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オペレーター・ビジネス・サービスシンガポール予測 2022-2027年


Operator business services: Singapore forecast 2022–2027

本レポートは、シンガポールの零細・中小企業(MSME)および大企業向けの通信・ICTサービス市場の展望を提供するものである。固定およびモバイルの音声およびデータネットワークサービスと、セキュリティ、コ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2022年12月21日 US$4,999
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16 英語

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サマリー

本レポートは、シンガポールの零細・中小企業(MSME)および大企業向けの通信・ICTサービス市場の展望を提供するものである。固定およびモバイルの音声およびデータネットワークサービスと、セキュリティ、コロケーションとホスティング、ユニファイドコミュニケーション、クラウドサービスなどのICTサービスに関する予測を掲載しています。
 
本レポートと関連データアネックスは以下を提供します:
  • 固定およびモバイルの音声およびデータサービス、IoT接続サービス、セキュリティ、コロケーションおよびホスティング、ユニファイドコミュニケーション、クラウドサービスなどのICTサービスを含む中小企業および大企業向け通信事業者サービスの予測
  • 各サービスと各ビジネスセグメント(小規模、小規模、中規模、大規模)の収益、接続数またはユーザー数、ARPUを定量化。
  • ICTサービス市場全体の推定と各サービスにおける事業者の達成可能なシェア
  • 各セグメント内の従業員数、企業数、拠点数に関する人口統計データ(ただし、政府機関や公的機関も含む)
  • Singtel、StarHub、M1、SIMBA Telecom、およびB2Bを中心とした小規模ネットワーク事業者とシステムインテグレーターの事業者プロファイル
 
カバレッジ
地域別カバー率
  • シンガポール
 
サービス内容 
モバイル
  • 音声およびメッセージング
  • 携帯電話データ
  • モバイルブロードバンド
  • IoTコネクティビティ 
 
固定
  • ナローバンド音声
  • VoBB
  • ADSL/SDSL、vDSL、FTTP/B、ケーブル、BFWA、その他固定ブロードバンド
  • 専用接続:100Mbit/s未満、100Mbit/s以上1Gbit/s未満、1Gbit/s以上
 
情報通信技術
  • ユニファイド・コミュニケーション、ホスト・ボイス
  • セキュリティ
  • コロケーションとホスティング
  • ソフトウェア・アズ・ア・サービス(SaaS)
  • インフラストラクチャー・アズ・ア・サービス(IaaS)とプラットフォーム・アズ・ア・サービス(PaaS)
  • エンタープライズモビリティ
  • デスクトップ管理
 
ビジネス規模
  • マイクロ(従業員数0~9名)
  • スモール(従業員数10~49名)
  • 中規模(従業員数50~249名)
  • 大企業(従業員数250人以上)


 

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Summary

この調査レポートは、本レポートは、シンガポールの零細・中小企業(MSME)および大企業向けの通信・ICTサービス市場について詳細に調査・分析しています。
 
Report Summary
"The growing demand for ICT services will fuel an increase in operators' business revenue in Singapore between 2022 and 2027."
 
This report provides an outlook on the telecoms and ICT services market in Singapore for micro, small and medium-sized enterprises (MSMEs) and large enterprises. It contains forecasts for fixed and mobile voice and data network services, as well as ICT services such as security, co-location and hosting, unified communications and cloud services.
 
This report and the associated data annex provide:
  • forecasts for operator services to MSMEs and large enterprises including fixed and mobile voice and data services, IoT connectivity services and ICT services such as security, co-location and hosting, unified communications and cloud services
  • quantification of revenue, the number of connections or users and ARPU for each service and each business segment (micro, small, medium and large)
  • an estimate of the total market for ICT services and the likely share achievable by operators for each service
  • demographic data on the number of employees, businesses and sites within each segment (note that we include entities in the governmental and public sectors)
  • operator profiles for Singtel, StarHub, M1, SIMBA Telecom and some smaller network operators and systems integrators with a B2B focus.
 
 
Coverage
Geographical coverage
  • Singapore
 
Services
Mobile
  • Voice and messaging
  • Handset data
  • Mobile broadband
  • IoT connectivity 
 
Fixed
  • Narrowband voice
  • VoBB
  • ADSL/SDSL, vDSL, FTTP/B, cable, BFWA, other fixed broadband
  • Dedicated connections: below 100 Mbit/s, 100 Mbit/s and up to 1 Gbit/s, and at least 1 Gbit/s
 
ICT
  • Unified communications and hosted voice
  • Security
  • Co-location and hosting
  • Software-as-a-service (SaaS)
  • Infrastructure-as-a-service (IaaS) and platform-as-a-service (PaaS)
  • Enterprise mobility
  • Desktop management
 
Business size
  • Micro (0–9 employees)
  • Small (10–49 employees)
  • Medium (50–249 employees)
  • Large (250+ employees)
 
 

 



 

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