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クラウドベースの音声およびユニファイド・コミュニケーション:中小企業のためのオペレーター戦略


Cloud-based voice and unified communications: operator strategies for SMEs

中小企業(SME)によるクラウドベースの音声およびユニファイドコミュニケーション(UC)サービスの導入は、COVID-19パンデミックの影響で加速しています。   中小企業がクラウドベースの... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2021年10月7日 US$1,499
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10 英語

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サマリー

中小企業(SME)によるクラウドベースの音声およびユニファイドコミュニケーション(UC)サービスの導入は、COVID-19パンデミックの影響で加速しています。
 
中小企業がクラウドベースの音声およびユニファイド・コミュニケーション(UC)サービスを導入する動きは、COVID-19パンデミックの影響で加速しています。この市場では通信事業者が大きな役割を果たしていますが、オーバー・ザ・トップ・サービス・プロバイダや現地のクラウド音声専門業者との競争にさらされています。
 
掲載内容
  • 中小企業のニーズに対応するために、通信事業者がクラウドベースの音声およびUCポートフォリオを強化する機会についての分析
  • ビジネス需要と競争環境に関する情報と洞察
  • 顧客価値を高め、効果的な差別化を図るための通信事業者の戦略の概要

 



 

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Summary

このレポートは、中小企業(SME)によるクラウドベースの音声およびユニファイド・コミュニケーションについて詳細に調査・分析しています。
 
Report Summary
"Operators may miss out on growth in the unified communications market as SMEs increasingly adopt cloud-based solutions and services beyond voice."
 
Small and medium-sized enterprises' (SMEs') adoption of cloud-based voice and unified communications (UC) services has accelerated as a result of the COVID-19 pandemic. Operators play a major role in this market, but face competition from over-the-top service providers and local cloud voice specialists.
 
This report provides:
  • an analysis of the opportunities for operators to enhance their cloud-based voice and UC portfolios to address the needs of SMEs
  • information and insights about business demand and the competitive landscape
  • an overview of operators' strategies for increasing customer value and providing effective differentiation.


 

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