デジタルファースト時代と銀行が推進する技術イノベーションDigital First Neo and Challenger Banks Driving Technology Innovation ・最も広く採用されているサービスと製品のうち、どれが新しい収益源に繋がるか。 ・ネオバンクとチャレンジャーバンクにおける現在の市場のダイナミクスと地域性を理解することにより、地域の販売とマー... もっと見る
英文レポートです
サマリー
・最も広く採用されているサービスと製品のうち、どれが新しい収益源に繋がるか。
・ネオバンクとチャレンジャーバンクにおける現在の市場のダイナミクスと地域性を理解することにより、地域の販売とマーケティングのアウトリーチを最適化。
・ネオバンキングの地域的な最大成長機会を特定し、より適切にターゲットを設定。
・ビジネスモデルや付加価値サービスを認識し、収益性につながる取り組みに注力。
・ネット銀行はどのビジネスモデルを採用する傾向があり、どれが最も成功しているか?
・ネオバンクやチャレンジャーバンクで採用されるペイメントカード技術とその理由は?
・ネオバンクは、競合他社との差別化を図り、代替ユーザーベースをどのようにターゲットにしているか。
・従来の銀行セクターは、この高まる脅威にどのように対処しているか。
・新興銀行の最大のビジネス機会は、どの地域で推進されるか。
・2020年から2026年までの全地域のネオバンクとチャレンジャーバンクの口座数に関する予測。
・ネオバンクやチャレンジャーバンクが提供する最も普及している付加価値サービスの概要。
・マーケティング手法、決済技術の採用、従来の銀行の対応、さまざまなネオバンクのビジネスモデルに関する戦略的洞察。
目次1.ネオバンクとチャレンジャーバンクの台頭 1.1.エグゼクティブサマリー 1.2.戦略的提言 2.市場の牽引力と阻害要因 2.1.ドライバー 2.2.インヒビター 3.決済環境の変化 3.1.KYCとオープンバンキング 3.2.Fintech・イノベーション 3.3.付加価値の高いサービス 3.4.ビジネスモデル 3.5.伝統的な銀行の対応 4.予想・サマリー 4.1.予測方法 4.2.定義 4.3.地域別予測とグローバルな機会
Summary• Make informed decisions as it relates to the most widely adopted service and product offerings and which of those lead to channeling new revenue streams. • Optimize regional sales and marketing outreach by understanding current market dynamics and regional differences in offerings from neo and challenger banks. • Identify and better target the largest growth opportunities as it relates to regional adoption of neobanking. • Focus efforts where they need to be focused by recognizing different business models and value-added services and which will lead to profitability.
• Which business models do neobanks tend to adopt and which are the most successful? • Which payment card technologies will be adopted by neo and challenger banks and why? • How are neobanks looking to differentiate from the competition and target alternative userbases? • How is the traditional banking sector addressing this rising threat? • Which regions will drive the greatest opportunities for start-up neobanks?
• Forecasts relating to number of accounts of neo and challenger banks for all regions, covering 2020 to 2026. • Overview of the most prevalent value-added services provided by neo and challenger banks. • Strategic insight into marketing techniques, adoption of payment technologies, traditional banks response, and different neobank business models.
• Strategy planners within smart card organizations. • Sales and marketing leaders looking to understand the revenue and margin opportunity and benchmark organizational performance. • Other ecosystem players working in strategy, sales and marketing capacities, looking to understand market potential.
Table of Contents1. THE RISE OF NEO AND CHALLENGER BANKS 1.1. Executive Summary 1.2. Strategic Recommendations 2. MARKET DRIVERS AND INHIBITORS 2.1. Drivers 2.2. Inhibitors 3. CHANGING THE PAYMENTS LANDSCAPE 3.1. KYC and Open Banking 3.2. Fintech Innovations 3.3. Value-Added Services 3.4. Business Models 3.5. Traditional Banks’ Response 4. FORECAST SUMMARY 4.1. Forecast Methodology 4.2. Definitions 4.3. Regional Forecasts and Global Opportunities
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
ABI Research社の調査レポート(単冊購入可能)分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問ABI Research社はどのような調査会社ですか?ABIリサーチは、米国ニューヨークに本社をおき、幅広い視点で通信関連分野についての調査レポートを出版しています。通信、移動体・無線、IoTとM2M、位置情報、自動車技術、セキュリティ等に関して、産業・... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |