世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

駆虫薬市場:薬剤クラス別(ベンズイミダゾール系、大環状ラクトン系、ピラジノイソキノロン系、テトラヒドロピリミジン系、その他)、感染タイプ別(条虫感染症、線虫感染症、トレマトーデ感染症、混合感染症)、流通チャネル別(病院薬局、ドラッグストア・小売薬局、オンラインプロバイダー):2023-2032年の世界市場機会分析と産業予測


Anthelmintic Drugs Market By Drug Class (Benzimidazoles, Macrocyclic Lactones, Pyrazinoisoquinolones, Tetrahydropyrimidines, Others), By Infection Type (Cestode Infections, Nematode Infections, Trematode Infections, Mixed Infections), By Distribution Channel (Hospital Pharmacies, Drug Stores and Retail Pharmacies, Online Providers): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

駆虫薬の世界市場は2022年に10億ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は3.8%を記録し、2032年には15億ドルに達すると予測されている。駆虫薬は、ヒトに感染症を引き起こす寄生虫(蠕虫とも呼ばれ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

駆虫薬の世界市場は2022年に10億ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は3.8%を記録し、2032年には15億ドルに達すると予測されている。駆虫薬は、ヒトに感染症を引き起こす寄生虫(蠕虫とも呼ばれる)の治療に使用される薬剤である。蠕虫は様々な病気や健康問題を引き起こす可能性がある。駆虫薬は、宿主の体内で寄生虫を死滅させるか、寄生虫の成長と繁殖を阻害することで効果を発揮します。駆虫薬は線虫、条虫、絛虫、フラムシなど様々な種類の寄生虫を対象とします。これらの薬剤は寄生虫を駆除するために使用されます。寄生虫の種類や重症度に応じて、予防または治療薬として使用されます。医療従事者によって処方される駆虫薬の種類は、虫の感染の種類や部位、患者の全体的な健康状態によって異なります。

駆虫薬は、世界中で数百万人が罹患している寄生虫感染症の世界的な蔓延により、グローバル・ヘルス・イニシアチブにおいて不可欠な役割を担っています。これらの感染症は線虫、振線虫、条虫によって引き起こされ、衛生状態が悪く、医療へのアクセスが不十分な国々で特に流行している。多くの発展途上国では、回虫、鞭虫、鉤虫などの土壌伝染性(STH)蠕虫が流行している。これらの感染症は、特に小児に深刻な健康問題を引き起こし、成長、認知、生活の質に影響を与える。

例えば、2021年に国立生物工学情報センター(NCBI)が発表した論文によると、世界全体で約350万人が腸内寄生虫感染症に罹患しており、年間20万人以上が死亡していると報告されている。このような寄生虫感染症の発生が駆虫薬の必要性を高めており、市場の成長を促進している。さらに、動物からヒトに感染する人獣共通感染症もあり、サナダムシの合併症である水虫のような深刻な健康問題につながる可能性がある。これらの感染症に対処することは、個人に利益をもたらすだけでなく、地域社会の福祉に貢献し、経済生産性を高め、生活の質を向上させる。

また、新興国の経済成長に伴い、寄生虫感染症をはじめとする様々な疾患の治療や予防のための資金配分を含め、医療インフラへの政府支出や投資が増加している。医療への財源が増加したことで、国民にとって手頃な価格で入手可能な駆虫薬が増加している。経済成長により、診療所や病院、薬局などの医療施設へのアクセスが改善されることが多い。このようなアクセスの向上は、寄生虫感染症の有病率が高い農村部や貧困地域に住む人々が、医療施設を訪れて寄生虫感染症の診断や治療を受けられるようになったことを意味する。より多くの人々が医療施設を利用できるようになれば、駆虫薬の需要も増加する。

駆虫薬市場は、薬剤クラス、感染症タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。薬剤クラスベースでは、市場はベンズイミダゾール系、大環状ラクトン系、ピラジノイソキノロン系、テトラヒドロピリミジン系、その他に分けられる。感染症タイプ別では、市場は線虫感染症、条虫感染症、トレマトーデ感染症、混合感染症に分類される。流通チャネル別では、病院薬局、ドラッグストア&小売薬局、オンラインプロバイダーに分類される。地域別では、市場は北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。
本レポートに掲載されている主要企業は、グラクソ・スミスクライン plc、ジョンソン・エンド・ジョンソン、メルク社、バイエル社、シプラ社、サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ社、テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社、リース社、ザイダス・ライフサイエンス社です。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの駆虫薬市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、駆虫薬市場の有力な機会を特定します。
市場調査は主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
駆虫薬市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界別の駆虫薬市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレートライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります)
ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートのカスタマイズの可能性(追加費用とスケジュールが必要です。)
規制ガイドライン
クライアントの関心に特化した追加企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
SWOT分析
主要市場セグメント
薬剤クラス別
ベンゾイミダゾール
大環状ラクトン
ピラジノイソキノロン類
テトラヒドロピリミジン
その他
感染タイプ別
条虫感染症
線虫感染症
線虫感染症
混合感染
流通経路別
オンラインプロバイダー
病院薬局
ドラッグストアおよび小売薬局
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
日本
中国
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
その他の地域
主な市場プレイヤー
グラクソ・スミスクライン plc
ジョンソン・エンド・ジョンソン
シプラ社
テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ・リミテッド
ザイダス・ライフサイエンス・リミテッド
アムニール・ファーマシューティカルズ LLC
メルク・アンド・カンパニー・インク
サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
リース・ファーマシューティカル・カンパニー
バイエル

