世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Wm Morrison Supermarkets Ltd : 戦略的SWOTとPESTLE分析 - 機会、課題、リスク、企業戦略、ESG戦略、競合情報、最新動向に関する360のレビュー


Wm Morrison Supermarkets Ltd : Strategic SWOT and PESTLE Analysis - A 360 Review of Opportunities, Challenges and Risk, Corporate and ESG Strategies, Competitive Intelligence, and Recent Trends

レポート概要 Wm Morrison Supermarkets Ltd: Strategic SWOT and PESTLE Analysis - A 360° Review of Opportunities, Challenges and Risk, Corporate and ESG Strategies, Competitive Intelligence, and R... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Quaintel Research
クアインテルリサーチ
2024年5月10日 US$225
企業ライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
80 英語

英語原文をAIを使って翻訳しています。


 

サマリー

レポート概要

Wm Morrison Supermarkets Ltd: Strategic SWOT and PESTLE Analysis - A 360° Review of Opportunities, Challenges and Risk, Corporate and ESG Strategies, Competitive Intelligence, and Recent Trends Reportは、Wm Morrison Supermarkets Ltdの事業運営に関する包括的かつ容易にアクセス可能なレポートです。本レポートは、Wm Morrison Supermarkets Ltd.の戦略的立ち位置や、競合他社と比較した業界内でのポジションを詳細に分析しています。本レポートには、意思決定を容易にし、同社の業績に関する洞察を提供するためのいくつかの主要な機能が含まれています。

本レポートでは、まずWm Morrison Supermarkets Ltdに関する詳細な情報(主要インサイト、事業セグメント、主要経営陣、所在地、製品・サービス、過去の出来事、企業戦略、経営陣の議論など)を掲載しています。このセクションは、同社の主要な特性を理解するための強固な基盤を提供します。

次に、様々な分析を通じてWm Morrison Supermarkets Ltdの戦略的地位を評価している。ESGスポットライトでは、同社の環境、社会、ガバナンスのパフォーマンスを評価し、持続可能性への取り組みや倫理的慣行についての洞察を提供している。SWOT分析では、同社の内部的な強みと弱み、外部的な機会と脅威を検証する。PESTLE分析では、会社の事業や市場環境に影響を与える外部要因を評価する。さらに、これらの戦略的分析を統合することで、本レポートはWm Morrison Supermarkets Ltd.の全体的な戦略的地位を包括的に理解し、情報に基づいた意思決定と戦略立案をサポートします。

最後に、本レポートにはWm Morrison Supermarkets Ltdが行った最近のニュースや取引活動も含まれており、同社の事業動向や成長展望などについての認識を深めることができます。

主要ハイライト

Wm Morrison Supermarkets Ltd(モリソンズ)は、英国ウェストヨークシャー州ブラッドフォードに本社を置く英国のスーパーマーケットチェーンである。英国第4位のスーパーマーケット・チェーンで、498のスーパーマーケットと9のオンライン配送センターを有する。モリソンズは生鮮食品に重点を置いていることで知られ、販売する生鮮食品の半分以上を調達し、自社の製造施設で加工している。モリソンズは、生鮮食品、肉、鶏肉、魚、ベーカリー製品、乳製品、冷凍食品、飲料、日用品など、幅広い食料品商品を提供している。また、人気の「ザ・ベスト」シリーズなど、自社ブランド商品も多数ある。モリソンズ(Morrisons)は、顧客に便利でお得なショッピング体験を提 供することに力を注いでいる。同社は、オンライン注文や宅配、クリック・アンド・コレクト、店内カフェなど、多くのサービスを顧客に提供している。また、モリソンズでは、モリソンズ・モア(Morrisons More)と呼ばれるロイヤリティ・スキームがあり、モリソンズで買い物をした顧客に特典を与えている。

Wm Morrison Supermarkets Ltdのニュース:-)

