【分析レポート:アプリケーション】未来の自動車用コンピューティング・アーキテクチャーFuture Automotive Computing Architectures 実用的なメリット ADASとAVアーキテクチャの予想される進化に基づいて、ハードウェアとソフトウェアのソリューション戦略を構築したり、将来に備えたりすることができます。 L2+車両による現... もっと見る
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サマリー
実用的なメリット
回答された重要な質問
リサーチハイライト
誰が読むべきか?
目次
1.エグゼクティブ・サマリー
1.1.はじめに
1.2.レガシープラットフォームからの移行
1.3.ヘテロジニアスな ADAS および AV アーキテクチャ
1.4.ADAS と IVI の機能性の融合
1.5.オープンプラットフォームとターンキープラットフォームの比較
1.6.From Robotaxis to Passenger Vehicles
2.L2+ advanced partial automation within the current regulation
2.1.アーキテクチャへの影響
2.2.ソフトウェア開発
2.3.L2+ 対応の集中型アーキテクチャを使用する自動車メーカー
2.4.結びの言葉
3.OTAアップデート
3.1.Archtecture Implications
3.2.Concluding Remarks
4.ai and ml edge processing
4.1.CPU
4.2.GPU
4.3.FPGA
4.4.ASIC NNA
4.5.ヘテロジニアス・コンピュート
4.6.ベンダー
5.ネットワーキング
5.1.イーサネット
5.2.HDBaseT
6.robotaxis and long term architecture considerations
6.1.Architecture Implications
6.2.結びの言葉
7.予想されるアーキテクチャの進化
7.1.ADAS(L1からL2)
7.2.L2+
7.3.L4 および L5
8.ADAS/ADアーキテクチャーに影響を与えるその他のトレンド
8.1.電気自動車
8.2.コックピットドメインコントローラー
9.adas/avプラットフォームのベンダープロファイル
9.1.Mobileye
9.2.NVIDIA
9.3.NXP
9.4.Qualcomm
9.5.ザイリンクス
9.6.Texas Instrument (TI)
10.forecasts
10.1.乗用車
10.2.Robotaxis
10.3.ハードウェアの総売上高。乗用車およびロボティクス
Summary
このレポートでは、自動車用コンピューティング・アーキテクチャーについて分析・評価しています。
Report Desciption
Actionable Benefits
Critical Questions Answered
Research Highlights
Who Should Read This?
Table of Contents
1. EXECUTIVE SUMMARY
1.1. Introduction
1.2. Transition from Legacy Platforms
1.3. Heterogeneous ADAS and AV Architecture
1.4. Convergence between ADAS and IVI functionalities
1.5. Open versus Turnkey Platforms
1.6. From Robotaxis to Passenger Vehicles
2. L2+ ADVANCED PARTIAL AUTOMATION WITHIN THE CURRENT REGULATION
2.1. Architecture Implications
2.2. Software development
2.3. Carmakers Using L2+ Capable Centralized Architecture
2.4. Concluding Remarks
3. OTA UPDATES
3.1. Archtecture Implications
3.2. Concluding Remarks
4. AI AND ML EDGE PROCESSING
4.1. CPU
4.2. GPUs
4.3. FPGA
4.4. ASIC NNA
4.5. Heterogeneous Compute
4.6. Vendors
5. NETWORKING
5.1. Ethernet
5.2. HDBaseT
6. ROBOTAXIS AND LONG TERM ARCHITECTURE CONSIDERATIONS
6.1. Architecture Implications
6.2. Concluding Remarks
7. EXPECTED ARCHITECTURE EVOLUTION
7.1. ADAS (L1 to L2)
7.2. L2+
7.3. L4 and L5
8. OTHER TRENDS AFFECTING ADAS/AD ARCHITECTURES
8.1. Electric Vehicles
8.2. Cockpit Domain Controller
9. ADAS/AV PLATFORM VENDOR PROFILES
9.1. Mobileye
9.2. NVIDIA
9.3. NXP
9.4. Qualcomm
9.5. Xilinx
9.6. Texas Instrument (TI)
10. FORECASTS
10.1. Passenger Vehicles
10.2. Robotaxis
10.3. Total Hardware Revenue: Passenger Vehicles and Robotaxis
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