ページTOPに戻る


目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.寄生虫感染の増加
3.4.1.2.蠕虫感染症の予防対策に対する意識の高まり
3.4.1.3.ジェネリック医薬品の入手可能性
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.駆虫薬の高コスト
3.4.2.2.感染症に対する認識と教育の欠如
3.4.3.機会
3.4.3.1.新興市場における成長機会
第4章 駆虫薬市場(薬剤クラス別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ベンズイミダゾール
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.大環状ラクトン類
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.ピラジノイソキノロン
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.テトラヒドロピリミジン
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.その他
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.地域別の市場規模と予測
4.6.3.国別の市場シェア分析
第5章 駆虫薬市場:感染症タイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.条虫感染症
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模および予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.線虫感染症
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模および予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.トレマトーデ感染症
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模および予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.混合感染
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.市場規模および予測、地域別
5.5.3.国別の市場シェア分析
第6章 駆虫薬市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.病院薬局
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.ドラッグストアと小売薬局
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.オンラインプロバイダー
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別の市場シェア分析
第7章 駆虫薬市場、地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.薬剤クラス別市場規模および予測
7.2.3.市場規模・予測:感染タイプ別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:薬効分類別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:薬効分類別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:薬剤クラス別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.薬剤クラス別市場規模および予測
7.3.3.市場規模・予測:感染タイプ別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模および予測、薬剤クラス別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模および予測:薬効分類別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.英国
7.3.5.3.1.市場規模・予測:医薬品クラス別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模および予測:薬効分類別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模および予測:薬効クラス別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:感染タイプ別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6.その他の欧州
7.3.5.6.1.医薬品クラス別市場規模および予測
7.3.5.6.2.市場規模および予測:感染タイプ別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.薬剤クラス別市場規模および予測
7.4.3.市場規模・予測:感染タイプ別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.日本
7.4.5.1.1.薬効分類別市場規模および予測
7.4.5.1.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.中国
7.4.5.2.1.市場規模・予測:薬効分類別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:薬効分類別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.オーストラリア
7.4.5.4.1.市場規模・予測:薬効分類別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.韓国
7.4.5.5.1.市場規模および予測:薬効分類別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:感染タイプ別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.薬剤クラス別市場規模および予測
7.4.5.6.2.市場規模および予測:感染タイプ別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.薬剤クラス別市場規模および予測
7.5.3.市場規模・予測:感染タイプ別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.医薬品クラス別市場規模および予測
7.5.5.1.2.市場規模および予測:感染タイプ別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.サウジアラビア
7.5.5.2.1.市場規模・予測:薬効分類別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.南アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:薬効分類別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:感染タイプ別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.4.その他のラメア地域
7.5.5.4.1.薬剤クラス別市場規模および予測
7.5.5.4.2.市場規模および予測:感染タイプ別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.リース薬品
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.2.アムニール・ファーマシューティカルズLLC
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.3.グラクソ・スミスクライン plc
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.ジョンソン・エンド・ジョンソン
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.5.メルク・アンド・カンパニー
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.6.バイエル
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.7.シプラ社
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.8.サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.9.テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ・リミテッド
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.ザイダスライフサイエンス社
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global anthelmintic drugs market was valued at $1.0 billion in 2022, and is projected to reach $1.5 billion by 2032, registering a CAGR of 3.8% from 2023 to 2032. Anthelmintics are medications used to treat parasitic worms, also called helminths, which can cause infections in humans. Helminths can cause various diseases and health problems. Anthelmintics work by killing or inhibiting the growth and reproduction of the parasites in the host’s body. Anthelmintics target various types of parasites, such as nematodes, tapeworms, cestodes, and flukes. These drugs are used to control and eliminate parasitic worms. They can be used as preventive or therapeutic measures depending on the type and severity of the parasite. The type of Anthelmintic prescribed by a healthcare provider depends on the type and location of the worm infection, as well as the overall health status of the patient.