- 2024-04-16 - モリソンズ、顧客の好きなブランドのポイントカード特典を開始
- 2024-04-07 - モリソンズ、アスダ、マグナムのリコールと食べないようにとの警告
- 2024-03-26 - WarburtonsとMorrisonsが提携し、イースターに10万個のクランペットを無料配布。
- 2024-03-07 - バートリーのモリソンズで暴力事件が発生し、3人が保釈された。
- 2024-02-29 - テスコとモリソンズが微生物汚染のため健康食品を緊急回収

スコープ

- 戦術分析:- 企業の競争上の地位や経営環境を洞察するための様々な戦略的フレームワーク。これらの分析ツールは、競争上の優位性、潜在的リスク、改善・効率化領域を特定するのに役立ち、企業が十分な情報に基づいた戦術的意思決定を行うことを可能にする。
- 事業戦略: - 企業の全体的な方向性、目標、意思決定プロセスの形成に貢献し、長期的な成功とステークホルダーの期待との整合性を確保します。
- 企業基礎:企業の歴史、事業、リーダーシップ、地理的プレゼンスに関する貴重な洞察を提供し、組織の包括的な理解を助けます。
- 競争環境:会社の主な競争相手を特定し、その競争環境に関する洞察を提供します。

購入の理由

- SWOT分析、PESTLE分析、競合ベンチマーキングを通じて、Wm Morrison Supermarkets Ltd.の内的・外的要因を包括的に理解することができます。
- 様々な分析と潜在的な顧客やサプライヤーの特定により、戦略的な意思決定に努めます。
- 内的・外的要因を徹底的に分析し、リスクを軽減する。さらに、これらの課題に対処し、事業運営への影響を最小限に抑えるための戦略とコンティンジェンシープランを策定する。
- 競合ベンチマーキングは、業界動向、顧客嗜好、ベストプラクティスを理解することで競争優位性を獲得するのに役立ちます。
- 本レポートから得られる貴重な洞察により、投資家やパートナーは、同社との協業、投資、パートナーシップの可能性について、十分な情報に基づいた意思決定を行うことができます。

さらに、Wm Morrison Supermarkets Ltd.の詳細分析もご利用いただけます:
- Wm Morrison Supermarkets Ltd バリューチェーン分析
- Wm Morrison Supermarkets Ltd ポーターのファイブフォース分析
- Wm Morrison Supermarkets Ltd VRIO分析
- Wm Morrison Supermarkets Ltd BCG分析
- Wm Morrison Supermarkets Ltd セグメンテーション、ターゲティング、ポジショニング(STP)分析
- Wm Morrison Supermarkets Ltd アンソフマトリックス分析

