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【PT:アプリケーション分析レポート】屋外/広域の位置情報 ホットな技術イノベーター


Outdoor/Wide Area Location Hot Tech Innovators

実用的なメリット GNSSイノベーションの最も重要な分野を理解し、進化するロケーションサービスの要求に効果的に対応できる新技術や長期的な製品ロードマップへの情報に基づいた投資を可能にする。 ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 価格 言語
ABI Research
ABIリサーチ
2020年3月31日 お問い合わせください
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サマリー

実用的なメリット
  • GNSSイノベーションの最も重要な分野を理解し、進化するロケーションサービスの要求に効果的に対応できる新技術や長期的な製品ロードマップへの情報に基づいた投資を可能にする。
  • 既存のパートナーシップ、サプライヤー、製品ポートフォリオが、今後5年間の屋外位置情報サービスの新たな課題に対応できることを確認する。
  • 主要な技術イノベーターとの新たなパートナーシップを構築し、製品提供を強化するとともに、高精度で拡張性があり、コスト効率が高く、弾力性のあるロケーション展開を実現し、メンテナンスコストを最小限に抑え、長期的な存続を可能にする。
  • 進化する競争環境の理解を深め、新規ベンダーとの競争や提携方法を理解することで、既存ビジネスに対する脅威や混乱の可能性がある分野に積極的に取り組む。
 
 
クリティカル・クエスチョン・アンサーズ
  • どのような企業がGNSSと屋外広域位置情報の分野でイノベーションを起こしているのか?
  • GNSSの将来を形作る主要なトレンドは何か?
  • 新しい機会を狙うために、企業はどのように差別化しているのか?
 
 
リサーチハイライト
  • マルチバンド、マルチコンステレーションGNSS、超低消費電力GNSS、GNSSのバックアップと代替品、チップセットとモジュールの統合、補正サービスなど、主要な市場分野におけるユニークなイノベーションに焦点を当てた8社のプロフィール。
  • これらの企業がどのような影響を与えるか、どのような課題に直面するか、そしてそのソリューションの短期的および長期的な見通しについての評価
 
 
  Who should read this?
  • GNSSおよび屋外広域位置情報サービスのプロバイダー。
  • コネクティビティとGNSSチップセットのベンダー
  • IoT モジュールベンダー
  • スマートシティ、自動車、スマート農業、物流、その他のIoT市場における主要な意思決定者。
  • コンシューマーおよびIoTデバイスのOEMメーカー
  •  

 

ABIリサーチの調査レポートの詳細については、サンプルをご請求ください。

(株式会社データリソース 03-3582-2531、office@dri.co.jp)

 

 



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目次

言及されている企業
ACEINNA
Allystar
Kolmostar
Nestwave
NextNav
Satelles
Swift Navigation
Taoglas

 

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Summary

このレポートでは、GNSSと屋外広域位置情報分野についての分析を行っています。
 
Report Desciption
Actionable Benefits
  • Understand the most critical areas of GNSS innovation to enable informed investments in new technologies and long-term product roadmaps that can effectively address the evolving demands of location services.
  • Ensure existing partnerships, suppliers, and product portfolio are capable of meeting the emerging challenges for outdoor location services over the next 5 years.
  • Build new partnerships with key tech innovators to strengthen product offering and create highly accurate, scalable, cost-effective, and resilient location deployments with minimal maintenance costs and long term viability.
  • Proactively address potential areas of threat or disruption to existing business through better understanding of the evolving competitive landscape and how to compete against or partner with new vendors.
  • Develop a strategy around GNSS backups, alternatives, and complementary technologies to ensure robustness, resilience and long-term security of PNT applications as they come under increased threat.
 
 
Critical Questions Answered
  • What companies are innovating in the GNSS and outdoor wide area location space?
  • What are the key trends that will shape the future of GNSS?
  • How are companies differentiating to better target new opportunities?
  • Where is the market today and where does it need to be in the next 5 years? 
 
 
Research Highlights
  • 8 company profiles highlighting unique innovations around key market areas including multi-band, multi-constellation GNSS, ultra-low power GNSS, GNSS backups and alternatives, chipset and module integration, and correction services.
  • Assessment of what the impact of these companies will be, what challenges they will face, and the short and longer-term outlook for their solutions.
 
 
 Who Should Read This?
  • GNSS and outdoor wide area location service providers.
  • Connectivity and GNSS chipset vendors.
  • IoT module vendors.
  • Key decision makers within smart city, automotive, smart agriculture, logistics, and other IoT markets.
  • Consumer and IoT device OEMs.
  •  

 

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Companies Mentioned
ACEINNA
Allystar
Kolmostar
Nestwave
NextNav
Satelles
Swift Navigation
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