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eSIM管理プラットフォーム:ベンダーの課題とその克服法


eSIM management platforms: challenges for vendors and how to overcome them

eSIM市場の成熟に伴い、通信事業者はオンプレミスでの展開に回帰する可能性があり、そのためベンダーはeSIM管理ソリューションの分離を余儀なくされる。そのため、ベンダーは戦略的パートナーシップを... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2022年10月10日 US$1,499
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サマリー

eSIM市場の成熟に伴い、通信事業者はオンプレミスでの展開に回帰する可能性があり、そのためベンダーはeSIM管理ソリューションの分離を余儀なくされる。そのため、ベンダーは戦略的パートナーシップを結び、オンボーディングと規制遵守以外の問題に対処するフルスタックソリューションを提供する必要があります。
 
本レポートに含まれる情報
  • eSIM管理市場の主要分野におけるベンダーのビジネスチャンスに関する分析
  • ベンダーがeSIM管理戦略を策定する際に活用できるインサイト
  • 現在のeSIMベンダーと市場に参入するベンダーへの提言

 



 

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Summary

この調査レポートは、eSIM管理市場の主要分野におけるベンダーのビジネスチャンスについて詳細に調査・分析しています。
 
Report Summary
"Vendors must prepare to address eSIM-related issues beyond onboarding and regulation compliance in order to drive operators’ new revenue streams."
 
Operators may revert to on-premises deployments as the eSIM market matures, thereby forcing vendors to disaggregate their eSIM management solutions. Vendors must therefore form strategic partnerships in order to provide full-stack solutions that address issues beyond onboarding and regulatory compliance.
 
Information included in this report
  • Analysis of the opportunities for vendors in the key areas of the eSIM management market
  • Insights that vendors can draw upon when formulating their eSIM management strategiesRecommendations for current eSIM vendors and vendors entering the market.

 



 

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