ページTOPに戻る


目次

目次
目次 2
表 5
チャート 6
Wm Morrison Supermarkets Ltd - 主要企業情報 7
Wm Morrison Supermarkets Ltd - 会社概要 8
Wm Morrison Supermarkets Ltd - トップエグゼクティブ 9
Wm Morrison Supermarkets Ltd - トップエグゼクティブ略歴 10
Wm Morrison Supermarkets Ltd - 本社と所在地 11
本社 - 国 11
主要子会社 12
主要ジョイントベンチャー 13
Wm Morrison Supermarkets Ltd - 製品およびサービス 14
製品 14
サービス 15
Wm Morrison Supermarkets Ltd - 歴史的出来事 16
Wm Morrison Supermarkets Ltd - 企業の経営陣による議論 17
Wm Morrison Supermarkets Ltd - 企業の使命とビジョン 20
ミッション 20
Wm Morrison Supermarkets Ltd - 企業戦略 21
Wm Morrison Supermarkets Ltd - 事業内容 24
食品および食料品 25
総合スーパー 26
Wm Morrison Supermarkets Ltd - ESGスポットライト 27
環境 27
社会 27
コーポレート・ガバナンス 28
Wm Morrison Supermarkets Ltd - SWOT分析 29
概要 29
強み 31
弱み 34
機会 36
脅威 38
Wm Morrison Supermarkets Ltd - PESTLE 分析 40
概要 40
政治的要因 42
経済的要因 44
社会的要因 46
技術的要因 47
法的要因 49
環境要因 50
競合プレーヤー 52
競合プレーヤーのスナップショット 53
J セインズベリー Plc 53
主な会社概要 53
会社概要 53
テスコ 55
主な会社概要 55
会社概要
アスダ・ストアーズ・リミテッド 57
主な会社概要 57
会社概要 57
アルディ・アインカウフ社 58
主な会社概要 58
会社概要 58
Lidl Stiftung & Co.KG 59
主な企業概要 59
会社概要 59
Wm Morrison Supermarkets Ltd - ビジネスシグナル 60
シグナルセンチメント分析 60
シグナルセグメント分析 61
センチメント分析によるシグナルセグメント 62
センチメント分析によるシグナル 65
Wm Morrison Supermarkets Ltd - ニュース 71
2023 年 9 月 28 日 - 信じられるか?モリソンズでピーター・ケイの新刊が売れるとガーリック・ブレッドが無料でもらえる 71
9/28 - モリソンズがブレントフォード・ハイストリートに新店舗をオープン 71
27-Sep-2023 - ラミ・バイティエ氏がモリソンズ最高経営責任者に就任 71
25-Sep-2023 - ポンプが2倍に:モリソンズ、給油でポイント2倍 71
2023年9月20日 - モリソンズが初の「モリソンズ・デイリー」を大学にオープン 72
03-Aug-2023 - モリソンズ、英国農家向けに農作物の栽培コストをカバーする新たな支援パッケージを開始 72
26-Jul-2023 - モリソンズが英国初のスーパーマーケットとしてコーヒーポッドのリサイクルポイントを導入 72
72 - 2023年7月20日 - モリソンズ、夏休みを前にカフェでキッズミールディールを発売 72
12-Jul-2023 - マグニフィセント・セブン:モリソンズが新たな値下げを開始 72
03-Jul-2023 - マグカップを掲げよう:モリソンズ、NHS75周年を記念して全カフェで75%オフを発表 72
Wm Morrison Supermarkets Ltd - 主要取引 74
2023 年 9 月 06 日 - モリソンズ、フレッシュ&プロパーと提携し、3 店舗目となる「トゥゲザー・ウィズ・モリソンズ」 をオープン 74
2023 年 8 月 29 日 - モリソンズ社は、独立系小売企業のフレッシュ&プロパー社と提携し、「トゥゲザー・ウィズ・モリソンズ」ブランドの新店舗をケンブリッジシャーのフォーダムにオープンした。74
2023-08-21 - モリソンズはNHSと提携し、下着のラベルに重要ながん啓発メッセージを掲載 74
2023-07-21 - モリソンズ、10万ポンド以上の実習生賦課金基金を漁業部門に移転 74
2023年7月19日 - アニヤ・ハインドマーチがテスコとモリソンズと共同でユニバーサル・バッグを発売 75
20-3月20日 - モリソンズはケロッグと提携し、このイースターに無料の朝食クラブを開始する 75
2023年3月14日 - モリソンズはJempson'sと提携し、新たに「Together with Morrisons」6店舗を立ち上げる 75
2022年7月25日 - モリソンズ・ホールセールはブリティッシュ・コーナーショップと提携し、世界的な流通を拡大する 75
2022年05月09日 - モリソンズは本日、マッコールの事業を買収することで管財人と合意した。75
2022 年 3 月 25 日 - Gopuff 社と Morrisons 社が提携を開始し、英国の顧客に何千もの高品質な商品を即時配送 76
付録 77
定義 77
SWOT 分析 77
PESTLE 分析 77
バリューチェーン分析 77
ESGスポットライト
調査方法 78
免責事項 79
お問い合わせ 79

