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【PT:アプリケーション分析レポート】コネクテッド・ビークル四半期報告書


Connected Vehicles Quarterly Update

Actionable Benefits 市場動向に基づいて戦略を再構築する。 COVID-19の発生がコネクテッド・ビークルのエコシステムや現在の業界の状況に与える短期的、長期的な影響を理解することができる... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 価格 言語
ABI Research
ABIリサーチ
2020年6月30日 お問い合わせください
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サマリー

Actionable Benefits
  • 市場動向に基づいて戦略を再構築する。
  • COVID-19の発生がコネクテッド・ビークルのエコシステムや現在の業界の状況に与える短期的、長期的な影響を理解することができる。
 
 
重要な質問への回答
  • COVID-19の発生は、新車販売やコネクテッド・ビークル市場にどのような影響を与えるのか?
  • コネクテッド・ビークルの破壊的な脅威の増加と減少は何か?
 
 
リサーチのハイライト
  • コネクテッド・ビークル分野におけるCOVID-19の短期、中期、長期の影響。
  • コネクテッド・ビークル・サービスを利用してドライバーを支援したり、当局による社会的距離の測定やロックダウンの遵守に役立てている企業のケーススタディ。
  • 2020年第1四半期の新車販売データ。
 
 
Who should read this?
  • 研究開発費の合理化や再配分を検討しているOEM、ティア1、ティア2企業の財務部門のリーダー。
  • 今後2年間の技術的な優先順位を把握したいと考えているOEM企業のイノベーションリーダーやプランナーの方。
  • COVID-19がOEMのニーズにどのように影響するかを理解する必要があるTier1およびソフトウェア・サプライヤーの意思決定者。
 
  •  

 

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(株式会社データリソース 03-3582-2531、office@dri.co.jp)

 

 



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目次

COVID-19発生前のコネクテッドカーの概要
 
コネクテッドカーのOEM市場シェア
 
短期的なCOVID-19の影響
 
新車販売
 
欧州の新車登録数
 
ハイライトとトレンド
 
中期的なCOVID-19の影響
 
長期的なCOVID-19の影響
 
ケーススタディ:Uber
 
Connected Vehicles during COVID-19 Outbreak
 
Opportunities
 
Disruptive Threats

 

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Summary

このレポートでは、コネクテッドビークルに関する分析レポートの四半期アップデートを掲載しています。
 
Report Desciption
Actionable Benefits
  • Reformulate strategies based on market trends.
  • Comprehend the short and long term impact of the COVID-19 outbreak on the connected vehicles ecosystem and the current industry landscape.
  • Understand the horizon over which new opportunities, such as increased outsourcing and need for off-the-shelf solutions, will mature.
 
 
Critical Questions Answered
  • What will be the impact of the COVID-19 outbreak on new vehicle sales and the connected vehicles vertical?
  • What are the increasing and decreasing connected vehicle disruptive threats?
  • What will be the most significant market opportunities within the next two years?
 
 
Research Highlights
  • Short, mid and long-term COVID-19 impact on the connected vehicles vertical.
  • Case studies of companies using connected vehicle services to assist drivers, and help authorities to measure social distancing and lockdown compliance.
  • New vehicle sales data during the first quarter of 2020.
 
 
Who Should Read This?
  • Leaders within the financial department in OEMs, Tier 1 and Tier 2 companies looking to rationalize or reallocate R&D expenses.
  • Innovation leaders and panners within OEMs looking to understand technological priorities within the next two years.
  • Decision-makers in Tier 1 and software suppliers who need to comprehend how COVID-19 will affect OEMs’ needs.
 
  •  

 

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Table of Contents

Connected Car Summary before COVID-19
 
Connected Car OEM Market Share
 
Short-Term COVID-19 Impact
 
New Vehicle Sales
 
New Vehicle Registrations in Europe
 
Highlights and Trends
 
Mid-Term COVID-19 Impact
 
Long-Term COVID-19 Impact
 
Case Study: Uber
 
Connected Vehicles during COVID-19 Outbreak
 
Opportunities
 
Disruptive Threats

 

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