つのか


 

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Summary

この調査レポートは、通信サービス事業者(CSP)は、コールセンターにゲーミフィケーション戦略を導入することで、社内のコラボレーションと顧客サービスの向上に貢献し、その結果、解約を減らすことができることについて詳細に調査・分析しています。
 
Report Summary
"Communications service providers need to implement gamification tools within their organisations to improve customer service."
 
Inefficient customer service, particularly via direct channels such as call centres, results in high operational costs and a poor customer experience. Communications service providers (CSPs) can implement gamification strategies in call centres to help to improve internal collaboration and customer service and therefore reduce churn.
 
Information included in this report
  • Analysis of CSPs' churn
  • How gamification can help to solve these issues


 

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