ページTOPに戻る



図表リスト

Tables

Table 1: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Company Facts 7
Table 2: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Top Executives 9
Table 3: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Top Executives Biographies 10
Table 4: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Subsidiaries 12
Table 5: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Key Joint Ventures 13
Table 6: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Products 14
Table 7: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Services 15
Table 8: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Historic Events 16
Table 9: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Competing Players 52
Table 10: Competing Players - J Sainsbury Plc - Key Company Facts 53
Table 11: Competing Players - J Sainsbury Plc - Key Financials 54
Table 12: Competing Players - Tesco Plc - Key Company Facts 55
Table 13: Competing Players - Tesco Plc - Key Financials 56
Table 14: Competing Players - Asda Stores Ltd - Key Company Facts 57
Table 15: Competing Players - Aldi Einkauf GmbH & Co Ohg - Key Company Facts 58
Table 16: Competing Players - Lidl Stiftung & Co. KG - Key Company Facts 59
Table 17: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signal Sentiments Analytics 60
Table 18: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signal Segments Analytics 61
Table 19: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signal Segments by Sentiments Analytics 64
Table 20: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signals by Sentiment Analytics 68
Table 21: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signal, Segment and Sentiment 69

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Report Summary

Wm Morrison Supermarkets Ltd : Strategic SWOT and PESTLE Analysis - A 360° Review of Opportunities, Challenges and Risk, Corporate and ESG Strategies, Competitive Intelligence, and Recent Trends Report is a comprehensive and easily accessible overview of Wm Morrison Supermarkets Ltd's business operations. It provides a detailed analysis of the company's strategic standing, as well as its position in the industry compared to competitors. The report includes several key features to facilitate decision-making and provide insights into the company's performance.

The report begins with in-depth information about Wm Morrison Supermarkets Ltd including key insights, business segments, key executives, locations, products and services, historical events, corporate strategy, and management discussions. This section provides a solid foundation for understanding the company's key attributes.

Next, the report assesses Wm Morrison Supermarkets Ltd's strategic standing through various analyses. The ESG spotlight evaluates the company's environmental, social, and governance performance, providing insights into its sustainability efforts and ethical practices. The SWOT analysis examines the company's internal strengths and weaknesses, as well as external opportunities and threats. The PESTLE analysis evaluates the external factors impacting the company's operations and market environment. Additionally, By integrating these strategic analyses, the report offers a comprehensive understanding of Wm Morrison Supermarkets Ltd's overall strategic standing and supports informed decision-making and strategic planning.

Finally, the report includes recent news and deal activities undertaken by Wm Morrison Supermarkets Ltd enhancing awareness of the company's business trends, growth perspectives, and more.

Key Highlights

Wm Morrison Supermarkets Ltd (Morrisons) is a British supermarket chain headquartered in Bradford, West Yorkshire, England. It is the fourth-largest supermarket chain in the United Kingdom, with 498 supermarkets and 9 online distribution centres. Morrisons is known for its focus on fresh food, and it sources and processes over half of the fresh food it sells in its own manufacturing facilities. Morrisons offers a wide range of grocery products, including fresh produce, meat, poultry, fish, bakery items, dairy products, frozen foods, beverages, and household goods. The company also has a number of own-brand products, including the popular "The Best" range. Morrisons is committed to providing its customers with a convenient and affordable shopping experience. The company offers a number of services to its customers, including online ordering and home delivery, click-and-collect, and in-store cafes. Morrisons also has a loyalty scheme called Morrisons More, which rewards customers for shopping at Morrisons.