Anthelmintic drugs play an essential role in global health initiatives due to the global prevalence of parasitic worm infections, which affect millions of people around the globe. These infections are caused by nematode, trematode, and cestode, and are particularly prevalent in countries with poor sanitation and lack of access to healthcare. In many developing countries, soil-transmitted (STH) helminths such as roundworm, whipworm, and hookworm are endemic. These infections cause serious health problems, particularly in children, which can affect their growth, cognition, and quality of life.

For instance, according to an article published by National Centre for Biotechnology Information (NCBI) in 2021, globally there are around 3.5 million people affected with intestinal parasitic infections, and more than 200,000 deaths are reported annually. Such incidences of such parasitic infections are increasing the need for anthelmintic, which propels the market growth. In addition, there are also zoonotic infections, which are transmitted by animals to humans and can lead to serious health problems, such as hydatid disease which is a complication of the tapeworm. Combating these infections not only benefits the individual, but also contributes to the well-being of the community, increases economic productivity, and improves the quality of life.

In addition, there is an increase in government expenditure and investment in healthcare infrastructure, including the allocation of funds to treat and prevent various diseases, such as parasitic worm infections, owing to economic growth in emerging economies. There is an increase in availability of affordable and accessible anthelmintic drug for the population owing to increased financial resources for healthcare. Economic growth often leads to improved access to healthcare facilities, such as clinics, hospitals and pharmacies. This improved accessibility means that people living in rural or poor areas, where the prevalence of parasitic infections may be higher, can now visit healthcare facilities to be diagnosed and treated for these conditions. The demand for anthelmintic drugs increases as more people can access healthcare facilities.

The anthelmintic drugs market is segmented on the basis of drug class, infection type, distribution channel, and region. On the basis of drug class, the market is divided into benzimidazoles, macrocyclic lactones, pyrazinoisoquinolones, tetrahydropyrimidines and others. On the basis of infection type, the market is classified into nematode infections, cestode infections, trematode infections and mixed infections. Based on distribution channel, the market is categorized into hospital pharmacies, drug stores & retail pharmacies and online providers. By region, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific and LAMEA.
Major players profiled in this report are GlaxoSmithKline plc, Johnson & Johnson, Merck & Co., Inc., Bayer AG, Cipla Ltd., Sun Pharmaceutical Industries Ltd., Teva Pharmaceutical Industries Limited, Reese Pharmaceutical Company, and Zydus Lifesciences Limited.

Key Benefits for Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the anthelmintic drugs market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing anthelmintic drugs market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the anthelmintic drugs market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global anthelmintic drugs market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Drug Class
● Benzimidazoles
● Macrocyclic Lactones
● Pyrazinoisoquinolones
● Tetrahydropyrimidines
● Others
By Infection Type
● Cestode Infections
● Nematode Infections
● Trematode Infections
● Mixed Infections
By Distribution Channel
● Online Providers
● Hospital Pharmacies
● Drug Stores and Retail Pharmacies
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ Japan
○ China
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Saudi Arabia
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ GlaxoSmithKline plc
○ Johnson & Johnson
○ Cipla Ltd.
○ Teva Pharmaceutical Industries Limited
○ Zydus Lifesciences Limited
○ Amneal Pharmaceuticals LLC
○ Merck & Co., Inc.
○ Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
○ Reese Pharmaceutical Company
○ Bayer AG



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rising incidences of parasitic infections
3.4.1.2. Growing awareness of preventive measures against helminth infections
3.4.1.3. Availability of generic medications
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High cost of anthelmintic drugs
3.4.2.2. Lack of awareness and education about infectious diseases
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Growth opportunities in emerging markets
CHAPTER 4: ANTHELMINTIC DRUGS MARKET, BY DRUG CLASS
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Benzimidazoles
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Macrocyclic Lactones
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Pyrazinoisoquinolones
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Tetrahydropyrimidines
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: ANTHELMINTIC DRUGS MARKET, BY INFECTION TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Cestode Infections
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Nematode Infections
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Trematode Infections
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Mixed Infections
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: ANTHELMINTIC DRUGS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Hospital Pharmacies
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Drug Stores and Retail Pharmacies
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Online Providers
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: ANTHELMINTIC DRUGS MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Drug Class
7.2.3. Market size and forecast, by Infection Type
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Drug Class
7.3.3. Market size and forecast, by Infection Type
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Drug Class
7.4.3. Market size and forecast, by Infection Type
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. Japan
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. China
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Drug Class
7.5.3. Market size and forecast, by Infection Type
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Saudi Arabia
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. South Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. Rest of LAMEA
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Drug Class
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Infection Type
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Reese Pharmaceutical Company
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Amneal Pharmaceuticals LLC
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. GlaxoSmithKline plc
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Johnson & Johnson
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. Merck & Co., Inc.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Bayer AG
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. Cipla Ltd.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. Teva Pharmaceutical Industries Limited
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Zydus Lifesciences Limited
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Allied Market Research社のライフサイエンス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(drug)の最新刊レポート


よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る