Wm Morrison Supermarkets Ltd in the News:-

- 2024-04-16 - Morrisons launches personalised loyalty card rewards for customers’ favourite brands
- 2024-04-07 - Morrisons, Asda, Magnum recalls and do not eat warnings
- 2024-03-26 - Warburtons and Morrisons team up to give away 100,000 free crumpets this Easter - heres how you can get your hands on one
- 2024-03-07 - Three people released on police bail after violence breaks out at Morrisons store in Birtley
- 2024-02-29 - Tesco and Morrisons urgently recall health product due to microbiological contamination

Scope

• Tactical Analysis:- Various strategic frameworks to gain insights into a company's competitive position and operational environment. These analytical tools assist in identifying competitive advantages, potential risks, and areas for improvement and efficiency, enabling companies to make informed tactical decisions.
• Business Strategy:- Contributes to shaping the company's overall direction, goals, and decision-making processes, ensuring long-term success and alignment with stakeholder expectations.
• Company Fundamentals:- These fundamentals offer valuable insights into the company's history, operations, leadership, and geographical presence, aiding in a comprehensive understanding of the organization.
• Competitive Landscape:- An identification of the company's main competitors, providing insights into the competitive landscape it operates in.

Reasons to Buy

• Comprehensive Understanding of the Wm Morrison Supermarkets Ltd's internal and external factors through SWOT analysis, PESTLE analysis and Competitors Benchmarking.
• Strive Strategic Decision Making with various analyses and identifying potential customers and suppliers.
• Mitigate Risk with help of thorough analysis of internal and external factors. Furthermore, develop strategies and contingency plans to address these challenges and minimize their impact on business operations.
• Competitive Benchmarking will help to gain a competitive advantage by understanding industry trends, customer preferences, and best practices.
• Valuable insights from the report enable investors and partners to make informed decisions regarding potential Collaborations, Investments, or Partnerships with the company.

Additionally, available deep-dive analysis on the company Wm Morrison Supermarkets Ltd:
• Wm Morrison Supermarkets Ltd Value Chain Analysis
• Wm Morrison Supermarkets Ltd Porter's Five Forces Analysis
• Wm Morrison Supermarkets Ltd VRIO Analysis
• Wm Morrison Supermarkets Ltd BCG Analysis
• Wm Morrison Supermarkets Ltd Segmentation, Targeting and Positioning (STP) Analysis
• Wm Morrison Supermarkets Ltd Ansoff Matrix Analysis



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
Table of Contents 2
Tables 5
Charts 6
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Key Company Facts 7
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Company Description 8
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Top Executives 9
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Top Executives Biographies 10
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Head Office & Locations 11
Head Office - Country 11
Key Subsidiaries 12
Key Joint Ventures 13
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Products and Services 14
Products 14
Services 15
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Historic Events 16
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Company’s Management Discussion 17
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Company’s Mission and Vision 20
Mission 20
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Corporate Strategy 21
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Description 24
Food and Grocery 25
General Merchandise 26
Wm Morrison Supermarkets Ltd - ESG Spotlight 27
Environment 27
Social 27
Corporate Governance 28
Wm Morrison Supermarkets Ltd - SWOT Analysis 29
Overview 29
Strengths 31
Weaknesses 34
Opportunities 36
Threats 38
Wm Morrison Supermarkets Ltd - PESTLE Analysis 40
Overview 40
Political Factors 42
Economic Factors 44
Social Factors 46
Technological Factors 47
Legal Factors 49
Environmental Factors 50
Competing Players 52
Snapshot of Competing Players 53
J Sainsbury Plc 53
Key Company Facts 53
Company Description 53
Tesco Plc 55
Key Company Facts 55
Company Description 55
Asda Stores Ltd 57
Key Company Facts 57
Company Description 57
Aldi Einkauf GmbH & Co Ohg 58
Key Company Facts 58
Company Description 58
Lidl Stiftung & Co. KG 59
Key Company Facts 59
Company Description 59
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signals 60
Signal Sentiments Analytics 60
Signal Segments Analytics 61
Signal Segments by Sentiments Analytics 62
Signals by Sentiments Analytics 65
Wm Morrison Supermarkets Ltd - In the News 71
28-Sep-2023 - Kay you believe it!? Free garlic bread available with every new Peter Kay book sold at Morrisons 71
28-Sep-2023 - Morrisons opens new store on Brentford High Street 71
27-Sep-2023 - Rami Baitiéh appointed as Morrisons Chief Executive 71
25-Sep-2023 - Pumps at the double: Morrisons offers double loyalty points on fuel 71
20-Sep-2023 - Morrisons opens first 'Morrisons Daily' at a university 72
03-Aug-2023 - Morrisons launches new support package for British farmers to cover the costs of growing crops 72
26-Jul-2023 - Morrisons becomes first UK supermarket to introduce coffee pod recycling points 72
20-Jul-2023 - Morrisons launches new pick 'n mix kids meal deal in cafés ahead of school summer holidays 72
12-Jul-2023 - Magnificent seven: Morrisons launches new round of price cuts 72
03-Jul-2023 - Raise your mugs: Morrisons announces 75% off in all cafés to celebrate 75th anniversary of the NHS 72
Wm Morrison Supermarkets Ltd - Key Deals 74
06-Sep-2023 - Morrisons partners with Fresh & Proper to launch third ‘Together with Morrisons' store 74
29-Aug-2023 - Morrisons has partnered with independent retailer Fresh & Proper to launch a new store in Fordham, Cambridgeshire under its ‘Together with Morrisons’ brand. 74
21-Aug-2023 - Morrisons partners with NHS to put vital cancer awareness messaging on underwear labels 74
21-Jul-2023 - Morrisons to transfer over £100,000 apprenticeship levy fund to the fishing sector 74
19-Jul-2023 - Anya Hindmarch to launch the Universal Bag in collaboration with Tesco and Morrisons 75
20-Mar-2023 - Morrisons teams up with Kellogg's to launch a free breakfast club this Easter 75
14-Mar-2023 - Morrisons is partnering with Jempson's to launch six new 'Together with Morrisons' stores 75
25-Jul-2022 - Morrisons Wholesale partners with British Corner Shop to expand global distribution 75
09-May-2022 - Morrisons has today agreed with the Administrator to buy the McColl’s business. 75
25-Mar-2022 - Gopuff and Morrisons launch partnership to bring instant delivery of thousands of high-quality products to UK customers 76
Appendix 77
Definitions 77
SWOT Analysis 77
PESTLE Analysis 77
Value Chain Analysis 77
ESG Spotlight 77
Research Methodology 78
Disclaimer 79
Contact Us 79

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

Tables

Table 1: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Company Facts 7
Table 2: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Top Executives 9
Table 3: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Top Executives Biographies 10
Table 4: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Subsidiaries 12
Table 5: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Key Joint Ventures 13
Table 6: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Products 14
Table 7: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Services 15
Table 8: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Historic Events 16
Table 9: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Competing Players 52
Table 10: Competing Players - J Sainsbury Plc - Key Company Facts 53
Table 11: Competing Players - J Sainsbury Plc - Key Financials 54
Table 12: Competing Players - Tesco Plc - Key Company Facts 55
Table 13: Competing Players - Tesco Plc - Key Financials 56
Table 14: Competing Players - Asda Stores Ltd - Key Company Facts 57
Table 15: Competing Players - Aldi Einkauf GmbH & Co Ohg - Key Company Facts 58
Table 16: Competing Players - Lidl Stiftung & Co. KG - Key Company Facts 59
Table 17: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signal Sentiments Analytics 60
Table 18: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signal Segments Analytics 61
Table 19: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signal Segments by Sentiments Analytics 64
Table 20: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signals by Sentiment Analytics 68
Table 21: Wm Morrison Supermarkets Ltd - Business Signal, Segment and Sentiment 69

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Quaintel Research社の小売り分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Quaintel Research社はどのような調査会社ですか?


Quaintel Researchはインドを拠点をとする調査会社です。 様々な企業の分析を行っており、企業の競合分析に役立つ資料をご提供します。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る